Ideale combinatie voor jou zou dus. Metallica in Zweden zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijden
Een mooie combinatie zou dus zijn.. Metallica in Zwedenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijden
klopt maar met 373 topics duurt het zo lang om uit te zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het al wel zien per topic, maar niet de records idd
Ik krijg het vanavond nog druk.
je kwam niet meer dus hou maar op met dromen!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar ja
Of gaan we eerst naar Barca, dan via Zweden terug naar Groningen
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kwam niet meer dus hou maar op met dromen!
Paar minuten nog ongeveerquote:
quote:
Gaan we op roadtrip? Wanneer?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we op roadtrip gaan zorg ik dat er plakplaatjes zijn
Rond het einde van Mei, eerst naar zweden dan naar Barca en dan grunn!quote:
31 mei zijn we in Zweden, right Kunoquote:
yes!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
31 mei zijn we in Zweden, right Kuno
Positiviteitquote:Op woensdag 16 april 2008 15:53 schreef plukkert het volgende:
[..]
Das nog een uurtje te lang wmb
Ik heb een beetje last vanNEGATIVITEIT
vandaag
Ik ook niet..quote:
rond 4 juni denk ik dat we er wel kunnen zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:58 schreef Leinonlein het volgende:
Oh ik was even in meeting en nu lees ik jullie dat er meeting komt in barca? Genoeg ruimte in mijn casa hoor! Wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |