abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 23:41:14 #251
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_58057222
Ik raad iedereen aan meer bier te drinken.

Afvallen
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:19:11 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58057968
Zo, weer terug van het werk.... dat taxibedrijf had het geweldig geregelt... bus 45 minuten te laat

Foto's maken doe ik heel veel, hoewel nu ik werk het wel iets minder is geworden. Foto's waar ik iets leuks bij weet of ik gewoon mooi vind druk ik af en ik druk ook hele albums af waar ik dan ook teksten bij doe. Als ik dat ga schrijven kan ik het na een half jaar niet eens zelf meer lezen, vandaar
Bernie en ik zijn tof.
pi_58058694

Ik ben aan het Boot Campen

minimaal 3 keer per week en ik wissel drie verschillende dvd's af.

Ik val niet af maar mijn postuur veranderd wel

*Misschien moet ik nog beter op mijn voedsel letten ***

*** Maar dat wil ik niet
pi_58059537
Goeiemorgen

Zo, ik ben de eerste, dat gebeurd niet vaak

Ik ben vergeten rijstwafels te kopen, dus zo maar een broodje naar binnen proberen te werken dan. Moet toch wat eten voor ik ga werken.
  dinsdag 15 april 2008 @ 07:39:43 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58059541
De lolbroeken hebben ons topic ook weer gevonden, zie ik .
Nog een -momentje trouwens: Ik log net in op Hyves en krijg de melding dat Colette zaterdag 108 jaar wordt. Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe zij erin is geslaagd er nog zo jeugdig uit te zien op zo'n hoge leeftijd .

Meerdere keren wakker geweest vannacht. Ben nu ook een beetje lusteloos, dus ik weet niet hoeveel eruit gaat komen vandaag . Moet maar even kijken wat ik ga doen vandaag. Mijn nieuwe start van gisteren mislukte, dus we gaan vandaag gewoon opnieuw beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58059585
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.
Veel succes vandaag

En weet je al wat je aan doet?
pi_58059707
Goedemorgen
En dat van Colette viel me ookal op ja

Vanmorgen woog ik 72,5 niet zoveel meer dan normaal naar het weekend maar goed, we gaan gewoon weer door

Misschien ook maar weer eens met bootcamp beginnen zoals een poster hier boven, was altijd wel leuk
Maar eerst maar proberen 3x in de week hardlopen en 1x in de week dansen vol te houden
pi_58060197
omg omg omg omg omg

ik kan niet meer zitten

heb bij het squashen spieren gebruikt die al in geen tijden in beweging zijn geweest blijkbaar
AUW!!

máár, zit weer op 74,4 dus we gaan weer de goede kant op Morgen mag ik weer spinnen, en donderdag voor het eerst naar mn hardloopklasje dus ik denk dat de 73 wel dichtbij gaat komen

Nu even mn cruesli naar binnen werken en dan richting nijmegen op de broem

fijne ochtend allemaal, en tot vanmiddag, dan is Faithy er weer
Ja doei.
pi_58060348
Ik droomde vannacht dat ik bij een dieetclubmeeting was!
Er was iets met appeltaart, iemand wilde iets niet en daar was een gesprek over a la 'je moet gewoon doen waar je zin in hebt, gek kind', en toen ging ik afwassen. Spannend he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58060518
Zo weer mijn gewone ontbijtje op
Special K rode vruchten met halfvolle melk en een peertje erbij
pi_58061022
Goed he, blijf maar uit de zon, dan word je net zo jeugdig 108 als ik

(dus ik wil gewoon wel gefeliciteerd worden, maar ze mogen niet weten hoe oud ik ben, daar komt het op neer )

De koolhydratenarme aanpak werkt; was vanochtend 400 gram afgevallen (maar zit nog steeds iets boven het gewicht in het lijstje, maar als ik zo doorga, dan kan ik morgen of overmorgen wel weer naar beneden updaten.....
pi_58061256
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef conleche het volgende:

De koolhydratenarme aanpak werkt; was vanochtend 400 gram afgevallen (maar zit nog steeds iets boven het gewicht in het lijstje, maar als ik zo doorga, dan kan ik morgen of overmorgen wel weer naar beneden updaten.....
Gaat lekker dus
Ik ga proberen te lunchen met een appel en 1 of 2 bruine boterhammen
Dan gewooon avondeten en in de avond alleen nog fruit of iets kleins maar geen brood

Morgenavond is geen probleem want dan ga ik dansen dus geen tijd om iets te eten na het avondeten
pi_58062165
Ik ben opeens helemaal fan van de Brinta vezelvit cracottes Die dingen zijn echt lekker als ontbijt of tussendoortje! Met jam of kaas, maar ook wel gewoon 'kaal' Prima te eten
pi_58064439
Goeiemiddag

Zo, ik ben weer klaar met werken, en vanochtend postte ik dat ik geen rijstwafels had en maar brood ging eten, maar ook dat had ik niet meer in huis Dus de hele ochtend op een lege maag gewerkt, dus heb echt honger nou. Zo dus snel ff boodschappen doen en brood eten. Dan hier het huis schoonmaken en de was strijken enzo en dan lekker naar Peter toe

Colette, 108 is wel erg oud hoor

En Cracottes zijn idd erg lekker freecell
pi_58065939
(aldi-slankie) smeerkaas is

nu op brood, maar nog lekkerder vind ik 't op een knackebrodje

nu lekker werken geen zin maargoed.. wat moet, dat moet
Doei.
pi_58067802
Zo eerste schooldag weer gehad
Maar veel dat ik kan doen dus Evy wordt morgen en dan maar 2 dagen achter elkaar

Heb trouwens als lunch op 1 appel en 1 boterham, het komt wel goed met me
pi_58067857
Razzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hoe laat was je sollicitatie, moet ik nog duimen en hoe ging het?
Doei.
pi_58068679
Vanavond weer een maaltijdsalade, deze keer met gamba's
pi_58068765
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:

wat ik zei

Doei.
pi_58069039
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:

! !

Nou, het was net, en het was een bliksemgesprek ik werd echt onderworpen aan een vragenvuur (wat doe je met een lastige HAVO-4 klas, wat vind je van het mentoraat, vind je 20 lesuren niet heel veel als beginner, ben je wel goed voorbereid, waarom kies je onze school, etc.) maar het was wel een goed en leuk gesprek en ik wist ook overal wel antwoord op te geven. Vooral op de vraag waarom ze mij zouden aannemen en niet iemand die al vijftien jaar ervaring heeft (ik ben jong, gemotiveerd, heb kennis van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van taalverwerving, en zit nog niet zoals 85% van alle docenten tegen een burn-out aan ).

Verder hebben ze me geen koffie aangeboden (ze vroegen of ik nog vragen of opmerkingen had, en ik zei dat ik een kopje koffie best lekker had gevonden ) maar de volgende kandidaat stond alweer te popelen dus heeft meneer de rector me vriendelijk begeleid naar de kantine. Hij kon er om lachen gelukkig, ik flapte het er zomaar uit .

Deze week hoor ik of ik door mag naar de tweede ronde. Blijkbaar heeft half Nederland gereageerd, of ze zijn erg streng, maar komt dus een tweede ronde brrr. Maar goed, geen stress meer, ik kan weer lekker in m'n oude joggingbroek m'n lessen van morgen gaan voorbereiden. En aardbeien eten .
pi_58069184
Tof

En een beetje pit mag wel hoor denk ik (doelend op de koffie-opmerking en de burn-out-grens ), als docente in het huidig onderwijs moet je dat toch zeker wel hebben

NU inderdaad lekekr gaan relaxen, genieten van je aardbeitjes en rustig afwachten, want je kunt nu toch niets meer veranderen en wel hopen op een tweede gesprek, uiteraard

Ik ga zo lekker afsluiten hier. Zonnetje schijnt dus lekker in de warmte naar huis tuffen
Doei.
pi_58069188
Dat klinkt in mijn oren positief! Gewoon vol vertrouwen die tweede ronde weer in! (en leerlingen houden wel van humor, hopelijk nemen ze dat ook mee in hun oordeel )

Ben ik weer aan het opletten, geen echte vreetbuien meer en eigenlijk een volledig normaal voedselpatroon ... val ik natuurlijk geen gram af. Nouhou, niet eerlijk, ik wil beloond worden voor mijn moeite . En sporten zit er vandaag niet in, dat komt vrijdag pas weer (nu non-stop leren, morgen hele dag bijna non-stop toetsen maken, kranten lopen en dood neervallen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58070327
Ik heb net Evy 12 gelopen, ging super! Ik sta echt versteld van mezelf. . Ik vind het zo heerlijk dat ik ook gewoon dat hele half uur dan nérgens aan denk. Geweldig om even geen stresskip te zijn. Ik heb afgelopen zondag bij m'n vriend nog wel 'gezondigd', hij heeft altijd veel te veel lekkers in huis, maar ik heb er wel van genoten, en gister en vandaag alleen maar gezond.

Razztwizzle, we duimen voor je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58070714
Dat is dus nog even spannend Razztwizzle

De maaltijdsalade was jammer genoeg niet zo lekker dus ook niet alles op
Vanavond dan toch nog maar iets van brood anders kom ik nog geen eens boven de 600kcal uit
pi_58070914
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net Evy 12 gelopen, ging super! Ik sta echt versteld van mezelf. . Ik vind het zo heerlijk dat ik ook gewoon dat hele half uur dan nérgens aan denk.
Razztwizzle, we duimen voor je!
fijn hè?

lekker vooral nu in het zonnetje, lekker warm, vogeltjes, bloempjes, mooie groene bomen kan helemaal genieten nu

Baal onwijs dat ik zo'n spierpijn heb van gisteren anders had ik nu lekker aan het lopen geweest
Ja doei.
pi_58071097
schijn 478 calorieën op te hebben volgens de eetmeter tot nu toe

-kom magere yoghurt met cruesli
-twee boterhammen met smeerkaas
-appel

Gelukkig maken de wraps wel weer wat goed straks. Al is het geen half om half, maar rundergehakt (minder vet) en gaat er vooral groente doorheen, dan nog zet zo'n zakje spul wel zoden aan de vet-dijk

Nare is: ik heb echt totaal geen honger/trek.. maar heb wel zin in de wraps, dus ga wel lekker smikkelen zo
Ja doei.
pi_58071980
Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, plakje ham
L: zakje paprika rauwkost gemixt met in blokjes gesneden gerookte kip en 1 eetlepel light mayo.
T: wodka

Zometeen: Ribeye met salade en snijbonen. Toe: aardbeien.
pi_58072102
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef conleche het volgende:
Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, plakje ham
L: zakje paprika rauwkost gemixt met in blokjes gesneden gerookte kip en 1 eetlepel light mayo.
T: wodka

Zometeen: Ribeye met salade en snijbonen. Toe: aardbeien.
Dat is ook niet veel.....
pi_58072245
Ik heb ook een goede dag vandaag qua eten. M'n neus zit zo vol dat ik toch niets proef, dat helpt ook wel mee . Ontbijt boterham met aardbeien en een sinaasappel, lunch boterham met pindakaas en komkommer en boterham met ham en komkommer en een schaaltje aardbeien. Tussendoor nog een appel, en avondeten gestoofde zuurkool met een gepofte aardappel en een klein stukje magere rookworst. En nu lekker thee .

En voor morgen staat er lekker een pan pompoensoep te pruttelen.
pi_58074798
Pas je wel op Conleche? Gister zag ik je nog dit posten:
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.

Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.

Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
Maar je lijstje van vandaag ziet er eigenlijk nog minder voedzaam uit dan wat ik hier zie staan. Ik weet niet of het echt zo is dat je nu erg laag zit met kcal, maar dit valt me gewoon even op.

Ik leer. En ik heb dropjes gevonden. En ik stress voor morgen. Maar voor de rest gaat alles verbazend goed . Behalve dan dat mijn hele gezicht gloeit en ik zelf ook . Inspanning enzo.
pi_58075208
Hmm ik had vandaag op:

Ontbijt: bakje griekse yoghurt met honing, 1 appel, 1 peer
Lunch: 1 (grote) cracker met kaas, zakje caramel snack a jacks (184 cal ofzo ) en kopje cup a soup kip
Tussendoor: in de kroeg 3 glaasjes wijn en 3 stukjes stokbrood met aioli
Avondeten: quiche van de ah met sla

Ik was dus echt dizzy net door die wijn op een niet zo'n volle maag. had ook geen zin meer om te koken dus had maar quiche gehaald. Qua avondeten ga ik niet zo erg goed meer de laatste tijd, en ik sport nu ook wat minder want een beetje volle week Ik denk dat ik morgen weer ff flink ga sporten. En ik ging net zo goed
pi_58075244
Mijn eetlijstje van vandaag:

O: peer en special K rode vruchten met halfvolle melk
T: appel
L: bruine boterham met slankie kaas en komkommer
T: 2x evergreen appel
A: kleine maaltijdsalade met gamba's
T: 2 volkoren pistoletjes met filet american

Niet heel verkeerd lijkt me?
Die 2 pistoletjes moesten wel omdat mijn avondeten zo weinig was
Alleen misschien liever die evergreen niet
pi_58075609
Even uitgerekend en nog geen 1200kcal dus niet verkeerd
Hopelijk morgen niet minder want dat is ook niet de bedoeling
pi_58075927

Alles goed hier? Heb ik nog dingen gemist, rellen ofzo?

Ik heb hardgelopen in Reykjavik
pi_58076207
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:

Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?
pi_58076281
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?
Nee, ik kom natuurlijk gewoon gezellig gedag zeggen! Duh!

Iemand nog wat gehoord van minilotje (en de hoepels)?
En Razztwizzle is weer terug! Spannend, zo'n sollicitatie!
pi_58077025
Het zijn weinig dingen maar wel veel. Dus een hele zak rauwkost met een flink stuk gerookte kip. En het was ook een grote ribeye (ik denk wel 200 gram of zo) en echt heeeel veel groenten (ook nog prei, behalve de snijbonen en de sla. (en heb net ook nog een vezelcracker met patrain light gegeten) Ik eet deze week even weinig koolhydraten, omdat ik m'n lijf even wil laten schrikken. Maar aan calorieen zit ik gewoon op de 1200 cal.

[ Bericht 8% gewijzigd door conleche op 15-04-2008 22:58:12 ]
pi_58077263
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar veel dat ik kan doen dus Evy wordt morgen en dan maar 2 dagen achter elkaar

Niet doen, twee dagen achter elkaar hardlopen, je lichaam heeft ook rust en herstel tijd nodig.
Ps. Hoe ver ben je met je training?
#35.
pi_58077315
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Het zijn weinig dingen maar wel veel. Dus een hele zak rauwkost met een flink stuk gerookte kip. En het was ook een grote ribeye (ik denk wel 200 gram of zo) en echt heeeel veel groenten (ook nog prei, behalve de snijbonen en de sla. (en heb net ook nog een vezelcracker met patrain light gegeten) Ik eet deze week even weinig koolhydraten, omdat ik m'n lijf even wil laten schrikken. Maar aan calorieen zit ik gewoon op de 1200 cal.
Ah vandaar, dan is het prima
pi_58077316
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:01 schreef Clayton1 het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Miss_S het volgende:

Niet doen, twee dagen achter elkaar hardlopen, je lichaam heeft ook rust en herstel tijd nodig.
Ps. Hoe ver ben je met je training?
dat dus zat al te twijfelen of ik het zou zeggen maar het is niet echt slim..
als je al twee dagen achter elkaar beweegt, zorg dan dat je verschillende spiergroepen gebruikt, zodat je je niet overbelast en blessures de kans geeft...

Heb één keer 2 dagen achter elkaar hardgelopen, en dat heb ik geweten Dus ja, ik ben erook een keer 'ingetrapt', maar kan nu beamen dat het niet echt slim is
Ja doei.
pi_58077542
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus zat al te twijfelen of ik het zou zeggen maar het is niet echt slim..
als je al twee dagen achter elkaar beweegt, zorg dan dat je verschillende spiergroepen gebruikt, zodat je je niet overbelast en blessures de kans geeft...

Heb één keer 2 dagen achter elkaar hardgelopen, en dat heb ik geweten Dus ja, ik ben erook een keer 'ingetrapt', maar kan nu beamen dat het niet echt slim is
Ach, de ene dag lopen en de volgende dag lekker met je GSX -F ( mijn favo motor).
#35.
pi_58077577
je schijnt met motorrijden ook wel wat calorieën te verbranden, dus morgen even de hele dag met de broem weg
Ja doei.
pi_58077626
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
je schijnt met motorrijden ook wel wat calorieën te verbranden, dus morgen even de hele dag met de broem weg
Als je speelt met je machine verbruik je zeker calorieën.
#35.
pi_58077660
ik speel altijd met mn motor, want elk ritje is een feest
Ja doei.
pi_58077759
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik speel altijd met mn motor, want elk ritje is een feest
We gaan off topic, maar gelijk heb je
#35.
pi_58078368
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:

Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?

En nog steeds blij met de Nike-chip?
pi_58078467
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?

En nog steeds blij met de Nike-chip?
Ja, het is echt een prachtig land! Maar ik heb stiekem ook een deel van mijn tijd doorgebracht met uitslapen en boeken lezen.... Heerlijk, eindelijk ontspanning!

Ik had al een tijdje niet gerend, vanwege die knieblessure, maar Lianne en ik doen een wedstrijdje wie er op de coolste plaatsen heeft hardgelopen, en zij gaat binnenkort naar New York, dus om toch nog in de running te blijven... Maar het ging best lekker. Nou ja, Reykjavik is wel erg heuvelig.
Morgen word ik geopereerd aan mijn knie, ik hoop dat ik het sporten dan snel weer op kan pakken!
pi_58078983
oeh... spannend...

sterkte alvast
Ja doei.
pi_58079024
ik heb ook wel weer eens zin overigens

om een nieuw topic te openen
Ja doei.
pi_58079031
dus na deze post...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo