Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt benquote:Op woensdag 16 april 2008 22:06 schreef nicomart het volgende:
zo waar zijn we allemaal mee bezig?
Hoe ist met u?quote:
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeeltquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik ben constant naar de wc aan het lopen omdat ik aan de dunne schijt ben
Dat heerstquote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
had je niet even mijn antwoord op je vraag kunnen afwachten?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
das weinigquote:
dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Had ons nou even de kans gegeven om nee te antwoorden.
Daar kan je toch wel tegenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wacht anders of op het antwoord van de vraag voordat je het meedeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |