SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkentquote:Op woensdag 16 april 2008 17:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast ben ik al geen enorme fan van foto's op internet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:58 schreef Bravebart het volgende:
TOP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkent
Mensen kunnen wel makkelijk weten wie ik ben (naam en adres), maar dat is niet anders. Daarom ben ik soms ook extra voorzichtig met wat ik zeg op internet
quote:
ik studeer wel in utrecht normaal gezienquote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef PoeK het volgende:
iemand uit utreg hier toevallig?
Precies. Alleen de mensen die ik echt mag/ken weten waar ik woon, de rest hoeft dat niet te weten, maar als ze er wel achterkomen zal me dat echt een zorg zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...
En zet er ook zo gerust een foto van me op
dquote:Op woensdag 16 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Foto's van mezelf ben ik ook niet zo snel mee. Voor je het weet wordt je herkent
Mensen kunnen wel makkelijk weten wie ik ben (naam en adres), maar dat is niet anders. Daarom ben ik soms ook extra voorzichtig met wat ik zeg op internet
Ohja, dat had je wel eens gezegd.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik studeer wel in utrecht normaal gezien
Juist.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies. Alleen de mensen die ik echt mag/ken weten waar ik woon, de rest hoeft dat niet te weten, maar als ze er wel achterkomen zal me dat echt een zorg zijn
euhm even denken...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ohja, dat had je wel eens gezegd.
Weet jij toevallig een mooie plek om een auto te fotograferen?
Rijdend of stilstaand?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ohja, dat had je wel eens gezegd.
Weet jij toevallig een mooie plek om een auto te fotograferen?
Nee, ik ook niet. Maar soms heb je wel ergens een mening over iets die je in het echt wel tegen iemand zegt (omdat je dan kan zien hoe ie reageert), en die je op internet niet zegt, omdat je niet weet tegen wie je het hebtquote:Op woensdag 16 april 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zeg geen andere dingen dan ik normaal zou zeggen hier hoor, dus...
En zet er ook zo gerust een foto van me op
stilstaand.quote:
Mja, dan maakt het niet uit, want je zegt dan dus toch nietquote:Op woensdag 16 april 2008 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar soms heb je wel ergens een mening over iets die je in het echt wel tegen iemand zegt (omdat je dan kan zien hoe ie reageert), en die je op internet niet zegt, omdat je niet weet tegen wie je het hebt
Dat ding is zo vetquote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef PoeK het volgende:
Het betreft trouwens een eend.
Geen sjonniebak ofzo, of een sportwagen.
Mmh, dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
stilstaand.
Rijdend doe ik wel op een snelweg.
Ik ga 'm straks iig voor Hessing neerzetten
blijven leuk auto's.. en een van meest betrouwbare Franse auto's, want ze rijden nog steedsquote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef PoeK het volgende:
Het betreft trouwens een eend.
Geen sjonniebak ofzo, of een sportwagen.
Hallo Yessequote:
Verrek, iddquote:Op woensdag 16 april 2008 18:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mja, dan maakt het niet uit, want je zegt dan dus toch niet
Welcome backquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |