Ik doel idd op het feit dat hij een stuk spontaner over komt, dan ik had verwacht. Goed de kerel heeft wel wat lessen nodig, maar die zal hij ook heus wel krijgen. Ik denk dat ze hem langzamerhand toch wel gaan pushen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?
Cody Rhodes heeft nou niet bepaald het charisma en dat zal ook niet zomaar komen aanwaaienquote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef kidkash19 het volgende:alsof the Rock meteen zo goed was....die word als DE standaard gezien (en terecht) maar die was in het begin ook drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Dat is correct, vind Smackdown de laatste weken écht saai, misschien nu beter zonder Hayes.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Cubeforc3 het volgende:
Smackdown vorige week een 2.2 ratingMisschien dat ze die show eens onder de loep nemen, want zonder fast forward is het gewoon niet aan te zien zo saai.
quote:WWE creative team member Michael Hayes has been suspended from the company for 60 days following an incident that took place in Orlando during Wrestlemania weekend. Hayes, the head writer of the SmackDown brand, allegedly used racist language towards SmackDown star Mark Henry.
The incident took place at a party that was held either Friday or Saturday night. Hayes had been drinking when he approached Mark Henry. Hayes told Henry, "I'm more of a n----- than you are." Henry took offense to the comment. After a physical altercation between the two, Henry reported the issue to either Vince or Stephanie McMahon.
At first, WWE tried to keep the suspension quiet. People who inquired were told that Hayes on vacation. However, when word got out about the incident with Henry, it was revealed that Hayes is suspended.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Stiekem verheugde ik me op kennedy, dus ik was teleurgesteld.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef kidkash19 het volgende:
Dan heb je toch nog een paar leuke matches gemist...zonde
Ik kliktequote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, ook echt fp waardig
Oh noes een rick roll, dit is wel een vet worstel filmpje
Ik wist dat ik die naam ergens van herkendequote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef roepdeman het volgende:
Nope grap van de dag is toch echt renwan als nieuwsonderwerp op de Frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte en dat terwijl ik beter wistquote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, ook echt fp waardig
Oh noes een rick roll, dit is wel een vet worstel filmpje
En laat het net zoveel opbrengen als Cenaquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef roepdeman het volgende:
whuahuahauhauhauha meen je dat nou!??? Ok laat die jongen nu met rust heel Fok! kent hem nu. Mijn advies: Think WWE en begin je eigen merchandise uit te geven!
80% van de opbrengt deel je met ons hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door The_Crippler op 26-04-2008 13:03:08 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
rij4 in vak Oquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef kidkash19 het volgende:
Hoppa! Rij 4 van vak A (arena tegenover de entree) kaartjes zijn binnen!!!!! Mn broertje, zn vriendin, mijn vriendin en ik hebben dus nergens tijd voor op 7 november
we hebben plek 46 & 47quote:
Je hebt het nu toch ook over Brussel, Vorst om dan precies te zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
we hebben plek 46 & 47![]()
kunnen we vast wel meeten
Sowieso gaan wij vroeg en dan lekker daar ergens een happie eten. Deden we toen met Brussel ook en dat beviel echt enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch ook over Brussel, Vorst om dan precies te zijn?
Ik ben er denk ik ook al om 15.00, wat eten, beetje rond rijken, prima.
Wij zitten stoel 60, 61.
zoiets inderdaad. Gewoon ff relax ergens wat eten en geen stress met op tijd zijn enzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef kidkash19 het volgende:
3 uur?? er is geen reet te doen in de omgeving van de arenaOf ga je net als ik eerst ff Brussel in, beetje rondlopen, kijken en eten en dan richting de Arena? Brussel zelf is redelijk te doen, wel kut qua verkeer en om ergens te komen (of eruit te komen) maar tis een leuk winkelstadje, afgezien van de bedelaars.
Zit trouwens rij 4 in Parterre A
daardoor heb ik de vorige keer idd de opening gemistquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:49 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vind Vorst wel een kut locatie om met de auto te komen en te parkeren trouwens. In Oberhausen heb je parkeerplekken genoeg en een groot winkelcentrum op 2 min afstand lopen waar je je de hele dag kan vermaken, in Brussel is dat helemaal niet. Vorst ligt midden in een woonwijk met amper parkeerplekken en echt niks in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |