Ze worden steeds beterquote:
Mwa, moet nog flink gaan werken thuis hoor, dus zo relaxt is het ook weer nietquote:
Peren zijn toch ook zoet? ik ben dol op fruit, ik neem altijd een halve fruitmand mee naar mijn stage haha. Lekker om te knabbelen toch! Maar ik ben ook gek op hazelnootchoco, stroopwafels en dorito´s met dip. In case you wanted to knowquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
How do you survive. Ik ben echt een zoetekauw op dat gebied
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankomquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
How do you survive. Ik ben echt een zoetekauw op dat gebied
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukjequote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Peren zijn toch ook zoet? ik ben dol op fruit, ik neem altijd een halve fruitmand mee naar mijn stage haha. Lekker om te knabbelen toch! Maar ik ben ook gek op hazelnootchoco, stroopwafels en dorito´s met dip. In case you wanted to know
YES, dat was pas een foute reclame..quote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukje
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankom
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
Yesse is er ook niet echt meer bij heb ik het idee....
Weten we gelijk waaromquote:
zullen we wat uitwisselen?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou best een paar kilo aan willen komen
Ik moet er wel wat rekening mee houden, anders groei ik echt dicht.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik leef ook praktisch op suiker, maar goed.. heb het nadeel dat ik geen grammetje aankom
Dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou best een paar kilo aan willen komen
Moet ik lachen of agressief worden?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
en hou je ook van puzzelen?? Misschien vind je dan wel het laatste stukje
en dan eind mei naar Zweden?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Word het tweede weekend van mei denk ik hoor
Hoef er geen rekening mee te houden, ik train het er wel weer van af..quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik moet er wel wat rekening mee houden, anders groei ik echt dicht.
het was een grapjequote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Moet ik lachen of agressief worden?
Geprobeerd, maar ik kwam er niet heel veel van aan.. Gezond aankomen door meer te eten valt ook onder de noemer dieet.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dus
Misschien moeten we op anti-dieet gaan
Zoveel train ik ook weer niet, probeer elke week wat te zwemmen en moet eigenlijk nog steeds een racefiets kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoef er geen rekening mee te houden, ik train het er wel weer van af..
Misschien moet ik maar zo'n fitness video gaan maken.. Slank in een paar weken, vergeet Sonja B.. Ga voor Pieter B..
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bierquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
Yesse is er ook niet echt meer bij heb ik het idee....
Met zijn allen?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bier
woensdagritueel?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was loempia's eten met zn allen.. Ik had cola en de rest bier
Mi tambien. Oftwel, die van mij ookquote:
Je keek zo boosquote:Op woensdag 16 april 2008 16:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mi tambien. Oftwel, die van mij ook. Mr. Serieus
![]()
Hoy tarde yo voy a clase de español(oid...)
Idd. Naja het beste aankom-dieet is nog altijd gewoon gaan studerenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar ik kwam er niet heel veel van aan.. Gezond aankomen door meer te eten valt ook onder de noemer dieet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je. Drink Dennis bier dan leeeeef je !Zo dat was even een fout nummer tussendoor.
1, 2, 3, 4 Dennis Bier!!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je. Drink Dennis bier dan leeeeef je !Zo dat was even een fout nummer tussendoor.
leuke dingen..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"quote:
Hehequote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"
quote:
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komtquote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was niet alleen zijn bewegende kaak die duidelijk aangaf dat hij niet helemaal vrij was van "middelen"
dan is de cirkel wel rond natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komt
Lijkt me echt fantastischquote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die heeft een mooie avond, dat is ook wat waard. Moet er alleen niet aan denken dat je zo op youtube komt
Ja maar niet als je baas ofzo 't ook zietquote:Op woensdag 16 april 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me echt fantastischTenminste, ik zou er wel om kunnen lachen de volgende dag
Welke baasquote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar niet als je baas ofzo 't ook ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |