SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat gaat een leuke storyline worden, I can feel itquote:Mike Johnson of the Pro Wrestling Insider is reporting that Santino Marella was arrested at 2:57 AM EDT this morning and charged with Driving Under the Influence.
According to Johnson, he was driving on Westshore Boulevard in Tampa, Florida when he was pulled over. Marella is currently being held in police custody on $500 bond.
Cheers!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stem!!!! Mijn God....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef muay-toy het volgende:
wanneer rot die vicky guerrero nou es op. laat die theodore long weer gm zijn, smackdown onder vicky begint te vervelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef Pieter-utd het volgende:
TNA was vermakelijkImpactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown:Dammit, ik kijk altijd naar het eerste gedeelte van jouw spoiler tot de smiley, daarin schrijf je altijd of het een leuke show is, nu dus iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Super Eric is juist geniaal, neemt even heel het worstelen op de hakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Vond Eric Young zelf al niet leuk, net iets te kinderachtig ofzo. Maar nu het Super Eric is geworden vind ik het echt vreselijk. Maar zelfde geldt voor hornswoggle bij de WWE. Vind het gewoon niet leuk om naar te kijken en erger me er enorm aan.
Zat ik ook al naar te kijken, maar is gewoon zo'n Luchador ding, Smackdown was trouwens stukken beter als de ander weken, hoefde maar 1 match door te spoelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:49 schreef Tazmaniac het volgende:
SD, ik heb het maar ff snel snel gekeken maar volgens mij was het niet zoveel he
had Edge nou een Rey Mysterio gesp om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind Kozlov wel goed eigenlijk..
Ballsquote:
I love double double Equote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kozlov stond een jaar geleden voor een hele grote push nadat ie ook meerdere keren air time had gekregen met wat promo's als hij in het publiek naar de wedstrijden zat te kijken en met zijn russisch accent elke keer weer zei: "[insert name] is not that good, I can take him. I LOVE America!!"
en net voordat hij zijn debuut zou gaan maken kwamen ze er OPEENS?! achter dat hij niet klaar was voo rhet in-ring werk.. nu is hij dus weer terug en tot nu toe bevalt hij me wel.. maar ik denk dat we er nog relatief weinig over kunnen zeggen totdat hij eens wat tegenstanders van formaat krijgt!!
Preciesquote:
Wanneer ga jij nou eens weg?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw is gay, wie kijkt daar nou naar.
quote:The main reason WWE has replaced Jonathan Coachman with Mick Foley as the Smackdown color announcer is because Coachman has been quietly telling people for awhile now that he wants to leave the company to focus on sports broadcasting and WWE wanted to be ready incase he did leave. He recently interviewed with ESPN and had been doing additional broadcast work for both the MSG Network and CBS' College sports broadcasts of late.
And now, I can report that ESPN has actually hired Coachman as an anchor. Most in WWE believe that Coachman will finish up with WWE soon, if he hasn't already. No word yet on when Coachman will debut with ESPN.
Ik dat erg?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
negeer hem dan ook![]()
Coachman leaving WWE?
[..]
Dunno.. zijn stukjes met The Rock waren altijd geweldigquote:
Dat zei je eerder alquote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef muay-toy het volgende:
ecw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Haha dankje,quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo dan moet het wel een goede RAW zijn! Meestal ben jij redelijk pessimistisch. Moet alleen nog 10 uur wachten... SC420 gaat tegenwoordig niet meer zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |