SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar de TV tapings in Engelandquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf 26 april kan je kaartjes kopen voor Smackdown/ECW in Brussel.
Wie gaat er dit jaar? Ik iig wel denk ik.
welke datum is het?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat ik ook wel ga jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall een magere 5 wat mij betreftAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens gisteren ook een filmpje gezien van Undertaker die respect toont aan Flair (na de RAW show van volgens mij vorige week). Tof om te zien. Daarna kwam Vince ook nog."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
SmackdownDaarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat filmpje staat ook in dit topic trouwens The_Crippler.
omdat hij geen main event material is.. wat een comebacks altijd.. totaal niet cewlquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijk
haha okey, langs heen gekeken denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daarom verliest hij ook gelijk zijn eerste match dat hij terug is met Orton natuurlijk
Hij stond eerst ook nog op Youtube, maar daar werd hij snel verwijderd. Staat nu wel op dailymotion nog geloof ik. Ik had hem maar gelijk gedownload want wist zeker dat WWE het er snel af zou halen. Mooi filmpjequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:17 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
haha okey, langs heen gekeken denk ik.
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef Vintage-Rik het volgende:
Het schijnt hier leuk te zijn volgens vriend Paxlie, dus kom ik ook even kijken
Goed, dan gaan we wel samen naar het 3e WWE event wat we gaan bezoekenquote:
hehehehe.....dat gaat weer lachen worden! Brussels....here we come!quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goed, dan gaan we wel samen naar het 3e WWE event wat we gaan bezoeken
Nee is hier niet leuk, slotje, ban.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef Vintage-Rik het volgende:
Het schijnt hier leuk te zijn volgens vriend Paxlie, dus kom ik ook even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |