Vertrouw die vage site niet zo. Gewoon bij Ticketmaster.co.uk gehaald. Al is die site op zich ook bagger. Maar ik heb iig ringside ticketsquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Bookingsdirect lag bij mij de hele morgen eruit, en nu zijn er alleen nog maar extreem slechte tickets over, wtf! >(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Erg lichte spoiler, staat ook op wwe.com en stond gisteren al op nieuws sites. Gaat niet over matches, maar voor de zekerheid:Het is dus zeker, yesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Tickets zijn al lang in de verkoop. www.ticketmaster.co.ukquote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef About2Break het volgende:
Welke sites moet ik eigenlijk nou echt in de gaten houden voor tickets in Engeland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall: Een hele, hele leuke PPV![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 28-04-2008 17:31:27 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ex-act hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
Jammer, zitten goeie matches bijquote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
WWE is goed bezig als ik dat zo lees met het up-to-date houden van hun roster.. ik bedoel de toegevoegde waarde van Taylor en Balls waren werkelijk nihil!!quote:WWE has come to terms on the release of ECW Superstar Balls Mahoney as of today, April 28, 2008. We wish Mahoney the best in all his future endeavors.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef renwan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:TNA was upset with Tomko over the fact that he missed a Fan Interaction event but that wasn't the reason why the Tag Team Titles were taken off of him and AJ Styles. The Deuces Wild Tournament was planned before Lockdown. Tomko hasn't been suspended and is still being figured in to future plans.
quote:We've been covering the story that TNA Wrestling will be unveiling a new special type of match soon. The company responsible for Ultimate X, King of the Mountain and reverse battle royals will introduce the new stipulation at the company's Slammiversary PPV in May.
The Wrestling Observer Newsletter reports that TNA is planning to copy the domed cage used by Mexico's AAA promotion. The concept match will debut on their upcoming Slammiversary PPV.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef Cubeforc3 het volgende:
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond eerst Man UTD- Barca kijken en dan hopen dat daarna Raw klaar is
-Edit-
Heeft iemand nog Edge avatars?
Bedankt! Helaas past Fok! ze niet automatisch aan en ben ik te slecht met computers om dat zelf te doen..quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik in mijn collectie had (sommige moet je wel ven qua grote aanpassen, volgens mij doet fok dat automatisch)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XWT / PWT of nieuwsgroepen ofzo, anders is het in NL niet te volgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef muay-toy het volgende:
zijn jullie allemaal lid van xtremewrstlingtrrnts(of een andere site) of waar halen jullie je shit
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat was een tegenvallend weekje tot nu toe."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Op WWE.COM is de eerste match voor Judgment Day aangekondigd :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de spoiler kijken ná RAW
.....Kennedy![]()
-- According to Dave Meltzer of the Wrestling Observer Newsletter, Randy Orton had yet another "incident" during WWE's most recent European tour. Orton was reportedy upset that the hotel staff woke him up earlier than they were supposed to. Orton put his clothes on, took his left over room service food, went down the hall and threw the food on the staff that woke him up. Orton laughed at them and went back to his room.
.....Kennedy![]()
ECW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WWE gaat nu het slechte commentaar van Ademle gewoon in een storyline breienalsof het van dag 1 de bedoeling was
![]()
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest moet ik nog kijken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
tvp omdat ik mezelf erop betrapte toch iedere keer dit topic weer te bekijken
Wether you think you can, ore can't youre right.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!![]()
Slecht nieuws voor TNA
injurySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat gaat een leuke storyline worden, I can feel itquote:Mike Johnson of the Pro Wrestling Insider is reporting that Santino Marella was arrested at 2:57 AM EDT this morning and charged with Driving Under the Influence.
According to Johnson, he was driving on Westshore Boulevard in Tampa, Florida when he was pulled over. Marella is currently being held in police custody on $500 bond.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik las het vanmiddag ja. Waarschijnlijk gaat hij er wel een keer over beginnen tijdens RAW."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
"WWE's Santino Marella was released from custody at 11:35 am today after posting $500 bond. According to several sources, Marella was pulled over early this morning after an evening out drinking with ECW star Kevin Thorn and several WWE developmental talents.
Marella failed several roadside tests given to him by authorities and was booked for driving under the influence. He was later tested for blood alcohol levels, which results returned at a level of 0.061. That number is below the legal limit in Florida of 0.08, but since he was tested several hours after being taken into custody, he is still subject to prosecution on the DUI charges."
Ach onder de hoeveelheid, zal wel dus niks aan de hand zijn in de WWE......Kennedy![]()
Cheers!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.je moet een gegeven paard niet in de bek staren![]()
Impact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stem!!!! Mijn God....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.gast
![]()
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TNA was vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef Pieter-utd het volgende:
TNA was vermakelijkImpactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vond Eric Young zelf al niet leuk, net iets te kinderachtig ofzo. Maar nu het Super Eric is geworden vind ik het echt vreselijk. Maar zelfde geldt voor hornswoggle bij de WWE. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken en erger me er enorm aan.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown:Dammit, ik kijk altijd naar het eerste gedeelte van jouw spoiler tot de smiley, daarin schrijf je altijd of het een leuke show is, nu dus iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy![]()
Super Eric is juist geniaal, neemt even heel het worstelen op de hakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Vond Eric Young zelf al niet leuk, net iets te kinderachtig ofzo. Maar nu het Super Eric is geworden vind ik het echt vreselijk. Maar zelfde geldt voor hornswoggle bij de WWE. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken en erger me er enorm aan.
.....Kennedy![]()
SD, ik heb het maar ff snel snel gekeken maar volgens mij was het niet zoveel he
had Edge nou een Rey Mysterio gesp om?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zat ik ook al naar te kijken, maar is gewoon zo'n Luchador ding, Smackdown was trouwens stukken beter als de ander weken, hoefde maar 1 match door te spoelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:49 schreef Tazmaniac het volgende:
SD, ik heb het maar ff snel snel gekeken maar volgens mij was het niet zoveel he
had Edge nou een Rey Mysterio gesp om?
.....Kennedy![]()
Smackdown was ook vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SmackdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind Kozlov wel goed eigenlijk..
en net voordat hij zijn debuut zou gaan maken kwamen ze er OPEENS?! achter dat hij niet klaar was voo rhet in-ring werk.. nu is hij dus weer terug en tot nu toe bevalt hij me wel.. maar ik denk dat we er nog relatief weinig over kunnen zeggen totdat hij eens wat tegenstanders van formaat krijgt!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
of de tekst die je i neen spoiler wilt zetten selecteren, en dan het witte vakje in de werkbalk boven het bericht venster aanklikken. (8ste van links)![]()
Ballsquote:
I love double double Equote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"
en net voordat hij zijn debuut zou gaan maken kwamen ze er OPEENS?! achter dat hij niet klaar was voo rhet in-ring werk.. nu is hij dus weer terug en tot nu toe bevalt hij me wel.. maar ik denk dat we er nog relatief weinig over kunnen zeggen totdat hij eens wat tegenstanders van formaat krijgt!!![]()
![]()
Preciesquote:![]()
maar nog altijd beter dan Ademle, die zegt alleen: W W
ik vroeg me al btje af waar die knakker was, nooit echt iets van meegekregen dat ie weg was."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Wanneer ga jij nou eens weg?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw is gay, wie kijkt daar nou naar.![]()
misschien moeten we hem met zn allen weg duimen... Zodat hij langzamerhand verdwijnt.
Maar weer ff on-topic.
Ik ben best wel benieuwd wat er gaat gebeuren op RAW, na het hele gedoe met Regal vorige week."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
negeer hem dan ook![]()
Coachman leaving WWE?quote:The main reason WWE has replaced Jonathan Coachman with Mick Foley as the Smackdown color announcer is because Coachman has been quietly telling people for awhile now that he wants to leave the company to focus on sports broadcasting and WWE wanted to be ready incase he did leave. He recently interviewed with ESPN and had been doing additional broadcast work for both the MSG Network and CBS' College sports broadcasts of late.
And now, I can report that ESPN has actually hired Coachman as an anchor. Most in WWE believe that Coachman will finish up with WWE soon, if he hasn't already. No word yet on when Coachman will debut with ESPN.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2008 19:45:43 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik dat erg?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
negeer hem dan ook![]()
Coachman leaving WWE?
[..]![]()
Dunno.. zijn stukjes met The Rock waren altijd geweldigquote:maar ze deden niet meer echt wat met hem..
- In the main event, Kurt Angle battled Osamu Nishimura (All Japan) and Yeok Bal San (Riki Passan) in the NKPW Heavyweight title match contested under triple threat rules. During the match, Bal San attempted a bodyslam on Angle, but Angle landed incorrectly and may have aggravated his neck. According to the source, the spot looked serious. After the match, Angle apologized to the fans since he was scheduled to do an autograph signing. Angle said he would have to go to the hospital in America to examine his neck situation.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dat zei je eerder alquote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw![]()
- Believe it or not, the convoluted Deuces Wild tag team tournament was more complicated in the original format. The concept they are promoting now is actually the "simplified" version. Apparently when it was explained to Don West, he couldn�t understand it.
Wat voor idioten bedenken daar alles bij TNA.. (Russo
)
![]()
hahaha, juist. Achja wie weet komen ze ooit nog op een echt briljant plan."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Vind het wel jammer dat Coach weg gaat. Vond hem altijd wel leuk. Maar hij zal vast wel nog af en toe langskomen gok ik![]()
![]()
RAW
Aardige showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Zo dan moet het wel een goede RAW zijn! Meestal ben jij redelijk pessimistisch. Moet alleen nog 10 uur wachten... SC420 gaat tegenwoordig niet meer zo snel
![]()
![]()
Ik vond het zelf eigenlijk echt een pokkeshow. Geen idee waarom, maar had er gewoon echt een slecht gevoel bij.
Vanavond is hopelijk de SCSA-set binnen.![]()
![]()
Haha dankje,quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo dan moet het wel een goede RAW zijn! Meestal ben jij redelijk pessimistisch. Moet alleen nog 10 uur wachten... SC420 gaat tegenwoordig niet meer zo snel
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Oei, waarom zeg je dat nou. Na ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het verhaal gaan vervolgen, dus ga sowieso kijken
(Niet dat ik van plan was niet te kijken
)
![]()
Wat een enorm vette show zeg!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: