Ach John, Don, allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef kidkash19 het volgende:
psssst....het is Don West...ik kijk amper TNA en weet dat hahahah
en Adamle het inderdaad gelijk met Mike the Miz want zo is hij wel gedebuteerd
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
ok ok ok....na de videos van de King of the Ring te hebben gekeken weet ik wie die King wordt....
Kofi Kingston
KING Kofi Kingston
en hij word dan dus automatisch....KKK
Met Kendrick, Khali, Kane, Knox, Kennedy en Kelly Kelly?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Dat zou vet zijn, en dan gelijk een stable ervan maken
Er ook wat rednecks erbij. Zoals Lance Cade/Dick Murdoch en JImmy Wang Yangquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met Kendrick, Khali, Kane, Knox, Kennedy en Kelly Kelly?
Trevor Murdoch?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er ook wat rednecks erbij. Zoals Lance Cade/Dick Murdoch en JImmy Wang Yang
Hier zit eenquote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef kidkash19 het volgende:
Laat Umaga maar winnen, had net weer een briljant idee...
Oke....Umaga wint de King of the Ring maar Vince komt dan dus naar Regal toe dat hij wilde dat de KOTR winnaar een beetje sjiek zou zijn enzo en nu heeft Umaga dus gewonnen. Dan krijg je Regal die Umaga gaat "opvoeden" , stel je voor...Umaga en Regal om thee te drinken, wijn te proeven,Engelse les enz enz....Zou grote humor kunnen zijn en aangezien Umaga toch niet meer de monster is die hij was geeft dit een extra dimensie aan zn personage
quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef kidkash19 het volgende:
Laat Umaga maar winnen, had net weer een briljant idee...
Oke....Umaga wint de King of the Ring maar Vince komt dan dus naar Regal toe dat hij wilde dat de KOTR winnaar een beetje sjiek zou zijn enzo en nu heeft Umaga dus gewonnen. Dan krijg je Regal die Umaga gaat "opvoeden" , stel je voor...Umaga en Regal om thee te drinken, wijn te proeven,Engelse les enz enz....Zou grote humor kunnen zijn en aangezien Umaga toch niet meer de monster is die hij was geeft dit een extra dimensie aan zn personage
Hahaha inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Wahuahauhauahuhuahuaha fucking brilliant!
Ja wou eigenlijk bij Punk zette dat hij het niet nodig heeft, anders King money in the bank Punk, overdrijven is ook wat.quote:Op maandag 21 april 2008 14:04 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja....SD! kan wel een nieuwe 'heel' uitdager gebruiken maar ja wie?...misschien gaat Kennedy dan wel terug na een maandje of wat om Taker uit te dagen. Als ze het goed aanpakken en goed schrijven en Kennedy voert het goed uit (ucheBillyGunnuche) dan kan ik zelfs Kennedy misschien wel gaan waarderen.
Ik vind Punk trouwens nog geen Main Eventer, midcarder is ie nu en dat is op dit moment precies goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 21 april 2008 23:48 schreef roepdeman het volgende:
spoiler voor RAW van vandaag
youtube filmpje![]()
quote:Hillary Clinton on Larry King Live! Hours before what may be the final showdown with Barack Obama -- Hillary Clinton talks to Larry King! Could their conversation change your vote? Find out only on Larry King Live! 9 P.M. ET.
gevonden op foxnews.comquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Wessiej het volgende:
Goeie spoiler dankzij het nieuwe youtube ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Kut! sorry was niet mn bedoeling! ik zal die post even editten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Wessiej het volgende:
Goeie spoiler dankzij het nieuwe youtube ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef The_Crippler het volgende:
RAWGoed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Het kwam meer spontaan en actiever over. Vond ik ook trouwens, viel gewoon wat meer op. Weet nog wel dat hij een pre-taped backstage ding deed, met Kendrick en Holly. Dat was echt zo slechtquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goed over op de mic?? waarom was dat zo goed dan?
RAW had trouwens een 3.0 rating.. beetje een tegenvaller zou ik zo zeggenquote:It has been confirmed that head SmackDown writer Michael Hayes has been suspended for 60 days. More details on this story should be coming out tomorrow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |