abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57989207

Het vorige deel: Slank de zomer in # 147 - Met ronde crackers met kaas! :9

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57989234
Oeh, wat slaat die OP op mij
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57989238
Muaha.
En nu weer blij en enthousiast gaan posten allemaal!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57989257
Je wou wel graag een nieuwe openen he

Ik ben niet echt lui vandaag
pi_57989292
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:01 schreef Miss_S het volgende:
Je wou wel graag een nieuwe openen he

Ik ben niet echt lui vandaag
Moah, ik was gewoon in een bui van 'hup hup'!
Anders wil weer niemand iets zeggen, omdat je dan zomaar per ongeluk de laatste post hebt enzo
pi_57989348
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Moah, ik was gewoon in een bui van 'hup hup'!
Anders wil weer niemand iets zeggen, omdat je dan zomaar per ongeluk de laatste post hebt enzo
Ja dat klopt dat hebben sommige
Mij maakt het tegenwoordig niet meer uit, weet een beetje hoe het allemaal moet nu

Ik ga morgen choco koekjes maken
pi_57989464
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat klopt dat hebben sommige
Mij maakt het tegenwoordig niet meer uit, weet een beetje hoe het allemaal moet nu

Ik ga morgen choco koekjes maken
Ik heb er meestal ook niet zo'n moeite mee, maar het kan net slecht uitkomen he.

Ik denk dat ik dit weekend ook wel slecht ga eten, ik heb een heerlijk weekend gepland
pi_57989515
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:12 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb er meestal ook niet zo'n moeite mee, maar het kan net slecht uitkomen he.

Ik denk dat ik dit weekend ook wel slecht ga eten, ik heb een heerlijk weekend gepland
Vertel vertel

Ik ook hoor ga die koekjes maken voor als we zondag naar het kasteel gaan en daar krijgen we ook nog een 4 gangen diner en ontbijtbuffet
pi_57989580
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:14 schreef Miss_S het volgende:
Vertel vertel
Uhm, nee
Iets met eten, drank, slapen en seks. Al valt dat laatste moeilijk te plannen natuurlijk. Maar eten, drank en trage ochtenden zullen er zijn!

Ga je trouwens zondag naar dat kasteel, en dan maandag weer terug?
pi_57989651
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Uhm, nee
Iets met eten, drank, slapen en seks. Al valt dat laatste moeilijk te plannen natuurlijk. Maar eten, drank en trage ochtenden zullen er zijn!

Ga je trouwens zondag naar dat kasteel, en dan maandag weer terug?
Seks is wel gezond

Ja zondag op maandag, was ook echt een overnachting
Dus erg kort maar het gaat om het idee
Over 2,5 week meerdere nachten in Parijs
pi_57989723
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Seks is wel gezond

Ja zondag op maandag, was ook echt een overnachting
Dus erg kort maar het gaat om het idee
Over 2,5 week meerdere nachten in Parijs
Toch nog iets gezonds!
Nou, knoflook is ook gezond, en ik heb zojuist de meest beknoflookte olijven ooit gefabriceerd.

Dat het 1 nacht was wist ik, maar zondag op maandag lijkt me zo onhandig.. Of hebben jullie gewoon allebei een dag vrij?
pi_57989759
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Toch nog iets gezonds!
Nou, knoflook is ook gezond, en ik heb zojuist de meest beknoflookte olijven ooit gefabriceerd.

Dat het 1 nacht was wist ik, maar zondag op maandag lijkt me zo onhandig.. Of hebben jullie gewoon allebei een dag vrij?
Hij heeft vrij, ik niet maarja soms gaan leuke dingen voor
pi_57990622
Hoi.
pi_57991085
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Edit: en ook een knuf voor chico natuurlijk .
Dankje . Gelukkig kwam mijn eigen voorspelling uit: nu na het sporten zie ik alles een stuk positiever in, en ben ik alweer een stuk vrolijker. En barst ik van de spierpijn. Grapjas liet ons sprinten, opdrukken, buikspieren ... alles, hele training door ... ik voel mn borstspieren nu al protesteren (door het opdrukken) ... maar wel weer vrolijk, daar gaat het om .

Nu kan ik of gaan douchen ... of nog een sollicitatiebrief schrijven, nu ik toch een motiverende bui heb ... ik denk dat ik dat laatste maar eerst doe, morgen is de spierpijn vast erger .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57991377
Of eerst een brief schrijven en dan douchen

Ik ben ook weer terug van mijn werk. Héél even maar, want morgen weer een vroege dienst. Ik ben gewoon minder dan 8 uur thuis
pi_57991780
Ja, dat bedoel ik ook ... het laatste doe ik eerst, dus brief is nu bijna af, en meteen daarna douchen . Eigenlijk best smerig, zit hier lekker zweterig te wezen, maar móet misbruik maken van mijn productieve bui .

Maar, normaal heb je toch geen ochtenddienst na een avonddienst? Mijn moeder tenminste niet, daar moest altijd een bepaalde tijd tussen zitten (maar zij werkt in de zorg, jij misschien ergens anders? ).
pi_57991835
Zo. Qua eten best een slechte week achter de rug, maar wel 2 keer lekker hard gelopen en morgen weer rondrennen op m'n werk waarschijnlijk. Ik voel me er dus niet eens kut over! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57992016
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Chicolate het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook ... het laatste doe ik eerst, dus brief is nu bijna af, en meteen daarna douchen . Eigenlijk best smerig, zit hier lekker zweterig te wezen, maar móet misbruik maken van mijn productieve bui .

Maar, normaal heb je toch geen ochtenddienst na een avonddienst? Mijn moeder tenminste niet, daar moest altijd een bepaalde tijd tussen zitten (maar zij werkt in de zorg, jij misschien ergens anders? ).
Ik werk in de psychiatrie En inderdaad, normaal is het net de gewoonte. Je moet minstens 8 uur thuis kunnen zijn en dat red ik nu lang niet. Was even een uitzonderingssituatie op het werk. Gelukkig ben ik zondag wel vrij
pi_57992326
Het stokbrood is weer op
Morgen overdag maar weer opletten, ookal ga ik wel koekjes bakken dus........
pi_57993836
Slaap lekker
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:48:08 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57994199
Ik zei toch dat er een nieuw topic zou zijn als ik terug was? .
Film was matig (Vantage Point) en het eten was lekker. Maar mijn maag + darmen raakten een beetje van streek.
Dit weekend weer hardlopen (ik ga gewoon zondagmiddag lopen ipv -avond, wellicht helpt dat) en ik heb al een gezonde maaltijd voor mezelf bedacht voor morgenavond en zondagavond. Mark mag zelf gaan bedenken wat 'ie gaat eten (zal wel kip tandoori worden dan ).
Verder heb ik het plan opgevat om te stoppen met sultanakoekjes, te stoppen met cola light (want: aspartaam) en meer vegetarische maaltijden klaar te maken .
Dit weekend maar even wat recepten opzoeken, maar morgen eerst eens uitslapen, voor zover dat lukt .
Weltrusten iedereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57996321
Hier een newbee...die ook wel wat ondersteuning kan gebruiken bij het afvallen. Op zich is er niets extreems aan de hand, maar als ik me bedenk dat ik twee zomers geleden nog 12 kilo minder woog...word ik wel een beetje verdrietig. Kortom: tijd om er nu écht eens wat aan te gaan doen! En een stok achter de deur heb ik wel nodig, terugkijken op al mijn mislukte 'pogingen' van een paar dagen =)

Samengevat: studente, 24 jaar, 1.78m, weeg nu 70kg en wil graag terug naar de 58. Waarschijnlijk onhaalbaar, maar 60kg zou ik toch wel ergggg prettig vinden! En dan het liefst over 3 nachtjes slapen al

Groetjes!
pi_57997090
Welkom SterreMarit
Is 58 niet ook érg laag voor jou? Ik ben korter dan jij en zie er al prima uit bij 60-65

Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken?
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:29:50 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997316
op deze prachtige morgen.
Het zonnetje schijnt! . Vandaag even rustig aan doen, denk ik.
Het is nog lekker vroeg, dus ik heb de hele dag nog voor me . Eten (incl. laatste pakje sultana's ), douchen, kamer opruimen, even de stad in en dan vanmiddag lekker een boekje lezen .
Ik hoop dat het zonnetje de hele dag blijft. Volgens Nu.nl wordt het morgen onstuimig weer . Dan ga ik miss ook wel vandaag ipv morgen ff hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_57997326
optimistische post

Ik had ook al gehoord dat het morgen regen enzo werd, dus ik zou inderdaad vandaag gaan hardlopen. Helaas zit ik sowieso tot drie uur hier op mijn werk, maar hier hebben we gelukkig ook een balkon, dus ik kan in ieder geval in de zon lunchen

En verder heb ik hier nu een lekkere, grote pot rooibosthee en een mok
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:36:29 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997338
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:31 schreef freecell het volgende:
optimistische post
Ja, ik ben blij met mijn nieuwe eetplan . Zie het helemaal zitten. Ga de rest van de maand experimenteren met deze nieuwe methode (geen vlees, geen pakjesmeuk, geen cola, ipv sultana's oid fruit als tussendoortje). Ben benieuwd wat voor effect dat zal hebben op mijn gewicht, maar wat nog belangrijker is: op hoe ik me voel .
quote:
En verder heb ik hier nu een lekkere, grote pot rooibosthee en een mok
Njum .
Ongelooflijk hè, hoe blij een mens kan worden van een koppie thee .

* Viking84 zet haar tanden in hopelijk haar laatste sultanakoekje ever .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997356
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ben blij met mijn nieuwe eetplan . Zie het helemaal zitten. Ga de rest van de maand experimenteren met deze nieuwe methode (geen vlees, geen pakjesmeuk, geen cola, ipv sultana's oid fruit als tussendoortje). Ben benieuwd wat voor effect dat zal hebben op mijn gewicht, maar wat nog belangrijker is: op hoe ik me voel .
[..]

Njum .
Ongelooflijk hè, hoe blij een mens kan worden van een koppie thee .

* Viking84 zet haar tanden in hopelijk haar laatste sultanakoekje ever .
klinkt als een goed plan! (al begrijp ik de 'geen vlees' niet helemaal?)

En inderdaad, potten thee en zon kunnen me buitensporig blij maken

ik ben trouwens ook wat gestopt met frisdrank (gewone is echt teveel loze koolhydraten naar mijn idee en light lijkt me toch ergens wel ongezond met dat aspartaam ) ik heb ontdekt dat spa-rood een érg goede vervanger is!
pi_57997373
Goedemorgen
Inderdaad erg mooie morgen hopelijk is dat over 2 dagen ook

Maar Freecell spa-rood is toch ook frisdrank?

Welkom SterreMarit trouwens
pi_57997378
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Ga je helemaal geen vlees meer eten deze maand?
pi_57997387
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:47 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Inderdaad erg mooie morgen hopelijk is dat over 2 dagen ook

Maar Freecell spa-rood is toch ook frisdrank?
Nou, frisdrank vind ik meer zoete dingen. Spa rood is eigenlijk gewoon water, maar dan met koolzuur. koolzuur heeft naar mijn weten geen negatieve eigenschappen zoals extra calorieën of hoofdpijnverwekkend.
Dus echt frisdrank zou ik het niet noemen (hooguit ga je er van boeren ).
Als Spa-rood frisdrank is, is Spa-blauw ook frisdrank
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:51:53 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997392
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:42 schreef freecell het volgende:
klinkt als een goed plan! (al begrijp ik de 'geen vlees' niet helemaal?)
Dat 'geen vlees' is meer een gevoelsmatig iets.
Ik voel me er niet helemaal pretig bij en ik vind het over het algemeen ook niks toevoegen aan mijn maaltijd en dan is dat dier speciaal voor mij gestorven, terwijl ik helemaal niet van zijn vlees geniet. Dan kun je het beter achterwege laten, denk ik en ipv daarvan meer groente gaan eten . Bovendien betwijfel ik of vlees wel zo goed is voor de mens. Het blijft overigens alleen bij vlees, hoor . Ik ga niet speciale kaas kopen of niet-leren schoenen . Het gaat me dan ook meer om mijn gezondheid en wat ik lekker vind dan dat ik het zo zielig vind voor het dier . En in eerste instantie is het gewoon een experiment. Ik weet nog van vorig jaar dat het afvallen toen zo goed ging, omdat alles wat ik deed nieuw was. Nu is er niks nieuws meer aan en blijf ik maar stil staan. Dus ik probeer nu weer een feestje te maken van eten .
quote:
ik ben trouwens ook wat gestopt met frisdrank (gewone is echt teveel loze koolhydraten naar mijn idee en light lijkt me toch ergens wel ongezond met dat aspartaam ) ik heb ontdekt dat spa-rood een érg goede vervanger is!
Très bien!
Spa rood lust ik dan weer niet, maar het ligt wel in de planning om elke dag een glaasje sap te drinken. Ik heb een heel lekker sapje ontdekt waar ook nog zo'n 'verantwoorde voeding'-keurmerk op zit. Weet zo even niet meer hoe het heet, maar het is iets nieuws van Appelsientje. Er zitten wel veel calorieën in (zo'n 100 per glas ), dus dat moet je ook niet meer dan één keer per dag doen.
Maar gelukkig hebben we water ende thee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997395
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, frisdrank vind ik meer zoete dingen. Spa rood is eigenlijk gewoon water, maar dan met koolzuur. koolzuur heeft naar mijn weten geen negatieve eigenschappen zoals extra calorieën of hoofdpijnverwekkend.
Dus echt frisdrank zou ik het niet noemen (hooguit ga je er van boeren ).
Als Spa-rood frisdrank is, is Spa-blauw ook frisdrank
Ok alles met prik noem ik al gauw frisdrank daarom

Ik vind het wel grappig dat ik 2 jaar geleden echt niet kon voorstellen dat ik spa blauw zou drinken en nu drink ik dat alleen nog maar (behalve af en toe een sapje en iets van alcohol)
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:53:49 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997401
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je helemaal geen vlees meer eten deze maand?
Nope.
En dat is niet zo moeilijk hoor, want de enige keren dat ik vlees eet, is als ik burrito's eet (dus pakjesmeuk, ook even uit den boze de komende tijd) en kip kerrie . Dus ik hoef in principe maar twee gerechten weg te laten danwel aan te passen . Ik ga iig eerst een heleboel recepten verzamelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997404
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat 'geen vlees' is meer een gevoelsmatig iets.
Ik voel me er niet helemaal pretig bij en ik vind het over het algemeen ook niks toevoegen aan mijn maaltijd en dan is dat dier speciaal voor mij gestorven, terwijl ik helemaal niet van zijn vlees geniet. Dan kun je het beter achterwege laten, denk ik en ipv daarvan meer groente gaan eten . Bovendien betwijfel ik of vlees wel zo goed is voor de mens. Het blijft overigens alleen bij vlees, hoor . Ik ga niet speciale kaas kopen of niet-leren schoenen . Het gaat me dan ook meer om mijn gezondheid en wat ik lekker vind dan dat ik het zo zielig vind voor het dier . En in eerste instantie is het gewoon een experiment. Ik weet nog van vorig jaar dat het afvallen toen zo goed ging, omdat alles wat ik deed nieuw was. Nu is er niks nieuws meer aan en blijf ik maar stil staan. Dus ik probeer nu weer een feestje te maken van eten .
[..]

Klinkt goed
Maar je kan natuurlijk niet altijd iets nieuws blijven verzinnen

Trouwens de twijfel of vlees wel zo goed is voor mensen heb ik juist andersom vind mensen die geen vlees eten er vaak ongezond uit zien (maar die zijn meestal wel iets extremer er in)
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:55:11 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997409
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat ik 2 jaar geleden echt niet kon voorstellen dat ik spa blauw zou drinken en nu drink ik dat alleen nog maar (behalve af en toe een sapje en iets van alcohol)
Drink je geen kraanwater dan?
Ik koop altijd flesjes en die vul ik dan. Op een gegeven moment gaan ze dan stinken en dan koop ik weer nieuwe .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997414
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Spa-blauw drink ik niet, aangezien de kwaliteit van ons kraanwater beter is dan die van Spa-blauw.
Dus voor mij dan gewoon kraanwater. Ik ga niet vééél meer betalen voor een minder vaak getest product waar minder strenge eisen aan worden gesteld

Viking: Dubbelfriss heeft sinds kort dubbelfris minder zoet. Sapje met fruit, zonder zoetstoffen en met minder suiker. Iets van 22 Kcal per 100 ML
pi_57997416
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Drink je geen kraanwater dan?
Ik koop altijd flesjes en die vul ik dan. Op een gegeven moment gaan ze dan stinken en dan koop ik weer nieuwe .
Ik ben heel verwend
Drink alleen kraanwater bij andere mensen als ze geen spa blauw hebben
pi_57997422
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt goed

Trouwens de twijfel of vlees wel zo goed is voor mensen heb ik juist andersom vind mensen die geen vlees eten er vaak ongezond uit zien (maar die zijn meestal wel iets extremer er in)
het menselijk lichaam is op zich wel ontworpen om omnivoor te zijn, dus ook vlees eten. Dat zie je ook aan de snijtanden/hoektanden en aan de dikke darm
Maar als omnivoor kan je in pricipe ook wel zonder. Alleen even opletten dat je genoeg eiwitten en ijzer binnenkrijgt
  zaterdag 12 april 2008 @ 09:00:42 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997438
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt goed
Dat is waar .
Maar als ik met deze methode 5 kg kwijtraak tot de nieuwigheid er vanaf is, ben ik tevreden (ben tenslotte ook niet weer aangekomen sinds de vorige keer).
quote:
Dan ligt dat echt aan die vega zelf, want wat je uit vlees kunt halen, kun je ook uit andere voeding halen. Ik heb verschillende vega's in mijn vriendenkring en die zien er prima uit, hoor. Dat zijn ook geen extremisten. Van die mensen die met hun vingertje gaan lopen zwaaien. Iedereen legt z'n grens ergens anders. De ene legt hem heel laag (die eet al het vlees), een ander is gelegenheidsvega (dat was ik dus ook tot nu toe) en weer een ander eet überhaupt helemaal niets dat van een dier komt. Ik zeg niet dat ik nooit meer een biefstukje zal eten, maar terwijl ik tot nu toe onbewust een gelegenheidsvega was, word ik dat nu bewust .

En nu ga ik douchen. Dahaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997470
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is waar .
Maar als ik met deze methode 5 kg kwijtraak tot de nieuwigheid er vanaf is, ben ik tevreden (ben tenslotte ook niet weer aangekomen sinds de vorige keer).
[..]

Dan ligt dat echt aan die vega zelf, want wat je uit vlees kunt halen, kun je ook uit andere voeding halen. Ik heb verschillende vega's in mijn vriendenkring en die zien er prima uit, hoor. Dat zijn ook geen extremisten. Van die mensen die met hun vingertje gaan lopen zwaaien. Iedereen legt z'n grens ergens anders. De ene legt hem heel laag (die eet al het vlees), een ander is gelegenheidsvega (dat was ik dus ook tot nu toe) en weer een ander eet überhaupt helemaal niets dat van een dier komt. Ik zeg niet dat ik nooit meer een biefstukje zal eten, maar terwijl ik tot nu toe onbewust een gelegenheidsvega was, word ik dat nu bewust .

En nu ga ik douchen. Dahaag .
Ow dacht dat je wel weer was aangekomen, maar als dat inderdaad niet gebeurt dan werken dit soort dingen wel goed

En meestal zijn dat inderdaad wel van die extremisten, succes in ieder geval ik zou mijn kippetje niet willen missen
pi_57997515
Viking, eet je dan nog wel vis? (in de vegetarische maaltijd in oostenrijk zat zalm, omdat het geen vlees was. En de vega's boos, want die aten geen vlees omdat er iets dood moest ...) Ik kan al het vlees wel missen, behalve kip en vis. Dat zijn de enige twee dingen die ik echt te lekker vind om te laten staan. De rest van het vlees doet me niet bijzonder veel. Maar veel succes ermee!

Goeiemorgen trouwens. Ik heb beetje spierpijn, ga zo kranten bezorgen (auw) en dan eens lekker ontbijten + dagplanning maken .
pi_57997536
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:40 schreef SterreMarit het volgende:
Hier een newbee...die ook wel wat ondersteuning kan gebruiken bij het afvallen. Op zich is er niets extreems aan de hand, maar als ik me bedenk dat ik twee zomers geleden nog 12 kilo minder woog...word ik wel een beetje verdrietig. Kortom: tijd om er nu écht eens wat aan te gaan doen! En een stok achter de deur heb ik wel nodig, terugkijken op al mijn mislukte 'pogingen' van een paar dagen =)

Samengevat: studente, 24 jaar, 1.78m, weeg nu 70kg en wil graag terug naar de 58. Waarschijnlijk onhaalbaar, maar 60kg zou ik toch wel ergggg prettig vinden! En dan het liefst over 3 nachtjes slapen al

Groetjes!
Hoe ben je van plan dat te gaan doen? (even nieuwsgierig) Sowieso veel succes ermee!
pi_57997547
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:13 schreef Chicolate het volgende:
Viking, eet je dan nog wel vis? (in de vegetarische maaltijd in oostenrijk zat zalm, omdat het geen vlees was. En de vega's boos, want die aten geen vlees omdat er iets dood moest ...) Ik kan al het vlees wel missen, behalve kip en vis. Dat zijn de enige twee dingen die ik echt te lekker vind om te laten staan. De rest van het vlees doet me niet bijzonder veel. Maar veel succes ermee!

Goeiemorgen trouwens. Ik heb beetje spierpijn, ga zo kranten bezorgen (auw) en dan eens lekker ontbijten + dagplanning maken .
Vis en kip zou ook het enige zijn dat ik niet zou willen missen
De rest eet ik wel maar vind ik niet heel erg lekker (terwijl dat vroeger omgedraaid was)

Spierpijn is vervelend volgens mij is dat van mij nu weg
  zaterdag 12 april 2008 @ 09:30:16 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997622
Zo gedoucht .
Oh, wat is dit een geweldige dag . Volgens mij zet ik vandaag voor elke post een '' .
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:13 schreef Chicolate het volgende:
Viking, eet je dan nog wel vis?
Ik eet sowieso al nooit vis, want dat lust ik niet (behalve vissticks, die eet ik nog wel eens, maar ik vind ze niet heel erg lekker ofzo) . En kipfilet vind ik dus weinig aan. Een kippenpoot daarentegen is nog wel eens lekker op z'n tijd . Niet aan denken, anders ga ik vanavond nog de fout in . Gelukkig heb ik te weinig geduld om een kippenpoot te braden .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 09:33:20 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57997639
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ow dacht dat je wel weer was aangekomen, maar als dat inderdaad niet gebeurt dan werken dit soort dingen wel goed

Nope.
Ik was vorig jaar zomer 75 kg en nu 76. Dus ja, ik ben 1 kilo aangekomen, maar die kilo is er ook zo weer af als ik even oplet, dus dat telt niet. Ik ben dus in een jaar tijd gewoon helemaal níks afgevallen, terwijl het voor die tijd zo goed ging .
Ga *straks* als ik op mijn streefgewicht ben (voorlopig 70 kg, dan maar kijken of ik tevreden ben) ook een marge van 2 kg aanhouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_57997658
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope.
Ik was vorig jaar zomer 75 kg en nu 76. Dus ja, ik ben 1 kilo aangekomen, maar die kilo is er ook zo weer af als ik even oplet, dus dat telt niet. Ik ben dus in een jaar tijd gewoon helemaal níks afgevallen, terwijl het voor die tijd zo goed ging .
Ga *straks* als ik op mijn streefgewicht ben (voorlopig 70 kg, dan maar kijken of ik tevreden ben) ook een marge van 2 kg aanhouden .
Ja die 1 a 2 kilo valt nog onder schommeling
pi_57998096
Vandaag ontbijt: 2 volkoren pistoletjes met filet americain dus al een stuk beter dan gister 2 tosti's met witte boterhammen en volvette kaas

En lunch zal een salade met verschillende soorten groente, sla en stukjes kip worden
pi_57998383
Goeiemoregen

Welkom SterreMarit!

Ik had me gisteren gewogen en ik zag een 65..ik geloofde het eerst niet maar ik woog weer 65,2 vanochtend Echt fijn, bijna weer op mn streefgewicht
pi_57998421
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemoregen

Welkom SterreMarit!

Ik had me gisteren gewogen en ik zag een 65..ik geloofde het eerst niet maar ik woog weer 65,2 vanochtend Echt fijn, bijna weer op mn streefgewicht
Kijk dat is lekker nieuws
Ga je dan ook weg uit dit topic of blijf je gezellig?
pi_57998482
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kijk dat is lekker nieuws
Ga je dan ook weg uit dit topic of blijf je gezellig?
Ik heb geen idee, het heeft alleen niet zo heel veel zin om dan nog te posten hier toch Behalve als ik ineens weer heel dik wordt ofzo
pi_57998503
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, het heeft alleen niet zo heel veel zin om dan nog te posten hier toch Behalve als ik ineens weer heel dik wordt ofzo
Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behouden
Sommige moeten dan nog net zo blijven opletten dus dan is zo'n topic wel handig
  zaterdag 12 april 2008 @ 11:05:29 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57998765
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijt: 2 volkoren pistoletjes met filet americain dus al een stuk beter dan gister 2 tosti's met witte boterhammen en volvette kaas

En lunch zal een salade met verschillende soorten groente, sla en stukjes kip worden
Is sla geen groente dan? .
Ik eet straks gewoon weer twee ronde crackers met kaas, want dat blijft toch het allerlekkerste .
Vanavond tagliatelle met prei, champignons, een beetje demi creme fraiche, Italiaanse kruiden en gran padano . Morgen idem dito .
Niet meer actief op Fok!
pi_57998774
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behouden
Sommige moeten dan nog net zo blijven opletten dus dan is zo'n topic wel handig
Ja das waar.
Ik kijk wel gewoon hoe het gaat, als ik weer terugval ofzo dan is dit topic idd wel handig.
pi_57998777
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is sla geen groente dan? .
Ik eet straks gewoon weer twee ronde crackers met kaas, want dat blijft toch het allerlekkerste .
Vanavond tagliatelle met prei, champignons, een beetje demi creme fraiche, Italiaanse kruiden en gran padano . Morgen idem dito .

Maar er waren verschillende soorten sla dat wou ik ff melden
pi_57999190
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 06:44 schreef freecell het volgende:
Welkom SterreMarit
Is 58 niet ook érg laag voor jou? Ik ben korter dan jij en zie er al prima uit bij 60-65

Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken?
I know, tis een heerlijk onrealistisch doel Maar ik vond mezelf zoveel 'mooier' toen dat ik graag naar dat gewicht terug wil.

Hoe ik het ga doen? Niet meer iedere dag een zak chips, (minstens) 1 pak koekjes, een zak snoepjes ennuh...ongezonde maaltijden. That'll do a part of the trick! En misschien ook maar weer es sporten, ik werk notabene op een healthclub (in de horeca, dat wel )

Maar weet je wat zo lastig is...al die ongezonde dingen zijn zó lekker!! Als ik moet kiezen tussen een appel of een chocolatechipcookie...dan is die keuze voor t koekje zio gemaakt. Daarom houd ik t niet echt vol, ik vind ongezond eten gewoon te lekker. Ik eet ook veel liever rijst, pasta's, pizza, friet, etc...ipv gezonde aardappels en groenten. Naja, is vast wel herkenbaar voor meerderen hier

Meteen een paar vragen dan ook: hoe weerstaan jullie al die lekkere dingen? Hoe lang duurt het 'afkickproces'? Welke gezonde dingen vullen wél fatsoenlijk? (op 1 appel functioneer ik dus niet)

Maarr...ik ga ervoor! Ik wil minimaal weer onder de 63 komen, dat moet wel lukken in 3 maanden, toch?
pi_58000076
Rijst en pasta zijn niet ongezond! (mits gezonde saus etc, dat is vaak het probleem) Je hoeft niet meteen een aardappeleter te worden hoor , genoeg alternatieven.

Soms weersta ik lekkere dingen gewoonweg niet . Maar dan verruil ik ze voor mijn tussendoortjes, of kom ik gigantisch aan (of sport ik wat harder). En wat bij mij wel vult: sla (naast het avondeten, gewoon klein bord eten en de rest vullen met gezonde sla), rijstwafels, komkommer, tomaat, magere kwark en vooral je 'normale' maaltijden niet te klein maken. Ik eet gewoon 2 boterhammen met beleg als lunch, en niet minder, want met minder hou ik honger. En het ideale volzitontbijt (voor mij) is kwark met zoetstof en een hand muesli. Dat vult mijn buik echt wel . Gewoon wat dingetjes proberen, je vindt vanzelf wel dingen die goed vullen ...

7 kilo in 3 maanden ... dat is meer dan een halve kilo per week, verkijk je er niet op dat het misschien niet volledig gaat lukken, geef jezelf ook een beetje de tijd om te wennen he? (en let op de cm's, nog belangrijker dan het gewicht)
pi_58000100
Welkom SterreMarit en veel succes

Gisteren paella, met allemaal extra groenten die nog op moesten gegeten, vanavond wordt het Japanse noodles en morgen wraps ( sorry Miss_S )

Vandaag relaxed dagje, vanmiddag naar het voetballen toe, mn broertje weer zien na 3 weken
pi_58000169
goedemorgen

even een theeveepee hier..

Druk dagje, ivm verjaardagsfeestje, ga wat lekkere hapjes maken, maar nu eerst onbijten
Ja doei.
pi_58000262
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

even een theeveepee hier..

Druk dagje, ivm verjaardagsfeestje, ga wat lekkere hapjes maken, maar nu eerst onbijten
Veel plezier met je verjaardagsfeestje Wel gezonde hapjes he
pi_58000323
Welkom SterreMarit

Over je gewicht; ik ben ook 24 en 1.80m lang, mijn laagste gewicht was 60 kilo maar toen was ik echt ondervoed (was net op kamers en ging soms slapen ipv avondeten) !!
58 kilo is best weinig dus?

Maar het ligt ook aan je bouw, ik ben best stevig qua botten en spieren dan weer.

Het weerstaan van zoete hapjes en chips e.d. gaat mij heel goed af, gewoon niet in huis halen. Je bent heel snel afgekickt van zoete smaakjes. Fruit en groente vult bij mij ook slecht, een appel als tussendoortje kan ik niet op teren. Ik eet gewoon veel brood, juist zodat ik geen trek krijg in lekkere dingetjes.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:21:46 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58000466
Veel plezier, moblo .
Ik zit nu aan m'n crackers met kaas en een glas melk .
De eerste dag van mijn Nieuwe Leven is begonnen .
Freecell heeft pech gehad, want het zonnetje schijnt niet meer en het waait vrij hard. Zonet was ik even weg op de fiets en toen voelde ik zelfs een paar druppels .
Dus mijn plan om buiten te gaan zitten met een boek valt in het water en in plaats daarvan ga ik me maar even nuttig maken .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:35:19 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58000745
jeetje 58 bij 180 cm is een bmi van 17,9! dat is niet echt gezond te noemen hoor,.......

ow ja goedemorgen
ff weinig nieuws te melden, ga zo lekker weer volleyballen zin in!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58000796
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel plezier met je verjaardagsfeestje Wel gezonde hapjes he
ik ga proberen voornamelijk gezonde hapjes te maken ja ben alleen nog niet helemaal uit wat 't gaat worden

wil iig wel iets van kippenvleugeltjes maken, onder de grill vandaan
en wraps met zalm en sla

de taart an sich is al heel vet, dus moet nog even bedenken wat ik er 'allemaal' naast ga zetten
Ja doei.
pi_58000846
Mja, het was mij ook al opgevallen. Je kijkt even niet en meteen is de zon weg En het is ook meteen koud.

Ik heb net gelunched, zowaar zonder eitje Maar ik heb eigenlijk nog behoorlijk trek (ondanks mijn grote kop bouillon en 2 broodjes met kaas en tomaat. Hmmm
Misschien zometeen nog even een knackerbröt
pi_58000866
dank je freecell zit mn boodschappenlijstje te maken,en knackebröd en bouillonblokjes moeten daar ook nog bij
Ja doei.
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:49:22 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58001067
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef freecell het volgende:
Mja, het was mij ook al opgevallen. Je kijkt even niet en meteen is de zon weg En het is ook meteen koud.

Ik heb net gelunched, zowaar zonder eitje Maar ik heb eigenlijk nog behoorlijk trek (ondanks mijn grote kop bouillon en 2 broodjes met kaas en tomaat. Hmmm
Misschien zometeen nog even een knackerbröt
Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd' .
Niet meer actief op Fok!
pi_58001177
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd' .
Dank je wel
Ik twijfel (in dit geval dan, bij werkwoorden twijfel ik nooit) altijd over d of t, op de één of andere manier heb ik in mijn hoofd dat die Scandinaviërs er een t van maken
En die ä had ik nooit bij stilgestaan. ben zelf ook nogal een taalpurist, dus je gaat je gang maar
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:11:37 #68
154952 spoor4
Spoort niet
pi_58001460
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef spoor4 het volgende:

ik weeg nu ongeveer 66/67 kilo.
en nu stabiel 61
bmi 19.9

*afmeldpost
pi_58001747
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Welkom SterreMarit en veel succes

Gisteren paella, met allemaal extra groenten die nog op moesten gegeten, vanavond wordt het Japanse noodles en morgen wraps ( sorry Miss_S )

Vandaag relaxed dagje, vanmiddag naar het voetballen toe, mn broertje weer zien na 3 weken
Mag ik dan bij jou komen eten
Misschien staan wraps ook wel op het 4 gangen menu maar heb zo'n idee van niet
pi_58001774
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje 58 bij 180 cm is een bmi van 17,9! dat is niet echt gezond te noemen hoor,.......

ow ja goedemorgen
ff weinig nieuws te melden, ga zo lekker weer volleyballen zin in!!!
Gebruik jij ook kniebeschermers?
Ging opzoek naar kniebeschermers voor dansen en kreeg die voor volleyballen mee
pi_58001946
Blegh, wat een kutweer zeg, met die regen en wind. Ik wil die zon terug

Net voor Peter voetbalschoenen, scheenbeschermers en een wasmand gekocht. Nou ff eten en dan naar het voetballen toe (niet van Peter, maar van Sparta Nijkerk, mijn oude cluppie, die hier in de buurt moet spelen vandaag. En waar mn stiefvader ( die voorzitter van Sparta is) en mn broertje dus ook heen gaan )
pi_58001957
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:11 schreef spoor4 het volgende:

[..]

en nu stabiel 61
bmi 19.9

*afmeldpost
Netjes gedaan
pi_58001998
OMG, die taille

Filmpje
pi_58002068
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:50:33 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002174
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?
Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek? .
Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Krijg er rillingen van .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:51:48 #76
154952 spoor4
Spoort niet
pi_58002201
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.
pi_58002279
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:51 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.
Ja volgens mij wel....
Nee met mijn corset kan ik mijn taille een paar centimeter kleiner maken en dat is meer dan genoeg (hoeft eigenlijk helemaal niet smaller)

Net mijn verschillende soorten groente, sla en kip op als lunch
pi_58002296
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek? .
Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Krijg er rillingen van .
Breek meteen je ribben erbij, dan zou het moeten lukken Flink aantrekken en als het pijn doet is het goed, dan zijn ze zeker gebroken, probeer ook meteen een paar weken niet te ademen ... mijn ribbenkast staat licht naar binnen toe, maar steekt wel uit, als ik die van haar zie, kan ik niet anders dan denken dat er daar wat gebroken is, en dat het vast niet confortabel ademt. Brrrr rillingen.
pi_58002345
Huuu
Vooral van de achterkant ziet het er eng uit. en ze krijgt er een enorme kont door
pi_58002370
En nu koekjes bakken
en tussendoor braaf Evy lopen
pi_58002391
Idd erg ziekelijk en lijkt me ook echt niet gezond als al die organen zo in elkaar gedurkt worden
pi_58002426
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:00 schreef Sylvana het volgende:
Idd erg ziekelijk en lijkt me ook echt niet gezond als al die organen zo in elkaar gedurkt worden
Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'
pi_58002439
Vroegah en dan bedoel ik echt heel vroegah, werden alle tailles van vrouwen zo ingesnoerd. (tenminste, die van de gegoede klasse). Ze vielen dan ook bij bosjes flauw. Ik heb weleens echt oude jurken gezien met korsetten en het is echt idioot hoe smal die tailles waren. 40 cm. was geen uitzondering. Het is volslagen ongezond, want al je organen komen in de verdrukking. Wat een hel moet het zijn geweest om toen vrouw te zijn!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:21:05 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002786
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'
Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.
* Viking84 nooit een corset wil.
Niet meer actief op Fok!
pi_58002826
Mijn oma droeg ook nog standaard ene corset en háár moeder droeg volgens mijn moeder echt nog een strak ingesnoerd corset. Nadeel van die dingen was vooral dat het je rug zo goed ondersteunde dat het je rugspieren kostte. Die hadden namelijk bijna geen functie meer en verslapten dus helemaal.
pi_58002864
Idd, een corset staat misschien wel heel mooi, maar als het zo strak ingesnoerd wordt, is het echt niet goed voor je lichaam

Ik heb net eten op, gewoon 2 broodjes, en dan zo naar het voetbal toe, dus fijne dag nog iedereen
pi_58004464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.
* Viking84 nooit een corset wil.
maar ze zijn wel heel mooi

Mijn chocokoekjes/beertjes:

Sommige met witte choco erop
Ik heb er nog meer gemaakt maar deze waren de beertjes er zijn ook nog vlinders en hartjes (de katten wilden niet lukken )
pi_58004572
vormpjes!

De zon is lekker. Zolang de wolken uit de buurt blijven. Wat ze grootste deel van de tijd niet deden, maar de tijd dat ze dat wel deden . Nu verder met de quantumfysica . Ook leuk .
pi_58005060
Net weer hardgelopen
Wel lekker maar mijn hardloopconditie is in de tijd dat ik ziek was wel achteruit gegaan
pi_58005945
Mijn oma kan ook niet zonder corset vanwege haar rug. volgens mij snapt ze de relatie ermee echter niet heel goed, want ze vroeg wel aan mn moeder waarom zij er geen droeg, omdat je buik dan minder lijkt! Hier is er wèl zon en ik heb verse ananas, mango appel pruim druiven avocado tomaat courgette en meer... Dus nu moet ik weer lekker gezond gaan eten verplicht! Nu weer neuroscience leren...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58006105
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar ze zijn wel heel mooi

Mijn chocokoekjes/beertjes:

[ afbeelding ]

Sommige met witte choco erop
Ik heb er nog meer gemaakt maar deze waren de beertjes er zijn ook nog vlinders en hartjes (de katten wilden niet lukken )
Aaaaw wat lief zeg

Ik ben weer terug van het voetballen, Sparta heeft met 4-2 gewonnen en heb mn broertje weer lekker kunnen knuffelen Hij heeft er toch wel erg onder te lijden onder de scheidingskwestie hoor, kan het goed aan hem merken dat hij ook niet goed in zn vel zit erdoor

Peter is nu aan het strijken, kan ik ff bijlezen en dan met eten beginnen
pi_58006596
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aaaaw wat lief zeg

Ik ben weer terug van het voetballen, Sparta heeft met 4-2 gewonnen en heb mn broertje weer lekker kunnen knuffelen Hij heeft er toch wel erg onder te lijden onder de scheidingskwestie hoor, kan het goed aan hem merken dat hij ook niet goed in zn vel zit erdoor

Peter is nu aan het strijken, kan ik ff bijlezen en dan met eten beginnen
Ik heb er eentje op en ze zijn ook erg lekker

Lijkt me trouwens erg om je broertje zo te zien
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:59:06 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006632
Koekjes! .
Ik heb m'n eten weer op en nu heb ik een flesje water.
Normaal zou ik nu een blikje cola light leeg drinken en nu drink ik gewoon water. Dat doe ik veel te weinig (maar ik drink dan ook niet én cola én water).
Niet meer actief op Fok!
pi_58006661
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Koekjes! .
Ik heb m'n eten weer op en nu heb ik een flesje water.
Normaal zou ik nu een blikje cola light leeg drinken en nu drink ik gewoon water. Dat doe ik veel te weinig (maar ik drink dan ook niet én cola én water).

Hoe bevalt het? mis je de cola niet?
Ik moet nog een uurtje op mijn eten wachten, voor mijn doen eten we dus erg laat
pi_58006716
Hier duurt het ook nog wel een uur voor we gaan eten, Peter is net klaar met stirjken, maar hele middag weggeweest, dus eerst nog ff wat tijd voor onszelf
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:14:34 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006863
Zo lief trouwens.
Ik ben de antwoorden op de vragenlijsten voor mijn onderzoek aan het invoeren en sommige scholieren hebben erbij gezet: "Succes met je onderzoek ". Lief toch! .

(en eentje schreef onder mijn naam: "Weg met Friezen!" ) .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:15:09 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006872
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe bevalt het? mis je de cola niet?
Ik moet nog een uurtje op mijn eten wachten, voor mijn doen eten we dus erg laat
Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_58007052
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog niet .
Aha
En wel lief van die scholieren inderdaad

Ik heb net nog even zitten lezen op mijn balkon heerlijk dit weer
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:26:44 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58007055
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor ).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58008327
Pizza pollo en heel klein beetje noten ijs
Typisch zaterdags eten dus

Morgen naar een Frans 5 sterren restaurant, ben benieuwd
pi_58008382
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef Miss_S het volgende:
Pizza pollo en heel klein beetje noten ijs
Typisch zaterdags eten dus

Morgen naar een Frans 5 sterren restaurant, ben benieuwd
Da bestaat nie, 5 sterren
pi_58008431
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan staat het fout op de site
Maar sowieso zal ik weinig van het menu begrijpen denk ik
pi_58008471
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan staat het fout op de site
Een hotel kan wel 5 sterren zijn, maar restaurants, dat gaat maar tot 3.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:40:36 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58008492
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Lol.
Bestaat het restaurant wel, Miss_S? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58008523
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol.
Bestaat het restaurant wel, Miss_S? .
Straks sturen ze ons het bos in

Maar dan zal die 5 sterren wel op het hotel slaan waar het restaurant in zit
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:42:14 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58008540
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik zou geen escargots bestellen als ik jou was .
Heb je geen 'Wat & hoe Frans'? Daar heb ik nog wel wat aan gehad toen ik in Parijs was .
Niet meer actief op Fok!
pi_58008579
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou geen escargots bestellen als ik jou was .
Heb je geen 'Wat & hoe Frans'? Daar heb ik nog wel wat aan gehad toen ik in Parijs was .
Ja dat bedacht ik me vandaag ook dat is nog wel handig
Ik kan wel een beetje frans maar toch lang niet al het nodige
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:45:38 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58008598
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan laat je je verrassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58008634
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je krijgt vaak tig gangen in een sterrenrestaurant, ik zou je laten verrassen: als je dan 1 gerechtje niet lekker vindt: niet erg, er komen er nog 10! Ik heb ook een paar keer in een sterren restaurant gegeten en ik vond het een hele ervaring! 10 of 12 gangen en je zit niet belachelijk vol op het einde omdat het zulke kleine hapjes zijn, met echt heel fijn en verrassend eten!
pi_58008701
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Je krijgt vaak tig gangen in een sterrenrestaurant, ik zou je laten verrassen: als je dan 1 gerechtje niet lekker vindt: niet erg, er komen er nog 10! Ik heb ook een paar keer in een sterren restaurant gegeten en ik vond het een hele ervaring! 10 of 12 gangen en je zit niet belachelijk vol op het einde omdat het zulke kleine hapjes zijn, met echt heel fijn en verrassend eten!
Ik vind het ook niet zo'n probleem ik hou wel van nieuwe (vreemde) dingen
Maar ben benieuwd hoe mijn vriend zich er onder houd
pi_58015238
escargot = slakken
foie gras = eendelnlever paté
tripe = koeienmaag
andulette = ingewandenworst
pi_58015252
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
escargot = slakken
tripe = koeienmaag
Wat breng je dat toch heerlijk appetijtelijk over. .
pi_58015350
ja in het frans klinkt het net wat beter
pi_58016339
En dat is dus het rijtje wat je moet vermijden imo
pi_58016684
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
escargot = slakken
tripe = koeienmaag
die eerste 2 zou ik nog eten
Goedemorgen allemaal trouwens

Ik ben zo happy ik ga met mijn vriendje naar een kasteel
  zondag 13 april 2008 @ 09:45:07 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58016731
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die eerste 2 zou ik nog eten
Goedemorgen allemaal trouwens

Ik ben zo happy ik ga met mijn vriendje naar een kasteel
Ik snap even niet helemaal hoe het nu zit.
Je gaat toch gewoon in Nederland naar een kasteel? Waarom ga je dan naar een Frans restaurant? Of ging dat over het hotel / restaurant waar je straks naartoe gaat in Parijs?

Alvast veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58016746
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap even niet helemaal hoe het nu zit.
Je gaat toch gewoon in Nederland naar een kasteel? Waarom ga je dan naar een Frans restaurant? Of ging dat over het hotel / restaurant waar je straks naartoe gaat in Parijs?

Alvast veel plezier .
De soort keuken is Frans we gaan nu inderdaad gewoon naar Limburg

Dankjewel
  zondag 13 april 2008 @ 09:49:24 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58016758
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De soort keuken is Frans we gaan nu inderdaad gewoon naar Limburg

Dankjewel
Moeilijk gedoe .
Dan spreken die mensen daar vast wel Nederlands en er is dan vast ook wel een Nederlandse vertaling van de menukaart .
Niet meer actief op Fok!
pi_58016793
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moeilijk gedoe .
Dan spreken die mensen daar vast wel Nederlands en er is dan vast ook wel een Nederlandse vertaling van de menukaart .
Ik hou van moeilijk en ja dat zal vast wel
Ben alleen benieuwd of er iets tussen staat wat mijn vriendje lekker vind, maar voor het geval dat neem ik ook nog mijn choco koekejs mee
  zondag 13 april 2008 @ 09:53:42 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58016805
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik hou van moeilijk en ja dat zal vast wel
Ben alleen benieuwd of er iets tussen staat wat mijn vriendje lekker vind, maar voor het geval dat neem ik ook nog mijn choco koekejs mee
Ze hebben vast wel frietjes met mayo en een kroket voor de kinderen / moeilijke eters .
Niet meer actief op Fok!
pi_58016883
quote:
Op zondag 13 april 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze hebben vast wel frietjes met mayo en een kroket voor de kinderen / moeilijke eters .

maar dan ga ik wel aan een andere tafel zitten
pi_58016901
Slakken zijn lekker, foie gras is héérlijk (maar omstreden vanwege de manier van volproppen der ganzen.) Andoulette is verschrikkelijk vies, echt smerig. En tripes heb ik nog nooit geprobeerd en dat zit er ook niet aan te komen, griezeldegriezel!

Wat wel heerlijk is: krokant gebakken ris de veau oftewel zwezerik.

Veel plezier Saskia! Hoe laat ga je? Is je vriend een moeilijke eter?
pi_58016913
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Slakken zijn lekker, foie gras is héérlijk (maar omstreden vanwege de manier van volproppen der ganzen.) Andoulette is verschrikkelijk vies, echt smerig. En tripes heb ik nog nooit geprobeerd en dat zit er ook niet aan te komen, griezeldegriezel!

Dankjewel
Om kwart over 3 rijden we weg en het valt wel mee hoor met hoe moeilijke eter hij is maar voor hem hoeft al dat bijzondere volgens mij niet echt
  zondag 13 april 2008 @ 10:28:31 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58017105
Zo, ik heb gegeten:
Vanilleyoghurt met banaan (alleen kwam ik erachter dat in vanilleyoghurt ook weer aspartaam zit )
Twee volkoren boterhammen met twee gekookte eitjes .
Om een uurtje of 13:00 nog twee crackers met kaas en een glas melk en vanavond weer dat eten van gisteren .
En nu heb ik een pot vol vanillethee .
Niet meer actief op Fok!
pi_58017153
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb gegeten:
Vanilleyoghurt met banaan (alleen kwam ik erachter dat in vanilleyoghurt ook weer aspartaam zit )
Twee volkoren boterhammen met twee gekookte eitjes .
Om een uurtje of 13:00 nog twee crackers met kaas en een glas melk en vanavond weer dat eten van gisteren .
En nu heb ik een pot vol vanillethee .
Vind jij vanillethee ook lekker? iedereen lacht me altijd uit dat ik dat lekker vind
  zondag 13 april 2008 @ 10:36:16 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58017202
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vind jij vanillethee ook lekker? iedereen lacht me altijd uit dat ik dat lekker vind
Ik drink vrijwel alleen maar vanillethee .
Ik vind het héérlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker . Koop het bij de Xenos, maar ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus deze week maar weer even halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58017342
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik drink vrijwel alleen maar vanillethee .
Ik vind het héérlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker . Koop het bij de Xenos, maar ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus deze week maar weer even halen .
Dat vind ik dus ook maar thuis hebben wij het niet
Ik drink het alleen bij de kapper
pi_58018046
Veel plezier met jullie kasteelovernachting Saskia

En zelfs in Parijs heb je gewoon dat de menukaarten in het Engels worden vertaald hoor

Ik ben net wakker, nu ff computeren en douchen en dan richting de voetbal. Peters team heeft met 4-2 gewonnen, dus de stemming zal er wel goed in zitten
  zondag 13 april 2008 @ 11:45:45 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018127
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:39 schreef Sylvana het volgende:

En zelfs in Parijs heb je gewoon dat de menukaarten in het Engels worden vertaald hoor

Lang niet altijd, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018207
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lang niet altijd, hoor .
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben wel iig
  zondag 13 april 2008 @ 11:53:21 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018246
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben wel iig
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben niet .

Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor . We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018284
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor . We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment .
Tja, wij hebben dus voornamelijk in Quartier Latin gegeten en gewoon bij Gare du Nord in de buurt. Maar ik had op een hele handige site een overzichtje gevonden met de belangrijkste gerechten vertaald vanuit het Frans, dus die had ik wel bij me, maar was niet nodig dus
pi_58018357
Hebben jullie geen Frans gehad op school??
pi_58018406
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:

Jawel en ook examen, dus kan me wel redden
Zometeen in bad en dan vriendje ophalen van het station
pi_58018449
Jawel, maar ik heb nooit geleerd om een menukaart te vertalen . En ik ben erg blij dat ik het nooit hoef te eten. De croissantjes en stokbrood zijn lekker, maar voor de rest moet ik weinig van de franse keuken hebben. Foie gras (ganzenlever) is trouwens niet eens lekker , vind ik dan. Beetje smaakloos en het was koud ... deze zomer wel weer naar Frankrijk op vakantie, maar dan koken we zelf .

Veel plezier Saskia!
  zondag 13 april 2008 @ 12:07:29 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018458
quote:
Ik niet.
Ik zat op een school voor slechthorenden en de Franse taal zou te moeilijk zijn voor slechthorenden (om goed te verstaan en goed uit te spreken), dus koos men in plaats daarvan voor Duits .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018717
quote:
Jewel, zelfs examen in gedaan, maar menukaarten hebben wij nooit hoeven te vertalen Verder kon ik me redelijk redden daar in het Frans

Ik ben klaar met douchen en eten, dus ik ga maar eens naar de voetbal

Fijne dag nog iedereen
pi_58018770
Mijn frans was dan wel erg weggezakt, maar ik kon me toch wel redden. Gelukkig maar, want meneer kon drie woorden en sprak ze uit als een amerikaan! Mn duits is dan weer wel slecht.
pi_58018802
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn frans was dan wel erg weggezakt, maar ik kon me toch wel redden. Gelukkig maar, want meneer kon drie woorden en sprak ze uit als een amerikaan! Mn duits is dan weer wel slecht.
Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?
pi_58018878
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?
Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Is
misschien ook niet gek na vijf jaar.
pi_58018913
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Is
misschien ook niet gek na vijf jaar.
Ik hoop niet op al te cruciale momenten!
pi_58019011
Nog 2 uurtjes
En ik heb mijn perfecte outfit gevonden misschien iets te zonnig maar goed waarom moet het nu ook net regenen
witte rok + witte blouse met daarover een hot pink topje (met kersjes) en zelfde kleur laarzen
pi_58019159
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hoop niet op al te cruciale momenten!
Nee, gelukkig niet! maar dus wel foutjes in o.t. en v.t. en vergeten 'ex' erbij te vermelden. Tis gewoon nog erg vers en de nieuwe wrs te vroeg, maar ook dat is overlegd, dus dat snapt ie wel.
pi_58019192
hallo

verjaardagsfeestje was gezellig zit nu nog met een van de slapenblijvers 'opgescheept', en ga straks als die weg is met René hardlopen

Gisteravond netjes gehouden, 3 biertjes op (wel ontzettend lekkere biertjes ) en maar een heel klein stukje taart en een paar wraprolletjes met ham / zalm

De kippenvleugeltjes die ik in de marinade had gezet zijn er niet meer van gekomen, dus die eten we nu lekker vanavond met wat opgebakken groente denk ik

deze week weer even wat extra opletten, wil voor het eind van de maand wel op de 70 zitten, eigenlijk dus even doorzetten met die handel. Ga morgen voor t eerst squashen (een cursus van het sportcentrum) en heb woensdag mijn favoriete spin-uurtje weer ingeplanned
Genieten dus, deze week, van een 'assortiment aan sporten'
Ja doei.
pi_58019242
Zo, een goedezondag iedereen .

Ik heb een manier gevonden om enorm snel slank de lente in de gaan. Namelijk: diarree! . MoBlo, hoewel ik het er meestal mee eens ben vind ik nu je poepen kreet nu niet meer zo heel toepasselijk. Miss_S - sorry als ik nu je eetlust verpest.

Het vliegt eruit. Eh. Af. Dus.

Verder heb ik nergen zin in en eet ik wat droge crackers en biscuitjes en slappe thee, en moet ik nog honderdduizend boekverslagen nakijken. (Volgens mij vermenigvuldigen ze zich: telkens als ik er eentje heb nagekeken dan komen er twee bij ). En ohja, ik mag dinsdag op sollicitatiegesprek voor een baan vanaf augustus op een HAVO/VWO/Atheneum school! Zenuwen! Stress! Help! Maar wel heel tof natuurlijk.
pi_58019395
dat is niet fijn nee

arme ziel
Ja doei.
pi_58019893
Vervelend (diarree enzo) en Spannend (sollicitatiegesprek) Razztwizzle! Met allebei veel succes .

Ik voel me al een paar dagen maf. Het is geen honger, het is geen misselijkheid, maar gewoon een maf gevoel in mijn buik. Alsof het moet wennen dat er weer gezond en regelmatig gegeten wordt zonder tussendoortjes ... en heel veel dorst ... nouja, water kan altijd he .
pi_58021751
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille thee
pi_58021767
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef conleche het volgende:

Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden
  zondag 13 april 2008 @ 16:40:10 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58022186
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille thee
Dus jij hebt wel eens geurkaars gegeten?
Niet meer actief op Fok!
pi_58022204
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:04 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58022229
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
Niet meer actief op Fok!
pi_58022559
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)
pi_58022676
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)

Hihi, jij zou hier iedere dag een 'recensie' moeten schrijven, over eten dat jij niet lekker vindt. Liefst 's morgens vroeg: dan zijn we allemaal de hele dag misselijk; krijgen geen hap meer door de keel en gaan eindelijk allemaal slank de zomer in en kan DIT topic opgeheven worden
pi_58023177
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
... ik ben er niet misselijk van, maar vind het een geniale beschrijving
pi_58023346

krijg meteen geen hap meer door mn keel nu

net terug van 't hardlopen, Evy 2 les 6 gedaan ging lekker, de zon scheen, dus ik ben blij!

Zo lekker even douchen en de kipjes in de oven doen! op naar de 70kg
Ja doei.
pi_58024671
Vanavond soepje gehad met afbakbroodjes, morgen maar weer normaal koken
Druk hier aldoor. Niet heel erg vervelend hoor, maar ik kom niet echt aan internetten toe
pi_58024833
verveling she is alive

Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:
pi_58024851
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
pi_58025214
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
Wie? xD nu wil ik het eigenlijk weten ook waar je het over hebt ...

En mn eten weer op. Was zoals mijn moeder zei, een beetje mislukt, maar nog wel te eten. Iets met kabeljauw, cherrytomaatjes, een kop boullion (niet opgedronken) en een snee geroosterd brood. Niet denderend. Wel lekker toetje: bolletje roomijs, schep aarbeienyoghurt en mandarijnpartjes uit blik .
pi_58025366
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
pi_58025638
Ik heb net weer 5k gerend, dus de enkel is weer helemaal goed. Gelukkig maar, zou het echt jammer vinden, een blessure....Eerst maar eens in bad en dan bedenken wat ik ga eten....
pi_58025649
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Hmm klinkt lekker!

Bij mij is het new york pizza geworden vandaag
pi_58028683
Zo, ik ben weer aan het nakijken. Ik Moet En Zal vanavond alles afkrijgen heb het al veel te lang voor me uitgeschoven en heb een hele drukke week.
Maar.. over twee weken heb ik lekker twee weken meivakantie .

Nu lekker een smoothie gemaakt van ananas, karnemelk en geraspte kokos .

Ohja, en deze week wordt een uitdaging, want we zijn nu alweer door ons boodschappengeld heen, en ik heb werkelijk geen idee hoe dat komt, maar dat heb ik wel vaker (ik ben niet zo'n genie als het op weinig geld uitgeven aan lekkere dingen aankomt ), dus deze week gaan we leven uit de voorraadkast en vriezer.

Ik voorspel: Chili Con Carne, Kabeljauw met worteltjes, zelfgemaakte pizza, omelet met groentesoep, pannekoeken. Zie: ik kan best budgetteren.
pi_58036336
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
pi_58036549
quote:
Op maandag 14 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
Nee, budgetteren gaan we volgende maand weer eens goed mee beginnen. Als er geen geld is kan je namelijk moeilijk budgetteren .

En op zich hebben mijn voorraadkast en vriezer niets te klagen qua inhoud, dus deze week komt helemaal goed.
pi_58036602
Goeiemorgen
  maandag 14 april 2008 @ 08:17:48 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036705
Morgen .
Ik ben boos op mezelf, want mijn gewicht is niet wat ik wil dat het is . Dus ik ga deze week heel streng zijn voor mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_58036894
Goedemorgen!

Zo, vandaag m'n eerste echte ik-let-op-wat-ik-eetdagje. In het weekend lukte t uiteraard weer echt niet Vriendlief heeft nu toegezegd me een beetje te helpen door minder vaak al die slechte tussendoortjes in huis te halen, dat zal vast al wel schelen Doel voor volgende week is 1kg minder, hopelijk lukt dat!

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Succes allemaal!
  maandag 14 april 2008 @ 08:45:43 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036929
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:41 schreef SterreMarit het volgende:

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Nou, het etentje van vrijdag zal er wel mee te maken hebben, evenals het feit dat ik al 2 weken niet meer hardgelopen heb. Het lúkt gewoon niet momenteel om er 's avonds nog op uit te gaan. Dus we (loopmaatje en ik) hebben afgesproken dat we aan het eind van de middag gaan en dan maar wat later eten.
Maar dan voelen we ons iig niet kut, omdat we weer niet gelopen hebben .

En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .

En jij ook veel succes deze week .
Niet meer actief op Fok!
pi_58037548
Goedemorgen!

* veiligheidsspeldje heeft besloten nu ècht te stoppen met het gevreet, want het wordt weer te erg.
Word weer boller ook geloof ik qua buik. Weet heel goed hoe het komt, maar dat moet dus ophouden!
*nu weer stage.
pi_58038067
ik ben steeds zwaarder aan het worden maar ik geef m'n spieren de schuld

ik woog 61zoveel 2 maanden geleden en vanochtend 65.5
Nu ga ik voor straf die hard Sonja bakkeren totdat ik 59.0 weeg
pi_58038174
Sonja..
Ja doei.
pi_58038211
goedemorgen

Hier nog geen idee wat ik weeg, straks maar eens even op de witte schijf klimmen, wil het éigenlijk niet weten

Vandaag ga ik voor het eerst squashen en donderdag ga ik beginnen bij een hardloopklasje dus ik denk dat 't wel allemaal goed gaat komen, als de weegschaal niet zo genadig is

Vandaag viel college uit, het eerste, dus hoef pas om half 2 aan te treden... lang leve het studentenleven
Ja doei.
pi_58038315
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.

Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.

Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
pi_58038350
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor ).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen? .
Het is altijd een beetje uitproberen. Ik doe altijd 1 kopje havermout, 2 kopjes water, dan aan de kook brengen, doorkoken hoeft niet. Dan wordt het vanzelf dikker als je het even laat staan. Kan ook prima in de magnetron, dat deed ik vroeger wel eens.

Ik zal ook maar eens havermout maken, ben wel erg laat op vandaag. En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
pi_58038891
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan
Ja doei.
pi_58039007
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .
Dat had ik gisteren ook, wel 3 x gewogen en iedere keer zwaarder
Daarom weeg ik nu nog maar 1 x

ik verveel me stierlijk op school nu...en ja dan krijg ik altijd trek. Gelukkig is eten halen een heel ingewikkeld systeem met pasjes opladen wat mij steeds niet lukt, dus ik hou het maar op water

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 14-04-2008 14:25:12 ]
pi_58039114
weegschalen zijn duivels.. ze bestaan om je chagerijnig te maken. en Zelfs die éne keer dat je echt flink wat kwijt bent, straffen ze af de volgende keer

nu lekker 3 volkoren knäckebrödjes met slankie smeerkaas en een beker melk
Ja doei.
pi_58039737
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan

Ooh! Jij presteert het om 2 van de foutste uitdrukkingen in 1 zin te zetten!
pi_58039813
goed hè?
Ja doei.
pi_58039820
overigens wel zonder bananen, want wil wel graag poepen
Ja doei.
pi_58039916
Jij bent echt erg........
pi_58040214
appeltje?
Ja doei.
pi_58040263
van appels krijg je honger
pi_58040329
maar wel minder dorst, schijnt
Ja doei.
  maandag 14 april 2008 @ 12:10:07 #187
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58040466
Zo! Na 4 topics ofzo weer eens een post van mij hihi
Afgelopen tijd gewoon gewerkt en geen gekke dingen gedaan, zit nu telkens tussen de 72.5 en 73 dus in ieder geval wel iets naar beneden gegaan

Zo weer werken, daar heb ik weer fantastisch veel zin in. Nou ja, nog 5 weken maximaal, dan 2 weekjes op de pasar malam staan en volgend jaar weer studeren! Ik weet nog niet wat maar het is sowieso fantastisch
Ik ben weer helemaal gemotiveerd om te gaan studeren ik weet alleen nog niet wat

Edit: Ik sport doordeweeks trouwens helemaal niet.... ik heb helemaal geen zin meer om te gaan hardlopen ofzo want na dat werk heb ik al de hele tijd gestaan Afgelopen weekend de 2e keer dat ik geen werk had in het weekend... eigenlijk altijd gewerkt in weekenden dus nu is het andersom wel lekker zondag m'n fiets dus even onder het stof vandaan gehaald en wat kilometers gemaakt maar zonder cyclebuddy is het ook maar saai
Bernie en ik zijn tof.
pi_58040472
Goeiemiddag

Ik ben weer in Deventer, van het weekend niet echt heel goed gegeten, 2 keer naar het voetballen geweest en 2 keer een patatje gegeten daar en dan 's avonds ook nog gewoon avondeten. Zometeen brood eten, vanmiddag werken en vanavond zwemmen Is lang geleden dat ik op maandagavond ben geweest.
  maandag 14 april 2008 @ 12:31:15 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58040862
zo ook goedemiddag

hele weekend amper online geweest, maar was wel een eeeeeerrrrrg gezellig weekend
eerst zaterdag dus lekker gevolleybald en gewonnen dus dat was wel een erg fijn en voldaan gevoel.
Daarna direct op kraamvisite en heerlijk genoten van het kleine ventje (L)
daarna met vrienden door naar de stad om lekker te eten (indiaas) en daarna hebben we een lange kroegentocht gedaan... (waren om 5 uur thuis ongeveer). Bij vrienden gelogeerd, dus wel slecht geslapen (luchtbed enzo).
Smiddags lekker op de bank samen met de mannetjes Tele 2 gekeken (euroborg etc) en einde van de middag weer op naar huis
en wat was ik ongelofelijk brak! (nu nog steeds eigenlijk), ben wel heeeeel erg blij dat ik vandaag nog een dagje vrij ben. Heb onwijs goed geslapen afgelopen nacht (11 uur ofzo) en ga vandaag lekker rustig aandoen ...
ga alleen de deur uit voor boodschappen en vanavond lekker volleyballen

resultaat was wel dat ik veeeeeeeel te veel wijntjes heb gehad niet goed voor mijn dieet, maar doe het ook bijna nooit, dus heb er wel van genoten.

ow ja @ Miss S:
ik heb idd kniebeschermers voor volleybal, van Tr2 (trace). ze zijn er ook soortgelijk van McDavid...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58041172
Ik ben er weer
Het was echt heel leuk
Later een groter verslag
pi_58043002
Ben benieuwd Miss S!

Trouwens MoBlo, wil je mijn darmen lenen? Ben vandaag al 3 keer naar de wc geweest
Volgens mij komt het door het roggebrood
  maandag 14 april 2008 @ 15:06:10 #192
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58043692
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]
En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
Altijd nog beter dan; "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes" .

Ik ga vanavond kapucijners met groente en gehaktballetjes maken. En omdat er zo weinig calorieën inzitten ga ik een extra lekker toetje maken om het geheel weer wat op te krikken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58044977
Alle foto's zal ik hiermaar niet neer zetten (die komen op mijn hyves)

Gisteren waren we rond 17.00 op Kasteel Daelenbroeck, daar kregen we als welkom thee met een Limburgse vlaai.
Daarna zijn we naar onze kamer gegaan. Met een woonkamer en badkamer beneden en de slaapkamer boven, veel groter dan verwacht.
Toen zijn we over het landgoed gelopen en overal gekeken, het was mooi zonnig weer dus daar hadden we geluk mee.
Om 19.00 gingen we dus in een erg duur restaurant eten. We kregen een 5 gangen diner (met aubergine soep, dorado en vele dingen die ik vergeten ben ).
Ook een heerlijk nagerecht met kokosijs en Belgische chocolade.
Om 22.00 waren we klaar met eten en toen zijn we naar onze kamer gegaan en hebben we nog even tv gekeken en de koekjes van mij op .
Daarna dit:

+

En toen lekker slapen en in de ochtend was er een erg lekker ontbijtbuffet
Dus een erg leuke en romantische ervaring, zeker iets om vaker te doen (alleen beetje jammer dat het zo duur is)
  maandag 14 april 2008 @ 16:24:15 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58045048
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58045095
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Ja het was redelijk groot dus een soort huisje misschien
En hij heeft zich goed gedragen, hij heeft alles op en vond het meeste ook lekker
Hij vond het alleen iets te dat de ober ook hem wou helpen met zijn jas
pi_58045288
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
pi_58045368
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
Was maar een grapje, hij is altijd wel perfect in alle situaties

En over 2 weken gaan we ook 'echt' op vakantie, 5 daagjes Parijs
Maar dit vond ik toch ook echt wel leuk

Het menu heb ik trouwens gevonden alleen de amuses staan er niet op

Maandmenu

Terrine van geul lam ingelegd met gekonfijte tomaat
en een vinaigrette van gember en tijm

Crème soep van gepofte aubergines gevuld met Griekse feta

Op de huid gebakken Dorade gris met
een oliesaus van gemarineerde zwarte olijven

Beignet van banaan met een mousse van kokos en roomijs
van Belgische chocolade
pi_58045449
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, 2 kleine plakjes ham.
L: een salade van: botersla, uienringen, een kleingesneden serranohamrolletje met roomkaas en een mosterd/basilicum-olijfolie dressing.
T: klein stukje gerookte kip
T: Vezelrijk knackebrod met filet americain.

Ik ga deze week m'n koolhydraten wat beperken, zodat het lichaam weer eens schrikt, kijken of het werkt.....
pi_58045481
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Ik kan ook echt genieten van die luxe en het was heerlijk
Maar inderdaad gezellig picknicken is ook erg leuk
pi_58045508
Mooi dat jullie het zo leuk gehad hebben Saskia

Ik ben weer thuis, heb amper de tijd om te eten voor ik ga zwemmen, dus het wordt een magnetronmaaltijd kip madras. Dat is toch ff wat sneller klaar dan wanneer je het zelf klaarmaakt en eerst nog boodschappen moet doen, want daar heb ik gewoon echt geen tijd voor als ik op maandag in Twello moet werken.
pi_58045538
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
[....]
Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperen )

Ben minder koffie aan het drinken en dat is eigenlijk wel goed (behalve in de ochtenduren ). Voel me wat beter ervan.
pi_58045764
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het komt waarschijnlijk ook doordat m'n budget een stuk kleiner is dan bij velen hier geloof ik! Begrijp niet waar het geld vandaan komt om zoiets te doen wanneer je nog studeert (mijn vakantie is meestal ook festival + week of 2 kamperen )

Ben minder koffie aan het drinken en dat is eigenlijk wel goed (behalve in de ochtenduren ). Voel me wat beter ervan.
Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder (ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)

Koffie is waarschijnlijk idd niet zo goed voor je, ik drink er zelf ook heel veel van. (Ik denk zo'n 10 kopjes per dag) Maar als ik dan ziek ben, dan lust ik het direct niet meer, net als ik vroeger had met sigaretten.......
pi_58046244
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had van m'n 17e tot m'n 19e ook heel weinig geld en toen deed ik dat soort dingen ook nooit hoor! En heb het toen ook nooit gemist. Maar nu ik er wel geld voor heb, geef ik het graag aan dat soort dingen uit, af en toe. Ben niet zo heel Calvinistisch ingesteld wat dat betreft. Als ik geld heb, dan geef ik het uit en soms heb ik het even niet, nou, dan net zo makkelijk doe ik het zonder (ik heb wel makkelijk praten hoor, want ik heb geen kinderen enzo, kan me voorstellen dat je dan iets voorzichtiger bent...)
Nou, zo leef ik eigenlijk ook. Soms spaar ik mijn geld een tijdje op, en dan ga ik wat leuks doen. Als het geld er niet is, nouja, dan niet dus. En mijn vriend is nu druk bezig met sparen, dus we doen sowieso eigenlijk niet veel dure dingen. Wintersport is een van mijn duurste uitgaves per jaar .

En als de maand eens tegenvalt, of er gaat wat stuk, kan ik in ieder geval altijd mijn plusrekening plunderen: nooit écht geld tekort , vind ik wel prettig.

Zo, net avondeten gegeten: dubbele boterham kaas (dubbel, dus 2 boterhammen en 1 plak kaas) en een berg witlofsalade. Wel lekker, maar heb liever de krieltjes. Die zijn straks pas klaar, en ik moet zometeen alweer weg! Oppassen! En hopen dat ik nog kan leren, woensdag 3 herkansingen, allemaal na elkaar met bijna geen pauze ertussen . Ik moet nog best veel.
  maandag 14 april 2008 @ 17:52:46 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58046560
Nou ik ben en tegelijk, want mijn date gaat niet door, definitief niet. Om een lang verhaal kort te maken: iets met leeftijdsverschil en iets met een onbereikbare, want heteroseksuele vrouw die haar gedachten zoveel beheerst dat er geen ruimte is voor een ander. Kunnen jullie het nog volgen? Nee? Nou, troost je: ik ook niet . Toch kut dat ik haar vier weken lang mijn kop op hol heb laten jagen. Ik ga nooit meer zo lang mailen met een vrouw .
Straks naar de film, afleiding zoeken en dan vanaf is vanaf morgen het jachtseizoen weer geopend .

Iig wel goed voor de lijn dit: Heb beslist geen zin in eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58046652
Balen viking!
Daar komt ze dan ook wel een beetje laat mee, of niet?
pi_58046695
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben en tegelijk, want mijn date gaat niet door, definitief niet. Om een lang verhaal kort te maken: iets met leeftijdsverschil en iets met een onbereikbare, want heteroseksuele vrouw die haar gedachten zoveel beheerst dat er geen ruimte is voor een ander. Kunnen jullie het nog volgen? Nee? Nou, troost je: ik ook niet . Toch kut dat ik haar vier weken lang mijn kop op hol heb laten jagen. Ik ga nooit meer zo lang mailen met een vrouw .
Straks naar de film, afleiding zoeken en dan vanaf is vanaf morgen het jachtseizoen weer geopend .

Iig wel goed voor de lijn dit: Heb beslist geen zin in eten .
Dat is ook niet leuk
Niet te lang mailen is inderdaad wel een goed idee voor de toekomst
En veel plezier met achter de lekkere meiden aan te gaan
pi_58046701
Balen zeg Renske, komt ze idd wel erg laat mee zeg

Peter was pas om kwart voor 5 thuis om 1 of andere reden, hij zou mailen waarom, maar nog steeds niks van hem gehad en telefoon staat ook uit, dus maak me best wel zorgen. Hoop snel wat van hem te horen, anders ga ik niet zwemmen zolang ik niet weet wat er aan de hand is.
pi_58047636
*eerste overdag-dag zit erop*

Tot nu toe vrij aardig gegaan. Ontbeten met een beschuit en een boterham, toen als tussendoortje Liga Continu, als lunch 2 boterhammen, toen twee appels en net rijst met nep-vlees... Heb niet meteen de meest magere dingen gekozen, want dan is het helemaal niet vol te houden voor mij. Was heel het 'opletten' al voor de lunch beu Nu komt t moeilijke gedeelte van de dag: de avond. Eerst nog even studeren, dan valt de eetdrang nog wel mee, maar daarna...pfoe! 't Is normaliter mijn beloning om na t studeren iets lekkers te nemen, hahaha Vandaag wordt dat een overheerlijke appel...ofzo...

Nee, ik vind t echt nog niet leuk! Hopelijk ga ik héél snel resultaat zien, misschien dat dat me voldoende motiveert om dat suffie, niet vullende eten lekker te gaan vinden =) Heb mezelf al wel wat dingen toegezegd als ik er een paar kilo's af heb, misschien dat dat uiteindelijk gaat motiveren!

Sylvana, al iets gehoord?
pi_58047777
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef SterreMarit het volgende:

Sylvana, al iets gehoord?
Ja, hij heeft net gebeld, maar ben nou al te laat om te gaan zwemmen. Dus ga nou maar lekker relaxed stapel tijdschriften lezen, waar ik van het weekend geen tijd voor had. Woensdag maar weer zwemmen dan...
pi_58047882
Renske: op het bolletje.

Het lijkt me sowieso best moeilijk om niet hetero te zijn, want je hebt zo weinig keus Of zie ik dat nu heel verkeerd? Ik bedoel, maar 10% is homo/lesbisch, dus dat wil zeggen dat 90% van de vrouwen die je tegenkomt, niet voor jou bestemd zijn. Per definitie dus al niet. (buiten het feit dat je iemand ook nog aantrekkelijk moet vinden).
pi_58048167
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Koffie is waarschijnlijk idd niet zo goed voor je, ik drink er zelf ook heel veel van. (Ik denk zo'n 10 kopjes per dag) Maar als ik dan ziek ben, dan lust ik het direct niet meer, net als ik vroeger had met sigaretten.......
Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigaretten
pi_58048197
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Renske: op het bolletje.

Het lijkt me sowieso best moeilijk om niet hetero te zijn, want je hebt zo weinig keus Of zie ik dat nu heel verkeerd? Ik bedoel, maar 10% is homo/lesbisch, dus dat wil zeggen dat 90% van de vrouwen die je tegenkomt, niet voor jou bestemd zijn. Per definitie dus al niet. (buiten het feit dat je iemand ook nog aantrekkelijk moet vinden).
Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelen
en 45% voor hetero's al zullen daar ook wel bi's tussen zitten
pi_58048228
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als ik een kater heb lust ik en geen koffie en al helemaal geen sigaretten
Ja, DUH! Als je een kater hebt dan ben je ziek! Ik heb bijna nooit meer katers: ik stop tegenwoordig netjes op tijd.......en zit ook nooit meer aan de andere troep, dat scheelt ook duizend %!
pi_58048268
Ik heb nog nooit een kater gehad, ook niet zoveel behoefte aan
pi_58048300
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dus eigenlijk 5% van de wereld voor homoseksuelen
en 45% voor hetero's al zullen daar ook wel bi's tussen zitten
Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fort

En ja, ik laat de Bi's helemaal buiten beschouwing en ook de mensen die van expirimenteren houden.....

-edit- nee, nu maak ik er een zooitje van: laten we het er maar ophouden dat ze gewoon haske weinig keus hebben. Period.
pi_58048370
wat stom Viking!

vrouwen allemaal hetzelfde!

*virtuele knuffel-schouderklop-achtig-er-zijn-meer-vissen-in-de-zee-en-meer-wat-je-niet-wilt-horen*

Ik heb lekker gesquashed daarnet erg tof, lang niet gedaan, maar flink gerend en gezweet
René heeft voor de verandering gekookt, dus zo lekker aan tafel, want: honger!!!!!!

Vandaag alleen 2 appels en 3 knackebrod met smeerkaas op was beetje laat met opstaan én ontbijten, en daarna moest ik 'ineens' haasten om op tijd op college te zijn, dus maar 2 appels meegegrist. Maarja.. had ook geen geld om daar wat te eten te kopen dus ging lekker vandaag!

Zo maar wat inhalen dan maar lasagna carbonara!
Ja doei.
pi_58048660
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee ik neem aan: 10% van de vrouwen en 10% van de mannen, dat ze zo rekenen. Dus: 40% voor ons en 10% voor Renske. Ik kan het mishebben hoor, cijfers en wiskunde zijn niet bepaald mijn fort

En ja, ik laat de Bi's helemaal buiten beschouwing en ook de mensen die van expirimenteren houden.....

-edit- nee, nu maak ik er een zooitje van: laten we het er maar ophouden dat ze gewoon haske weinig keus hebben. Period.
10 procent van de mannen en 10 procent van de vrouwen is nog steeds 10 procent op het totaal
pi_58048678
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Balen viking!
Daar komt ze dan ook wel een beetje laat mee, of niet?
beter nu dan over 2 maanden of zo
pi_58050710
Ik heb net al de foto's zitten inplakken van onze overnachting
Altijd leuk werk
pi_58051991
in het kader van 'hippe beroepen' en voor het alvast rondneuzen (mijn contract eindigt eind december van dit jaar) ben ik eens aan het neuzen of ik niet fietskoerier kan worden

Zitten in zowel Nijmegen als Arnhem wat van die bedrijfjes, en het lijkt me best tof om te doen. Goed voor de conditie, lekker in de buitenlucht. ben benieuwd wat het betaalt, dus binnenkort eens even een informatief mailtje sturen naar die toko's

Iemand zo al enig idee wat dat schuift?
Ja doei.
pi_58052017
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog nooit een kater gehad, ook niet zoveel behoefte aan
Meestal heb je ook niet de behoefte aan de kater, maar wel aan alle lekkere dingen die daar aan voorafgaan .

Vandaag lekker gezond gedaan! Yoghurt als ontbijt, brood als lunch, fruit tussendoor en een kleine zelfgemaakte pizza met restjes-uit-de-koelkast (olijven, tomaat, ansjovis, kappertjes) als avondeten .
En nu lekker pepermuntthee.

Ik ben snotverkouden en heb morgen solliciatiegesprek ik heb de neiging om iets met veel pepers te gaan eten tegen al het snot, en lekker wat cognac ofzo te drinken vanavond, maar ik ben zo bang dat ik me morgen dan nog beroerder voel op het sollicitatiegesprek. Bleh!

Viking: Jammer zeg, wat een rotgevoel. Ben je zo "op jacht" trouwens? Is dat niet juist belemmerend?
Miss_S: Jij bent een snelle! Ik heb nog steeds foto's liggen van twee jaar terug die ik in moet plakken .
  maandag 14 april 2008 @ 21:33:06 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58052802
Wat een lieve reacties .
Ja, ik vind het ook een kutstreek, want twee weken geleden zei ze al dat ze twijfelde, maar toch heeft ze me nog twee weken aan het lijntje gehouden . Ik heb ook gevoelens, hoor .
En idd: de vijver waaruit ik kan vissen is wel veel kleiner en ik kom maar zeer zelden iemand tegen waarmee het echt lijkt te klikken. En dan gaat het zo .
Maar ik heb even met Mark een hapje gegeten in de stad ( ), dus heb even alles eruit kunnen gooien en daarna zijn we naar Untraceable geweest. Nu ben ik weer helemaal blij . En maar afwachten wat nu op mijn pad komt .
Ik ga ook even een vakantie boeken deze week. Griekenland lijkt me wel wat .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 april 2008 @ 21:36:49 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58052922
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
in het kader van 'hippe beroepen' en voor het alvast rondneuzen (mijn contract eindigt eind december van dit jaar) ben ik eens aan het neuzen of ik niet fietskoerier kan worden

Zitten in zowel Nijmegen als Arnhem wat van die bedrijfjes, en het lijkt me best tof om te doen. Goed voor de conditie, lekker in de buitenlucht. ben benieuwd wat het betaalt, dus binnenkort eens even een informatief mailtje sturen naar die toko's

Iemand zo al enig idee wat dat schuift?
Je moet alleen wel retehard fietsen en óók als het regent .
Maar daar word je hard van .
Het lijkt mij op zich ook wel leuk, maar ook vrij vermoeiend .
Niet meer actief op Fok!
pi_58052962
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net al de foto's zitten inplakken van onze overnachting
Altijd leuk werk
Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
pi_58053003
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve reacties .
Ja, ik vind het ook een kutstreek, want twee weken geleden zei ze al dat ze twijfelde, maar toch heeft ze me nog twee weken aan het lijntje gehouden . Ik heb ook gevoelens, hoor .
En idd: de vijver waaruit ik kan vissen is wel veel kleiner en ik kom maar zeer zelden iemand tegen waarmee het echt lijkt te klikken. En dan gaat het zo .
Maar ik heb even met Mark een hapje gegeten in de stad ( ), dus heb even alles eruit kunnen gooien en daarna zijn we naar Untraceable geweest. Nu ben ik weer helemaal blij . En maar afwachten wat nu op mijn pad komt .
Ik ga ook even een vakantie boeken deze week. Griekenland lijkt me wel wat .
Eerst een , wat ongelooflijk klote zeg!
En daarna een: "en hoe was de film? " (leuk he, leuk he, zeg maar dat ie leuk is )

Ik ben terug van het oppassen. Drukke avond, 4 kinderen en tot het moment dat de ouders thuiskwamen druk mee geweest. Nu nog gaan leren, geen zin meer in eigenlijk . Maar het moet. Nog maar 25 uur de tijd. Ik ga zelfs vroeg opstaan op mijn vrije ochtend, om het maar af te krijgen ...
pi_58053184
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
Dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan
Toch leuk om echte foto's te hebben

Morgen begin ik trouwens weer met opletten op mijn eten, dit weekend heb ik dat natuurlijk niet gedaan
pi_58053350
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

Hier vanavond dus niet gezwommen, maar een beetje gecomputerd en gewassen. Morgenochtend werken, dan 's middags thuis het huishouden doen en strijken enzo, en dan 's avonds weer naar Peter

Ik ga zo slapen, dus welterusten vast
pi_58053471
Vrienden zijn opzichzelf gegaan
en ik vind het ook leuk om een paar foto's te geven
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:43 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58053794
@ Chicolate: ja, de film was wel geinig. Niet heel bijzonder (ergerde me vooral aan dat computerjargon, weet die actrice zelf wel waar ze het over heeft? ). Maar ik heb me wel vermaakt. Iig even m'n gedachten kunnen verzetten. Ik vind mezelf behoorlijk pathetisch ook, want ik heb haar niet eens gemeet, maar zo zie je maar weer hoe mensen die je alleen virtueel kent toch een enorme impact op je kunnen hebben. Maar straks ga ik slapen en morgen is zij voltooid verleden tijd... als ze het tenminste niet in haar kop krijgt om me nog eens terug te mailen .

Oh ja, mijn vega-experiment is in de eerste week al de mist in gegaan en dat realiseerde ik me vanavond pas toen ik de spare ribs al had weggewerkt . Dus ik begin gewoon vanaf morgen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58054074
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
pi_58054164
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
Tja, ik heb wel fotoalbums van vroeger, maar kijk er amper in. En hier wordt er wel gewoon samen met vrienden en familie achter de pc foto's gekeken

Nu echt slapen
pi_58054425
Ik ga morgen denk ik voor 't eten ook nog even een Evy-lesje lopen, even kijken wat René daarvan vindt, maar dat check ik morgen wel even.. moet het zo onverwacht mogelijk vragen, haha!

Les 7 alweer wordt het, van Deel 2, gaat hard zo, nog even en ik loop die 10km met gemak Het is zó verslavend... moet alleen nog wel even bedenken dat ik Pilates en buikspieroefeningen binnenkort écht ga beginnen, aangezien die buik écht weg moet, en snel ook dus maar eens beginnen, morgen na het hardlopen ofzo

Fotoalbums.. heb er één met mn mooiste foto's, maar zit te twijfelen of ik weer écht wil gaan fotograferen.. heb inmiddels aardig wat geld gespaard, en zou zó een nieuwe D70 kunnen kopen, maar vraag me af of ik het genoeg ga doen/er genoeg tijd voor heb.. ik twijfel nog even door iig en dan wordt het dus een DSLR, dus dan geen foto's inplakken, maar gewoon, op de PC in een album, en de mooisten uitprinten en aan de muur hangen
Ja doei.
pi_58054563
Hier een mooie Canon EOS350D, maar fotografeer niet veel meer
Nu dus vooral de leuke momenten en niet zo zeer kunstzinnig

De smaak appel/peer van FruitFlirt vind ik trouwens iets minder....
pi_58054751
mn oude foto's staan hier:

Oude Website Faithy Pictures

Allemaal geschoten met een analoge camera, behalve een paar concertfoto's hiervoor heb ik een 300D gebruikt toen, die had ik te leen.

Al zeg ik het zelf, ben niet heel slecht houd vooral van portretten, maar het is een beetje een 'tijd probleempje' dus ik ga nog even door met twijfelen
Ja doei.
pi_58054819
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
pi_58054884
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
Succes met je sollicitatiegesprek
Voor kleding advies moet je niet hier zijn (mijn smaak is nogal creatief )
pi_58054940
succes Razz niet denken, gewoon doen

en doe aan wat lekker zit, doe ik ook meer advies kan ik je niet geven want ik ben op de laatste sollicitaties in motorpak verschenen, en tóch aagenomen
Ja doei.
pi_58054992
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
pi_58055063
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
pi_58055073
'gewoon'

gewoon 'gewoon' doe die gympies aan, met een nette leuke broek en een vlot truitje/spijkerjasje, weetikveel..

ze willen ene leuke juf zien, met een visie en een passie ( naar woord, passie ), niet een suffe opgedirkte juf die alleen zegt wat ze denkt dat ze willen horen
Ja doei.
pi_58055221
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
Dat vind ik ook het leukste klinken
pi_58055257
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
pi_58055276
adem in, adem uit, komt goed
Ja doei.
pi_58055455
zow even 100 pheautheaux besteld
pi_58055472
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
Nog een Guitar Hero fan?

En komt vast goed morgen joh
pi_58055535
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:

je kan niet overdressed zijn op een sollicitatie
ze weten heus wel dat je moeite doet,
want je neemt die mensen daar serieus.

Dus ik zou niet je spijkerbroek aan doen en je gympen.
Maar een nette broek (rok kan tuttig/te sexy zijn)
en niet te stijf maar ook niet een (te) groot deco
  maandag 14 april 2008 @ 23:04:14 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58056139
Succes met je sollicitatie, Razztwizzle .
Gewoon nette kleren aan doen en je enthousiaste zelf zijn ("Ik vind dat ik het leukste beroep op aarde heb" oid zei je laatst in het lerarentopic. Straal dat uit!).
Niet meer actief op Fok!
pi_58056523
ik eet nu cola light met een bolletje room ijs er in
verveling
pi_58056735
Ik zou gewoon zelfmoord plegen!
pi_58056857
De poster boven mij kan er niet mee omgaan

Cola en roomijs in de mix !
  maandag 14 april 2008 @ 23:41:14 #251
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_58057222
Ik raad iedereen aan meer bier te drinken.

Afvallen
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:19:11 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58057968
Zo, weer terug van het werk.... dat taxibedrijf had het geweldig geregelt... bus 45 minuten te laat

Foto's maken doe ik heel veel, hoewel nu ik werk het wel iets minder is geworden. Foto's waar ik iets leuks bij weet of ik gewoon mooi vind druk ik af en ik druk ook hele albums af waar ik dan ook teksten bij doe. Als ik dat ga schrijven kan ik het na een half jaar niet eens zelf meer lezen, vandaar
Bernie en ik zijn tof.
pi_58058694

Ik ben aan het Boot Campen

minimaal 3 keer per week en ik wissel drie verschillende dvd's af.

Ik val niet af maar mijn postuur veranderd wel

*Misschien moet ik nog beter op mijn voedsel letten ***

*** Maar dat wil ik niet
pi_58059537
Goeiemorgen

Zo, ik ben de eerste, dat gebeurd niet vaak

Ik ben vergeten rijstwafels te kopen, dus zo maar een broodje naar binnen proberen te werken dan. Moet toch wat eten voor ik ga werken.
  dinsdag 15 april 2008 @ 07:39:43 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58059541
De lolbroeken hebben ons topic ook weer gevonden, zie ik .
Nog een -momentje trouwens: Ik log net in op Hyves en krijg de melding dat Colette zaterdag 108 jaar wordt. Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe zij erin is geslaagd er nog zo jeugdig uit te zien op zo'n hoge leeftijd .

Meerdere keren wakker geweest vannacht. Ben nu ook een beetje lusteloos, dus ik weet niet hoeveel eruit gaat komen vandaag . Moet maar even kijken wat ik ga doen vandaag. Mijn nieuwe start van gisteren mislukte, dus we gaan vandaag gewoon opnieuw beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58059585
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Veel succes vandaag

En weet je al wat je aan doet?
pi_58059707
Goedemorgen
En dat van Colette viel me ookal op ja

Vanmorgen woog ik 72,5 niet zoveel meer dan normaal naar het weekend maar goed, we gaan gewoon weer door

Misschien ook maar weer eens met bootcamp beginnen zoals een poster hier boven, was altijd wel leuk
Maar eerst maar proberen 3x in de week hardlopen en 1x in de week dansen vol te houden
pi_58060197
omg omg omg omg omg

ik kan niet meer zitten

heb bij het squashen spieren gebruikt die al in geen tijden in beweging zijn geweest blijkbaar
AUW!!

máár, zit weer op 74,4 dus we gaan weer de goede kant op Morgen mag ik weer spinnen, en donderdag voor het eerst naar mn hardloopklasje dus ik denk dat de 73 wel dichtbij gaat komen

Nu even mn cruesli naar binnen werken en dan richting nijmegen op de broem

fijne ochtend allemaal, en tot vanmiddag, dan is Faithy er weer
Ja doei.
pi_58060348
Ik droomde vannacht dat ik bij een dieetclubmeeting was!
Er was iets met appeltaart, iemand wilde iets niet en daar was een gesprek over a la 'je moet gewoon doen waar je zin in hebt, gek kind', en toen ging ik afwassen. Spannend he
pi_58060518
Zo weer mijn gewone ontbijtje op
Special K rode vruchten met halfvolle melk en een peertje erbij
pi_58061022
Goed he, blijf maar uit de zon, dan word je net zo jeugdig 108 als ik

(dus ik wil gewoon wel gefeliciteerd worden, maar ze mogen niet weten hoe oud ik ben, daar komt het op neer )

De koolhydratenarme aanpak werkt; was vanochtend 400 gram afgevallen (maar zit nog steeds iets boven het gewicht in het lijstje, maar als ik zo doorga, dan kan ik morgen of overmorgen wel weer naar beneden updaten.....
pi_58061256
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef conleche het volgende:

De koolhydratenarme aanpak werkt; was vanochtend 400 gram afgevallen (maar zit nog steeds iets boven het gewicht in het lijstje, maar als ik zo doorga, dan kan ik morgen of overmorgen wel weer naar beneden updaten.....
Gaat lekker dus
Ik ga proberen te lunchen met een appel en 1 of 2 bruine boterhammen
Dan gewooon avondeten en in de avond alleen nog fruit of iets kleins maar geen brood

Morgenavond is geen probleem want dan ga ik dansen dus geen tijd om iets te eten na het avondeten
pi_58062165
Ik ben opeens helemaal fan van de Brinta vezelvit cracottes Die dingen zijn echt lekker als ontbijt of tussendoortje! Met jam of kaas, maar ook wel gewoon 'kaal' Prima te eten
pi_58064439
Goeiemiddag

Zo, ik ben weer klaar met werken, en vanochtend postte ik dat ik geen rijstwafels had en maar brood ging eten, maar ook dat had ik niet meer in huis Dus de hele ochtend op een lege maag gewerkt, dus heb echt honger nou. Zo dus snel ff boodschappen doen en brood eten. Dan hier het huis schoonmaken en de was strijken enzo en dan lekker naar Peter toe

Colette, 108 is wel erg oud hoor

En Cracottes zijn idd erg lekker freecell
pi_58065939
(aldi-slankie) smeerkaas is

nu op brood, maar nog lekkerder vind ik 't op een knackebrodje

nu lekker werken geen zin maargoed.. wat moet, dat moet
Doei.
pi_58067802
Zo eerste schooldag weer gehad
Maar veel dat ik kan doen dus Evy wordt morgen en dan maar 2 dagen achter elkaar

Heb trouwens als lunch op 1 appel en 1 boterham, het komt wel goed met me
pi_58067857
Razzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hoe laat was je sollicitatie, moet ik nog duimen en hoe ging het?
Doei.
pi_58068679
Vanavond weer een maaltijdsalade, deze keer met gamba's
pi_58068765
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:

wat ik zei

Doei.
pi_58069039
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:

! !

Nou, het was net, en het was een bliksemgesprek ik werd echt onderworpen aan een vragenvuur (wat doe je met een lastige HAVO-4 klas, wat vind je van het mentoraat, vind je 20 lesuren niet heel veel als beginner, ben je wel goed voorbereid, waarom kies je onze school, etc.) maar het was wel een goed en leuk gesprek en ik wist ook overal wel antwoord op te geven. Vooral op de vraag waarom ze mij zouden aannemen en niet iemand die al vijftien jaar ervaring heeft (ik ben jong, gemotiveerd, heb kennis van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van taalverwerving, en zit nog niet zoals 85% van alle docenten tegen een burn-out aan ).

Verder hebben ze me geen koffie aangeboden (ze vroegen of ik nog vragen of opmerkingen had, en ik zei dat ik een kopje koffie best lekker had gevonden ) maar de volgende kandidaat stond alweer te popelen dus heeft meneer de rector me vriendelijk begeleid naar de kantine. Hij kon er om lachen gelukkig, ik flapte het er zomaar uit .

Deze week hoor ik of ik door mag naar de tweede ronde. Blijkbaar heeft half Nederland gereageerd, of ze zijn erg streng, maar komt dus een tweede ronde brrr. Maar goed, geen stress meer, ik kan weer lekker in m'n oude joggingbroek m'n lessen van morgen gaan voorbereiden. En aardbeien eten .
pi_58069184
Tof

En een beetje pit mag wel hoor denk ik (doelend op de koffie-opmerking en de burn-out-grens ), als docente in het huidig onderwijs moet je dat toch zeker wel hebben

NU inderdaad lekekr gaan relaxen, genieten van je aardbeitjes en rustig afwachten, want je kunt nu toch niets meer veranderen en wel hopen op een tweede gesprek, uiteraard

Ik ga zo lekker afsluiten hier. Zonnetje schijnt dus lekker in de warmte naar huis tuffen
Doei.
pi_58069188
Dat klinkt in mijn oren positief! Gewoon vol vertrouwen die tweede ronde weer in! (en leerlingen houden wel van humor, hopelijk nemen ze dat ook mee in hun oordeel )

Ben ik weer aan het opletten, geen echte vreetbuien meer en eigenlijk een volledig normaal voedselpatroon ... val ik natuurlijk geen gram af. Nouhou, niet eerlijk, ik wil beloond worden voor mijn moeite . En sporten zit er vandaag niet in, dat komt vrijdag pas weer (nu non-stop leren, morgen hele dag bijna non-stop toetsen maken, kranten lopen en dood neervallen).
pi_58070327
Ik heb net Evy 12 gelopen, ging super! Ik sta echt versteld van mezelf. . Ik vind het zo heerlijk dat ik ook gewoon dat hele half uur dan nérgens aan denk. Geweldig om even geen stresskip te zijn. Ik heb afgelopen zondag bij m'n vriend nog wel 'gezondigd', hij heeft altijd veel te veel lekkers in huis, maar ik heb er wel van genoten, en gister en vandaag alleen maar gezond.

Razztwizzle, we duimen voor je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58070714
Dat is dus nog even spannend Razztwizzle

De maaltijdsalade was jammer genoeg niet zo lekker dus ook niet alles op
Vanavond dan toch nog maar iets van brood anders kom ik nog geen eens boven de 600kcal uit
pi_58070914
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net Evy 12 gelopen, ging super! Ik sta echt versteld van mezelf. . Ik vind het zo heerlijk dat ik ook gewoon dat hele half uur dan nérgens aan denk.
Razztwizzle, we duimen voor je!
fijn hè?

lekker vooral nu in het zonnetje, lekker warm, vogeltjes, bloempjes, mooie groene bomen kan helemaal genieten nu

Baal onwijs dat ik zo'n spierpijn heb van gisteren anders had ik nu lekker aan het lopen geweest
Ja doei.
pi_58071097
schijn 478 calorieën op te hebben volgens de eetmeter tot nu toe

-kom magere yoghurt met cruesli
-twee boterhammen met smeerkaas
-appel

Gelukkig maken de wraps wel weer wat goed straks. Al is het geen half om half, maar rundergehakt (minder vet) en gaat er vooral groente doorheen, dan nog zet zo'n zakje spul wel zoden aan de vet-dijk

Nare is: ik heb echt totaal geen honger/trek.. maar heb wel zin in de wraps, dus ga wel lekker smikkelen zo
Ja doei.
pi_58071980
Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, plakje ham
L: zakje paprika rauwkost gemixt met in blokjes gesneden gerookte kip en 1 eetlepel light mayo.
T: wodka

Zometeen: Ribeye met salade en snijbonen. Toe: aardbeien.
pi_58072102
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef conleche het volgende:
Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, plakje ham
L: zakje paprika rauwkost gemixt met in blokjes gesneden gerookte kip en 1 eetlepel light mayo.
T: wodka

Zometeen: Ribeye met salade en snijbonen. Toe: aardbeien.
Dat is ook niet veel.....
pi_58072245
Ik heb ook een goede dag vandaag qua eten. M'n neus zit zo vol dat ik toch niets proef, dat helpt ook wel mee . Ontbijt boterham met aardbeien en een sinaasappel, lunch boterham met pindakaas en komkommer en boterham met ham en komkommer en een schaaltje aardbeien. Tussendoor nog een appel, en avondeten gestoofde zuurkool met een gepofte aardappel en een klein stukje magere rookworst. En nu lekker thee .

En voor morgen staat er lekker een pan pompoensoep te pruttelen.
pi_58074798
Pas je wel op Conleche? Gister zag ik je nog dit posten:
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.

Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.

Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
Maar je lijstje van vandaag ziet er eigenlijk nog minder voedzaam uit dan wat ik hier zie staan. Ik weet niet of het echt zo is dat je nu erg laag zit met kcal, maar dit valt me gewoon even op.

Ik leer. En ik heb dropjes gevonden. En ik stress voor morgen. Maar voor de rest gaat alles verbazend goed . Behalve dan dat mijn hele gezicht gloeit en ik zelf ook . Inspanning enzo.
pi_58075208
Hmm ik had vandaag op:

Ontbijt: bakje griekse yoghurt met honing, 1 appel, 1 peer
Lunch: 1 (grote) cracker met kaas, zakje caramel snack a jacks (184 cal ofzo ) en kopje cup a soup kip
Tussendoor: in de kroeg 3 glaasjes wijn en 3 stukjes stokbrood met aioli
Avondeten: quiche van de ah met sla

Ik was dus echt dizzy net door die wijn op een niet zo'n volle maag. had ook geen zin meer om te koken dus had maar quiche gehaald. Qua avondeten ga ik niet zo erg goed meer de laatste tijd, en ik sport nu ook wat minder want een beetje volle week Ik denk dat ik morgen weer ff flink ga sporten. En ik ging net zo goed
pi_58075244
Mijn eetlijstje van vandaag:

O: peer en special K rode vruchten met halfvolle melk
T: appel
L: bruine boterham met slankie kaas en komkommer
T: 2x evergreen appel
A: kleine maaltijdsalade met gamba's
T: 2 volkoren pistoletjes met filet american

Niet heel verkeerd lijkt me?
Die 2 pistoletjes moesten wel omdat mijn avondeten zo weinig was
Alleen misschien liever die evergreen niet
pi_58075609
Even uitgerekend en nog geen 1200kcal dus niet verkeerd
Hopelijk morgen niet minder want dat is ook niet de bedoeling
pi_58075927

Alles goed hier? Heb ik nog dingen gemist, rellen ofzo?

Ik heb hardgelopen in Reykjavik
pi_58076207
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:

Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?
pi_58076281
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?
Nee, ik kom natuurlijk gewoon gezellig gedag zeggen! Duh!

Iemand nog wat gehoord van minilotje (en de hoepels)?
En Razztwizzle is weer terug! Spannend, zo'n sollicitatie!
pi_58077025
Het zijn weinig dingen maar wel veel. Dus een hele zak rauwkost met een flink stuk gerookte kip. En het was ook een grote ribeye (ik denk wel 200 gram of zo) en echt heeeel veel groenten (ook nog prei, behalve de snijbonen en de sla. (en heb net ook nog een vezelcracker met patrain light gegeten) Ik eet deze week even weinig koolhydraten, omdat ik m'n lijf even wil laten schrikken. Maar aan calorieen zit ik gewoon op de 1200 cal.

[ Bericht 8% gewijzigd door conleche op 15-04-2008 22:58:12 ]
pi_58077263
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar veel dat ik kan doen dus Evy wordt morgen en dan maar 2 dagen achter elkaar

Niet doen, twee dagen achter elkaar hardlopen, je lichaam heeft ook rust en herstel tijd nodig.
Ps. Hoe ver ben je met je training?
#35.
pi_58077315
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Het zijn weinig dingen maar wel veel. Dus een hele zak rauwkost met een flink stuk gerookte kip. En het was ook een grote ribeye (ik denk wel 200 gram of zo) en echt heeeel veel groenten (ook nog prei, behalve de snijbonen en de sla. (en heb net ook nog een vezelcracker met patrain light gegeten) Ik eet deze week even weinig koolhydraten, omdat ik m'n lijf even wil laten schrikken. Maar aan calorieen zit ik gewoon op de 1200 cal.
Ah vandaar, dan is het prima
pi_58077316
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:01 schreef Clayton1 het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Miss_S het volgende:

Niet doen, twee dagen achter elkaar hardlopen, je lichaam heeft ook rust en herstel tijd nodig.
Ps. Hoe ver ben je met je training?
dat dus zat al te twijfelen of ik het zou zeggen maar het is niet echt slim..
als je al twee dagen achter elkaar beweegt, zorg dan dat je verschillende spiergroepen gebruikt, zodat je je niet overbelast en blessures de kans geeft...

Heb één keer 2 dagen achter elkaar hardgelopen, en dat heb ik geweten Dus ja, ik ben erook een keer 'ingetrapt', maar kan nu beamen dat het niet echt slim is
Ja doei.
pi_58077542
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus zat al te twijfelen of ik het zou zeggen maar het is niet echt slim..
als je al twee dagen achter elkaar beweegt, zorg dan dat je verschillende spiergroepen gebruikt, zodat je je niet overbelast en blessures de kans geeft...

Heb één keer 2 dagen achter elkaar hardgelopen, en dat heb ik geweten Dus ja, ik ben erook een keer 'ingetrapt', maar kan nu beamen dat het niet echt slim is
Ach, de ene dag lopen en de volgende dag lekker met je GSX -F ( mijn favo motor).
#35.
pi_58077577
je schijnt met motorrijden ook wel wat calorieën te verbranden, dus morgen even de hele dag met de broem weg
Ja doei.
pi_58077626
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
je schijnt met motorrijden ook wel wat calorieën te verbranden, dus morgen even de hele dag met de broem weg
Als je speelt met je machine verbruik je zeker calorieën.
#35.
pi_58077660
ik speel altijd met mn motor, want elk ritje is een feest
Ja doei.
pi_58077759
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik speel altijd met mn motor, want elk ritje is een feest
We gaan off topic, maar gelijk heb je
#35.
pi_58078368
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:

Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?

En nog steeds blij met de Nike-chip?
pi_58078467
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?

En nog steeds blij met de Nike-chip?
Ja, het is echt een prachtig land! Maar ik heb stiekem ook een deel van mijn tijd doorgebracht met uitslapen en boeken lezen.... Heerlijk, eindelijk ontspanning!

Ik had al een tijdje niet gerend, vanwege die knieblessure, maar Lianne en ik doen een wedstrijdje wie er op de coolste plaatsen heeft hardgelopen, en zij gaat binnenkort naar New York, dus om toch nog in de running te blijven... Maar het ging best lekker. Nou ja, Reykjavik is wel erg heuvelig.
Morgen word ik geopereerd aan mijn knie, ik hoop dat ik het sporten dan snel weer op kan pakken!
pi_58078983
oeh... spannend...

sterkte alvast
Ja doei.
pi_58079024
ik heb ook wel weer eens zin overigens

om een nieuw topic te openen
Ja doei.
pi_58079031
dus na deze post...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo