Vertrouw die vage site niet zo. Gewoon bij Ticketmaster.co.uk gehaald. Al is die site op zich ook bagger. Maar ik heb iig ringside ticketsquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Cubeforc3 het volgende:
Bookingsdirect lag bij mij de hele morgen eruit, en nu zijn er alleen nog maar extreem slechte tickets over, wtf! >(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Erg lichte spoiler, staat ook op wwe.com en stond gisteren al op nieuws sites. Gaat niet over matches, maar voor de zekerheid:Het is dus zeker, yesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Tickets zijn al lang in de verkoop. www.ticketmaster.co.ukquote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef About2Break het volgende:
Welke sites moet ik eigenlijk nou echt in de gaten houden voor tickets in Engeland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall: Een hele, hele leuke PPV![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 28-04-2008 17:31:27 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ex-act hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
Jammer, zitten goeie matches bijquote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb dus serieus helemaal geen behoefte om Backlash te zien :s...ik was het zelfs helemaal vergeten. Weinig opbouw voor de matches op 1 a 2 na en het trok me gewoon niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
WWE is goed bezig als ik dat zo lees met het up-to-date houden van hun roster.. ik bedoel de toegevoegde waarde van Taylor en Balls waren werkelijk nihil!!quote:WWE has come to terms on the release of ECW Superstar Balls Mahoney as of today, April 28, 2008. We wish Mahoney the best in all his future endeavors.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef renwan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:TNA was upset with Tomko over the fact that he missed a Fan Interaction event but that wasn't the reason why the Tag Team Titles were taken off of him and AJ Styles. The Deuces Wild Tournament was planned before Lockdown. Tomko hasn't been suspended and is still being figured in to future plans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |