quote:Joey Styles is now going to be part of WWE.com in some sort of way.
Styles will not be headed to SmackDown! and Mike Adamle will now be announcing ECW with Tazz. This is unreal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees trouwens hier heel veel positieve reacties over TNA, maar om een of andere reden kan ik het niet echt leuk vinden. Vind het allemaal veel te chaotisch. Daarbij zijn er weinig in het roster die me echt aanspreken.. Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die zo denken
Jammer want hij en Tazz hebben wel chemie met elkaar. Net zoals JBL en Micheal Cole dat ook hadden, het zou jammer zijn als het bij ECW ook zo`n slappe boel word net als bij Smackdown.quote:
Nou, wil ik de eerste zijn om toe te geven dat hun tv shows een heel stuk beter kunnen, maar voor iemand die de PPV bekijkt is het absoluut de moeite waard. Voor elke match wordt de historie bekeken en is gelijk duidelijk waarom deze match plaatsvind. De PPV is gewoon een heel stuk helderder vergeleken met de weekly. De PPV's (en ik hoop dat je het daarmee wel eens bent) geven je, zo goed als zeker, gewoon waar voor je geld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Lees trouwens hier heel veel positieve reacties over TNA, maar om een of andere reden kan ik het niet echt leuk vinden. Vind het allemaal veel te chaotisch. Daarbij zijn er weinig in het roster die me echt aanspreken.. Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die zo denken
Ja das waar. Worden over het algemeen ook meer spectaculaire moves gebruikt dan bij de WWE. Maar het probleem voor mij zit hem denk in het roster.quote:Op woensdag 16 april 2008 03:06 schreef roepdeman het volgende:
Nou, wil ik de eerste zijn om toe te geven dat hun tv shows een heel stuk beter kunnen, maar voor iemand die de PPV bekijkt is het absoluut de moeite waard. Voor elke match wordt de historie bekeken en is gelijk duidelijk waarom deze match plaatsvind. De PPV is gewoon een heel stuk helderder vergeleken met de weekly. De PPV's (en ik hoop dat je het daarmee wel eens bent) geven je, zo goed als zeker, gewoon waar voor je geld.
Volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
-Rellik (Killer backwards!!!11!11) WOW ECHT VET DETAIL, leuk dat ze dat elke keer herhalen!![]()
Leg uit danquote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal
En Cage is super aan de mic btw
Ze nemen die comment zelf allang niet meer serieus.. daarom zegt EY het ook juist elke week met een bang stemmetje!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zouden denk ik een heel topic vol met fouten kunnen opsommen maar hij zag Benjamin ook voor Burke aan!!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:02 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god die Mike, wat een dwaas.
Hij noemde gewoon een dropkick een leg kick, dan komt het toch gewoon nooit goed met hem
Wauw, het lijkt wel of je de enige persoon bent die het ongeveer met mij eens is, Op het Cage stukje na dan, . En ik maar te horen krijgen dat mensen het nieteens zijn met mijn mening over "het verschikkelijke" Lockdown. Jezus wat was dat een slechte PPV zeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja das waar. Worden over het algemeen ook meer spectaculaire moves gebruikt dan bij de WWE. Maar het probleem voor mij zit hem denk in het roster.
-Al die ex-WWE wreslers vind ik bijvoorbeeld beetje jammer. Tot nu toe domineren zij ook nog eens, Booker, Angle, Cage, zodat eigen wrestlers geen kans krijgen.
-Dan heb je Shark-boy wat ik echt een schande vind... Hoe hopeloos kan je zijn om zo erg de WWE na proberen te doen. Stoor me hier echt aan e uiteraard totaal niet grappig.
-Eric Young vind ik echt niets aan en nu die een superhero image heeft is het nog triester. Vind het totaal niet leuk om naar hem te kijken. Stoor me hier ook echt enorm aan
-Rellik (Killer backwards!!!11!11) WOW ECHT VET DETAIL, leuk dat ze dat elke keer herhalen!![]()
-Samoa Joe, Ik snap niet zo goed wat mensen hier aan vinden.. Misschien is die wel heel goed, dat an ik niet goed beoordelen. Maar zijn fysiek en mic-skills vind ik niet goed.
-Die hele Robert Rude - Booker T feude. Duurt al zooooo lang en heb het geen moment leuk gevonden
- Hernandez van LAX. Zeggen ze dat Cena als een superman wordt afgeschilderd, deze man kan er ook wel wat van. Dit is ook niet 1 keer, maar elke keer als hij een match heeft
-etc
Klinkt nu wel heel negatief allemaal dus noem ook wel wat positiefse
-Black Machismo, Als fan van de Macho Man moet ik het wel leuk vinden om zo'n type weer te zien
-MotorCity Machine Guns, echt hele vette tag team, snelle moves en hebben het publiek altijd mee
-Hele woman division- allemaal mooi en kunnen nog worstelen ook.
-Rock n Rave Infection, gewoon leuk team om naar te kijken, mede door Hemme. Ook grappig wat Hoyte zegt bij de entrance
Maar ben dat hele gezeik van Cage op gegeven moment wel zat, maar hij krijgt zo veel tijd om te praten. Ook het feit dat elke top wrestler daar zijn eigen 'team' heeft (Angle, Cage, Joe), hier door krijgt elke match wel een interference
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mike Adamle moet er nog wel heel erg inkomen. Toch is hij nu al beter om aan te horen dan Don West. Man wat haat ik Don West."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Men is altijd voor de underdog, dat was in de tijd van het echte ECW ook zo, mensen vergaten dat een ECW show voor 80% vaak crap was maar 2 wedstrijden redde altijd een show (meestal RvD en Taz/Mike Awesome), dat is in TNA ook zo. Vaak schoten de mensen die in ECW "de man" waren gewoon te kort voor het grote werk omdat hun stijl het grote publiek niet aansprak, degene die het wel maakten waren die worstelaars die hun stijl konden aanpassen.quote:Wauw, het lijkt wel of je de enige persoon bent die het ongeveer met mij eens is, Op het Cage stukje na dan, . En ik maar te horen krijgen dat mensen het nieteens zijn met mijn mening over "het verschikkelijke" Lockdown. Jezus wat was dat een slechte PPV zeg.
Stoor me er meer aan dat hij niks van worstelen weet, hij geen fan is, en dan zelfs ouder is dan JR. Hij zal het misschien nu wel leuk vinden anders zou hij het misschien niet doen. Maar hij krijgt meer betaald dan mid-carters dus tja.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef kidkash19 het volgende:Tsja...Adamle....voor de 1e x viel het mee, geef die man wat krediet het is niet niks. Styles was ook bagger zn 1e WWE optreden...Uno, Dos, Adios
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |