Sorry, was ff bezig. Maar het lijstje waar nu dat op staatquote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Yesse het volgende:
Piles, welk lijstje?
voor mij ook totdat ik er in december bij was en het duidelijk was wat het idee wasquote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah ok.. was een onbekende term voor mij
Tuurlijk wel, je kan ook zoeken terwijl ze niet verloren is, maar gewoon achter een boom verstopt staatquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
nogal wiedes.. als ze niet verloren was hoefde je ook niet te zoeken.
wij hebben hier zo'n hele gave carrouselquote:Op woensdag 16 april 2008 15:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou dan duurt het nog langer want dat heb ik hier niet
Owja!quote:
True maar ik kon het niet latenquote:
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is iedereen het zat, het gaat weer zo hard
Jij kijkt recht in mijn zielquote:Op woensdag 16 april 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is iedereen het zat, het gaat weer zo hard
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpopquote:Op woensdag 16 april 2008 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Studentenbar en die moet leeg voor de zomervakantie, en ik bedacht me net dat ik alleen zei zaterdag en geen datum, zaterdag de 31ste mei natuurlijk!
Stickertjes op het raam?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, was ff bezig. Maar het lijstje waar nu dat op staat
quote:
Zet ik ook op het lijstjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?
Snelste slotjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je bij je stats niet ook iets krijgen over welk topic het snelste dicht ging?
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet ik ook op het lijstje
Wordt gek van de lijstjes hier
Zweedse vrouwen of Pinkpop?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpop
dat ja!quote:
Klopt het dat pinkpop, dit jaar helemaal niet op pinksteren valt?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helaas voor jou lig ik dan met mijn luie aars op het goddelijke gras van Pinkpop
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijdenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Zweedse vrouwen of Pinkpop?
Dat kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt het dat pinkpop, dit jaar helemaal niet op pinksteren valt?
Ideale combinatie voor jou zou dus. Metallica in Zweden zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, Metallica komt maar een keer in de buurt in de zoveel jaar, Zweden kan je altijd heen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |