quote:ABC affiliate WSB-TV out of Atlanta, Georgia is reporting that the current WWE wrester that is linked to bottles of steroids and HGH that were found in their former Henry County home is Michael Hettinga (a/k/a Mike Knox).
As we reported this morning here at ProWrestling.com, the current homeowner found two shoe boxes containing HGH, steroids, unopened syringes, a WWE contract, a 2004 memorandum to WWE superstars about the new company dress code, and more.
Knox is on WWE's ECW brand and is currently working a program with Stevie Richards.
Stukjes op TV niet opgemerkt. Maar hij is wel te zien op de Triple H DVD. Want hij zat in de match waarin Triple H zijn quad snapte.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:03 schreef roepdeman het volgende:
Dat is kut voor hem, want ik denk dat het een sacrificial lamb zal worden. WWE zal hem denk ik niet binnen de gelederen houden of hem een hand boven het hoofd houden.
Trouwens nu ik hierover nadenk, hebben jullie gemerkt dat er stukjes op tv komen waar Benoit weer inzit? Dat las ik laatst op PWInsider (jup werkt weer prima met FF en adblock plus!) dat ze niks meer editten met hem erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
http://www.imdb.com/title/tt1208647/ snap niet waarom hij dat doet.. zal wel weer een ontzettend flut film worden!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kennedy is toch een movie aan het maken?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:42 schreef The_Crippler het volgende:
RAW en ergenissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:They aired promos that said Barack Obama and Hillary Clinton would be on Raw, I believe on the 21st when they get back from Europe. Maybe a spoof but several promos were shown to the audience.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Volgens mij is dat Clinton vs Obama een uitnodiging. Zal wel niks worden dan.
[ Bericht 2% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-04-2008 16:05:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:49 schreef The_Crippler het volgende:
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:One last Flair
Editor’s Note: First thing’s first. Yes, I’m very pissed off right now and for very good reason. Most of you know, as you’ve been writing to me about it. Just keep an eye on YOUR Black Pope... I’ve heard your plea!
“To be the man!” – “Nature Boy” Ric Flair, WrestleMania XXIV
OK. I’m gonna try to get through this without getting too emotional. I wanted to wait a minute before I wrote my next Experience due to the fact that I’ve been a “Tear crying, scary plane riding, collard greens dining, Frosted Flakes eating, still no justice seeking, son of a gun!” Why, you wonder? Because of one man, actually; The Man, Ric Flair. I really didn’t wanna focus on the Naitch in this Experience but I do feel that if I address it now, then I won’t have to do so later. So here’s one last Flair.
It was just two months ago that I had my match with the “Nature Boy.” I remember it like it was yesterday. I couldn’t believe that I was wrestling one of my favorite wrestlers (second only to Dusty Rhodes) in the main event on ECW on Sci-Fi. I was overcome with emotion. I remember being chopped by Flair for the very first time and it was equivalent to graduation, or getting my first car, or hell, getting my first piece of ... Naugggggh!!!!!
But you get the point. That chop felt so good that he could’ve chopped me all night long. I wouldn’t have cared because I was in the ring being chopped by the greatest wrestler that ever lived... Period! (I just looked over my shoulder to make sure there wasn’t a pounce coming my way.) After the chops, it was the Figure Four Leg Lock. I tell you what, go back and watch the tape and tell me if you’ve ever seen a Figure Four Leg Lock look so good. The honor was all mine.
After the match, I remember not being able to walk, not because of the Figure Four (which hurt like hell), but because I was torn up on the inside. I couldn’t let the world see what I was feeling. I mustered up enough strength to limp out of the arena while keeping that new breeder face in tact, only to get to the back and break down. The tears just started coming and coming. I couldn’t stop crying and for once, it wasn’t because of Balls Mahoney’s body odor. Just bloody awful, I tell ya!
The truth is, I never thought in my wildest dreams that I would be in the ring with Naitch. I knew Flair’s career could possibly end with his next match, which prompted me to hope and pray (seriously) that I would have the opportunity to wrestle one of my heroes. Sure, I could’ve beat Flair, but I wanted him to stick around a little bit longer, Shawn.
After the match, I realized that I had just wrestled Flair for the very first and possibly last time. If you watched Wrestlemania XXIV, I think we all know that the above held true. I thank(ed) Flair for giving me the “Experience of a lifetime” and thanked him for being the standard bearer to which all wrestlers will be measured by. That night will be cherished by me forever as one of my greatest accomplishments. No matter what I accomplish in this business/life or don‘t, I can always say that I wrestled the greatest wrestler ever! That can never be taken away from me!
Flair’s status in this industry will never be surpassed or duplicated. He’s truly one of a kind and will always be held as the greatest wrestler of all time. So now that he’s officially retired, that means I will never get a chance to avenge my loss, soooooooooooo...
Memo to Flair: I’ve heard some rumblings that Reid Flair is thinking about coming up to the big time? You might wanna re-route him because should he ever step foot in a WWE ring with me, I’m gonna poke ’em in his eyes, crotch kick ’em, chop ’em, give ’em hell and kick his @ss all night long…WOOOOOOOO!!!!!!!!! The Black Pope Has Spoken!
Need enlightenment? Reach out to YOUR Black Pope at ECWHOH@yahoo.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar de TV tapings in Engelandquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf 26 april kan je kaartjes kopen voor Smackdown/ECW in Brussel.
Wie gaat er dit jaar? Ik iig wel denk ik.
welke datum is het?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
ik denk dat ik ook wel ga jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall een magere 5 wat mij betreftAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens gisteren ook een filmpje gezien van Undertaker die respect toont aan Flair (na de RAW show van volgens mij vorige week). Tof om te zien. Daarna kwam Vince ook nog."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
SmackdownDaarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat filmpje staat ook in dit topic trouwens The_Crippler.
omdat hij geen main event material is.. wat een comebacks altijd.. totaal niet cewlquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijk
haha okey, langs heen gekeken denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijk
Hij stond eerst ook nog op Youtube, maar daar werd hij snel verwijderd. Staat nu wel op dailymotion nog geloof ik. Ik had hem maar gelijk gedownload want wist zeker dat WWE het er snel af zou halen. Mooi filmpjequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:17 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
haha okey, langs heen gekeken denk ik.
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef Vintage-Rik het volgende:
Het schijnt hier leuk te zijn volgens vriend Paxlie, dus kom ik ook even kijken
Goed, dan gaan we wel samen naar het 3e WWE event wat we gaan bezoekenquote:
hehehehe.....dat gaat weer lachen worden! Brussels....here we come!quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goed, dan gaan we wel samen naar het 3e WWE event wat we gaan bezoeken
Nee is hier niet leuk, slotje, ban.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef Vintage-Rik het volgende:
Het schijnt hier leuk te zijn volgens vriend Paxlie, dus kom ik ook even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |