Ja maar niet als je baas ofzo 't ook zietquote:Op woensdag 16 april 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me echt fantastischTenminste, ik zou er wel om kunnen lachen de volgende dag
Welke baasquote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar niet als je baas ofzo 't ook ziet
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/2224996/24_valse_50eurobiljetten_ontdekt.htmlquote:Op woensdag 16 april 2008 17:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan is de cirkel wel rond natuurlijk
Goed puntquote:
Heeeey die AD link, daar ga ik altijd vis halenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/2224996/24_valse_50eurobiljetten_ontdekt.html
Kut verkeerde link:
edit2: kutfok!!
bij het vals geld??quote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeey die AD link, daar ga ik altijd vis halen
Ik ben wel wat van de privacyquote:Op woensdag 16 april 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me echt fantastischTenminste, ik zou er wel om kunnen lachen de volgende dag
Ik zou niet weten wie me zou moeten (her)kennen, dus ik zou me er niet zoveel zorgen om makenquote:
er zijn toch genoeg mensen die je kennen??quote:Op woensdag 16 april 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie me zou moeten (her)kennen, dus ik zou me er niet zoveel zorgen om maken
Nee, ik ben een nobody, een nonoquote:Op woensdag 16 april 2008 17:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
er zijn toch genoeg mensen die je kennen??
Omgquote:
Grolsch bier!quote:
Er zijn genoeg mensen die ik ken, die fanatiek kijken naar dingen als dumpert enzo. Dus heb er helemaal geen behoefte aan dat zulke filmpjes van mij op youtube komen. Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet. Laat dat maar lekker achter een password allemaal!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]ja tuurlijk wel, maar of die me ooit zouden vinden
Dat zou dan bij toeval moeten gebeuren
Hoewel, tegenwoordig, met media als dumpert zou het wel eens een stuk gemakkelijker kunnen gaan
* snel doorspamt naar volgende paginaquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Kom maar halen, staat nog een halve:
[ afbeelding ]
Ik denk hetquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die ik ken, die fanatiek kijken naar dingen als dumpert enzo. Dus heb er helemaal geen behoefte aan dat zulke filmpjes van mij op youtube komen. Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet. Laat dat maar lekker achter een password allemaal!
Maar het Nederlandse volk is over het algemeen niet zo op privacy gericht, dus ik zal wel een uitzondering zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |