abonnement Unibet Coolblue
pi_58007481
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II

De OP kan je hier vinden.
  Redactie Games zaterdag 12 april 2008 @ 18:50:57 #2
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58007510
tvp jeweets.

Zal zo even de Lockdown ppv preview doen
.....Kennedy
pi_58007553
Heb erg veel zin in Lockdown
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:56:50 #4
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58007633
niet mij bashen of Vintage-Rik anders eis ik een hardcore-match met degene die dat doet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_58007701
TvP
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:14:50 #6
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58007899
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef Paxlie het volgende:
niet mij bashen of Vintage-Rik anders eis ik een hardcore-match met degene die dat doet
Khoorde dat Tommy Dreamer Vintage Rik niet zo leuk vond.. zal een leuke match worden dan

tvp maw
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 12 april 2008 @ 19:20:32 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58008034
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef Paxlie het volgende:
niet mij bashen of Vintage-Rik anders eis ik een hardcore-match met degene die dat doet
Monnickendam
.....Kennedy
pi_58008593
Tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:59:01 #9
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58008841
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Monnickendam
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 12 april 2008 @ 20:24:43 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58009411
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

.....Kennedy
pi_58011866
WooooooooooooooooEIJ!
Narf!
  Redactie Games zaterdag 12 april 2008 @ 23:42:39 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58013242
Lockdown
Elke wedstrijd is een steel cage match


Kurt Angle (c) vs Samoa Joe voor de TNA Heavyweight Championship
Als Joe verliest stopt hij met worstelen, als hij wint wint hij de titel, what's it going to be?


Lethal Lockdown match
2 beginnen er, daarna komen er mensen bij en aan het eind komen er wapens bij, sickass.

X CHAMPIONSHIP XSCAPE MATCH
"Black Machismo" Jay Lethal (c) vs. Curry Man vs. "The Guru" Sonjay Dutt vs. Johnny Devine vs.Shark Boy vs. Consequences Creed
MIXED TAG TEAM MATCH
Booker T & Sharmell vs. Robert Roode & Payton Banks
FORMER PARTNERS COLLIDE
BG James vs. Kip James
WOMENS TAG TEAM MATCH
Awesome Kong & Raisha Saeed vs. Gail Kim & ODB
CUFFED IN THE CAGE
Latin American Xchange vs. Motor City Machineguns vs. Rock N' Rave Infection vs. Scott Steiner & Petey Williams vs. Eric Young & Kaz vs. Black Reign & Rellik
QUEEN OF THE CAGE
Angelina Love vs. Velvet Sky vs. Salinas vs. Rhaka Khan vs. Traci Brooks vs. Christy Hemme vs. Jacqueline vs. Roxxi Laveaux

.....Kennedy
  zondag 13 april 2008 @ 10:04:16 #13
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58016890
TVP
  zondag 13 april 2008 @ 10:04:16 #14
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58016891
-Dubbel-
  zondag 13 april 2008 @ 11:59:29 #15
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58018337
tvp, dan maar.

Ik hoop voor TNA dat lockdown een btje goed gaat worden. Ben wel benieuwd naar Angle vs Joe, maar dat is zo'n btje de enige match dat mij wat lijkt. De Lethal Lockdown match vind ik veel te druk en is me ook te chaotisch opgebouwd.

Trouwens iemand nog Heat gezien? Match tussen DH Smith en Burchill was best wel goed.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58019709
TNA PPV's zijn vaak goed

Heb veel zin in Angle - Joe, die lethal lockdown boeit me eigenlijk totaal niet. Vage match, allerlei stips en het is al een cage match om mee te beginnen.
pi_58021900
Stips vallen wel mee hoor bij Lethal Lockdown. Ze komen om de zoveel tijd erin. Zoals een Royal Rumble. En als iedereen binnen is gaat het dak naar beneden. Toch niet zo moeilijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-04-2008 16:27:52 ]
  zondag 13 april 2008 @ 17:19:12 #18
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58023281
tvp
pi_58031369
Net even Smackdown gekeken.. en wat heb ik een hekel aan hornswoggle
  maandag 14 april 2008 @ 12:02:19 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58040336
Festus is pas 24 jaar oud ik had hem veel ouder geschat. Hij is wel atletisch voor zn bouw trouwens....goede match en Festus lijkt er sterker door. Ben benieuwd trouwens of dit gevolgen heeft voor zn personage aangezien hij KO was en de commentatoren erop hamerde over zn gezondheid enzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 14 april 2008 @ 13:52:16 #21
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58042337
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:02 schreef kidkash19 het volgende:
Festus is pas 24 jaar oud ik had hem veel ouder geschat. Hij is wel atletisch voor zn bouw trouwens....goede match en Festus lijkt er sterker door. Ben benieuwd trouwens of dit gevolgen heeft voor zn personage aangezien hij KO was en de commentatoren erop hamerde over zn gezondheid enzo
24 je zou eerder zeggen 34!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58045336
TVP want ik ga Lockdown kijken!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58046650
Weten jullie wie de imposter kane was.. juist ja.. Festus

en de echte Kane is een spanjaard
  maandag 14 april 2008 @ 17:58:34 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58046675
Heb Joe-angle gekeken en zonder te spoilen een paar opmerkingen

- MMA mixen met Pro Wrestling werkt ECHT niet....kwam een beetje lachwekkend over (zoals Brahma en ik al dachten een paar posts terug)
- Teleurstellend.....had meer van die 2 verwacht zeker nadat ik hun 1e en 2e match had gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weten jullie wie de imposter kane was.. juist ja.. Festus

en de echte Kane is een spanjaard
Beide waren al langer bekend ja
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 14 april 2008 @ 18:21:55 #25
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58047095
Ik ben benieuwd of Lockdown wat is geworden, ga hem straks kijken, ookal denk ik dat het een tegenvaller is.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58047322
Lockdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 april 2008 @ 20:05:05 #27
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58049621
TNA Lockdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer matige ppv.

Waarom weet TNA’s geweldige commentators toch altijd alles te verpesten, door maar steeds te praten en te praten en te praten.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58050818
Ben het echt compleet met je oneens Cripler. Maar ieder zijn mening.
  maandag 14 april 2008 @ 20:48:11 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58051166
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef The_Crippler het volgende:
TNA Lockdown : Zeer matige ppv.
haha lol, wat een haterz hier.. "matige ppv"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mening: een hele redelijke en leuke ppv
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58052288
Apart ... ik heb de PPV bekeken en ik vond het leuk. Als je ziet hoeveel je er voor neer moest leggen, dan kreeg je zeker waar voor je geld. (A)
In ieder geval de Main Event, wauw ik hou heel veel van MMA en ik kon daarom ook niet wachten tot ze er een wrestling match van maakten. Angle zag er trouwens fysiek gezien erg goed uit. Toen het eenmaal een wrestling match was vond ik het een stuk interessanter om naar te kijken. Al met al was het dus een goede PPV.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58052723
Over Raw vanavond en volgende week eigenlijk:

Gerucht gaat dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 april 2008 @ 22:35:26 #32
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58055083
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben het echt compleet met je oneens Cripler. Maar ieder zijn mening.
Haha ja gelukkig wel. Dan hebben we hier temisnte wat leuke discussies
Ben ook niet zo'n groot TNA fan, maar ik kijk het omdat ze wel goed jong talent hebben.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 14 april 2008 @ 23:15:31 #33
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58056577
Eerste Raw Spoilers zijn al binnen volgens de reports
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:42:43 #34
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58060950
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef wc-eend het volgende:
en de echte Kane is een spanjaard
Erm, hoezo "echte" Kane?
pi_58065003
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:27 schreef Wessiej het volgende:
26 april op zo'n site, zal even zoeken.
Narf!
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:10:33 #36
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58066433
aardige RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 15 april 2008 @ 15:18:04 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58069133
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
aardige RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:51:47 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58070266
quote:
Had natuurlijk weinig zin om helemaal naar Engeland te vliegen voor 1 Raw, en dan weer terug naar Amerika om die film te doen
Laag laag laag.....Dezelfde man die wel vanaf Australie naar de US vloog terwijl hij zn 1e film deed. Tsja...als Mr Kennedy hetzelfde doet.....
Verder viel de Raw wel mee, zo goed was hij niet net zoals hij vorige week niet heel goed was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 54% gewijzigd door kidkash19 op 15-04-2008 17:58:17 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58070383
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:51 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Laag laag laag.....Dezelfde man die wel vanaf Australie naar de US vloog terwijl hij zn 1e film deed. Tsja...als Mr Kennedy hetzelfde doet.....
Verder viel de Raw wel mee, zo goed was hij niet net zoals hij vorige week niet heel goed was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat het gewoon geen nut heeft om 8 uur te vliegen voor 1 Raw hoor. Niet dat hij er geen zin in heeft.

En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt wel leuk trouwens.
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:12:21 #41
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58070587
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:42 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Erm, hoezo "echte" Kane?
Wat dacht je van onze ECW champion, dat is Kane en dat is dus een Spanjaard.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58070792
quote:
ik kan het niet vinden op die sites?

gezocht op wwe wrestling Raw smackdown alles


26e pas on sale vandaar

gaan die kaarten meestal hard of niet?
denk dat ik ze maar telefonisch bestel
Narf!
pi_58070943
RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:29:15 #44
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58072071
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:45:55 #45
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58072479
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:12 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

Wat dacht je van onze ECW champion, dat is Kane en dat is dus een Spanjaard.
Geboren in Spanje ja, dat is wat anders dan een Spanjaard zijn.
pi_58072877
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_58073891
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:51 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Laag laag laag.....Dezelfde man die wel vanaf Australie naar de US vloog terwijl hij zn 1e film deed. Tsja...als Mr Kennedy hetzelfde doet.....
Verder viel de Raw wel mee, zo goed was hij niet net zoals hij vorige week niet heel goed was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik dus al zei.
pi_58074941
OMG JOEY!?! en wtf is up with Mike?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:42:17 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58076710
quote:
It was just announced at today's Smackdown/ECW Taping in London, England that Mike Adamle is the new announcer for ECW. He is set to call tonight's entire broadcast.

The word going around backstage at the show is that Joey Styles will be moved to another area within the company.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:13:57 #50
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58077602
Now that's going to be very bad.
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:25:10 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58077890
Update
quote:
Joey Styles is now going to be part of WWE.com in some sort of way.

Styles will not be headed to SmackDown! and Mike Adamle will now be announcing ECW with Tazz. This is unreal.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 15 april 2008 @ 23:26:31 #52
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58077934
Nee alsjeblieft niet die pauper dan daar, en waarom het gezicht van ECW naar wwe.com sturen

Zet er dan Foley in....
.....Kennedy
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:26:57 #53
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58077944
Ik vond RAW wel leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees trouwens hier heel veel positieve reacties over TNA, maar om een of andere reden kan ik het niet echt leuk vinden. Vind het allemaal veel te chaotisch. Daarbij zijn er weinig in het roster die me echt aanspreken.. Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die zo denken
pi_58078447
Snap niet waarom ze dat doen. Vince leest ook op internet en.. wacht laat ook maar. Vince doet wat Vince wilt

Nouja krijgen we die pauper dus
  woensdag 16 april 2008 @ 01:04:54 #55
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58079661
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]


Jammer want hij en Tazz hebben wel chemie met elkaar. Net zoals JBL en Micheal Cole dat ook hadden, het zou jammer zijn als het bij ECW ook zo`n slappe boel word net als bij Smackdown.
pi_58079928
Het wordt tijd dat JBL weer terug gaat naar SD, die heeft als wrestler gewoon te weinig toe te voegen helaas.
pi_58080133
Beste announceteam was toch echt Cole/Tazz, maar die Adamle...wat moet je daar nou mee? Zet dan friggin Josh Matthews
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Lees trouwens hier heel veel positieve reacties over TNA, maar om een of andere reden kan ik het niet echt leuk vinden. Vind het allemaal veel te chaotisch. Daarbij zijn er weinig in het roster die me echt aanspreken.. Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die zo denken
Nou, wil ik de eerste zijn om toe te geven dat hun tv shows een heel stuk beter kunnen, maar voor iemand die de PPV bekijkt is het absoluut de moeite waard. Voor elke match wordt de historie bekeken en is gelijk duidelijk waarom deze match plaatsvind. De PPV is gewoon een heel stuk helderder vergeleken met de weekly. De PPV's (en ik hoop dat je het daarmee wel eens bent) geven je, zo goed als zeker, gewoon waar voor je geld.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58080181
Nouja zien het morgen wel wat het word met ECW.

Hoop dat WWE zelf de fout snel ontdekt.
pi_58086483
quote:
Op woensdag 16 april 2008 03:06 schreef roepdeman het volgende:

Nou, wil ik de eerste zijn om toe te geven dat hun tv shows een heel stuk beter kunnen, maar voor iemand die de PPV bekijkt is het absoluut de moeite waard. Voor elke match wordt de historie bekeken en is gelijk duidelijk waarom deze match plaatsvind. De PPV is gewoon een heel stuk helderder vergeleken met de weekly. De PPV's (en ik hoop dat je het daarmee wel eens bent) geven je, zo goed als zeker, gewoon waar voor je geld.
Ja das waar. Worden over het algemeen ook meer spectaculaire moves gebruikt dan bij de WWE. Maar het probleem voor mij zit hem denk in het roster.
-Al die ex-WWE wreslers vind ik bijvoorbeeld beetje jammer. Tot nu toe domineren zij ook nog eens, Booker, Angle, Cage, zodat eigen wrestlers geen kans krijgen.
-Dan heb je Shark-boy wat ik echt een schande vind... Hoe hopeloos kan je zijn om zo erg de WWE na proberen te doen. Stoor me hier echt aan e uiteraard totaal niet grappig.
-Eric Young vind ik echt niets aan en nu die een superhero image heeft is het nog triester. Vind het totaal niet leuk om naar hem te kijken. Stoor me hier ook echt enorm aan
-Rellik (Killer backwards!!!11!11) WOW ECHT VET DETAIL, leuk dat ze dat elke keer herhalen!
-Samoa Joe, Ik snap niet zo goed wat mensen hier aan vinden.. Misschien is die wel heel goed, dat an ik niet goed beoordelen. Maar zijn fysiek en mic-skills vind ik niet goed.
-Die hele Robert Rude - Booker T feude. Duurt al zooooo lang en heb het geen moment leuk gevonden
- Hernandez van LAX. Zeggen ze dat Cena als een superman wordt afgeschilderd, deze man kan er ook wel wat van. Dit is ook niet 1 keer, maar elke keer als hij een match heeft
-etc

Klinkt nu wel heel negatief allemaal dus noem ook wel wat positiefse
-Black Machismo, Als fan van de Macho Man moet ik het wel leuk vinden om zo'n type weer te zien
-MotorCity Machine Guns, echt hele vette tag team, snelle moves en hebben het publiek altijd mee
-Hele woman division- allemaal mooi en kunnen nog worstelen ook.
-Rock n Rave Infection, gewoon leuk team om naar te kijken, mede door Hemme . Ook grappig wat Hoyte zegt bij de entrance

Maar ben dat hele gezeik van Cage op gegeven moment wel zat, maar hij krijgt zo veel tijd om te praten. Ook het feit dat elke top wrestler daar zijn eigen 'team' heeft (Angle, Cage, Joe), hier door krijgt elke match wel een interference
  woensdag 16 april 2008 @ 13:00:03 #60
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58086580
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

-Rellik (Killer backwards!!!11!11) WOW ECHT VET DETAIL, leuk dat ze dat elke keer herhalen!
Volgens mij snap je het niet helemaal

En Cage is super aan de mic btw
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58086825
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet helemaal

En Cage is super aan de mic btw
Leg uit dan
  woensdag 16 april 2008 @ 13:46:23 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58087524
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:13 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Leg uit dan
Ze nemen die comment zelf allang niet meer serieus.. daarom zegt EY het ook juist elke week met een bang stemmetje!!

ECW - wat een kut publiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58091140
Leuke ECW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 16 april 2008 @ 17:02:10 #64
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58091258
Mijn god die Mike, wat een dwaas.

Hij noemde gewoon een dropkick een leg kick, dan komt het toch gewoon nooit goed met hem
.....Kennedy
  woensdag 16 april 2008 @ 17:22:54 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58091647
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:02 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god die Mike, wat een dwaas.

Hij noemde gewoon een dropkick een leg kick, dan komt het toch gewoon nooit goed met hem
we zouden denk ik een heel topic vol met fouten kunnen opsommen maar hij zag Benjamin ook voor Burke aan!!

doe je huiswerk gast.. wat een loser
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 16 april 2008 @ 17:29:18 #66
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58091749
Wanneer je denkt dat Mike Tenay die klinkt alsof hij geboorte geeft aan een kind al slecht is.. maar damn dit was wel heel erg bedroevend. Hopen dat ze inzien dat hij niet de juiste man op de juiste plaats is.
  Redactie Games woensdag 16 april 2008 @ 17:41:44 #67
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58092020
Good from Jimmy...

Tazz die zegt wang yany

Adam: Yea wang yang

.....Kennedy
pi_58092362
En natuurlijk The Mizz met een FIgure Four Leglock niet tevergeten!
  woensdag 16 april 2008 @ 19:37:49 #69
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58094392
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Ja das waar. Worden over het algemeen ook meer spectaculaire moves gebruikt dan bij de WWE. Maar het probleem voor mij zit hem denk in het roster.
-Al die ex-WWE wreslers vind ik bijvoorbeeld beetje jammer. Tot nu toe domineren zij ook nog eens, Booker, Angle, Cage, zodat eigen wrestlers geen kans krijgen.
-Dan heb je Shark-boy wat ik echt een schande vind... Hoe hopeloos kan je zijn om zo erg de WWE na proberen te doen. Stoor me hier echt aan e uiteraard totaal niet grappig.
-Eric Young vind ik echt niets aan en nu die een superhero image heeft is het nog triester. Vind het totaal niet leuk om naar hem te kijken. Stoor me hier ook echt enorm aan
-Rellik (Killer backwards!!!11!11) WOW ECHT VET DETAIL, leuk dat ze dat elke keer herhalen!
-Samoa Joe, Ik snap niet zo goed wat mensen hier aan vinden.. Misschien is die wel heel goed, dat an ik niet goed beoordelen. Maar zijn fysiek en mic-skills vind ik niet goed.
-Die hele Robert Rude - Booker T feude. Duurt al zooooo lang en heb het geen moment leuk gevonden
- Hernandez van LAX. Zeggen ze dat Cena als een superman wordt afgeschilderd, deze man kan er ook wel wat van. Dit is ook niet 1 keer, maar elke keer als hij een match heeft
-etc

Klinkt nu wel heel negatief allemaal dus noem ook wel wat positiefse
-Black Machismo, Als fan van de Macho Man moet ik het wel leuk vinden om zo'n type weer te zien
-MotorCity Machine Guns, echt hele vette tag team, snelle moves en hebben het publiek altijd mee
-Hele woman division- allemaal mooi en kunnen nog worstelen ook.
-Rock n Rave Infection, gewoon leuk team om naar te kijken, mede door Hemme . Ook grappig wat Hoyte zegt bij de entrance

Maar ben dat hele gezeik van Cage op gegeven moment wel zat, maar hij krijgt zo veel tijd om te praten. Ook het feit dat elke top wrestler daar zijn eigen 'team' heeft (Angle, Cage, Joe), hier door krijgt elke match wel een interference
Wauw, het lijkt wel of je de enige persoon bent die het ongeveer met mij eens is, Op het Cage stukje na dan, . En ik maar te horen krijgen dat mensen het nieteens zijn met mijn mening over "het verschikkelijke" Lockdown. Jezus wat was dat een slechte PPV zeg.
Maar ik ga weer verder met ECW kijken, die is tot nu toe wel leuk (oeehhh Maryse )
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 16 april 2008 @ 20:25:37 #70
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58095744
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike Adamle moet er nog wel heel erg inkomen. Toch is hij nu al beter om aan te horen dan Don West. Man wat haat ik Don West.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 16 april 2008 @ 22:10:56 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58098761
quote:
Wauw, het lijkt wel of je de enige persoon bent die het ongeveer met mij eens is, Op het Cage stukje na dan, . En ik maar te horen krijgen dat mensen het nieteens zijn met mijn mening over "het verschikkelijke" Lockdown. Jezus wat was dat een slechte PPV zeg.
Men is altijd voor de underdog, dat was in de tijd van het echte ECW ook zo, mensen vergaten dat een ECW show voor 80% vaak crap was maar 2 wedstrijden redde altijd een show (meestal RvD en Taz/Mike Awesome), dat is in TNA ook zo. Vaak schoten de mensen die in ECW "de man" waren gewoon te kort voor het grote werk omdat hun stijl het grote publiek niet aansprak, degene die het wel maakten waren die worstelaars die hun stijl konden aanpassen.

Tsja...Adamle....voor de 1e x viel het mee, geef die man wat krediet het is niet niks. Styles was ook bagger zn 1e WWE optreden...Uno, Dos, Adios

[ Bericht 13% gewijzigd door kidkash19 op 16-04-2008 22:21:09 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58102576
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef kidkash19 het volgende:Tsja...Adamle....voor de 1e x viel het mee, geef die man wat krediet het is niet niks. Styles was ook bagger zn 1e WWE optreden...Uno, Dos, Adios
Stoor me er meer aan dat hij niks van worstelen weet, hij geen fan is, en dan zelfs ouder is dan JR. Hij zal het misschien nu wel leuk vinden anders zou hij het misschien niet doen. Maar hij krijgt meer betaald dan mid-carters dus tja.

Mag hem niet zo.
pi_58103639
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 17 april 2008 @ 09:00:13 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58104936
Maar de man is jarenlang sports broadcaster geweest, nu is dat wat anders dan een WWE wedstrijd maar hij heeft ervaring in het hele gebeuren. Kwestie van zn kennis vergroten van het worstelen en dan komt het wel goed, trouwens....als je JR en hem naast elkaar zet wie lijkt er dan ouder? Ik vind dat niet relevant aan zn commentaar prestaties, dat hij 300.000 verdient vind ik ook erg gortig.
Ik ben er gewoon geen fan van om mensen af te schrijven na 1 optreden, of dat nou worstelaars, divas, managers of commentatoren zijn, geef die mensen even de tijd om zich te ontwikkelen als ze na een maand of 2 geen verbetering tonen dan mag je ze afbranden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 17 april 2008 @ 09:06:06 #75
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58105022
Is er iets bekend over of Orton een blessure heeft? Hij kwam nou niet echt prettig te recht tijdens Raw
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 17 april 2008 @ 10:22:21 #76
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58106349
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef kidkash19 het volgende:
Maar de man is jarenlang sports broadcaster geweest, nu is dat wat anders dan een WWE wedstrijd maar hij heeft ervaring in het hele gebeuren. Kwestie van zn kennis vergroten van het worstelen en dan komt het wel goed, trouwens....als je JR en hem naast elkaar zet wie lijkt er dan ouder? Ik vind dat niet relevant aan zn commentaar prestaties, dat hij 300.000 verdient vind ik ook erg gortig.
Ik ben er gewoon geen fan van om mensen af te schrijven na 1 optreden, of dat nou worstelaars, divas, managers of commentatoren zijn, geef die mensen even de tijd om zich te ontwikkelen als ze na een maand of 2 geen verbetering tonen dan mag je ze afbranden
Tja, toch kun je moeilijk zeggen dat hij het al goed deed op de positie die hij bekleedde vanaf de Royal Rumble tot aan afgelopen ECW.. mistakes galore. Dat ECW over het algemeen niet getaped wordt helpt hem ook niet echt, aangezien hij bekend staat als iemand die het slecht doet bij live-uitzendingen. Ik ben absoluut niet positief over deze keuze, maar ja we zullen zien wat de toekomst brengt.
pi_58112234
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:06 schreef Paxlie het volgende:
Is er iets bekend over of Orton een blessure heeft? Hij kwam nou niet echt prettig te recht tijdens Raw
Hij had een stinger en had er wel last van. Scheids gaf ook een X sign. Maar hij is gewoon doorgegaan
  donderdag 17 april 2008 @ 15:33:55 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58113378
Stingers zijn niet boeiend, heb er zelf een aantal gehad, is ff lastig op dat moment en de ochtend erna als het een redelijk zware is maar niks schadelijks
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 17 april 2008 @ 15:41:47 #79
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58113557
wat is een stinger?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 17 april 2008 @ 16:15:35 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58114309
What is a stinger?

A stinger or burner is an injury to the nerves that travel from your neck and down your arm.

There are seven bones in your neck called vertebrae. The vertebrae are held together by ligaments. Your spinal cord goes from the bottom of your brain through a canal in your vertebrae down to your lower back. Nerves come off the spinal cord that make your limbs and body move and have sensation. These are called peripheral nerves. A group of peripheral nerves called the brachial plexus leaves the spinal cord and travels between the vertebrae and into the shoulder, giving your arm its ability to function. These are the nerves that are injured when you have a stinger.

What are the symptoms?

A stinger usually causes intense pain from the neck down to the arm. You may feel like your arm is on fire. You may have a "pins and needles" sensation. Your arm or hand may be weak. It is possible that you may not have any symptoms after a period of rest following your injury.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 17 april 2008 @ 16:16:56 #81
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58114333
Helse pijnen die vanzelf wegtrekken dus. Lijkt me vrij kut om te ontvangen in zo'n match
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 17 april 2008 @ 18:00:28 #82
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58116850
wel erg toffe match trouwens.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 17 april 2008 @ 18:16:46 #83
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58117247
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef The_Crippler het volgende:
wel erg toffe match trouwens.
dat zeker, publiek zit er de laatste tijd weer lekker in, dat scheelt echt enorm
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games donderdag 17 april 2008 @ 18:24:08 #84
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58117429
Ik vond Regal-Orton echt een van de betere matches die ik de laatste tijd heb gezien!
.....Kennedy
pi_58117550
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond Regal-Orton echt een van de betere matches die ik de laatste tijd heb gezien!
Eens!
pi_58121167
Vind dat Triple H de echte bad ass moet gaan uithangen mensen treiteren en gek maken
zou een mooie overgang zijn als Batista, HBK na flink inelkaar gebeukt te zijn pwned en dat Trips zich er dan mee gaat bemoeien en er 2 kampen ontstaan zoals een beetje in de Evolution periode

Trips/HBK/Orton/Edge en andere vs Batista/Cena/y2j oid

dat mist de WWE een beetje op het moment het is nu allemaal 1 tegen 1 maar geen hele fueds met stables


vond de NWO tijd zo vet DX (met meerdere)

hele oorlogen en elkaar constant dwarszitten

of van die gevechten zoals Stone cold en the Rock hadden
of Booker en Stone cold Whoop ass at ile 5
Narf!
pi_58122268
welke superstars komen er in the king of the ring match van volgende week?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  Redactie Games donderdag 17 april 2008 @ 21:35:58 #88
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58122360
Nog niet helemaal bekend
.....Kennedy
  donderdag 17 april 2008 @ 23:28:10 #89
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58125610
KOTR
tja er zijn wel namen bekend volgens sites, maar wat je daar nou van moet geloven weet ik niet. Ik hoop dat er btje jong spul tussen zit en geen HHH, HKB, Batista zeg maar. MVP of Kennedy zou ik een goeie keus vinden.

DRAFT
Verder ben ik echt wel toe aan de draft, eindelijk weer wat frisse feuds enzo, met daarin John Morrison in een singles title feud.

STABLES
Stables maken mij eigenlijk niet zoveel uit. TNA werkt daar zovaak mee, maar zonder enig boeiend verhaal. Net als het hele Team Cage vs Team Tomko. WTF. Tijdens Lockdown hoopte je op een sterke finish, maar dan is het niet eens door een van de captains. Maar stel er komt een goeie stable in de WWE dan hoop ik wel echt op een goeie. Misschien word "the familia" of hoe het ook heet, (van Edge, Chavo, Edge-noobs en chavo's versie van Tomko) wel wat. Maar dat lijkt me tot nu toe nog niets, aangezien de Edge-noobs nogal afgeschilderd worden als jobbers.

Maryse en Mickie
heb hier niets over te zeggen, maar ik herhaal graag hun namen.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58137422
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Cubeforc3 op 18-04-2008 15:19:50 ]
pi_58140154
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:34:56 #92
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58145428
TNA: Waar is Crystal ?
pi_58145802
Heyman over Adamle het is een complot

http://www.thesun.co.uk/s(...)n/article1060395.ece
pi_58146559
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_58148545
Leuke Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 34% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-04-2008 00:15:53 ]
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:31:16 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58155730
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heyman over Adamle het is een complot

http://www.thesun.co.uk/s(...)n/article1060395.ece
Heyman is god!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:56:49 #97
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58157143
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn TNA-haat-lijstje
- DON West
- Sharkboy
- Eric Young
- Jay Lethal's gimmick
- Jim Cornette
- Kevin Nash


[ Bericht 0% gewijzigd door The_Crippler op 19-04-2008 13:27:17 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58157238
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk
Al heeft die volgens mij met Mike The Miz gewoon gelijk?
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:01:50 #99
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58157240
psssst....het is Don West ...ik kijk amper TNA en weet dat hahahah
en Adamle het inderdaad gelijk met Mike the Miz want zo is hij wel gedebuteerd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:02:03 #100
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58157246
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:31 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Heyman is god!
Vince had gewoon Heyman ultieme vrijheid moeten geven dat had het nu bizarre ratings getrokken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:06:42 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58157331
En dan was die tak ook meteen failliet gegaan......
ECW was leuk omdat het "anders' was dan wat er op dat moment op TV was en ze hadden de motivatie om het te doen, ik denk niet dat al had Heyman vrijheid gekregen dat hij bizarre ratings zou trekken want voor elk goed idee had hij ook een crap idee, kijk maar eens naar OVW toen hij daar zat.
ECW hetzelfde verhaal, ook werd het op een gegeven moment moeilijk om het goed te schrijven omdat je niet meer baanbrekend kan zijn, ECW was echt niet zo goed op het einde als dat er voorgedaan wordt, vooral de worstelaars hebben dat product omhoog geholpen, toen die werden weggekaapt bij ECW was ECW zelf niet zo heel veel meer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:46:45 #102
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58157899
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef kidkash19 het volgende:
psssst....het is Don West ...ik kijk amper TNA en weet dat hahahah
en Adamle het inderdaad gelijk met Mike the Miz want zo is hij wel gedebuteerd
Ach John, Don, allemaal hetzelfde Het gaat erom dat ik hem haat.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:03:10 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58159105
hahahaha ik vind TNA ook weinig aan maar talent hebben ze, alleen het commentaarteam....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58159142
You think that's funny? Dude I've got a 186 IQ.

Striker
Santino
pi_58160053
Don West vind ik geweldig. Omdat het zon debiel is. Hij schreeuwt lekker veel en laat alles erger komen dan het is. Vind hem altijd wel grappig.
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:21:22 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58160219
ok ok ok....na de videos van de King of the Ring te hebben gekeken weet ik wie die King wordt....

Kofi Kingston
KING Kofi Kingston

en hij word dan dus automatisch....KKK
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58160445
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
ok ok ok....na de videos van de King of the Ring te hebben gekeken weet ik wie die King wordt....

Kofi Kingston
KING Kofi Kingston

en hij word dan dus automatisch....KKK
Dat zou vet zijn, en dan gelijk een stable ervan maken
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:41:34 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58160572
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat zou vet zijn, en dan gelijk een stable ervan maken
Met Kendrick, Khali, Kane, Knox, Kennedy en Kelly Kelly?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 16:44:38 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58160632
met als symbol een brandend kruis en de nieuwe merchandise zijn witte lakens en opblaasbare fakkels?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:34:17 #110
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58161477
King Kofi Kingston? Nee dankje.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58161518
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Met Kendrick, Khali, Kane, Knox, Kennedy en Kelly Kelly?
Er ook wat rednecks erbij. Zoals Lance Cade/Dick Murdoch en JImmy Wang Yang
  zondag 20 april 2008 @ 14:33:17 #112
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58178008
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Er ook wat rednecks erbij. Zoals Lance Cade/Dick Murdoch en JImmy Wang Yang
Trevor Murdoch?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_58185039
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:33 schreef muay-toy het volgende:

[..]

Trevor Murdoch?
Nee, Captain Redneck Dick Murdoch

IT'S STILL REAL TO ME DAMNIT!
  zondag 20 april 2008 @ 22:35:50 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58190619
Laat Umaga maar winnen, had net weer een briljant idee...

Oke....Umaga wint de King of the Ring maar Vince komt dan dus naar Regal toe dat hij wilde dat de KOTR winnaar een beetje sjiek zou zijn enzo en nu heeft Umaga dus gewonnen. Dan krijg je Regal die Umaga gaat "opvoeden" , stel je voor...Umaga en Regal om thee te drinken, wijn te proeven,Engelse les enz enz....Zou grote humor kunnen zijn en aangezien Umaga toch niet meer de monster is die hij was geeft dit een extra dimensie aan zn personage
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zondag 20 april 2008 @ 22:38:41 #115
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58190706
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef kidkash19 het volgende:
Laat Umaga maar winnen, had net weer een briljant idee...

Oke....Umaga wint de King of the Ring maar Vince komt dan dus naar Regal toe dat hij wilde dat de KOTR winnaar een beetje sjiek zou zijn enzo en nu heeft Umaga dus gewonnen. Dan krijg je Regal die Umaga gaat "opvoeden" , stel je voor...Umaga en Regal om thee te drinken, wijn te proeven,Engelse les enz enz....Zou grote humor kunnen zijn en aangezien Umaga toch niet meer de monster is die hij was geeft dit een extra dimensie aan zn personage
Hier zit een in
.....Kennedy
pi_58193295
En afsluitend natuurlijk een Regal Umaga feud!
pi_58193876
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef kidkash19 het volgende:
Laat Umaga maar winnen, had net weer een briljant idee...

Oke....Umaga wint de King of the Ring maar Vince komt dan dus naar Regal toe dat hij wilde dat de KOTR winnaar een beetje sjiek zou zijn enzo en nu heeft Umaga dus gewonnen. Dan krijg je Regal die Umaga gaat "opvoeden" , stel je voor...Umaga en Regal om thee te drinken, wijn te proeven,Engelse les enz enz....Zou grote humor kunnen zijn en aangezien Umaga toch niet meer de monster is die hij was geeft dit een extra dimensie aan zn personage

Wahuahauhauahuhuahuaha fucking brilliant!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58194574
Hmm ik hoop iig dat het een leuke word. Of iig iemand die nog niet zoveel groots heeft gehad. Dan ben ik al blij genoeg denk ik. En dan bedoel ik niet iemand zoals Funaki
  maandag 21 april 2008 @ 07:36:18 #119
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58195841
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Wahuahauhauahuhuahuaha fucking brilliant!
Hahaha inderdaad.
  maandag 21 april 2008 @ 13:01:12 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58201032
het zal wel Kennedy worden en eigenlijk heb ik daar weinig problemen mee, geeft hem wat meer personage, een reden om omhoog te gaan op de ladder. Eerst een midcard feud met iemand, dan een wat hogere feud en dan main event. Denk dat hij dan wel redelijk in de buurt komt van wat hij kan zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 21 april 2008 @ 13:06:51 #121
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58201127
King Kennedy sounds good to me!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 21 april 2008 @ 13:07:09 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58201137
Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing KENNEDY

Zou het zelf geweldig vinden.
.....Kennedy
  maandag 21 april 2008 @ 13:12:12 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58201248
Heh....King Ken Kennedy
again with the KKK

Ik ben geen fan van Kennedy (zoals bekend) maar hij zou wel de beste winnaar zijn en degene zijn die er het meeste van kan maken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 21 april 2008 @ 13:16:58 #124
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58201335
Klopt, zie voor de rest (behalve je youmanga verhaaltje ) geen echte winnaars, misschien MVP maar die zit al in een fued.

Y2J ja kan opzich wel, King of the World, kan leuke promo's maken maar heeft het niet echt nodig.
Orton al champ
HHH al King of Kings ook niet echt
Big Show, Cena, Punk, JBL, allemaal al Main Event

En Kennedy is al een paar weken niet op RAW geweest () en heeft ook niks te doen behalve bijv. Super Crazy verslaan dus het zou wel goed uitkomen
.....Kennedy
  maandag 21 april 2008 @ 14:04:12 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58202299
Tsja....SD! kan wel een nieuwe 'heel' uitdager gebruiken maar ja wie?...misschien gaat Kennedy dan wel terug na een maandje of wat om Taker uit te dagen. Als ze het goed aanpakken en goed schrijven en Kennedy voert het goed uit (ucheBillyGunnuche) dan kan ik zelfs Kennedy misschien wel gaan waarderen.

Ik vind Punk trouwens nog geen Main Eventer, midcarder is ie nu en dat is op dit moment precies goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 21 april 2008 @ 14:08:33 #126
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58202384
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:04 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja....SD! kan wel een nieuwe 'heel' uitdager gebruiken maar ja wie?...misschien gaat Kennedy dan wel terug na een maandje of wat om Taker uit te dagen. Als ze het goed aanpakken en goed schrijven en Kennedy voert het goed uit (ucheBillyGunnuche) dan kan ik zelfs Kennedy misschien wel gaan waarderen.

Ik vind Punk trouwens nog geen Main Eventer, midcarder is ie nu en dat is op dit moment precies goed
Ja wou eigenlijk bij Punk zette dat hij het niet nodig heeft, anders King money in the bank Punk, overdrijven is ook wat.

Kennedy terug naar SmackDown dacht ik zelf ook al overna, dan niet nu dan maar bij de Draft, en hij moet zijn gimmick weer wat terug krijgen, de laatste weken geen een keer meer met de microfoon gezien en alleen matches gehad (buiten wrestlemania) waarin die snel jim duggan en co. in elkaar mept.

En sowieso vind ik Smackdown de laatste weken erg saai, mag wel een Main Eventer (liefst ook een leuk om naar te kijken Mid-carder) bij komen.
.....Kennedy
  maandag 21 april 2008 @ 18:55:29 #127
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58207809
Ik stem ook voor Kennedy. De man verdient het gewoon .
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58210487
Als het goed is, is hij er wel vanavond
  Redactie Games maandag 21 april 2008 @ 23:05:18 #129
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58214741
Dit is een wedstrijd van vanavond op RAW, en zegt dus meteen wie er ongeveer op de KotR tournament komen, dat zijn de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_58216030
spoiler voor RAW van vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 april 2008 @ 23:52:20 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58216140
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:48 schreef roepdeman het volgende:
spoiler voor RAW van vandaag
youtube filmpje

furreal?

Dat ze McCain maar flink aanpakken/bashen op het feit dat die dikke lamzak MMA wil verbieden!!

Go McMahon!!

Edit
Om 9 PM zit Hilary trouwens bij Larry King.. kan het dan wel?
quote:
Hillary Clinton on Larry King Live! Hours before what may be the final showdown with Barack Obama -- Hillary Clinton talks to Larry King! Could their conversation change your vote? Find out only on Larry King Live! 9 P.M. ET.


[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 22-04-2008 01:53:55 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 22 april 2008 @ 00:14:09 #132
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58216629
Goeie spoiler dankzij het nieuwe youtube ding
.....Kennedy
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:18:06 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58216719
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Wessiej het volgende:
Goeie spoiler dankzij het nieuwe youtube ding
gevonden op foxnews.com
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58218060
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Wessiej het volgende:
Goeie spoiler dankzij het nieuwe youtube ding
Kut! sorry was niet mn bedoeling! ik zal die post even editten. alhoewel is het echt zo een erge spoiler? het lijkt me meer op een bad memory, maar wel mad respect voor de WWE dat ze dit hebben klaargespeeld!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games dinsdag 22 april 2008 @ 07:46:24 #135
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58219119
Is niet echt een boeiende spoiler nee
.....Kennedy
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:29:52 #136
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58219473
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:33:24 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58228198
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58228756
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58230821
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:16:47 #140
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58233285
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:19:43 #141
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58236558
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58237582
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Goed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?
Het kwam meer spontaan en actiever over. Vond ik ook trouwens, viel gewoon wat meer op. Weet nog wel dat hij een pre-taped backstage ding deed, met Kendrick en Holly. Dat was echt zo slecht maar dit kwam beter over.
pi_58238318
Ik sla deze RAW over op de een of andere manier heb ik het even gehad
na een geniale Wrestlemania is de boel weer aardig ingekakt
Narf!
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:27:03 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58240364
It was announced on Raw last night that Ken Kennedy will return to television on next week's show. The plan going into the weekend was for him to work last night's show and end up in the King of the Ring tournament finals against CM Punk. Obviously that planned was changed and Kennedy will return to the company after Backlash. Kennedy has been away from WWE filming a straight-to-DVD movie in Puerto Rico.

ben benieuwd wat daar de reden van is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 april 2008 @ 00:57:34 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58242590
WTF
quote:
It has been confirmed that head SmackDown writer Michael Hayes has been suspended for 60 days. More details on this story should be coming out tomorrow
RAW had trouwens een 3.0 rating.. beetje een tegenvaller zou ik zo zeggen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58242729
Hahahahahahahaha 2e keer gefailed voor een drugstest!??!!?!?!?!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58242889
LOL! een 3.0 met al die hype, da's nog lager dan vorige week
pi_58243042
Smackdown gaat het straks beter doen dan Raw

Vreemd dat Kennedy er niet was dan. Ze hebben de plannen om het waarschijnlijk dus te laten winnen. Of iig in de finale te laten staan. En dan is hij er niet

Ze kwamen ook pas een paar weken terug met het idee. Dus erg laat. Beetje vreemd. Misschien had het eigenlijk wel de draft moeten worden maar hadden ze te weinig tijd om alles goed te regelen.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:19:00 #149
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58252115
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58256126
THE R RATED SUPERSTAR!
  woensdag 23 april 2008 @ 19:03:02 #151
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58260778
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Goed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?
Ik doel idd op het feit dat hij een stuk spontaner over komt, dan ik had verwacht. Goed de kerel heeft wel wat lessen nodig, maar die zal hij ook heus wel krijgen. Ik denk dat ze hem langzamerhand toch wel gaan pushen.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 23 april 2008 @ 19:18:12 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58261299
alsof the Rock meteen zo goed was....die word als DE standaard gezien (en terecht) maar die was in het begin ook drama
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 april 2008 @ 19:21:18 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58261382
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef kidkash19 het volgende:
alsof the Rock meteen zo goed was....die word als DE standaard gezien (en terecht) maar die was in het begin ook drama
Cody Rhodes heeft nou niet bepaald het charisma en dat zal ook niet zomaar komen aanwaaien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 23 april 2008 @ 19:32:54 #154
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58261722
Nou idd, verder maakt het me niet zoveel uit hoe men op de mic zijn. Als ze het maar goed in de ring doen. Uiteindelijk kan het iemand zn carriere, naar de top, wel weerhouden. Zie Shelton. Als hij betere promo;s in de ring zou kunnen maken, zou hij toch een stuk hogerop komen.

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58262608
Hij zal wel op Smackdown zijn dan deze week als hij niet op ECW is.
pi_58262667
Smackdown vorige week een 2.2 rating Misschien dat ze die show eens onder de loep nemen, want zonder fast forward is het gewoon niet aan te zien zo saai.
  Redactie Games woensdag 23 april 2008 @ 20:05:10 #157
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58262703
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Cubeforc3 het volgende:
Smackdown vorige week een 2.2 rating Misschien dat ze die show eens onder de loep nemen, want zonder fast forward is het gewoon niet aan te zien zo saai.
Dat is correct, vind Smackdown de laatste weken écht saai, misschien nu beter zonder Hayes.
.....Kennedy
  woensdag 23 april 2008 @ 21:34:03 #158
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58265143
Real reason why Hayes is suspended
quote:
WWE creative team member Michael Hayes has been suspended from the company for 60 days following an incident that took place in Orlando during Wrestlemania weekend. Hayes, the head writer of the SmackDown brand, allegedly used racist language towards SmackDown star Mark Henry.

The incident took place at a party that was held either Friday or Saturday night. Hayes had been drinking when he approached Mark Henry. Hayes told Henry, "I'm more of a n----- than you are." Henry took offense to the comment. After a physical altercation between the two, Henry reported the issue to either Vince or Stephanie McMahon.

At first, WWE tried to keep the suspension quiet. People who inquired were told that Hayes on vacation. However, when word got out about the incident with Henry, it was revealed that Hayes is suspended.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 23 april 2008 @ 21:36:40 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58265212
Wat een drama weer
.....Kennedy
pi_58267975
Mike slaat weer toe

-- Mike Adamle continues to boggle the mind when he forgot to leave the announce table before the start of Smackdown. Tazz and the ECW crew left at the end of the taping and he remained a good few minutes before somebody had to tell him it was now Smackdown.

Adamle and Tazz did very little prep work for their first appearance together last week, even though they had enough time to do so. Adamle’s commentary was actually worse than what was shown on television, as he worked with the production team to make some edits after the show. They didn’t do all the work they wanted to on his commentary since they ran out of time before the broadcast.

Het was dus zo erg dat ze niet genoeg tijd hadden om alles uit te knippen

Niet weg gaan terwijl je collega al lang weg is en denken dat jij nog moet blijven zitten tijdens een andere show
pi_58268430
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 24 april 2008 @ 00:13:29 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58268858
Dan heb je toch nog een paar leuke matches gemist...zonde
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58269277
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef kidkash19 het volgende:
Dan heb je toch nog een paar leuke matches gemist...zonde
Stiekem verheugde ik me op kennedy, dus ik was teleurgesteld.

Morgen kijk ik wel weer wat
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 24 april 2008 @ 08:33:03 #164
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58271147
www.f4wonline.com

-- While the ratings for Raw appear to be low, it's not really as bad it seems. Anywhere from 8 to 10% of Raw viewers DVR the show on a weekly basis. 410,000 viewers watched last week's edition of Raw on DVR, or about 8%, meaning the actual rating was closer to a 3.45. The final rating was a 3.18. Besides The Hills on MTV, WWE Raw is the most DVRed cable show in the country. So if you take DVR viewing into account, the rating for Raw would really be about 0.3 points higher. However, the same can't be said for SmackDown, ECW and TNA Impact as 3.3% (or less) of the viewers of those shows watch it on DVR.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 24 april 2008 @ 19:25:55 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58285046
- WWE sent out a mobile alert today stating that Mike Knox is now in line for an ECW Title shot.

Wat een grap
.....Kennedy
pi_58287719
Nope grap van de dag is toch echt renwan als nieuwsonderwerp op de Frontpage!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games donderdag 24 april 2008 @ 21:22:25 #167
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58287779
Klopt, ook echt fp waardig
Oh noes een rick roll, dit is wel een vet worstel filmpje
.....Kennedy
pi_58287935
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, ook echt fp waardig
Oh noes een rick roll, dit is wel een vet worstel filmpje
Ik klikte
  donderdag 24 april 2008 @ 21:39:15 #169
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58288250
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef roepdeman het volgende:
Nope grap van de dag is toch echt renwan als nieuwsonderwerp op de Frontpage!
Ik wist dat ik die naam ergens van herkende
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58289012
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58290133
Nou
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_58290156
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, ook echt fp waardig
Oh noes een rick roll, dit is wel een vet worstel filmpje
Ik klikte en dat terwijl ik beter wist
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_58292244
whuahuahauhauhauha meen je dat nou!??? Ok laat die jongen nu met rust heel Fok! kent hem nu. Mijn advies: Think WWE en begin je eigen merchandise uit te geven!

80% van de opbrengt deel je met ons hè?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58293579
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef roepdeman het volgende:
whuahuahauhauhauha meen je dat nou!??? Ok laat die jongen nu met rust heel Fok! kent hem nu. Mijn advies: Think WWE en begin je eigen merchandise uit te geven!

80% van de opbrengt deel je met ons hè?
En laat het net zoveel opbrengen als Cena
pi_58306743
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:36:11 #176
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58306762
TNA viel wat tegen deze week.. beetje saai
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:34:27 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58309502
Hoppa! Rij 4 van vak A (arena tegenover de entree) kaartjes zijn binnen!!!!! Mn broertje, zn vriendin, mijn vriendin en ik hebben dus nergens tijd voor op 7 november
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 25 april 2008 @ 20:54:40 #178
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58309782
Ik dacht dat de kaartjes pas morgen kwamen, dus alle eerste rijen al weg, dan maar volgend jaar
.....Kennedy
pi_58310068
Kaarten voor Engeland gaan pas morgen in de verkoop
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:54:01 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58310652
Altijd de sites in de gaten houden, vorig jaar waren ze ook te vroeg namelijk toen kon ik nog net plaatsen op rij 11 krijgen, dus nu er snel bij geweest.
Engeland komt nog een x
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58310682
Eh eh eh welke tickets gaat het hier over? Ik ga morgen ook azen op 2 tickets voor RAW
  Redactie Games vrijdag 25 april 2008 @ 22:00:56 #182
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58310803
Smackdown/ECW in Brussel.
.....Kennedy
pi_58316313
vandaag geen tijd om kaarten te bestellen
mocht er iemand mij vertrouwen


je mag er 2 extra bestellen

(anders moet ik het vanavond proberen en maar hopen dat ze er nog zijn)
Narf!
  Redactie Games zaterdag 26 april 2008 @ 09:26:04 #184
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58316474
OOOOOOOOOO yeah, toch 2 kaartjes besteld voor smackdown, parterre 0 rij 5, stoelen 60-61
.....Kennedy
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:02:21 #185
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58316760
ik pas dit jaar. Hoop toch een keer dat RAW in de buurt komt, want smacdown heb ik nu wel eens gezien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games zaterdag 26 april 2008 @ 10:18:51 #186
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58316921
Brahma wanneer ga jij ook alweer naar TNA?
.....Kennedy
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:28:23 #187
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58317025
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door The_Crippler op 26-04-2008 13:03:08 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:58 #188
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58317159
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef kidkash19 het volgende:
Hoppa! Rij 4 van vak A (arena tegenover de entree) kaartjes zijn binnen!!!!! Mn broertje, zn vriendin, mijn vriendin en ik hebben dus nergens tijd voor op 7 november
rij4 in vak O
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 26 april 2008 @ 10:42:19 #189
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58317176
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:40 schreef Paxlie het volgende:

[..]

rij4 in vak O
Goedendag, zit 1 rij achter je
.....Kennedy
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:48:52 #190
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58317242
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Goedendag, zit 1 rij achter je
we hebben plek 46 & 47
kunnen we vast wel meeten

Sowieso gaan wij vroeg en dan lekker daar ergens een happie eten. Deden we toen met Brussel ook en dat beviel echt enorm
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 26 april 2008 @ 10:52:03 #191
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58317285
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:48 schreef Paxlie het volgende:

[..]

we hebben plek 46 & 47
kunnen we vast wel meeten

Sowieso gaan wij vroeg en dan lekker daar ergens een happie eten. Deden we toen met Brussel ook en dat beviel echt enorm
Je hebt het nu toch ook over Brussel, Vorst om dan precies te zijn ?

Ik ben er denk ik ook al om 15.00, wat eten, beetje rond rijken, prima.

Wij zitten stoel 60, 61.
.....Kennedy
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:58:23 #192
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58317351
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:04:54 #193
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58317437
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Je hebt het nu toch ook over Brussel, Vorst om dan precies te zijn ?

Ik ben er denk ik ook al om 15.00, wat eten, beetje rond rijken, prima.

Wij zitten stoel 60, 61.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:37:36 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58317825
3 uur?? er is geen reet te doen in de omgeving van de arena Of ga je net als ik eerst ff Brussel in, beetje rondlopen, kijken en eten en dan richting de Arena? Brussel zelf is redelijk te doen, wel kut qua verkeer en om ergens te komen (of eruit te komen) maar tis een leuk winkelstadje, afgezien van de bedelaars.
Zit trouwens rij 4 in Parterre A
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:43:54 #195
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58317918
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef kidkash19 het volgende:
3 uur?? er is geen reet te doen in de omgeving van de arena Of ga je net als ik eerst ff Brussel in, beetje rondlopen, kijken en eten en dan richting de Arena? Brussel zelf is redelijk te doen, wel kut qua verkeer en om ergens te komen (of eruit te komen) maar tis een leuk winkelstadje, afgezien van de bedelaars.
Zit trouwens rij 4 in Parterre A
zoiets inderdaad. Gewoon ff relax ergens wat eten en geen stress met op tijd zijn enzo
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:49:48 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58318007
Ik vind Vorst wel een kut locatie om met de auto te komen en te parkeren trouwens. In Oberhausen heb je parkeerplekken genoeg en een groot winkelcentrum op 2 min afstand lopen waar je je de hele dag kan vermaken, in Brussel is dat helemaal niet. Vorst ligt midden in een woonwijk met amper parkeerplekken en echt niks in de buurt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:04:51 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58318207
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:49 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vind Vorst wel een kut locatie om met de auto te komen en te parkeren trouwens. In Oberhausen heb je parkeerplekken genoeg en een groot winkelcentrum op 2 min afstand lopen waar je je de hele dag kan vermaken, in Brussel is dat helemaal niet. Vorst ligt midden in een woonwijk met amper parkeerplekken en echt niks in de buurt.
daardoor heb ik de vorige keer idd de opening gemist
20 minuten moeten lopen ofzo
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:54:17 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58318978
Ik was er vorig jaar 2 uur vantevoren ongeveer en ik moest ook 10 a 15 min lopen om bij de Arena te komen, erg irritant en dit jaar zal dat ook zo zijn want ik ga echt niet 3 a 4 uur vantevoren daar aankomen omdat ik een parkeerplek dichtbij wil hebben.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58319133
Wessiej, TNA is 13 juni voor mij in Liverpool.

En ik heb 2 kaarten binnen.

Maandag 10 november, TV tapings Raw: Sectie B rij F
Dinsdag 11 november, TV taping ECW/Smackdown: Sectie B rij A



Eerste rij dus bij Smackdown. Had waarschijnlijk ook eerste rij bij Raw gehad. Maar die site zei opeens dat ik 2 keer Smackdown had Dus moest overnieuw doen en toen kreeg ik helaas dat. Ga nog wel even klacht mail sturen. Wou me wachtwoord opvragen en die heb ik nu nog steeds niet gehad. Dus moest een nieuwe acount aanmaken om te bestellen. En zit gewoon 7.25 pond service kosten aan gewoon

Maar goed. Ik ga naar Raw/ECW en Smackdown

Edit:

- WWE has called Mick Foley and asked him to join the Smackdown announce team.

Als dat waar is hoop ik dat hij iig tot november blijft !

[ Bericht 9% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-04-2008 13:57:59 ]
pi_58320401
Bookingsdirect lag bij mij de hele morgen eruit, en nu zijn er alleen nog maar extreem slechte tickets over, wtf! >(
pi_58320573
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Bookingsdirect lag bij mij de hele morgen eruit, en nu zijn er alleen nog maar extreem slechte tickets over, wtf! >(
Vertrouw die vage site niet zo. Gewoon bij Ticketmaster.co.uk gehaald. Al is die site op zich ook bagger. Maar ik heb iig ringside tickets
pi_58329432


heb kaarten voor D
ga samen met mn Girlie

Besteld via Sherpa.be

betaald via CC
Narf!
pi_58336323
Yes...samen met Paxlie weer kansloos schreeuwen en gillen in die heerlijke Brusselse Vorst.

OK...vergeleken met Oberhausen is deze locatie klote qua parkeren en leuke dingen om te doen...maar....

de sfeer was mega gaaf toen in Brussel! Vele malen beter dan in Oberhausen

Rij 4...lekker dichtbij weer! zin in!!!
  Redactie Games zondag 27 april 2008 @ 19:02:37 #204
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58343887
PPV tijd

Backlash



Undertaker (c) vs Edge voor de WHC
Na een mooie WM wedstrijd komen deze 2 nu nog een keer oog in oog te staan, zal Edge nu wel de Undertaker kunnen vernietigen of ''Will Edge, rest in peace''


The Great Khali vs Big Show
Is dat even kei geinig


MVP (c) vs Matt Hardy voor de United States Championship
Na 5 maanden is Hardy weer terug, en kan hij dan eindelijk zijn titel binnen halen of is MVP 'The better man' ?


John Cena vs JBL vs Randy Orton (c) vs Triple H in een Elimination match voor de WWE Championship
Eerst een singles match, daarna een triple threat, daarna een fatal four way en nu een Elimination match, zal The Age of Orton door gaan of wordt het een van de andere die aan het eind van de avond met de titel in de lucht staat.


Kane (c) vs Chavo Guerrero voor de ECW Championship
Eerst duurde de wedstrijd 8 seconden, maar nu met Chavo zijn backup, zal hij er nu minimaal 1 minuut over doen.


Shawn Micheals vs Batista met special referee Chris Jericho (anders heeft hij ook zo weinig te doen)
Nadat HBK Flair zijn carrière beëindigde is Batista boos en dat laat hij weten ook . Zal Batista zijn tanden in zijn keel worden geschopt of valt HBK keihard op zijn rug?


12 diva tag team match
Yeej

Naar mijn mening een matige PPV, kijk er ook niet echt naar uit.
.....Kennedy
pi_58344356
Hoezo matig? Title matches zien er goed uit. Bijna hetzelfde als WM. En dan hebben we er nog 2 subtoppers bijzitten met Matt vs MVP en Batista vs HBK. Een diva match zit er altijd bij. Dus de enige slechte match is Big Show vs Khali.

Goeie show hoor
  Redactie Games zondag 27 april 2008 @ 19:37:43 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58344622
Ja waarschijnlijk daarom, zelfde matches enzo, maar nu ik even dacht, was vorig jaar ook zo, toen was het ook een fatal-four-way, ze pleuren dus gewoon de matches onder een kopieër machine

Maar toen was het een van dé PPV's van het jaar, dus ben benieuwd
.....Kennedy
pi_58344800
D'r is niet echt een goeie build geweest voor de matches, behalve the HBK - Batista match. Vorig jaar was Backlash goed, dus hopen dat het dit jaar ook zo is!
pi_58347604
Erg lichte spoiler, staat ook op wwe.com en stond gisteren al op nieuws sites. Gaat niet over matches, maar voor de zekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zondag 27 april 2008 @ 22:00:18 #209
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58347640
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Erg lichte spoiler, staat ook op wwe.com en stond gisteren al op nieuws sites. Gaat niet over matches, maar voor de zekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus zeker, yes
.....Kennedy
pi_58347843
Welke sites moet ik eigenlijk nou echt in de gaten houden voor tickets in Engeland?
pi_58348055
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef About2Break het volgende:
Welke sites moet ik eigenlijk nou echt in de gaten houden voor tickets in Engeland?
Tickets zijn al lang in de verkoop. www.ticketmaster.co.uk

Denk niet dat je nog goeie plaatsen zult vinden. Ik was er de eerste seconde bij en zit al in sectie B. Het is nu anderhalve dag verder dus
pi_58358338
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 april 2008 @ 15:33:56 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58360511
Backlash
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overall: Een hele, hele leuke PPV

[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 28-04-2008 17:31:27 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58361300
Smackdown en Backlash lopen binnen

hele weekend geen tijd gehad
vanavond lekker worstel avondje van maken
Narf!
pi_58362740
Backlash
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58362997
Dave Taylor released
Written: April 28, 2008

WWE has come to terms on the release of SmackDown Superstar Dave Taylor as of today, April 28, 2008. We wish Dave the best in all his future endeavors.

Al heel lang niet gezien. Hadden denk ik niks voor hem.
  maandag 28 april 2008 @ 18:18:57 #217
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58363478
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 28 april 2008 @ 19:42:25 #218
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58365259
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
Ex-act hetzelfde.
pi_58365292
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
Jammer, zitten goeie matches bij
pi_58366077
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 april 2008 @ 20:39:42 #221
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58366500
quote:
WWE has come to terms on the release of ECW Superstar Balls Mahoney as of today, April 28, 2008. We wish Mahoney the best in all his future endeavors.
WWE is goed bezig als ik dat zo lees met het up-to-date houden van hun roster.. ik bedoel de toegevoegde waarde van Taylor en Balls waren werkelijk nihil!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58367800
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef renwan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
  maandag 28 april 2008 @ 22:59:01 #223
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58369658
Reports melden dat Tomko enkele weken suspended is door TNA.. morgen zou er meer info over komen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58370186
Gebeuren veel dingen opeens. Altijd leuk
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:28:41 #225
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58371965
quote:
TNA was upset with Tomko over the fact that he missed a Fan Interaction event but that wasn't the reason why the Tag Team Titles were taken off of him and AJ Styles. The Deuces Wild Tournament was planned before Lockdown. Tomko hasn't been suspended and is still being figured in to future plans.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:41:30 #226
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58372163
Net backlash 2007 gekeken, want 2008 is nog niet af.
Zie je match tussen MVP en Benoit, was hem eigenlijk al bijna vergeten maar is echt jammer dat hij der niet meer is
Benoit
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:40:23 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58378317
quote:
We've been covering the story that TNA Wrestling will be unveiling a new special type of match soon. The company responsible for Ultimate X, King of the Mountain and reverse battle royals will introduce the new stipulation at the company's Slammiversary PPV in May.

The Wrestling Observer Newsletter reports that TNA is planning to copy the domed cage used by Mexico's AAA promotion. The concept match will debut on their upcoming Slammiversary PPV.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58378509
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:10 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58380934
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef Cubeforc3 het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58382348
Wat een Raw zeg voelde echt oldskool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:11:56 #231
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58387103
Backlash leuke PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond eerst Man UTD- Barca kijken en dan hopen dat daarna Raw klaar is

-Edit-

Heeft iemand nog Edge avatars?
  Redactie Games dinsdag 29 april 2008 @ 21:05:20 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58388172
Wat ik in mijn collectie had (sommige moet je wel ven qua grote aanpassen, volgens mij doet fok dat automatisch)







.....Kennedy
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:54:56 #233
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58390528
zijn jullie allemaal lid van xtremewrstlingtrrnts(of een andere site) of waar halen jullie je shit
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:11:47 #234
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58390961
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik in mijn collectie had (sommige moet je wel ven qua grote aanpassen, volgens mij doet fok dat automatisch)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedankt! Helaas past Fok! ze niet automatisch aan en ben ik te slecht met computers om dat zelf te doen.. Dus moet het toch met deze blijven doen
pi_58391196
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef muay-toy het volgende:
zijn jullie allemaal lid van xtremewrstlingtrrnts(of een andere site) of waar halen jullie je shit
XWT / PWT of nieuwsgroepen ofzo, anders is het in NL niet te volgen.
pi_58392695
nou...net Backlash 2008 gekeken........ik heb betere ppv's gezien als ik eerlijk ben.

Op naar de volgende!
  woensdag 30 april 2008 @ 01:01:40 #237
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58392775
Hogan komt op plekjes waar we allemaal wel willen komen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 30 april 2008 @ 02:32:59 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58393441
Net Backlash gezien, had er al weinig zin in, en vond het een matige show ook
.....Kennedy
  woensdag 30 april 2008 @ 11:15:33 #239
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58395783
Vreemde RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 april 2008 @ 11:36:14 #240
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58396076
Backlash
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat was een tegenvallend weekje tot nu toe.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 30 april 2008 @ 13:04:41 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58397245
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 30 april 2008 @ 13:45:49 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58397834
Op WWE.COM is de eerste match voor Judgment Day aangekondigd :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de spoiler kijken ná RAW
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 30 april 2008 @ 15:05:41 #243
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58398851
-- According to Dave Meltzer of the Wrestling Observer Newsletter, Randy Orton had yet another "incident" during WWE's most recent European tour. Orton was reportedy upset that the hotel staff woke him up earlier than they were supposed to. Orton put his clothes on, took his left over room service food, went down the hall and threw the food on the staff that woke him up. Orton laughed at them and went back to his room.

.....Kennedy
pi_58399445
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58407518
WWE gaat nu het slechte commentaar van Ademle gewoon in een storyline breien alsof het van dag 1 de bedoeling was
pi_58407618
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet ik nog kijken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_58407980
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Pieter-utd het volgende:

Heeft iemand nog Edge avatars?






  donderdag 1 mei 2008 @ 00:15:26 #248
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_58408398
tvp omdat ik mezelf erop betrapte toch iedere keer dit topic weer te bekijken
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_58409072
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
pi_58411810
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:04:24 #251
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58414240
Slecht nieuws voor TNA


injury
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:36:26 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58420476
quote:
Mike Johnson of the Pro Wrestling Insider is reporting that Santino Marella was arrested at 2:57 AM EDT this morning and charged with Driving Under the Influence.

According to Johnson, he was driving on Westshore Boulevard in Tampa, Florida when he was pulled over. Marella is currently being held in police custody on $500 bond.
Dat gaat een leuke storyline worden, I can feel it
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:45:54 #253
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58420605
ik las het vanmiddag ja. Waarschijnlijk gaat hij er wel een keer over beginnen tijdens RAW.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games donderdag 1 mei 2008 @ 20:50:55 #254
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58423012
Dronken Santino himself
.....Kennedy
pi_58425264
Hoop dat Vince hem niet gaat straffen of zo. Maar er leuke grappen op Raw over komen
  Redactie Games donderdag 1 mei 2008 @ 22:58:40 #256
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58425649
"WWE's Santino Marella was released from custody at 11:35 am today after posting $500 bond. According to several sources, Marella was pulled over early this morning after an evening out drinking with ECW star Kevin Thorn and several WWE developmental talents.

Marella failed several roadside tests given to him by authorities and was booked for driving under the influence. He was later tested for blood alcohol levels, which results returned at a level of 0.061. That number is below the legal limit in Florida of 0.08, but since he was tested several hours after being taken into custody, he is still subject to prosecution on the DUI charges."

Ach onder de hoeveelheid, zal wel dus niks aan de hand zijn in de WWE.
.....Kennedy
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:08:15 #257
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58436605
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:52 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cheers!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:26:40 #258
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58440988
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_58441391
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 2 mei 2008 @ 23:43:14 #260
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58446536
Goeie iMPACT deze week
.....Kennedy
pi_58447289
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
Die stem!!!! Mijn God....
pi_58447736
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
gast
pi_58449050
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:11:43 #264
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58453199
TNA was vermakelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:39:06 #265
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58453585
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef Pieter-utd het volgende:
TNA was vermakelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:46:57 #266
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58453694
Vond Eric Young zelf al niet leuk, net iets te kinderachtig ofzo. Maar nu het Super Eric is geworden vind ik het echt vreselijk. Maar zelfde geldt voor hornswoggle bij de WWE. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken en erger me er enorm aan.
  Redactie Games zaterdag 3 mei 2008 @ 14:01:25 #267
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58453861
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dammit, ik kijk altijd naar het eerste gedeelte van jouw spoiler tot de smiley, daarin schrijf je altijd of het een leuke show is, nu dus iets anders
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 3 mei 2008 @ 14:02:17 #268
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58453875
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Vond Eric Young zelf al niet leuk, net iets te kinderachtig ofzo. Maar nu het Super Eric is geworden vind ik het echt vreselijk. Maar zelfde geldt voor hornswoggle bij de WWE. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken en erger me er enorm aan.
Super Eric is juist geniaal, neemt even heel het worstelen op de hak
.....Kennedy
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:49:59 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58454470
SD, ik heb het maar ff snel snel gekeken maar volgens mij was het niet zoveel he

had Edge nou een Rey Mysterio gesp om?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 3 mei 2008 @ 14:51:19 #270
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58454488
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:49 schreef Tazmaniac het volgende:
SD, ik heb het maar ff snel snel gekeken maar volgens mij was het niet zoveel he

had Edge nou een Rey Mysterio gesp om?
Zat ik ook al naar te kijken, maar is gewoon zo'n Luchador ding, Smackdown was trouwens stukken beter als de ander weken, hoefde maar 1 match door te spoelen
.....Kennedy
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:30:17 #271
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58455857
Smackdown was ook vermakelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:50:12 #272
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58457018
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:10:18 #273
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58457337
Ik vind Kozlov wel goed eigenlijk..
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:18:22 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58458337
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind Kozlov wel goed eigenlijk..
Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"

en net voordat hij zijn debuut zou gaan maken kwamen ze er OPEENS?! achter dat hij niet klaar was voo rhet in-ring werk.. nu is hij dus weer terug en tot nu toe bevalt hij me wel.. maar ik denk dat we er nog relatief weinig over kunnen zeggen totdat hij eens wat tegenstanders van formaat krijgt!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58468544
even newbie vraag van een ouwe man...hoe krijg ik dat 'spoiler' gedoe in een post?
pi_58470019
[spoiler*]hier je tekst zetten [/spoiler*] zonder de sterretjes(*)
  zondag 4 mei 2008 @ 13:35:47 #277
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58470524
of de tekst die je i neen spoiler wilt zetten selecteren, en dan het witte vakje in de werkbalk boven het bericht venster aanklikken. (8ste van links)
  zondag 4 mei 2008 @ 23:22:45 #278
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58482362
Dirt Sheet
  zondag 4 mei 2008 @ 23:42:23 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58482728
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Dirt Sheet
Balls
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58483052
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"

en net voordat hij zijn debuut zou gaan maken kwamen ze er OPEENS?! achter dat hij niet klaar was voo rhet in-ring werk.. nu is hij dus weer terug en tot nu toe bevalt hij me wel.. maar ik denk dat we er nog relatief weinig over kunnen zeggen totdat hij eens wat tegenstanders van formaat krijgt!!
I love double double E
  maandag 5 mei 2008 @ 00:10:46 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58483231
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:59 schreef Cubeforc3 het volgende:

[..]

I love double double E
Precies

maar nog altijd beter dan Ademle, die zegt alleen: W W
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58484156
ECW has lost it's balls
  maandag 5 mei 2008 @ 11:54:33 #283
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58488263
ik vroeg me al btje af waar die knakker was, nooit echt iets van meegekregen dat ie weg was.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 5 mei 2008 @ 16:32:06 #284
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58493206
ecw is gay, wie kijkt daar nou naar.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_58493312
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw is gay, wie kijkt daar nou naar.
Wanneer ga jij nou eens weg?
  maandag 5 mei 2008 @ 17:37:18 #286
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58494300
misschien moeten we hem met zn allen weg duimen... Zodat hij langzamerhand verdwijnt.

Maar weer ff on-topic.

Ik ben best wel benieuwd wat er gaat gebeuren op RAW, na het hele gedoe met Regal vorige week.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 5 mei 2008 @ 19:30:02 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58496527
negeer hem dan ook

Coachman leaving WWE?
quote:
The main reason WWE has replaced Jonathan Coachman with Mick Foley as the Smackdown color announcer is because Coachman has been quietly telling people for awhile now that he wants to leave the company to focus on sports broadcasting and WWE wanted to be ready incase he did leave. He recently interviewed with ESPN and had been doing additional broadcast work for both the MSG Network and CBS' College sports broadcasts of late.

And now, I can report that ESPN has actually hired Coachman as an anchor. Most in WWE believe that Coachman will finish up with WWE soon, if he hasn't already. No word yet on when Coachman will debut with ESPN.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2008 19:45:43 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 5 mei 2008 @ 21:08:55 #288
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58498889
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
negeer hem dan ook

Coachman leaving WWE?
[..]
Ik dat erg?
  maandag 5 mei 2008 @ 21:14:07 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58499024
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:08 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Ik dat erg?
Dunno.. zijn stukjes met The Rock waren altijd geweldig maar ze deden niet meer echt wat met hem..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 5 mei 2008 @ 22:06:43 #290
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58500579
- In the main event, Kurt Angle battled Osamu Nishimura (All Japan) and Yeok Bal San (Riki Passan) in the NKPW Heavyweight title match contested under triple threat rules. During the match, Bal San attempted a bodyslam on Angle, but Angle landed incorrectly and may have aggravated his neck. According to the source, the spot looked serious. After the match, Angle apologized to the fans since he was scheduled to do an autograph signing. Angle said he would have to go to the hospital in America to examine his neck situation.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 5 mei 2008 @ 22:32:40 #291
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58501223
ecw
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_58501369
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw
Dat zei je eerder al

- Believe it or not, the convoluted Deuces Wild tag team tournament was more complicated in the original format. The concept they are promoting now is actually the "simplified" version. Apparently when it was explained to Don West, he couldn�t understand it.

Wat voor idioten bedenken daar alles bij TNA.. (Russo )
  maandag 5 mei 2008 @ 23:02:14 #293
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58501928
hahaha, juist. Achja wie weet komen ze ooit nog op een echt briljant plan.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58505090
Vind het wel jammer dat Coach weg gaat. Vond hem altijd wel leuk. Maar hij zal vast wel nog af en toe langskomen gok ik
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:56:54 #295
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58509118
RAW
Aardige show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:25:26 #296
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58509668
Zo dan moet het wel een goede RAW zijn! Meestal ben jij redelijk pessimistisch . Moet alleen nog 10 uur wachten... SC420 gaat tegenwoordig niet meer zo snel
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:36:13 #297
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58509868
Ik vond het zelf eigenlijk echt een pokkeshow. Geen idee waarom, maar had er gewoon echt een slecht gevoel bij.

Vanavond is hopelijk de SCSA-set binnen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:00:36 #298
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58510354
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo dan moet het wel een goede RAW zijn! Meestal ben jij redelijk pessimistisch . Moet alleen nog 10 uur wachten... SC420 gaat tegenwoordig niet meer zo snel
Haha dankje,
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:01:46 #299
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58510382
Oei, waarom zeg je dat nou . Na ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het verhaal gaan vervolgen, dus ga sowieso kijken (Niet dat ik van plan was niet te kijken )
pi_58514073
Wat een enorm vette show zeg !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')