Veel succes vandaagquote:Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzosjongejonge.
Gaat lekker dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef conleche het volgende:
De koolhydratenarme aanpak werkt; was vanochtend 400 gram afgevallen (maar zit nog steeds iets boven het gewicht in het lijstje, maar als ik zo doorga, dan kan ik morgen of overmorgen wel weer naar beneden updaten.....
wat ik zeiquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:
Razzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hoe laat was je sollicitatie, moet ik nog duimen en hoe ging het?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef Faithy het volgende:
Razzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hoe laat was je sollicitatie, moet ik nog duimen en hoe ging het?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net Evy 12 gelopen, ging super! Ik sta echt versteld van mezelf.. Ik vind het zo heerlijk dat ik ook gewoon dat hele half uur dan nérgens aan denk.
Razztwizzle, we duimen voor je!
Dat is ook niet veel.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef conleche het volgende:
Gegeten tot nog toe:
O: gekookt eitje, plakje ham
L: zakje paprika rauwkost gemixt met in blokjes gesneden gerookte kip en 1 eetlepel light mayo.
T: wodka
Zometeen: Ribeye met salade en snijbonen. Toe: aardbeien.
Maar je lijstje van vandaag ziet er eigenlijk nog minder voedzaam uit dan wat ik hier zie staan. Ik weet niet of het echt zo is dat je nu erg laag zit met kcal, maar dit valt me gewoon even op.quote:Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.
Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.
Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Alles goed hier? Heb ik nog dingen gemist, rellen ofzo?
Ik heb hardgelopen in Reykjavik
Nee, ik kom natuurlijk gewoon gezellig gedag zeggen! Duh!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat het enige waarvoor je hier komt dan?
Ah vandaar, dan is het primaquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Het zijn weinig dingen maar wel veel. Dus een hele zak rauwkost met een flink stuk gerookte kip. En het was ook een grote ribeye (ik denk wel 200 gram of zo) en echt heeeel veel groenten (ook nog prei, behalve de snijbonen en de sla. (en heb net ook nog een vezelcracker met patrain light gegeten) Ik eet deze week even weinig koolhydraten, omdat ik m'n lijf even wil laten schrikken. Maar aan calorieen zit ik gewoon op de 1200 cal.
dat dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:01 schreef Clayton1 het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Miss_S het volgende:
Zo eerste schooldag weer gehad
Maar veel dat ik kan doen dus Evy wordt morgen en dan maar 2 dagen achter elkaar
Niet doen, twee dagen achter elkaar hardlopen, je lichaam heeft ook rust en herstel tijd nodig.
Ps. Hoe ver ben je met je training?
Ach, de ene dag lopen en de volgende dag lekker met je GSX -F ( mijn favo motor).quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat duszat al te twijfelen of ik het zou zeggen
maar het is niet echt slim..
als je al twee dagen achter elkaar beweegt, zorg dan dat je verschillende spiergroepen gebruikt, zodat je je niet overbelast en blessures de kans geeft...
Heb één keer 2 dagen achter elkaar hardgelopen, en dat heb ik geweten![]()
Dus ja, ik ben erook een keer 'ingetrapt', maar kan nu beamen dat het niet echt slim is
Als je speelt met je machine verbruik je zeker calorieën.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
je schijnt met motorrijden ook wel wat calorieën te verbranden, dus morgen even de hele dag met de broem weg
We gaan off topic, maar gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik speel altijd met mn motor, want elk ritje is een feest
Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Alles goed hier? Heb ik nog dingen gemist, rellen ofzo?
Ik heb hardgelopen in Reykjavik
Ja, het is echt een prachtig land! Maar ik heb stiekem ook een deel van mijn tijd doorgebracht met uitslapen en boeken lezen.... Heerlijk, eindelijk ontspanning!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad in Ijsland, CF?
En nog steeds blij met de Nike-chip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |