Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt benquote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef nicomart het volgende:
zo waar zijn we allemaal mee bezig?
Hoe ist met u?quote:
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeeltquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Dat heerstquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
had je niet even mijn antwoord op je vraag kunnen afwachten?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
das weinigquote:
dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.
Daar kan je toch wel tegenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeelt
Mental image. Not funquote:
Buitengewoonquote:
Nog steeds; daar kan je toch wel tegenquote:
Altijd leuk voor de mensen die in de zorg werken bij ons als zoiets heerst, een gebouw vol met ouderen aan de schijterij. Gelukkig zit ik direct bij de ingang, dus ik hoef amper het gebouw door.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heerst4 mensen in het gebouw hier waren ziek
uhhhhh.. das ook een hele gekkequote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet plassen maar elke keer komt er iets tussen
Hahaha ja kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Altijd leuk voor de mensen die in de zorg werken bij ons als zoiets heerst, een gebouw vol met ouderen aan de schijterij. Gelukkig zit ik direct bij de ingang, dus ik hoef amper het gebouw door.
Jackass is stupidquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog steeds; daar kan je toch wel tegen
Net Jackass 2 gezien en dat is toch net en tikkeltje viezer nog
Klopt. De eerste film vond ik al niks aan, de tweede heb ik niet eens gekeken. De serie waren nog wel eens aardig, op zaterdagavond met een paar vrienden en een biertje, maar dat is ook wel een kleine 10 jaar geleden, dat dat leuk was.quote:
Ik ben inmiddels wezen plassenquote:
Het is best lastigquote:Op woensdag 16 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wezen plassenMaar mn visite heeft naast de pot gepist
denk ik. Waarom doen mannen dat toch zo vaak? Richten is toch niet zo moeilijk
sommige mannen hebben er een sproeikop op geplaatst denk ik wel eensquote:Op woensdag 16 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wezen plassenMaar mn visite heeft naast de pot gepist
denk ik. Waarom doen mannen dat toch zo vaak? Richten is toch niet zo moeilijk
Het enige wat eigenlijk nieuw was in de film, dat een aantal lichaamsdelen ongecensureerd in beeld kwam en het wordt fuck kon gebruikt worden.. verder was het gewoon een 2 uur lange afleveringquote:Op woensdag 16 april 2008 22:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. De eerste film vond ik al niks aan, de tweede heb ik niet eens gekeken. De serie waren nog wel eens aardig, op zaterdagavond met een paar vrienden en een biertje, maar dat is ook wel een kleine 10 jaar geleden, dat dat leuk was.
Kijk maar eens de posts boven je. Mensen zijn het met me eensquote:
Stom dus.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het enige wat eigenlijk nieuw was in de film, dat een aantal lichaamsdelen ongecensureerd in beeld kwam en het wordt fuck kon gebruikt worden.. verder was het gewoon een 2 uur lange aflevering
En als je het niet kan, ook niet erg, maar doe het dan ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |