abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56045238

Het vorige deel: Slank de lente in # 116

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56045266
Ik kom niet in het lijstje, dat vergeet ik toch bij te houden.

Maar gaat wel snel, 800 gram in 5 dagen

Maarja, dat is altijd in het begin natuurlijk. Nou alleen volhouden
pi_56045267
bijna-meepost-post

heb nu een bmi van 27.1

voor het topic sluit wil ik hier 'legaal' kunnen posten
Ja doei.
pi_56045308
Welkom bijna legale MoBlo
pi_56045445
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
bijna-meepost-post

heb nu een bmi van 27.1

voor het topic sluit wil ik hier 'legaal' kunnen posten
Goed zeg!
pi_56045464
dus niet zo spammen
Ja doei.
pi_56045503
TerugVindPizza

pi_56045590
Verdorie, volgens bovenstaand lijstje ben ik nog steeds niet afgevallen!
Wanneer wordt dat lijstje eigenlijk bijgewerkt?
pi_56045602
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef minilotje het volgende:
Direct, zodra je je wijziging hebt ingevoerd op de website!
pi_56045604
Ik ben pizza's ontwend Vind ze een stuk minder lekker dan vroeger en áls ik dan een pizza eet, dan een goede, in een pizzeria met vééél groente er op!
pi_56045621
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef minilotje het volgende:
Doe je wel "resultaat toevoegen" en niet "plan aanpassen?"
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:32:48 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56045679
Hoooooooooi .
Niet meer actief op Fok!
pi_56045759
Minilotje, wat een nuttige site dat sparkpeople! De meest complete dieetsite die ik tot nu toe op internet ben tegengekomen. De eigenaar van de site heeft er zelf al 5 miljoen dollar ingestopt en hij doet het alleen om mensen te helpen Echt geweldig van die man.

Enige minpuntje: het is allemaal wel wat Amerikaans natuurlijk. Dus ook alle portiegroottes en recepten zijn met cups en oz etc. Dat is dan wel weer jammer. Wanneer gaan ze daar eens het metrisch stelsel invoeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56046621
@ Miss_S: Een tijdje geleden vroeg je waarom ik nooit op mn weblog over mn lichamelijke problemen praatte. Nu ik gestopt ben met school, en mn lichamelijke problemen een van de oorzaken is, heb ik er toch maar een logje aan gewijd...

Ik ga zo lunchen en dan de stad in, moet nog naar het postkantoor en nodig naar de kapper, dus hoop dat er nog een gaatje vrij is vanmiddag
pi_56046633
Vandaag ontbeten met 2 wasacrackers met edelham, zure lightmayo en sjalotringetjes.

Gisteren was de paella maar zozo. Maar meneer Conleche had zo z'n best gedaan dat ik toch een klein bordje heb leeggegeten. Voor de rest aangevuld met de veldsla, met tomaat, ui, parmezaanse kaas en geroosterde pijnboompitten. Als toetje had ik wat frambozensorbetijs. Zodirect even een lunch verzinnen en voor vanavond staat er boerenkoolstamppot uit eigen tuin op het programma, met een biologisch kalkoenworstje ipv die vette rookworst.
pi_56046654
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Minilotje, wat een nuttige site dat sparkpeople! De meest complete dieetsite die ik tot nu toe op internet ben tegengekomen. De eigenaar van de site heeft er zelf al 5 miljoen dollar ingestopt en hij doet het alleen om mensen te helpen Echt geweldig van die man.
Ha, je hebt zeker dat vreselijke, hyperAmerikaanse filmpje van Fox News gezien?
Nou ja, het is inderdaad een prachtinitiatief.

En hoezee: mijn lijstje is geupdate. Ik was even vergeten dat het via Dieetweb gaat.
Vijf kilo in twee weken. De eerste week vooral omdat mijn stoelgang na december weer normaliseerde en ik een hoop opgeslagen vocht verloor, en afgelopen week vooral door griep.
Vanaf nu maar gewoon normaal een halve kilo per week, hoop ik.
pi_56046951
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef conleche het volgende:

Gisteren was de paella maar zozo. Maar meneer Conleche had zo z'n best gedaan dat ik toch een klein bordje heb leeggegeten. Voor de rest aangevuld met de veldsla, met tomaat, ui, parmezaanse kaas en geroosterde pijnboompitten. Als toetje had ik wat frambozensorbetijs. Zodirect even een lunch verzinnen en voor vanavond staat er boerenkoolstamppot uit eigen tuin op het programma, met een biologisch kalkoenworstje ipv die vette rookworst.
Haaa, toetjes na het eten, en groenten uit eigen tuin. Dat maakt me blij.

Ik voel me eindelijk opgeknapt genoeg om te koken, dus vanavond eten we Cubaanse stoofkip met saffraanrijst en als toetje een vanille-flan met dulche de leche (gecondenseerde melk ingekookt tot dikke, stroperige toffee).
Zojuist als brunch twee maisbroodjes uit de oven op, met fijngesneden kerstomaat, gesnipperde sjalotjes en geraspte cheddarkaas. Een boel rode en witte druiven en een kiwi.
Verder eet ik niks vandaag.
pi_56047346
Zo, hier ben ik ook weer.
Spoilers!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:14:44 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56048092
Ik moet wel weer wennen aan het minder eten zeg. Kben best hongerig de hele tijd. Mja, dat is vooral wennen denk ik.
pi_56048169
Wow, ik heb net boodschappen gedaan en echt alleen maar de gezonde dingen gekocht die op mijn lijstje stonden. Geen impulsaakopen, en zelfs geen gratis dropje bij de kassa gepakt!
Spoilers!
pi_56048264
Ik heb een banaan op, 2 mandarijntjes, een Vitalinea-yoghurtje en 2 plakken mueslibrood met boter.
En ik rammel...
pi_56048855
Ik ga zometeen ook maar eens bij het fruit kijken hier, eet deze avond bij mijn vriendje dus dat zal zo'n 3 uur later zijn als normaal
pi_56048951
Mijn lunch:

60 gram koud vlees (biefstuk in reepjes gesneden)
5 cocktailgarnalen
1 kwarteleitje
tomaat met ui
pi_56049045
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef conleche het volgende:
Mijn lunch:

60 gram koud vlees (biefstuk in reepjes gesneden)
5 cocktailgarnalen
1 kwarteleitje
tomaat met ui
Heerlijk, en heel Atkins.....hoewel ik geen Atkins meer zou doen, werkte het fantastich voor me. Ik krijg nl. gierende trek van koolhydraten, en die laat je bij Atkins nagenoeg weg. Ik had dus nooit honger, at heerlijk (wel 1800 kcal per dag) en viel 7 kilo af in 2 weken.
pi_56049132
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Heerlijk, en heel Atkins.....hoewel ik geen Atkins meer zou doen, werkte het fantastich voor me. Ik krijg nl. gierende trek van koolhydraten, en die laat je bij Atkins nagenoeg weg. Ik had dus nooit honger, at heerlijk (wel 1800 kcal per dag) en viel 7 kilo af in 2 weken.
Ik heb ook heel lang Atkins gedaan en het werkte voor mij ook als een tiet, maar ooh, wat miste ik m'n boterhammetjes en m'n rijst en eigenlijk alle koolhydraten!!
Ik had toen ook nooit honger, maar had ook geen plezier meer in eten en dat heb ik nu wel terug. Maar heel af en toe minder ik nog wel een beetje met de koolhydraten, maar dat is dan meestal 's avonds bij het warme eten, dan laat ik de aardappels of de rijst weg of zo. Nu kwam het toevallig zo uit: ik had geen lekker brood meer in huis en nog wel allemaal restjes vlees en garnalen dus.
pi_56049418
Hai dames en heren,

Sorry dat ik hier als nieuweling zo binnen kom vallen, maar ik had ik vraagje en vroeg me af of jullie konden helpen; Wat is nou normaal voor een volwassen persoon om te eten?
Ik eet al tijden namelijk niet echt goed, dan weer te veel dan weer dagen nauwelijks iets en daar moet maar eens wat aan gebeuren. (Tjsa, een beetje laat voor de goede voornemens, maar hey beter laten dan nooit. )
En wat ik op het voedingscentrum zie bijvoorbeeld lijkt me zo veel..

Ik lees hier trouwens wel af en toe mee en vind dat jullie heel goed bezig zijn! Gezond eten en afvallen is lastiger dan het lijkt en zo goed als veel mensen hier bezig zijn zou ik het ze niet zo snel na doen.

Ik ben trouwens 19, een meisje en vrij lang, neem aan dat dat ook nog wel uit maakt voor wat je mag eten.
pi_56049628
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef Bob. het volgende:
Hai dames en heren,

Sorry dat ik hier als nieuweling zo binnen kom vallen, maar ik had ik vraagje en vroeg me af of jullie konden helpen; Wat is nou normaal voor een volwassen persoon om te eten?
Ik eet al tijden namelijk niet echt goed, dan weer te veel dan weer dagen nauwelijks iets en daar moet maar eens wat aan gebeuren. (Tjsa, een beetje laat voor de goede voornemens, maar hey beter laten dan nooit. )
En wat ik op het voedingscentrum zie bijvoorbeeld lijkt me zo veel..

Ik lees hier trouwens wel af en toe mee en vind dat jullie heel goed bezig zijn! Gezond eten en afvallen is lastiger dan het lijkt en zo goed als veel mensen hier bezig zijn zou ik het ze niet zo snel na doen.

Ik ben trouwens 19, een meisje en vrij lang, neem aan dat dat ook nog wel uit maakt voor wat je mag eten.
Dat is natuurlijk voor iedereen anders, je hoort vaak 2000kcal maar dat is voor mij veelste veel.
Als ik niet af wil vallen dan ga ik rond de 1600kcal zitten.
pi_56049641
Leuke naam voor een meisje, Bob Maar eh, wat er op de site van het voedingscentrum staat is correct en niet veel. Als je dat als uitgangspunt neemt en vooral magere produkten neemt dan heb je nog steeds best weinig energie binnen gekregen. Ik heb ooit een keer hun aanbevolen hoeveelheden in de eetmeter ingevoerd met alleen erg magere dingen en kwam toen rond de 1000 kcal uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:44 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56049779
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef minilotje het volgende:

[..]

Haaa, toetjes na het eten, en groenten uit eigen tuin. Dat maakt me blij.

Ik voel me eindelijk opgeknapt genoeg om te koken, dus vanavond eten we Cubaanse stoofkip met saffraanrijst en als toetje een vanille-flan met dulche de leche (gecondenseerde melk ingekookt tot dikke, stroperige toffee).
Zojuist als brunch twee maisbroodjes uit de oven op, met fijngesneden kerstomaat, gesnipperde sjalotjes en geraspte cheddarkaas. Een boel rode en witte druiven en een kiwi.
Verder eet ik niks vandaag.
Meid, run jij een viersterrenrestaurant ofzo? . Waar haal je de tijd vandaan? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:35:11 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56049824
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Leuke naam voor een meisje, Bob Maar eh, wat er op de site van het voedingscentrum staat is correct en niet veel. Als je dat als uitgangspunt neemt en vooral magere produkten neemt dan heb je nog steeds best weinig energie binnen gekregen. Ik heb ooit een keer hun aanbevolen hoeveelheden in de eetmeter ingevoerd met alleen erg magere dingen en kwam toen rond de 1000 kcal uit
Bob., hoor, dus met punt .

Zo, net gestudeerd, nu ga ik even een filmpje kijken (Atonement), dan koken en eten en vanavond maar weer even aan de studie. Ik merk dat ik dit werk veel liever 's avonds / 's nachts doe. Ben ik creatiever, schiet het meer op .
Niet meer actief op Fok!
pi_56049902
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bob., hoor, dus met punt .

Zo, net gestudeerd, nu ga ik even een filmpje kijken (Atonement), dan koken en eten en vanavond maar weer even aan de studie. Ik merk dat ik dit werk veel liever 's avonds / 's nachts doe. Ben ik creatiever, schiet het meer op .
Jij hebt ged*****load!!!
pi_56049912
Zo, ik ben weer terug van de kapper Heel stuk vanaf laten halen omdat het dood was ( niet zoveel geld om elke 6 weken te gaan) en nu ziet het er weer mooi en vol uit

Net een stuk komkommer gegeten, nu nog ff in huis rommelen en dan naar Peter. Heb al tegen hem gezegd dat ik het liefst niet meer dan 1 keer per week pasta wil eten, dus hopen dat ie daar rekening mee houdt Hij eet het nl een keer of 3-4 per week, en dat is voor mij echt teveel.
pi_56049986
Ik heb de strooibouillon herontdekt
Lekker, hongerstillend, snel te maken, gezond en maar 10 kcal per grote mok!
pi_56050271
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Hm ik heb net op de site van het voedingscentrum ook eens gekeken bij de caloriechecker, en dan lijkt het inderdaad niet te veel als je naar de calorieën kijkt.
Handig die meter. Nu me er nog aan proberen te houden.
pi_56050755
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meid, run jij een viersterrenrestaurant ofzo? . Waar haal je de tijd vandaan? .
Hihi, nee hoor, ik hou van koken. Vandaag thuis = veel tijd, en als lief en ik moeten werken eten we ook vaak pas om acht uur ofzo. Ik besteed er graag tijd aan.
Al lijkt het soms ook wel meer werk dan het is hoor. Dulche de leche maak je bijvoorbeeld door een blikkie gecondenseerde melk in een pan kokend water te gooien (blikje dichthouden!) en los van af en toe even kijken of er een plens water bij moet, hoef je er helemaal niets aan te doen. De transformatie van melk naar dikke toffee, die magie gaat vanzelf.
Stoofschotels en dergelijke kosten ook weinig werk, 't is toch vaak een kwestie van ingrediënten in de pan en zo eens in het half uur een keertje roeren.

En het scheelt dat ik op momenten dat ik tijd en zin heb ook wel wat voorbereidend werk doe. Sta ik een hele zondag allerlei verschillende chutneys te maken (die blijven maanden goed ), of maak ik een reusachtige pan verse pastasaus die ik portiegewijs invries. Hoe vaker en intensiever je kookt, des te minder tijd gaat het je op den duur kosten om in een uur tijd een gave maaltijd op tafel te hebben.
pi_56050781
Gisteren en vandaag weer eens de eetmeter ingevuld. Vond het resultaat wel goed en het motiveert wel, dus dat ga ik weer een tijdje doen. Gister zat ik op 1400 kcal en bijna alles groen (enkele dingen geel en ijzer rood) en vandaag ga ik op 1600 zitten met 1 bolletje geel minder. Dan eet ik vanavond kipfiletrolletjes gevuld met dingen en gekookte aardappeltjes en salade.
Vandaag kon ik vanwege het weer echt niet de moed opbrengen te gaan hardlopen, daar vond ik het te hard voor regenen. Dat doe ik dan morgenochtend maar.
Momenteel zijn ze bij de onderburen de wietkwekerij aan het uitruimen, dus dat ruik je nu nog erger dan normaal

Sylvana: hoe ga je dat dan doen met je kamer enzo als je met je studie stopt? (ik neem aan dat je dan geen stufi meer zal krijgen en een uitkering lijkt me lastig).
Het mooi kotsende meisje.
pi_56050812
Ik heb een nieuw (nouja het is niet nieuw, maar voor mij wel) gezond tussendoortje ontdekt:

Rijstewafels met chocola van Zonnatura.

Gezond is natuurlijk relatief, want er zitten niet veel voedingsstoffen in, maar ook slechts 75 kcal. En ze zijn veel lekkerder dan Snack a Jacks, want hier zit echte choco op. En daar heb ik zin in, tijd van de maand, you know.

Vanavond lekker couscous eten en als het nog een beetje droog gaat worden ga ik nog schaatsen.
pi_56050852
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sylvana: hoe ga je dat dan doen met je kamer enzo als je met je studie stopt? (ik neem aan dat je dan geen stufi meer zal krijgen en een uitkering lijkt me lastig).
Ik stop nog niet officieel Ik heb wel al mn schoolgeld betaald, dus ik schrijf me gewoon nog niet uit op school, volg gewoon alleen geen lessen meer

Zo heb ik het ook gedaan toen ik gestopt was met het HBO

Zonder stufi zou ik idd niet meer rond kunnen komen nee.
pi_56050862
Zijn er hier eigenlijk nog meer die (zoals ik) standaard géén tussendoortjes eten?
pi_56050886
@ Sylvana: als je je uitschrijft krijg je een evenredig deel van je schoolgeld weer terug. Ik vraag me alleen af; hou je dan nog wel studiefinanciering over als je weer met een opleiding gaat beginnen?
pi_56050901
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef minilotje het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer die (zoals ik) standaard géén tussendoortjes eten?
Ik zou het wel willen, maar mijn lijf niet. Ik krijg gewoon trek rond 16.00, en als ik dat niks eet word ik helemaal trillerig. Het is het beste voor je lijf om elke paar uur iets te eten, zodat je bloedsuikerspiegel gelijkmatiger blijft.
pi_56050923
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:21 schreef Plukie86 het volgende:
@ Sylvana: als je je uitschrijft krijg je een evenredig deel van je schoolgeld weer terug. Ik vraag me alleen af; hou je dan nog wel studiefinanciering over als je weer met een opleiding gaat beginnen?
Ik krijg met mn nieuwe ( naja oude ) opleiding geen stufi meer, omdat ik die in deeltijd ga doen, en er dan dus gewoon een salaris naast heb

Dus zodra ik daar een baan voor gevonden heb, dan zet ik ook mn stufi stop
pi_56050926
quote:
Ik zou het niet kunnen denk ik. Als ik vroeg les heb en dan om 7:30 ontbijt ofzo, kan ik niet door tot 13:00 voor de lunch. Maar vanochtend was m'n tussendoortje een bakje bramen en vanmiddag een appel, dus het hoeft niet zo veel voor te stellen.
Mijn stofwisseling lijkt te vragen om tussendoortjes, dus daar ga ik niet tegenin gaan
pi_56050968
quote:
Nee, dan krijg ik echt honger en het is juist goed om (gezonde) tussendoortjes te eten, om je stofwisseling op gang te houden
pi_56051019
Nou, ik geloof niet dat mijn stofwisseling er ooit problemen mee heeft gehad dat ik nooit tussendoortjes eet hoor. Mijn stofwisseling gaat als een trein.
't Is natuurlijk wel zo dat ik bij mijn maaltijden gewoon zóveel eet dat ik het met gemak uitzing tot de volgende maaltijd.
Het is vaak ook maar net waar je lijf aan gewend is.
pi_56051034
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik krijg met mn nieuwe ( naja oude ) opleiding geen stufi meer, omdat ik die in deeltijd ga doen, en er dan dus gewoon een salaris naast heb

Dus zodra ik daar een baan voor gevonden heb, dan zet ik ook mn stufi stop
Maar moet je de andere stufi dan niet allemaal terug betalen?
pi_56051053
quote:
Ik eet nooit 'geplande tussendoortjes', helaas zwicht ik dus vaak voor snoepgoed, koek en andere zoete zooi.
En soms heb ik tussen de lunch en diner megahonger, dan eet ik weleens een pakje Sultana ofzo. Maar nu dus niet, want het tikt toch wel aan...
pi_56051066
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef minilotje het volgende:
Nou, ik geloof niet dat mijn stofwisseling er ooit problemen mee heeft gehad dat ik nooit tussendoortjes eet hoor. Mijn stofwisseling gaat als een trein.
't Is natuurlijk wel zo dat ik bij mijn maaltijden gewoon zóveel eet dat ik het met gemak uitzing tot de volgende maaltijd.
Dan vraag ik me wel af: kan jij ten alle tijde thuis eten? Want een boterham weghappen is weer iets anders dan de vrij uitgebreide dingen die ik je hier zie posten. Ook ben ik wel benieuwd naar je bewuste reden om geen tussendoortjes te eten, want het is volgens de huidige theorieen niet slecht om ze te nemen.
pi_56051075
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Maar moet je de andere stufi dan niet allemaal terug betalen?
Nee, als ik binnen 10 jaar ( waarvan er nu al 4 om zijn) mn diploma haal, hoef ik alleen mn lening terug te betalen

Dus dat gaat als het goed is wel lukken. Want deeltijdopleiding duurt als het goed is nog 3 jaar ( als ik geen vertraging oploop)
pi_56051147
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, als ik binnen 10 jaar ( waarvan er nu al 4 om zijn) mn diploma haal, hoef ik alleen mn lening terug te betalen

Dus dat gaat als het goed is wel lukken. Want deeltijdopleiding duurt als het goed is nog 3 jaar ( als ik geen vertraging oploop)
Oh gelukkig, ik dacht al, dat wordt dan een dure grap. Ik dacht altijd dat dat niet voor deeltijdstudies gold, omdat je daar geen stufi voor krijgt.
pi_56051239
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Begrijp ik nu dat je bij studievertraging (of het niet afmaken) van een MBO opleiding dat deel stufi niet terug hoeft te betalen (basis+aanvullend iig)? Bij het HBO en WO is dat wel zo, dus dan is het door laten lopen van stufi veel minder aantrekkelijk.
pi_56051361
Na het lezen van alle zwemverhalen ga ik zelf ook maar weer eens conditiezwemmen vanavond! zou ik eigenlijk vaker moeten doen, want t kost me niks.. (werk in n zwembad) maar had de laatste tijd steeds wat anders te doen rond de zwemtijden.
(nu maar ff dat malle brilletje weer eens opzoeken )

Kon vanochtend trouwens niet bij de weegschaal, want hij stond nog in de kamer van mn ouders waar mn pa lag ziek te wezen (flinke griep, mn ma begint nu ook al en ik ben meestal de volgende ) maar ik heb m nu alvast naar mijn kamer versleept voor morgenochtend. t meten heb ik wel al gedaan en ik heb weer 2 cm minder buik (en n cm minder borst...)
pi_56051475
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dan vraag ik me wel af: kan jij ten alle tijde thuis eten? Want een boterham weghappen is weer iets anders dan de vrij uitgebreide dingen die ik je hier zie posten. Ook ben ik wel benieuwd naar je bewuste reden om geen tussendoortjes te eten, want het is volgens de huidige theorieen niet slecht om ze te nemen.
Oh, maar ik ben ook helemaal niet van mening dat het slecht is. Helemaal niet. Tussendoortjes zijn voor veel mensen juist wél heel prettig.
Ik eet niet altijd thuis, ik werk drie dagen in de week en daarnaast heb ik een studie. Maar ik sta op de dagen dat ik weg ben extra vroeg op om goed te ontbijten, en ik zorg als ik buitenshuis ben ook voor een goeie, bevredigende lunch.

De reden dat ik geen tussendoortjes eet is omdat tussendoortjes niet passen bij de manier waarop ik me met eten bezig hou. Graag steek ik tijd, liefde en aandacht in maaltijden, is het opeten ervan ook heel erg genieten, en past het daarom niet bij me om ook nog eens tussendoortjes in te plannen, uitsluitend om op zulke momenten 'even iets te eten te hebben'.
Ik beleef bijzonder weinig lol aan rijstwafels om elf uur 's morgens.

Wat voor mij veel beter werkt is om tijdens mijn ontbijt en lunch gewoon als basis iets heel lekkers en voedzaams te eten (en liefst ook iets zelfgemaakts), en daarna zoveel fruit en groente te eten tot ik helemaal vol zit. Niet vervelend stampvol, maar wél zo voldaan dat ik echt helemaal geen trek meer heb in wat dan ook. Ik gebruik graag stapels fruit en groenten als lekkere en supergezonde opvullers.
's Avonds laat ik altijd nog wel een gaatje over voor een toetje, want van toetjes word ik vrolijk.

En zo heb ik dus tussen mijn maaltijden door eigenlijk nooit ergens trek in, omdat ik al een buik propvol gezonde dingen heb, waar ik makkelijk uren op kan teren. Met zoveel fruit en groente, en langzaam verterende etenswaren als volkorenbrood en zilvervliesrijst hoef ik me over mijn bloedsuikerspiegel ook écht geen zorgen te maken.

En het voordeel is natuurlijk ook, dat als je uit gewoonte nooit tussendoortjes eet, je je ook nooit hoeft te verzetten tegen koekjes of chips.
pi_56051741
Zo, morgen weer even opmeten en wegen. Ik ben benieuwd.
Ben nu anderhalve week bezig bijna en eet een stuk minder dan voorheen. Alleen de avondmaaltijden zijn neit altijd even gezond, omdat ik de enige in mn omgeving ben die aan het afslanken is
Dus, we gaan morgen zien of dat mij de das omdoet

Heb op maandag en dinsdag ook 2 'werk'dagen (stage) Dus dan eet ik ook een broodje en een cracker extra. Omdat ik het anders niet volhou, best intensief kleuterjuf zijn

Eniwee, morgen het uur vd waarheid zeg maar =)

Nu eerst een vriendenboekje invullen
pi_56052182
kun je op spark.com ook invullen wat je hebt gegeten?
pi_56052211
O en is het raar dat ik geen kant en klare opwarm lasagna ga eten voor vanavond (staat al de 4e x deze maand op 't menu )
pi_56052249
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik heb net boodschappen gedaan en echt alleen maar de gezonde dingen gekocht die op mijn lijstje stonden. Geen impulsaakopen, en zelfs geen gratis dropje bij de kassa gepakt!
Als het losse dropjes in een potje zijn,
moet je maar denken dat er heel veel mensen met hun ongewassen plashanden aan hebben gezeten
pi_56052334
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en is het raar dat ik geen kant en klare opwarm lasagna ga eten voor vanavond (staat al de 4e x deze maand op 't menu )
nou, dat ligt eraan. Als alle anderen het wel eten en jij eet helemaal niets, dan is het wel raar. Als je iets beters ter vervanging eet niet
Je kunt ook een heel klein beetje eten toch?
pi_56052407
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef freecell het volgende:

[..]

nou, dat ligt eraan. Als alle anderen het wel eten en jij eet helemaal niets, dan is het wel raar. Als je iets beters ter vervanging eet niet
Je kunt ook een heel klein beetje eten toch?
Ik maak zelf wel iets
Volgens mij zit het vol met transvetzuren

bron
quote:
Ook al eet je voldoende eiwitten, als je veel kant-en-klare voedingsmiddelen eet kunnen je spieren toch door ondervoeding afbreken. Dat ontdekten Amerikaanse onderzoekers. Boosdoeners zijn de beruchte transvetzuren.

Over transvetzuren hebben onderzoekers de laatste decennia niks dan slechts ontdekt. De industriële vetzuren, die fabrikanten gebruiken in voedsel dat lang goed moet blijven en ook een stevige structuur moet hebben, verzieken het cholesterol en verhogen de kans op een hartaanval.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:29:40 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56052462
Ik wil net gaan koken, is m'n huisgenote bezig . Wat een timing.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:59:57 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56053101
Ik heb net spinazie gegeten, toppertje
tevens tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_56054038
Ik heb mijn toets en mondeling vandaag níet verpest, ik heb gezond gegeten, niet eens tussendoortjes, en waarschijnlijk een oplossing gevonden voor mijn snoep/zoet momenten: honingdrop (ok ik heb 2 dropjes tussendoor op, maar dat vind ik al geen tussendoortje meer). Dat is namelijk helemaal niet lekker om veel van te eten, maar het stilde al mijn zoete trek, en ik ben er lang mee bezig. Dus daar koop ik morgen maar een zakje van, ben toch in de supermarkt.

Morgen mn met vriend naar de film , samen de toetsweek afsluiten enzo, echt lang geleden dat we helemaal samen ergens heen gingen. En daarna ergens eten, hij weet gelukkig dat ik niet tegen frituurvoedsel kan, dus daar gaan we samen een lowbudget oplossing voor verzinnen. Iemand een ideetje?

Zo nu trainen en hopen dat ze nog een plekje in de auto overhebben voor zaterdag, dan kan ik meegaan en kijken naar een taekwondowedstrijd (waarom is er geen stuiter-ik-ben-blij-smiley behalve dat ding met die roze zooi? Ik stuiter maar niet roze, ik ben meer zwart )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56054544
O: magere yoghurt + veel crusli, 3 bekers thee, glas sinaasappelsap
T: beker melk, banaan, 3 chocolade bicuitjes 1 koffieluitje
L: 2 crackers hagelslag, 1 boterham chocopasta, 3 glazen water
T: klein kommetje chips , gla cola light, 2 glazen water
D: halve 50% vet pizza (mozzerella), kiwi, opkikker

Neem zo nog een schaaltje yoghurt.
Niet heel slecht maar ook niet heel goed
pi_56054630
ik weet eigenlijk niet precies of het uitmaakt dat ik niet exact om 7,11,1&3 uur heb gegeten
maar bijv. eerst schaalte yoghurt.. half uur later 2 crackers..
uur later boterham chocopasta enz
pi_56054958
mn mama noemde me net spekkie.. en ik..
je weegt 2x zoveel en bent de helft zo kort en dan ben ik het spekkie ?

mn mama: nee ik val wel mee !
ik zo uitrrekenen.. heeft ze een bmi van 27 en om een bmi van 23,5 te krijgen moet ze 10kg afvallen..

zegt ze: nou.. hoeveel is jouw bmi dan en ik:20.5
toen keek ze echt DAT KAN NOOIT grr
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:22:59 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56055104
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

ik zo uitrrekenen.. heeft ze een bmi van 27 en om een bmi van 23,5 te krijgen moet ze 10kg afvallen..

Zei ze niet: "Ja maar ik ben oud en jij bent jong." ? .
Niet meer actief op Fok!
pi_56055203
Nee maar niet echt een excuus toch Wel voor 5kg maar niet voor een te hoog BMI )
wel grappig, mn mama is klein, korte benen,. brede schouders, vol figuur
en ik ben lang, smal gebouwd, lange benen, gevuld figuur op de verkeerde plekken

mn papa is lang, met lange benen en ook een dikke buik en de rest dun.. zie wel van wie ik mn figuur heb (zelfde cupmaat ook )
pi_56055585
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee maar niet echt een excuus toch Wel voor 5kg maar niet voor een te hoog BMI )
wel grappig, mn mama is klein, korte benen,. brede schouders, vol figuur
en ik ben lang, smal gebouwd, lange benen, gevuld figuur op de verkeerde plekken

mn papa is lang, met lange benen en ook een dikke buik en de rest dun.. zie wel van wie ik mn figuur heb (zelfde cupmaat ook )
Dat was grappig.

Mijn moeder is veel langer dan ik, das ook niet eerlijk en bovendien horen dochters langer te zijn dan moeders Hoe oud is jouw moeder?
pi_56055759
Mijn mama is ehm.. 53
pi_56056022
Mijn ma is even lang, maar dan 10 kilo lichter en veel eleganter gebouwd
Mijn stalpootjes heb ik duidelijk van mijn vader.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:05:59 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56056306
Mijn moeder (64) schepte altijd op dat ze alles kon eten en met haar 1,70 toch mooi 60 kg bleef, maar nu krimpt ze in de lengte en groeit ze in de breedte .
Niet meer actief op Fok!
pi_56058260
Pff... Ook maar eens zo een eetmeter ingevuld.. wat een gedoe!

Goal:
Calories: 1200 - 1550
Fat: 32 - 56
Carbohydrates: 163 - 236
Protein: 60 - 127

Today:
Calories: 2,271
Fat: 79
Carbohydrates: 369
Protein: 100

En ik heb nog niet eens alles exact, kan dus wat meer of minder zijn! En heb honger nu
pi_56058341
Hier een heel onderzoek naar kant en klaar maaltijden, wel boeiend/interessant/handig !
pi_56058426
alweer een nieuw topic.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_56058959
Ik ben een klein stukje langer dan mijn moeder, en gemiddeld zo'n 2,5 kilo lichter. Ik ben, in vergelijking met haar, veel 'platter' rond mijn buik/heupen en veel 'voller' rond de borsten. Vond het vreselijk toen ze lichter dan ik werd, toen begon ik wat meer op mn eten te letten

Daarnet voor het eerst sinds weken een lekkere training gehad. Ging goed, was bezweet en nu best wel moe, maar voldaan . En meteen een poging van mijn slechte gewoonte af te komen: nu mag ik van mezelf alleen nog maar een stuk fruit, of een crackertje, maar meer niet! Geen chips of koek ofzo meer in de avond.
pi_56059319
ik krijg mn weight tracker op sparkding niet goed, halp?
pi_56059968
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]

(waarom is er geen stuiter-ik-ben-blij-smiley behalve dat ding met die roze zooi? Ik stuiter maar niet roze, ik ben meer zwart )
pi_56062051
-

[ Bericht 50% gewijzigd door roooosje op 16-01-2008 11:27:07 ]
Pretentieus geneuzel.
pi_56065637
Leuk gesprek over moeders
Ik doe mee Mijn moeder is iets van 1.68/1.70 denk ik en ik gok tegenwoordig een kilootje of 80. Goed excuus voor mijn moeder: ze is bijna 65 en heeft 7 kinderen gebaard
Toen ze met mijn vader trouwde had ze maatje 34/36 en kon mijn vader met zijn handen (lees: enorme kolenschoppen) haar middel omvatten. Daar moest ze mij natuurlijk even aan herrineren toen ik ging trouwen en maat 44 had (en een vriendje zonder kolenschoppen )

Ik heb het figuur van mijn papa en de benen van mijn moeder. Voordelen: Tevreden oven benen, armen en dergelijke. Nadelen: Mijn vaders uitstekende onderste ribben die je ziet en die lijken op vetjes en mijn moeder heeft mooiere borsten dan ik, en dan op haar leeftijd, oneerlijk
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:38:30 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56066679
Nou, volgens mij is mijn weegschaal echt stuk of ik moet al 1,5 week elke ochtend precies hetzelfde wegen .
Heb nu geen geld om een nieuwe te kopen (en volgens mij is 'ie dan zo weer stuk, aangezien ik geen ruimte heb om hem altijd plat te laten liggen (hij staat tegen de muur)).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:43:34 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56066756
Ik ga straks, voor de lunch maar even hardlopen. Het is nu mooi weer en je zult zien dat het vanavond weer regent.
Daarna maar even aan de studie.
Niet meer actief op Fok!
pi_56067979
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks, voor de lunch maar even hardlopen. Het is nu mooi weer en je zult zien dat het vanavond weer regent.
Daarna maar even aan de studie.
Heb dezelfde dagindeling vandaag alleen tussendoor ook nog ff boodschappen doen en koken.. (tonijnpasta heb er nu al zin in!)
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

hahaha, mama's zijn soms ook best jaloers hor! die van mij liep n tijdje geleden te miepen dat ik zoveel eet (als zij lijnt is t standaard SB, maar ze sport niet. Ik eet een stukje meer, maar sport vrij veel) (maar ze is n btje overgangerig denk ik, want t volgende moment loopt ze me allemaal complimentjes te geven )

ben trouwens weer n kilootje kwijt!
pi_56068811
Mijn moeder woog 53 kilo 2 weken voor ik werd geboren (ik vond in mijn babyboek een gewichtstabel van mijn moeder tijdens haar zwangerschap). Ze is nu 59 en ik vrees rond de 100 kilo Twee jaar geleden of zo hebben we heel veel kleren van haar weggedaan, allemaal maat 38 en 40 en ze vroeg of ik het niet wilde hebben. Dus ik: nee joh, dat ga ik noooooit passen. Deze week een rok maat 40 gekocht
pi_56069411
Mogge (nog net )

Vanochtend hardgelopen en ik kwam (buiten m'n kleine stukje wandelen vanwege m'n buikgerommel) uit op 10 km/u hardlopen Misschien scheelt het dat ik 'show elevation' nu heb aangevinkt in mapmyrun, zal het de volgende keer ook doen.
Gisteravond heeft het nog flink gestonken, ook op mijn zolder (meer dan anders), maar nu is de lucht wel zo'n beetje weg. Er hangt ook zo'n mooie poster voor het raam dat er een kwekerij is opgerold

Wat de moeder betreft: die heeft veel meer een appelfiguur dan ik en is een stuk of 10 cm kleiner. Eerst woog ze ook iets van 75 kg en ze is ongeveer een half jaar na mij begonnen met afvallen. Nu weegt ze 65 ofzo. Op zich vind ik het wel goed, alleen het is wel vervelend dat het tegenwoordig nog haar enige gespreksonderwerp lijkt te zijn maar dat is misschien meer iets voor R&P.
pi_56069439
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef omearos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dankje ... zoiets bedoel ik ja ... (op msn heb ik ook zo'n leuk dingetje, een letterlijk stuiterende smiley ) ... nu nog zorgen dat ik em niet kwijtraak/vergeet

Vandaag heerlijk geen school, lekker tot half 11 blijven liggen (was voor 6 uur al wakker, maar dat maakt nu even niet uit) en daarnet ontbeten. Mijn gewicht is nu superstabiel, en heb het maar geupdate. Had toch stiekem gehoopt dat sporten een beetje mee zou helpen met weer afvallen ... alles is wel strakgetrokken ... Oh ja, ik moet vandaag ongesteld worden ... * verklaring gevonden heeft

Nu maar eens op zoek gaan naar goedkope restaurantdingen, anders kom ik vanavond alsnog bij de Mac terecht, en dat vinden mijn darmen toch minder leuk ...
pi_56069505
Chicolate: er zijn vast wel van die miniwokdingen bij jou in de stad, waarbij je zo'n papieren bakje krijgt met mie en gewokte groenten en vlees? Is een stuk gezonder dan friet eten denk ik wel en ongeveer net zo duur eigenlijk.
pi_56069576
Mijn moeder was zelf ook niet altijd 1 van de slanksten, had ook een behoorlijke buiik, maar pas is ze door de stress op der werk 7 kg afgevallen, en dat moet nu elke keer dat ik daar ben ff verteld worden...

Helemaal toen ik vertelde dat ik een broekmaat 40 had gekocht. Zei ze zo: Nou ben ik niet net zo slank als mn dochter, maar nog slanker ( zij heeft maat 38 nu, ik de meeste broeken ook, maar 1 is dus 40)

Het gaat nog steeds goed hier met het eten, gister had Peter alleen voor 's avonds 125 gram tomaatjes meegenomen, ipv 250 gram zoals normaal, en toen had ik toen ik ging slapen best een beetje trek, maar niks meer genomen.

Vanavond weer lekker zwemmen
pi_56070193
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Chicolate: er zijn vast wel van die miniwokdingen bij jou in de stad, waarbij je zo'n papieren bakje krijgt met mie en gewokte groenten en vlees? Is een stuk gezonder dan friet eten denk ik wel en ongeveer net zo duur eigenlijk.
Goed idee! Die hebben ze hier in de stad inderdaad, en was voor zover ik me kan herinneren ook even duur ja. En gezond maakt me op zich niet zo heel veel uit, als ik er maar geen buikpijn van krijg , dus geen friet ...
pi_56070340
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Goed idee! Die hebben ze hier in de stad inderdaad, en was voor zover ik me kan herinneren ook even duur ja. En gezond maakt me op zich niet zo heel veel uit, als ik er maar geen buikpijn van krijg , dus geen friet ...
Hier in de stad heben ze dat niet, lijkt mij ook wel makkelijk, maar nu wok ik zelf wel
pi_56072794
Ik weet niet of er meer mensen zijn die graag aerobics gewichtjes zouden willen hebben, maar bij de LIdl ligt nu n leuk setje (2 van 1 kilo) voor 7 euro. er zit ook een klein 'boekje' (ziet er uit als n gebruiksaanwijzing ) bij met oefeningen.

(ik heb ze net met de boodschappen meegenomen, en ze zien er best goed uit)

nu echt weer even wat leren!
pi_56072958
ìk heb al een setje liggen van 6 stuks ( 3 verschillende gewichten)

Als ik over een tijdje wat minder spierpijn heb na het zwemmen, ga ik op de dag dat ik niet zwem weer oefeningen uit het boek van bodyforming doen

Maar nu nog niet, heb nu steeds de dag erna nog teveel last van mn spieren en dan lijkt het me niet slim om dan nog te gaan trainen.
pi_56075487
Ik heb 2 x 0.5 kg voor 1 euro gekocht bij het kruidvat ooit
pi_56077100
Zo, alles opgemeten vandaag en na 9 dagen ben ik een halve kilo afgevallen en mn borst is met 1 cm verminderd en mijn buik met 3
Ik ben tevreden en dat zonder sporten etc. Eerst het een maar proberen te verbeteren (eten) dan het andere (sporten) kan ook niet alles tegelijk volhouden

Straks wel even blokje om met de hond dan maar ben al hele dag aan het leren etc.
pi_56077105
Ben mijn overtollige halve kerstkilo weer kwijt, en nog een beetje. Weeg nu 63 kilo. Nog 1 kilo en dan ben ik op mijn streef... Waarom gaat het nu opeens weer hard, terwijl het van het voorjaar niet lukte om op 63 te komen? Hm een dieetpauze is helemaal niet verkeerd zie ik wel, ben in die 2-3 maanden waarin ik wat minder oplette maar wel gezond at, niet tot nauwelijks aangekomen. Misschien een halve kilo, maar nu vliegt het er opeens af??

Zometeen 7,5 km hardlopen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:49:03 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56077157
Ik had even een vreetmomentje vandaag . Ik liep door de supermarkt, op zoek naar een saus voor in de ovenschotel en toen liep ik tegen van die overheerlijke, gekleurde gepofte rijstsnoepjes aan . Kón het niet weerstaan . Zak voor een groot deel leeggevreten en de rest weggegooid . En nu gaan we weer normaal doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56077608
Je BMI is 26,78 dat betekent dat je te zwaar bent en je zou om medische redenen een paar kilo moeten afvallen.

fuck het te zwaar en de medische redenen

het gaat goed
Ja doei.
pi_56077820
Welkom

Ik ben ook net weer thuis na een nachtje bij mijn vriend te zijn geweest
Heb verder niets bijzonders of anders op, alleen aten we gister heel laat dus daarna niets meer gegeten.
pi_56078381
Ik ga Nasi Rames eten Is die nasi met komkommersalade en sperzieboontjes in gado-gaso saus Daar kan ik wel 2 dagen van eten

Alleen ben nu pas klaar met koken, dus voor ik het op heb is het wel 6 uur, dus hoop dat dat niet te laat is ivm zwemmen ( om 7 uur). Maar goed, dat merk ik vanzelf wel Anders g aik ipv eerst aquarobics doen wel eerst baantjes zwemmen
pi_56078521
Ik heb van alles in een pan gegooid en opgegeten met pasta En nu zit ik heel erg vol.
pi_56078936
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef Miss_S het volgende:
Welkom

Ik ben ook net weer thuis na een nachtje bij mijn vriend te zijn geweest
Heb verder niets bijzonders of anders op, alleen aten we gister heel laat dus daarna niets meer gegeten.
Oeh , wat leuk !! Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie ?
pi_56078978
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oeh , wat leuk !! Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie ?
Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
pi_56078989
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.

Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.

En nu aansterken, verdorie!
pi_56079039
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.

Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.

En nu aansterken, verdorie!
Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
pi_56079137
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
Dank je wel!
Maar ik kan helemaal niet alles eten. In november en december heb ik kruidnootjes gebakken, heb ik een workshop bonbon-maken gedaan en heb ik stápels toetjes klaargemaakt om op tweede Kerstdag een gaaf dessert aan mijn schoonouders te kunnen presenteren. Reken maar dat er binnen een mum van tijd een paar kilo aanzat!
Daarom zit ik ook in dit topic!
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:08:38 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56079152
Zo, eten staat in de oven .
Nu met inhaalslag van Desperate Housewives bezig, maar dankzij de staking heb ik niet veel in te halen . Slechts 2 episodes .
Niet meer actief op Fok!
pi_56079324
Toch maar een update gedaan. Het valt een beetje tegen; ik dacht dat er nog wel meer af zou zijn, omdat ik vorige week al op de 64 zat , maar toen ongesteld was en dus een kilo zwaarder, dacht ik. Nou ja ik moet nog precies 1 kilo afvallen vóór 1 februari en dan heb ik de 10 kilo in een jaar gered.

Ik ga nu naar de AH, m'n avondeten halen, ik eet alleen, dus wil iets makkelijks en gezonds, ik denk dat ik de Japanse wokgroenten ga halen, die heb ik al een tijdje niet gegeten.

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
1 sitostick bij de benzinepomp en ik had niet eens trek dat is het erge....
pi_56079360
Wat heb je weinig gegeten, conleche En wat is een sitostick in hemelsnaam
pi_56079369
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
Wat weinig!! Maar ik geloof dat je weleens vrij laat opstaat, dan kan dat een excuus zijn.
Ik ga zo maar eens lekker koken
pi_56079380
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Ah, zonde! Maar was -ie wél lekker?

Ik zou best eens willen proberen om dat soort snacks helemaal zelf te maken, maar ik heb geen frituurpan.
Misschien maar goed ook.
pi_56079480
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je weinig gegeten, conleche En wat is een sitostick in hemelsnaam
Ik was heel laat op (uur of 11 ) en een sitostick zijn blokjes kip afgewisseld met ui en dan in een deegjasje en dan gefrituurd. Het is echt van dat troostvoer: warm, zout en vet. Dus ik heb misschien niet veel gegeten, maar 1 zo'n sitostick is al 250 calorieen heb ik net opgezocht. En dan weet ik nog niet eens of dat ongebakken of gebakken is.
pi_56079746
Kip en ui zijn best gezond (ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even ).

Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopen Lekker handig weer.
pi_56079929
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.

Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
pi_56080190
Ik moest eigenlijk gaan hardlopen vandaag maar dat word morgen
Kom net uit een lekker warm bad en nu nog maar een beetje aan mijn adviesverslag werken, met een lekker glas Mango Dream erbij
pi_56080316
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:41 schreef Huppelei het volgende:
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.

Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia hor ik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)

Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
pi_56080482
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Kip en ui zijn best gezond (ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even ).

Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopen Lekker handig weer.
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
pi_56080817
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Bagel het volgende:

[..]

kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia hor ik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)

Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb. En dat bij 1.92 meter.
pi_56080928
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb. En dat bij 1.92 meter.
Dan heb je een bmi van onder de 19.
Ik denk dat je juist meer moet gaan eten en dan krachttraining moet gaan doen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:27:05 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56081089
Zo 5 kilo weten kwijt te raken binnen 2 maanden. van 70 naar 65 gegaan, nu nog 1-2 kilo en ik ben tevreden.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 16-01-2008 19:54:35 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:34:23 #119
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56081336
maar Huppelei is nog maar 15 toch dus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Bernie en ik zijn tof.
pi_56081439
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef mordradead het volgende:
maar Huppelei is nog maar 15 toch dus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Dus wat wil je dan zeggen van 68kilo en 192cm?
Dat het dan te weinig is omdat hij 15 is
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:41:37 #121
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56081587
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Bernie en ik zijn tof.
pi_56081630
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je BMI is 26,78 dat betekent dat je te zwaar bent en je zou om medische redenen een paar kilo moeten afvallen.

fuck het te zwaar en de medische redenen

het gaat goed
Het is je gelukt, binnen dit topic Gaat goed zo

Naar de bios was erg leuk, I am legend ... flink geschrokken een paar keer, zelfs een keer van het dichtdoen van een raam, omdat de muziek opeens zo hard was . Leukste was nog dat vriendje steeds op hetzelfde moment schrok.

Samen een zak M&M's (zonder pinda) gedeeld ... en toen hadden we allebei geen honger meer . Zijn dus nergens gaan eten, maar gewoon naar huis gegaan. Of ik nog iets ga eten weet ik niet, heb geen honger en buikpijn (ongesteld). Gaat weer lekker gezond.

@Huppelei: voel je je niet schldig over boterhammen eten? In dat geval zou ik namelijk gewoon veel meer brood gaan eten, met jouw lengte kan je veel meer aan dan wat je nu eet . En vet moet je wel blijven eten, niet teveel (zoals met alles), maar plantaardig vet is goed voor je (en sommige vitamines zijn vetoplosbaar, dus met een tekort aan vet kan je daar ook een tekort aan krijgen, heb ik gister moeten leren voor bio )
pi_56081721
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef mordradead het volgende:
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Ja maar daarom juist, dat vet waar hij het overheeft gaat dan vanzelf weg
Moet je niet nog minder gaan eten
pi_56081990
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
Dat kan ik dus echt niet ... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten . Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch (en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)

Maar leuk dat het nog steeds zo is bij jullie!
pi_56082211
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat kan ik dus echt niet ... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten . Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch (en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)

Slapen kan ik vannacht wel weer en ik zorg meestal dat ik goed lig
pi_56082367
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wij hebben ook een zéér groot bed en allebei een apart dekbedje. Ik was het zat om iedere nacht klappertandend wakker te worden omdat meneer Conleche zich het hele dekbed had toege-eigend.

Ik kan me herinneren dat toen ik voor het eerst naast een jongen sliep me haast niet durfde te bewegen zo spannend vond ik het. Ik vond het sowieso zó spannend dat ik überhaupt geen oog heb dichtgedaan die nacht
pi_56082379
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Slapen kan ik vannacht wel weer en ik zorg meestal dat ik goed lig
Ik lig pas lekker als ik in een soort mislukte feutushouding lig ... met mijn knieen zo rond zijn buik/kruis ... dat in combi met dat ik niet stil kan liggen, is niet al te veilig voor hem
pi_56082926
hier geen dekenproblemen

* motorbloempje is een koukleum, en een warmkleum dus ik mag altijd de meeste dekens hebben vooral in de zomer want ik kan in de zomer (al is het > 30 graden) niet zonder dekbed slapen
Ja doei.
pi_56082968
Ik heb het minste aan in bed dus krijg ik de dekens, is hij blij en ik blij
pi_56083483
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens
Ja doei.
pi_56083560
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens
Hey hier hetzelfde ... slaap ik in een dikke joggingbroek + shirt, dubbele deken heb ik het nog koud ... terwijl hij in zn boxer onder een dun lakentje het nog warm kan hebben . Het is niet eerlijk .
pi_56083712
soulmate

écht.. ik snap het niet

en als ik éven naar het toilet ga, ben ik tot op het bot toe afgekoeld als ik terug in bed kruip (en ja. hoe lang duurt even plassen nou )

op de motor heeft hij het ook áltijd warm en ik áltijd koud
Ja doei.
pi_56083800
Ik heb het altijd warm, loop nu ook gewoon in tshirtjes rond
pi_56086030
Avondeten was: bak wokgroenten met 1 ei erdoor gebakken (2/3 van opgegeten) en een Valessding met kaas. Als toetje kopje nespresso met 1 koekje (bolletje)

Nu net een sinaasappel. Misschien straks nog een bakje ananas.
pi_56086079
toch wel vérse ananas hè?

die uit blik is niet te vreten
Ja doei.
pi_56086110
Ik wil ook ananas wil ik al een paar dagen
pi_56086146
ze zijn in de aanbieding bij de Supercoop, voor 1,20 hier

vrijdag maar eens halen
Ja doei.
pi_56086271
Ik heb de laatste tijd al te veel groente en fruit gekocht, die maar eerst opeten
pi_56086337
heb hier nu een overdosis paprika liggen 1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier dat kon ik niet laten liggen natuurlijk

gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer
Ja doei.
pi_56086422
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel vérse ananas hè?

die uit blik is niet te vreten
Ja vers. Wel al gesneden, in van die bakjes bij de Appie. Over fruit uit blik gesproken: ik ben echt een sucker voor aardbeitjes op lichte siroop. Ik bedoel: het lijkt niet eens meer op aardbei, maar toch vind ik het heerlijk.
pi_56086436
ik heb hier van die snoeppaprika's liggen, denk dat ik daar morgen maar eens mee ontbijt, samen met komkommer en tomaatjes
pi_56086519
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb hier nu een overdosis paprika liggen 1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier dat kon ik niet laten liggen natuurlijk

gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer
Als je van de paprika de velletjes haalt (boven de gasvlam zwartblakeren en dan trek je het velletje er zo af) en dan er vers gemalen peper, zout en een goede olijfolie overdoet en eventueel wat knoflook, heb je echt een heel lekker bijgerecht. -edit- wel even in laten trekken, al die smaken!

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 16-01-2008 22:51:39 ]
pi_56086556
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder

ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.

Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje
Ja doei.
pi_56086693
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder

ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.

Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje
Ik ben lui. Ik koop weleens een verse ananas en ik kan hem ook slachten in een paar minuten, maar ik neem vaak zo'n bakje mee uit gemakzucht, het is niet anders...
pi_56087327
Hier ook altijd een dekenprobleem, Peter jat echt altijd de dekens, en als ik 's nachts naar de wc ben geweest, dan heeft hij ook meteen het hele bed in beslag genomen.

Ik ben weer terug van het zwemmen, weer hetzelfde als vorige week gedaan

Dus eerst 3 kwartier aquarobic, toen een half uur aquajogging en toen 40 baantjes gezwommen Alleen deze week was ik 5 minuten sneller, vorige week deed ik er 50 minuten over, en nu 45 minuten

Wat het leuke van die groepslessen is, is dat het elke keer weer andere oefeningen zijn. Dus dat is wel afwisselend, helemaal omdat er soms materialen worden gebruikt zoals dumbells en van die buizen enzo

Even kijken of ik vrijdagochtend van 11-13 uur nog baantjes ga zwemmen, of dat ik het hierbij hou voor deze week
pi_56087965
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groente En met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag

Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
pi_56088386
zodra ik mijn papieren voor de universiteit binnen heb, en in ga leveren, ga ik meteen ook een sportkaart aanvragen dan kan ik lekker daar naar de sportschool voor 70 euro per jaar
Ja doei.
pi_56088656
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was ongeveer een 3-persoonsportie groente En met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag

Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
Dat kan ik me voorstellen! Geen hobbels, bobbels, heuvels en stoplichten!! Train je nu in clubverband?
pi_56088822
Ik train nu met een groep gevorderden voor een wedstrijd in april Leuke groep, leuke training
pi_56088932
tof in Nijmegen loopt ook zo'n groep over het universiteitsterrein 's avonds.. als we daar wonen misschien eens aanspreken zat ik vorige keer toen ik ze zag al aan te denken, maar wilde eerste Evy maar eens doen
Ja doei.
pi_56090493
Zo, sinds ik maandag begonnen ben gaat het steeds beter met een normaal eetpatroon aanhouden. Ik had niet gedacht dat dat al zo snel zou gaan. Ik mis alleen wel m'n zoetmomenten. Die haal ik gewoon niet uit fruit ofzo. Ik heb ook al de hele week een lichte trek in dropjes. Maar ik doe het niet, en daar verbaas ik mezelf eigenlijk mee. Mooi dus.

Vandaag wel echt smerig gegeten. Ik moest van Sonja aardappelen, prei en kabeljauw eten. Bah, wat flauw. En ik had de prei nog wel gewokt met een klein beetje woksaus. En de vis was ook gekruid, maar nog steeds smaakte het voor geen meter. Gelukkig had ik laat ontbeten en geluncht, dus ik had met avondeten wel genoeg aan een flinke bak salade. En nu heb ik ook niet al te veel honger, valt dus mee.

Even een enigzins onsmakelijke vraag. Ik ben nou per afgelopen maandag begonnen met SB. En ik heb echt elke avond last van winderigheid en darmkrampen. Is dat normaal? Zou dat komen door alle vezels die ik ineens eet?
Spoilers!
pi_56090619
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest van Sonja aardappelen, prei en kabeljauw eten. Bah, wat flauw.
ja.. goh.. hè...

doe anders gewóón gezond eten
Ja doei.
pi_56090651
Als ik dat zo lees, ben ik echt blij dat ik geen SB doe en gewoon zelf bedenk wat goed voor me is.
pi_56090759
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, sinds ik maandag begonnen ben gaat het steeds beter met een normaal eetpatroon aanhouden. Ik had niet gedacht dat dat al zo snel zou gaan. Ik mis alleen wel m'n zoetmomenten. Die haal ik gewoon niet uit fruit ofzo. Ik heb ook al de hele week een lichte trek in dropjes. Maar ik doe het niet, en daar verbaas ik mezelf eigenlijk mee. Mooi dus.

Vandaag wel echt smerig gegeten. Ik moest van Sonja aardappelen, prei en kabeljauw eten. Bah, wat flauw. En ik had de prei nog wel gewokt met een klein beetje woksaus. En de vis was ook gekruid, maar nog steeds smaakte het voor geen meter. Gelukkig had ik laat ontbeten en geluncht, dus ik had met avondeten wel genoeg aan een flinke bak salade. En nu heb ik ook niet al te veel honger, valt dus mee.

Even een enigzins onsmakelijke vraag. Ik ben nou per afgelopen maandag begonnen met SB. En ik heb echt elke avond last van winderigheid en darmkrampen. Is dat normaal? Zou dat komen door alle vezels die ik ineens eet?
Probeer de prei een volgende keer te stoven dat werkt beter dan wokken. Gewokte prei is wel lekker in combi met andere groenten, maar zo alleen, dan blijft het vaak te saai. Gestoofde prei past ook goed bij vis. (ik weet niet of dit recept nog eens terugkomt bij Sonja, maar goed) Wat betreft de broekhoest (zo noemde laatst iemand winderigheid ) Eet je zoveel vezels bij Sonja dan? Ik dacht dat vezels juist goed waren voor de stoelgang?
pi_56090857
Nou, ik zit ineens wel aan de volkorencrackers enzo, dus daar zou het door kunnen komen. Vezels zijn ook wel goed, maar ik denk dat mijn lichaam er even aan moet wennen ofzo.

En die prei neem ik gewoon niet meer volgende keer dat ze dat voorschrijft, ze kan de pot op. Prei is prima in een ovenschotel of in combinatie met andere groente, maar zo los... Bah.

Over pot gesproken, ik dacht dat broekhoest diarree was!
Spoilers!
pi_56090932
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

O? ik dacht, vanwege de hoest dat ze scheten bedoelden?? hè bah, we dwalen af
pi_56090989
Maar je kan toch andere groente toevoegen?
Zoveel kcal zit daar meestal niet in
pi_56091753
Groente is groente toch? Of je nou broccoli of prei neemt, groente is goed, dus maakt verder ook niet echt uit nee
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:02:05 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56094455
Goedemorgen .

Fipo! .

@ met iemand slapen in een éénpersoonsbedje. In het begin vind ik het heel gezellig allemaal, maar hoe slaperiger ik word, hoe liever ik wil dat die ander maar opzout . In Parijs sliep ik ook met Mark in één bed en ik heb de eerste twee nachten totaal niet geslapen, omdat hij steeds bewoog en hij beweerde dat 'ie niet kon slapen, omdat ik steeds bewoog .

Net ontbeten (yoghurt met banaan), nu een kop thee en ik zal eens aan de studie. Zondag vier ik mijn verjaardag (maandag jarig, niet vergeten hè, mensen ) en mijn moeder maakt op mijn verzoek een appeltaart .
Niet meer actief op Fok!
pi_56094539
Goedemorgen
Ik woog vanmorgen 71 (hetzelfde als in het lijstje) ik vind het wel vervelend dat mijn weegschaal afrond op halve kilo's dan zie je niet meteen als je afgevallen bent
pi_56094986
Met zn tweeën in een éénpersoonsbed kan ik prima! En dan slaap ik echt net zo makkelijk naast m'n zus of een vriendin als naast TARA
Leg mij lepeltje lepeltje met TARA of met een andere bekende vrouw en ik slaap als een blok rozen
En met een andere man in bed slapen weiger ik pertinent

Groente kan je niet teveel eten in Kcal Isabeau, dus behalve een vervelend volle maag alléén maar gezond
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:37:48 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56095232
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef freecell het volgende:
Leg mij lepeltje lepeltje met TARA of met een andere bekende vrouw en ik slaap als een blok rozen
En met een andere man in bed slapen weiger ik pertinent
Het maakt mij helemaal niet uit of ik met een man of een vrouw in bed moet slapen.
Bij een aantrekkelijke vrouw kan het nog wel eens zo zijn dat ik maar moeilijk de slaap kan vatten, maar ik kan niet zeggen dat ik er problemen mee heb .
Nu heb ik geen vaste relatie, dat maakt natuurlijk wel verschil . Maar als ik een nachtje logeer bij een vriend en ik kan kiezen tussen een matje op de vloer, de bank of bij hem in bed, dan kies ik toch vaak voor het laatste, vooral als 'ie een tweepersoons heeft . Volgend weekend logeer ik ook bij een jongen en die heeft ook gezegd dat ik wel bij hem in bed mag, maar ik weet niet of zijn vriendin dat zo leuk gaat vinden. Nu is die er niet en ze weet ook wel dat ik niet op jongens val, maar toch . Ik denk dat hij wel problemen met haar gaat krijgen als hij dat doet .
Niet meer actief op Fok!
pi_56095236
In de schaduw van de updates van jullie hardloopoefeningen...
Ik stuitte vanmorgen toevallig op dit YouTube-filmpje, één van de eerste hoepelfilmpjes die ik ooit zag. Een maand of wat later kocht ik zelf hoepels om het ook te proberen, en nu ik dit 'oude' filmpje weer eens zie kan ik niet anders dan concluderen dat ik alles in dat filmpje nu zelf ook kan!
Dat had ik toen echt nóóit verwacht.
Als het droog blijft dit weekend dan moest ik maar weer 'es met mijn hoepels naar het parkje achter mijn huis.

Oh, en ik slaap altijd probleemloos, in wat voor positie dan ook. Al is het in de aanwezigheid van een heel leuk meisje of leuke jongen natuurlijk gewoonweg zonde om te slapen.
pi_56095245
gets. .kan ik écht niet tegen

de eerste nacht dat René en ik samen sliepen was écht een opluchten

we lagen even gezellig tegen elkaar aan en toen we gingen slapen was het " en omdraaien "
zodra er geslapen moet worden liggen we allebei met de ruggen naar mekaar toe
Ja doei.
pi_56095442
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

we lagen even gezellig tegen elkaar aan en toen we gingen slapen was het " en omdraaien "
Ik hoef niet persé met de ruggen naar elkaar toe, als lepeltjes vind ik ook wel fijn, waar ik een hekel aan heb is als we ons allebei omdraaien en met de gezichten naar elkaar toe, ik vind het niet fijn om in elkaars gezichten te ademen. Dus moet ik aan de rechterkant van het bed liggen, dan kan ik op mijn favoriete rechterzijde liggen.
pi_56095541
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef minilotje het volgende:

Als het droog blijft dit weekend dan moest ik maar weer 'es met mijn hoepels naar het parkje achter mijn huis.
Hoepelen!! Lijkt me leuk. Maar om het in het openbaar te doen?
Ik zou me verschansen in huis
pi_56095630
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hoepelen!! Lijkt me leuk. Maar om het in het openbaar te doen?
Ik zou me verschansen in huis
Ha, maar dat mag ik eigenlijk niet meer van mijn lief omdat ik al teveel vazen, lampen, glazen en een viskom (!) aan gruzelementen heb gehoepeld.
Ik durfde eerlijk gezegd ook wel pas met m'n hoepels naar buiten toen ik er al wel aardig wat van kon hoor. De reacties zijn eigenlijk vooral heel leuk.
Ik zou me weer reuze ongemakkelijk voelen om in mijn dorp te gaan hardlopen.

Zucht.. Als ik dit soort filmpjes zie dan kan ik echt niet wachten tot het weer zomer wordt!

[ Bericht 4% gewijzigd door minilotje op 17-01-2008 10:06:45 ]
pi_56095678
Hmm, waar verdwijnt je (bier)buik(je) sneller van eigenlijk? Hardlopen of mountainbiken? Ik wil namelijk niet zozeer afvallen (gewicht boeit me niet ) maar wil nu wel ff de rem trappen op die buik van me. Want dat gaat de verkeerde kant op gewoon.
Probleem is echter dat hardlopen weer geld kost ( weer sportschoenen kopen anders gaan je voeten naar de zevende hemel ) en mountainbiken eigenlijk niet. (pak die van mn pa wel). Maar ik zie mezelf niet door echt door de buurt rennen, schaam me dood
Licht! En zo ware het daar.
pi_56095928
Ik snap dat niet zo goed: waarom zou je je schamen om zoiets sportiefs als hardlopen?
Persoonlijk schaam ik me meer als ik met een patatje op straat zou lopen. Hoelahoepen zou ik ook niet zo heel snel doen, maar dat is meer dat je op één plek staat en mensen dus láng naar je kunnen gaan kijken, daar heb ik nu ook weer geen behoefte aan Maar schamen zou ik me ook niet, vooral niet als ik goed zou kunnen hoelahoepen. (wat overigens niet het geval is )
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:16:33 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56095959
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:01 schreef Medellin het volgende:
Hmm, waar verdwijnt je (bier)buik(je) sneller van eigenlijk? Hardlopen of mountainbiken? Ik wil namelijk niet zozeer afvallen (gewicht boeit me niet ) maar wil nu wel ff de rem trappen op die buik van me. Want dat gaat de verkeerde kant op gewoon.
Probleem is echter dat hardlopen weer geld kost ( weer sportschoenen kopen anders gaan je voeten naar de zevende hemel ) en mountainbiken eigenlijk niet. (pak die van mn pa wel). Maar ik zie mezelf niet door echt door de buurt rennen, schaam me dood
Plaatselijk afvallen kan niet, dus je zult toch 'gewoon' moeten afvallen .
Zelf loop ik hard. Wat bedoel je met mountainbiken? Door de bossen heuvel op heuvel af of gewoon op asfalt? Met dat eerste verbrand je natuurlijk veel meer calorieën dan met het tweede . Ik zou toch gaan hardlopen als ik jou was. Kost 1 keer geld voor een goed paar schoenen, maar het is een heel laagdrempelige sport. Ik loop zelf altijd met schemering. Dan zijn er nog veel meer mensen op straat dan overdag, maar toch vind ik dat prettiger ofzo . Maar als je erover nadenkt is het belachelijk je te schamen voor het hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_56095966
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Ik snap dat niet zo goed: waarom zou je je schamen om zoiets sportiefs als hardlopen?
Persoonlijk schaam ik me meer als ik met een patatje op straat zou lopen. Hoelahoepen zou ik ook niet zo heel snel doen, maar dat is meer dat je op één plek staat en mensen dus láng naar je kunnen gaan kijken, daar heb ik nu ook weer geen behoefte aan Maar schamen zou ik me ook niet, vooral niet als ik goed zou kunnen hoelahoepen. (wat overigens niet het geval is )
Nou, ik zou me niet echt schamen voor hardlopen, hoor. Maar aangezien ik er zélf nogal een onnozele associatie bij heb, kan ik me niet voorstellen dat ik me er prettig bij zou voelen.
Ligt meer aan mij dan aan andere mensen, al moet ik zeggen dat ik in dit dorp merkwaardig genoeg nóóit mensen zie hardlopen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:18:37 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56095999
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Ja, dat eten op straat. Dat doe ik eigenlijk nooit, behalve dan een appel.
In de kerstvakantie was ik met Mark in de stad en we gingen een broodje halen bij Bart. Ik dacht dat we het broodje mee naar huis zouden nemen, maar hij dacht dat we het in de stad gingen opeten. Dat vond ik dus beslist niet leuk, hoor. Heb het broodje wel opgegeten, maar ik voel me echt ongemakkelijk bij eten in het openbaar.

En @ hoelahoepen: haha, ik zie jou al staan met een hoepel en dat er steeds meer mensen om je heen komen staan . Leg je een petje neer, krijg je nog geld ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_56096077
nou ik herken het wel hoor

ik loop de Evy lessen nu nog in het park hier, in rondjes over het iets minder verharde pad (asfalt loopt niet lekker) en ik vind het niet fijn als mensen mij al sjokkend en knalrood zien puffen

ok, m'n conditie is wel verbeterd, en het gaat allemaal wel redelijk soepel, maar het tempo is nog niet om over naar huis te schrijven en ja.. ik loop liever terwijl niemand me ziet (maar in het donker loop ik ook weer niet )zelfs af en toe, als ik een groep jongeren tegenkom, dan draai ik om
Ja doei.
pi_56096198
Mja, hier zie je het ook amper eigenlijk. Ben nou eenmaal niet zo open als sommige mensen, of hoe noem je dat precies

@Viking. Ja, maakt me niet uit, als die buik maar oprot Dat ik voor de rest dan gewicht kwijt raakt vind ik prima. Wat ik bedoelde is dat het me daar niet om draait =p
pi_56096331
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef Medellin het volgende:
Mja, hier zie je het ook amper eigenlijk. Ben nou eenmaal niet zo open als sommige mensen, of hoe noem je dat precies

@Viking. Ja, maakt me niet uit, als die buik maar oprot Dat ik voor de rest dan gewicht kwijt raakt vind ik prima. Wat ik bedoelde is dat het me daar niet om draait =p
Nou, ik heb een smalle taille en een strakke buik, dus eh.. Ga hoepelen!
pi_56096405
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Had je die smalle taille ook al voor je ging hoelahoepen? (zoniet, dan ga ik overwegen om zo'n ding aan te schaffen, want helaas heb ik niet zo'n smalle taille...)
pi_56096443
Goedemorgen.

Ik was 1,3 kilo aangekomen afgelopen weken. Maar gister voelde ik me weer niet lekker dus kreeg ik bijna geen hap door me keel. Sta ik vandaag op de weegschaal, ben ik 1,5 kilo afgevallen.
pi_56096557
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

Broekbraak is diarree
pi_56096695
Net ontbeten met komkommer, paprika en tomaatjes
Nu zijn ze nog steeds niet op dus denk dat ik de rest vanavond maar als toetje eet
Vanmiddag een broodje bij Bakker Bart halen waarschijnlijk....
pi_56096737
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Had je die smalle taille ook al voor je ging hoelahoepen? (zoniet, dan ga ik overwegen om zo'n ding aan te schaffen, want helaas heb ik niet zo'n smalle taille...)
Dat is toch erfelijk bepaald? Anders ga ik ook hoepelen
pi_56096748
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, die strakheid is puur en alleen van het hoepelen gekomen.
Mijn bouw is altijd wel zodanig geweest dat ik van mezelf een beetje zandloperfiguur heb (gewicht zit in mijn armen, kont en benen), maar het was allemaal allesbehalve strak.
Toen ik ongeveer een jaar geleden begon met hoepelen heb ik (door mijn enthousiasme, want het is zó leuk) eerst weken spierpijn (en blauwe plekken!) gehad, en daarna is het snel gegaan.
Sterke buikspieren (zonder enge blokjesvorming!), geen vet meer, je heupen gecontroleerd kunnen bewegen (denk buikdans! ), ritmegevoel, soepelheid, een enorm verbeterd evenwichtsgevoel..
Omdat het winter is heb ik het nu een maand of drie niet gedaan, maar mijn buik blijft er prima uitzien.

En als je een beetje verslaafd aan het hoepelen raakt dan kom je op een wel heel speelse, expressieve, vrolijkmakende manier aan je beweging. Ik moet er in totaal wel honderdduizenden kcalorieën mee hebben verbrand.

Let wel: 'kinder'hoepels uit speelgoedwinkels, daar heb je niks aan. Die zijn veel te klein en veel te moeilijk omhoog te houden. Ik hoepel met vrij zware, grote hoepels, speciaal gemaakt voor hoopdance.
pi_56096899
Ik zocht naar ee liedje van Anouk, krijg ik dit.. Zijn dan wel "gelukkig" van nature dunne meisjes/jonge meisjes maar die previews van die andere filmpjes... Brrrrrr... Als jullie maar niet zo gaan worden Zieke mensen bestaan er ...
pi_56097512
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het hier niet zo makkelijk gaat
Heb wel een smalle taille maar vraag me af of ik ooit nog een strakke buik krijg
pi_56097652
ik wil geen strakke buik zachte buikjes
Ja doei.
pi_56097889
Ik wil wel een strakke buik. Niet met blokjes, maar meer zoiets:

Als ik dat ooit voor elkaar krijg, dan trek ik ook zo'n snoepbroek aan
pi_56097899
Ik zei ook niet voor niets 'geen blokjes'. Ik vind gespierde buiken ook helemaal niet mooi. Je ziet bij mij eigenlijk ook geen spieren, het is gewoon heel plat en er flubbert niks.
pi_56098212
Pure jaloezie

Weet iemand trouwens een paar lekkere loopschoenen die niet zo duur zijn? Of iig het merk oid..sommige zijn echt abnormaal duur :/

( wel voor een man trouwens, want dat ben ik )

[ Bericht 61% gewijzigd door Medellin op 17-01-2008 11:46:44 ]
pi_56098426
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:30 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]

Zo'n snoepbroek hoeft niet Maar wel zo'n buikje ja
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:50:37 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56098518
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:30 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]

Dan willen we wel foto's hè .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:54:07 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56098639
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Medellin het volgende:
Pure jaloezie

Weet iemand trouwens een paar lekkere loopschoenen die niet zo duur zijn? Of iig het merk oid..sommige zijn echt abnormaal duur :/

( wel voor een man trouwens, want dat ben ik )
Ik kan je alleen maar adviseren om toch wat geld uit te geven aan hardloopschoenen.
Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar de kans op blessures schijnt met goedkopere schoenen toch wel groter te zijn. In de goedkopere schoenen zit namelijk minder demping en hoe meer demping erin zit, hoe beter je de klappen die je krijgt van het hardlopen op kunt vangen. Ik loop zelf op Nike Pegasus. De hardloopschoen van het jaar 2006 . Voor 100 euro moet je wel een goed paar hardloopschoenen kunnen krijgen.
Bedenk je ook dat je met dit weer waarschijnlijk niet zo snel op de fiets zult stappen. Hardlopen zul je echter altijd wel kunnen doen, ook als het plenst (of dat fijn is, is een tweede ). Ook bespaar je de kosten van de sportschool. Dat is ook al snel 30-40 euro per maand.
Het is even prijzig, maar je hebt wel een paar jaar plezier van je schoenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56098768
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

Zo gaat het bij Peter en mij ook. Al vind ik in een tweepersoonsbed toch wel fijner, omdat hij altijd de dekens jat

Vanochtend woog ik 60.5, dus de 60 komt alweer in zicht

In 1 week dus 1.1 kg kwijt
pi_56098806
en dan die snoepbroek zelf opeten en geen strakke buik meer hebben
Ja doei.
pi_56098924
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan willen we wel foto's hè .
Dat kan ik makkelijk beloven, want zo'n buikje met bijbehorende taille krijg ik toch nooit!
pi_56098946
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
en dan die snoepbroek zelf opeten en geen strakke buik meer hebben
Ja precies!!

Ik heb net ontbeten met 1 cracker met filet americain en 1 met smeerkaas met sambal. Iets teveel sambal opgedaan, komt bijna m'n neus uit
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:07:54 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56098982
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan ik makkelijk beloven, want zo'n buikje met bijbehorende taille krijg ik toch nooit!
Dat doet me denken aan het verhaal van Isabeau van gisteren. Haar moeder vroeg haar of zij geen belang had bij kleren in maatje 38 / 40. Isabeau: "Nee, daar pas ik nooit in joh!". En nu heeft ze gewoon maat 40.
Dus pas op je woorden, Conleche, ik vergeet het niet! .

Twee bammetjes met gebakken eitje op, glaasje Optimel erbij en ik kan weer verder .
Niet meer actief op Fok!
pi_56099009
quote:

[..]

Ik zou het ook wel willen, maar denk ook niet dat het gaat lukken

Maar goed, gewoon een platte buik zonder dat ik zwanger lijk vind ik ook al prima
pi_56099063
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan het verhaal van Isabeau van gisteren. Haar moeder vroeg haar of zij geen belang had bij kleren in maatje 38 / 40. Isabeau: "Nee, daar pas ik nooit in joh!". En nu heeft ze gewoon maat 40.
Dus pas op je woorden, Conleche, ik vergeet het niet! .
Als ik zo'n snoepbroek tegenkom, zal ik hem alvast kopen, voor het geval dat! Ik keek net op m'n Hyves en daar stond dat ik niet moest vergeten dat je maandag 24 wordt! . Kunnen ze me beter zondag nog even aan herinneren
pi_56099292
quote:

[..]

Ik wel, maar daarentegen zal ik nooit een broek maat 38 meer aankrijgen, vrees ik.
Heb nogal last van hardnekkig vet op mijn heupen, bovenbenen, heb ook zadeltassen en knievet. Voor mij lijkt me dat onbereikbaar: een catsuit of hotpants kunnen dragen. Heb wel weer een goede kont.

*zucht* , datgene dat ik het allermooist aan vrouwen vind, de benen, is bij mij juist mijn minpunt.
  Vis een optie? donderdag 17 januari 2008 @ 12:19:16 #200
70532 loveli
N
pi_56099301
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Medellin het volgende:
Zelf vind ik Asics een erg fijne pasvorm hebben, omdat die goed aansluiten aan mijn hiel. Ze kostten zo'n 45 euro in de aanbieding, niet abnormaal duur dus. Op Nike, Adidas en Reebok bv. kan ik niet lopen. Mijn eerste paar Asics heb ik gekocht (voor 229 echte guldens) in een winkel waar een video werd gemaakt toen ik over een loopband rende. Het was een eye-opener om het verschil te zien hoe ik liep op verschillende merken.
Kijk niet alleen naar de prijs, kijk vooral naar wat bij jouw voeten past. Ik heb probleemvoeten en Asics past bij mij. Voor een ander kunnen ze totaal verkeerd zijn.
crap in = crap out
pi_56099461
Mijn luch is aan het opwarmen, oerbrood met gemolten kaas

En ik heb ook Asics, lopen op zich prima, alleen ik kreeg er in het begin wel last van mijn knie van. Inmiddels gewend en prima schoen!
pi_56099512
Zo een candystring kun je bij de Expo kopen

Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek ?
Stond ik daar in m'n string een beetje naakt te zijn en kunstjes te doen

Mama, bedankt !
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:28:50 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56099519
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik zo'n snoepbroek tegenkom, zal ik hem alvast kopen, voor het geval dat! Ik keek net op m'n Hyves en daar stond dat ik niet moest vergeten dat je maandag 24 wordt! . Kunnen ze me beter zondag nog even aan herinneren
Ik heb de eerste felicitatie al binnen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:29:31 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56099532
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek ?

Mama, bedankt !
.
Niet meer actief op Fok!
pi_56099541
quote:

Mama, bedankt !
Lol

Ik voel me redelijk goed vandaag, dus ik ga met de grote schoonmaak beginnen hier thuis

afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
wc schoonmaken
kamer opruimen
alles stofzuigen en dweilen
oud papier in dozen doen

Dat gaat weer wat kcal kosten

En als ik het ff niet trek dan kom ik hier wel weer ff langs om uit te rusten
pi_56099731
quote:

Mama, bedankt !
Broek uit voor je enkel?? Ik vrees dat je je blonde god kan aanklagen wegens sexual harassment
pi_56099871
Ik had dat ook een keer. Lekker ding van een fysio en ik had een grote Hema-onderbroek aan omdat ik ongesteld was. O, wat schaamde ik me.
pi_56100342
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lol

Ik voel me redelijk goed vandaag, dus ik ga met de grote schoonmaak beginnen hier thuis

afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
wc schoonmaken
kamer opruimen
alles stofzuigen en dweilen
oud papier in dozen doen

Dat gaat weer wat kcal kosten

En als ik het ff niet trek dan kom ik hier wel weer ff langs om uit te rusten
Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...

Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
Spoilers!
pi_56101706
In de stad gelunched met een panini met brie en ananas niet erg gezond maar goed daar had ik al rekening mee gehouden
Over een paar uurtjes weer Evy lopen
pi_56101965
Ik heb net m'n laatste sushi achter de kiezen. Ik vind het een briljante lunch. Maar 241 cal. per portie!
pi_56101995
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...

Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
Jij ook succes dan met schoonmaken Ik heb de badkamer en wc al klaar, ga zo met de keuken beginnen

Moest tussendoor alleen nog 2 keer de stad in. Had eerst ontstopper gehaald, en toen kwam ik erachter dat de muscle bijna op was, dus kon ik daar weer een flacon van gaan halen. Gelukkig woon ik zelf midden in het centrum, dus was wel zo weer terug, maar toch niet echt handig.
pi_56102145
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n laatste sushi achter de kiezen. Ik vind het een briljante lunch. Maar 241 cal. per portie!
ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunch
(maar ook als ontbijt)
pi_56102383
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunch
(maar ook als ontbijt)
Ik haal het gewoon bij de Appie hoor! Die heb je bij jullie toch wel?
pi_56102498
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hahaha ja de volgende x moest ik maar sportkleren meenemen want k moet ook in zo een zaaltje gaan lopen en dat wou ie me nu niet aandoen
pi_56102562
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:

[..]

zelfgemaakt
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:27:29 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56102584
Nou niet echt motiverend dit.
Ik zeg net tegen Mark: "We gaan straks even hardlopen."
Komt 'ie met allemaal smoesjes: 'Ik moet nog naar winkel, moet nog OV ophalen, moet leren', terwijl 'ie pas om half 12 eens uit bed kwam. Sta dan eerder op.
Iig: ik ga me iets minder van hem aantrekken en gewoon lekker lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56102596
Zooooo, wat heb ik net een lekkere salade opgepeuzeld in mijn keuken.
Friséesla, sappige peer, zachte geitenkaas, gesnipperd sjalotje, zwarte peper en honingmosterd-dressing.
Vanavond kippensoep!
En vanavond weer eens wat yoga oefenen met mijn vriendje.
pi_56102606
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou niet echt motiverend dit.
Ik zeg net tegen Mark: "We gaan straks even hardlopen."
Komt 'ie met allemaal smoesjes: 'Ik moet nog naar winkel, moet nog OV ophalen, moet leren', terwijl 'ie pas om half 12 eens uit bed kwam. Sta dan eerder op.
Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!
pi_56102705
ik vraag me nog steeds af of dat goed is hè?

Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb , dat ik de rest van de dag minder eet

maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..

nogmaals, ik doe het dus zelf ook wel eens, maar vraag me af of dat zin heeft
Ja doei.
pi_56102829
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef minilotje het volgende:

En vanavond weer eens wat yoga oefenen met mijn vriendje.
yoga... jaaajaaa

heb gisteren ook met geitenkaas in m'n handen gestaan... maar dat is best vet, toch? (kon het op de achterkant niet vinden)

geitenkaas met walnoten en een klein beetje honing/azijndressing met rucolaaaaa yum...
Ja doei.
pi_56102844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:

Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb , dat ik de rest van de dag minder eet

maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..

Ik denk best dat als je weet dat je al weet dat je 's avonds wat meer cal. gaat binnenkrijgen dan normaal, dat je dan overdag wat magerder eet. Ik zou echter geen maaltijden gaan overslaan, dan heb je tegen de tijd dat het avond is zo'n honger dat je veel te veel gaat eten. Ik weet bv dat wij as. zondag bij Dynastie gaan eten en dan neem ik daar Crispy Duck (goddelijk, echt het lekkerste wat ik ooit heb gehad) Nou, dan eet ik overdag wat minder. Ook omdat de duck natuurlijk nog lekkerder is als je wel een béétje trek hebt

* conleche gaat direct meneer C. bellen om te informeren of hij niet vergeten is te reserveren
pi_56102948
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yoga... jaaajaaa

heb gisteren ook met geitenkaas in m'n handen gestaan... maar dat is best vet, toch? (kon het op de achterkant niet vinden)

geitenkaas met walnoten en een klein beetje honing/azijndressing met rucolaaaaa yum...

Jaaaaa, yoga jaaaaa. Echt.

En ja, geitenkaas is vettig. Net als alle kaas, behalve 'light'-kaas, maar dat komt er in mijn huis niet in!
Maar vet hoort erbij in een gevariëerd dieet!
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:40:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56102957
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:28 schreef minilotje het volgende:

[..]

Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!
Ik heb geen verkering met hem . Hij is m'n huisgenoot (vandaar dat z'n naam hier steeds langs komt).
We liepen altijd samen, maar de laatste tijd is 'ie een beetje aan het mokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56102986
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb geen verkering met hem . Hij is m'n huisgenoot (vandaar dat z'n naam hier steeds langs komt).
We liepen altijd samen, maar de laatste tijd is 'ie een beetje aan het mokken .
Haha, okee. Niks gezegd!
pi_56103189
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Jaaaaa, yoga jaaaaa. Echt.

En ja, geitenkaas is vettig. Net als alle kaas, behalve 'light'-kaas, maar dat komt er in mijn huis niet in!
Maar vet hoort erbij in een gevariëerd dieet!
ik haal ook écht geen light producten in huis, zoals light kaas enzo zit geen smaak aan

enige wat ik light heb is een pak aldi-sap
Ja doei.
pi_56103283
Het enige dat ik heb is Coca Cola Zero. Vooral voor mijn vriendje, dat wel, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een prima alternatief voor de regular-versie. In tegenstelling tot Coca Cola Light, wat ik dan wél weer heel smerig vind.
pi_56103461
Gelukkig vind ik wel heel veel light producten lekker!

-Fanta en colalight, prima spul!
-30+ kaas, gerijpt van millner of cantenaar
-al die optimel drankjes: heel goed te doen
-chips (lekkerder dan de vette variant zelfs!)
-ijs
-dropjes
-slankroom om te koken
-lightboursin
en dan nog wel zo wat denk ik.....

Afijn, wat ik echt niet lekker vind is 20+ kaas en light pindakaas.
pi_56103564
Zo, ik ben klaar met de wc/badkamer/afwas/keuken, zo alleen nog ff mn eigen kamer en dan vind ik het wel weer goed

Ik vind de meeste light producten oo best lekker hoor Alleen 20+ kaas vind ik niet te eten, heb altijd 30+ gewone kaas en 20+ smeerkaas, dat vind ik wel lekker En altijd cola-light hier
pi_56104314
oh ja, boursin light heb ik ook geloof ik, voor het koken..
Ja doei.
pi_56105176
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja die hebben we wel maar komen we niet lang verhaal
pi_56105214
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:

Balansdagje houden maar dan op de dag zelf, natuurlijk heeft dat zin als je tenminste wel een beetje in houd
pi_56105387
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja die hebben we wel maar komen we niet lang verhaal
Je maakt me nieuwsgierig

Ik belde meneer C. om te vragen offie Dynastie niet was vergeten te bellen, zijn ze gewoon de hele maand januari gesloten. Hij had nu bij le Garage gereserveerd. Nou ja, ook leuk!
pi_56105755
Hoelaat gaat het schemeren Dan ga ik ff hardlopen
pi_56105809
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Ikzelf heb vanwege mijn postuur bijvoorbeeld een sterke voorkeur voor pofmouwtjes, prinsessenlijn, strakke taillering, wijde rokjes en broeken met wijdere pijpen.

Al máánden hangen de winkels echter vol met skinny-broeken met smalle broekspijpen en shirtjes met een empire waist; van die topjes die meteen onder je borsten al wijd uitlopen. Wég taille. Het moge duidelijk zijn: in de huidige mode zou ik er dus uitzien als een aardappel op beentjes.

Zijn jullie je ook zo bewust van kledingmodellen die je wél en niet kunt hebben? En balen jullie er ook zo van dat je soms een seizoen moet wachten voordat je de H&M weer in kunt?
pi_56105900
ik doe niet echt aan mode hetgene jij hierboven omschrijft met al die termen zegt me he-le-maal niets

ik koop wat goedkoop is bij H&M of Hema of Miss Etam-Outlet, en dan vind ik 't wel weer prima.. ik HAAT winkelen
Ja doei.
pi_56105939
Ik ben zo blij met de skinny Lijken mn benen nog langer/dunner in
met een gewone broek lijk ik juist eerder massief, draag bijna alleen nog maar skinnys

en draag juist empire waist zodat je 1. mn buikje niet ziet/zag 2.je nog ziet dat k iets van borsten heb 3. een soort optische taille creert
en dan een skinny eronder zodat 't niet massief wordt

Dus eh.. precies wat jij niet draagt
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:22:04 #237
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56105988
@ Conleche: le Garage, poehpoeh, chique hoor. Denk ik dan, nog nooit geweest namelijk.
Ik eet vanavond in ieder geval gebakken krieltjes (want die liggen nog in de koelkast en ze moeten op). Misschien met witlof en ei en ham (dat moest ik namelijk gisteren van Sonja eten). Dan kan ik meteen het samen eten met huisgenoten van gisteren compenseren, want toen ben ik me toch wel een beetje te buiten gegaan aan al die lekkere hapjes...

Kleding: ik heb inmiddels wel een skinny jeans. Maar die bloesjes die zo wijd uitlopen kan ik ook niet aan. Bij mij zie je namelijk altijd sowieso dat ik iets (lees veel) borsten heb. En met zo'n shirtje zie ik er uit als 10 kilo zwaarder/ zwanger. Iets met een tailleband/riem staat me dan weer wel. Of gewoon iets straks, liefst met v-hals. Kortom: met winkelen kijk ik vooral naar wat míj staat. Mocht dat toevallig in de mode zijn, dan leuk. Maar je zult mij niet zien in een A-lijn-jurkje of zoiets.

[ Bericht 34% gewijzigd door egeltje1985 op 17-01-2008 16:27:57 ]
pi_56106124
o en k draag heel veel shirtdresses.. eigenlijk alleen maar
pi_56106216
quote:

Mama, bedankt !
Onbetaalbaar! !

Zwaar ongesteld naar de fysio gaan voor de eerste keer, daar op dat bankje liggen met je zwarte hipster met mooie witte vleugels er onderuit van het maandverband . Ook leuk. Was ook zo'n relatief jonge man.

Ik eet als ik weet dat ik 's avonds vet of veel ga eten overdag vaak ook wat minder. Dan voel ik me niet zo ontploft.

En Milner 30+ extra gerjipt ... zooo heerlijk hemels lekker. Proef niet eens dat het slanker zou zijn, maar die heerlijke zoute smaak van extra gerijpte kaas

... ik verga de hele dag al van de buikpijn, heb al wat ingenomen maar dat lijkt niet te werken ... niet erg veel gegeten tot nu toe dus, totaal 3 boterhammen en that's it . Vanavond bij een vriendin eten, weet niet wat, en daarna lekker shoppen
pi_56106383
Oh ja, mode ... doe ik niet aan ... draag vooral lekker wijde skatebroeken (lijken mijn bovenbenen niet zo dik in, die zitten namelijk lekker ruim, en lopen wijd uit: lijk er nog langer in ook) en gewone truien/vesten. Tuniekjes, skinny, etc moet ik maar niet proberen, dat zag er niet uit. Een boerenworst in een te strak velletje zag er nog slanker uit . Rokjes vermijd ik ook: ik heb niet echt mooie knieën, die bedek ik liever.

Nog genoeg keuze over (en nu hoef ik ook niet zo vaak nieuwe kleren te kopen, wat ik draag komt toch nooit in de mode en kan dus nooit in zijn)
pi_56106416
Ik ga zeker niet met de mode mee als het mij niet staat. Zo vind ik de skinny jeans echt alleen maar mooi staan als je hele slanke en vooral rechte benen hebt. Anders is het altijd onflatteus. Hetzelfde geldt voor je broek in je laarzen dragen: ook alleen maar doen als je in het bezit bent van wonderbenen. Kijk, ik ben best tevreden over m'n benen: ze zijn stevig en gespierd en zien er prima uit bloot, maar ze zijn té stevig voor een skinny jeans. Mijn sterke punten zijn m'n schouders icm m'n decolletee, dus daar wil ik nog wel eens de nadruk opleggen. Maar niet nu, want ik heb het koud. Kijk in het wat dragen-we-vandaag-topic voor wat ik vandaag aanheb...
pi_56106449
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Ik doe niet echt mee aan de mode, koop liever iets wat ik gewoon een tijd kan dragen, zonder dat het meteen "uit" is. Maar ik hou er wel rekening mee dat ik geen shirtjes met streepjes in de breedte neem, omdat mn buik dan nog dikker lijkt.
pi_56106609
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga zeker niet met de mode mee als het mij niet staat. Zo vind ik de skinny jeans echt alleen maar mooi staan als je hele slanke en vooral rechte benen hebt. Anders is het altijd onflatteus. Hetzelfde geldt voor je broek in je laarzen dragen: ook alleen maar doen als je in het bezit bent van wonderbenen. Kijk, ik ben best tevreden over m'n benen: ze zijn stevig en gespierd en zien er prima uit bloot, maar ze zijn té stevig voor een skinny jeans. Mijn sterke punten zijn m'n schouders icm m'n decolletee, dus daar wil ik nog wel eens de nadruk opleggen. Maar niet nu, want ik heb het koud. Kijk in het wat dragen-we-vandaag-topic voor wat ik vandaag aanheb...
Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashion
mijn sterkste punt zijn mijn lange rechte benen die ik dus in een skinny in een laars doe
Lang haar heb je Als ik zo een "kort" truitje aandoe zoals jij aanhebt ben ik net 2 benen met een minibovenlichaampje
pi_56106728
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashion
mijn sterkste punt zijn mijn lange rechte benen die ik dus in een skinny in een laars doe
Lang haar heb je Als ik zo een "kort" truitje aandoe zoals jij aanhebt ben ik net 2 benen met een minibovenlichaampje
Ik geloof je want ik kan me een foto van jou op de trap herinneren en daar leek het idd of je hele slanke benen had! (of ze recht waren, dat kon ik dan weer niet zien..) Het truitje wat ik nu aanheb is niet eens zo kort, maar in combi met de lage jeans lijkt het zo.

Haar heb ik net voor kerst zo'n 15 cm. afgehaald, dus was nog veel langer!
pi_56106886
quote:
Ikzelf heb vanwege mijn postuur bijvoorbeeld een sterke voorkeur voor pofmouwtjes, prinsessenlijn, strakke taillering, wijde rokjes en broeken met wijdere pijpen.

Al máánden hangen de winkels echter vol met skinny-broeken met smalle broekspijpen en shirtjes met een empire waist; van die topjes die meteen onder je borsten al wijd uitlopen. Wég taille. Het moge duidelijk zijn: in de huidige mode zou ik er dus uitzien als een aardappel op beentjes.

Zijn jullie je ook zo bewust van kledingmodellen die je wél en niet kunt hebben? En balen jullie er ook zo van dat je soms een seizoen moet wachten voordat je de H&M weer in kunt?
Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of niet Het moet natuurlijk niet te strak zijn, maar die Alijn jurkjes trek ik ook gewoon aan.
Wel vind ik het mooiste als je mijn taille wel goed ziet natuurlijk, maarja dat gaat niet altijd
pi_56106903
benen zijn toch altijd recht ? Of bedoel je O-benen?
pi_56106978
De skinny is echt goed, maakt mn lange benen nog langer en optisch dunner
Die niet getailleerde wijd uitlopende topjes vind ik bij iedereen stom staan. Ook als je dun bent. Ik vidn het zwangerschapsdingen en het lijkt bijna altijd wel of je een dikke buik eronder hebt. Nee voor mij niet die dingen!

Vandaag de stad even ingeweest en 2 setjes bij hunkemoller gekocht Ben vet blij nu ik eindleijk mn juiste maat weet

Verder vanmorgen ontbeten met cruesli balans, actimelkje, vanmiddag 2 sneetjes borterham met kipvlees erop en nog 4 knoflookkoekjes gehad, kon he tniet weerstaan.

Vanavond vis in boemboembalisaus (ofso) met broccoli en aardappels
pi_56107003
ik heb dikke bovenbenen dus mijn benen zijn zeker niet recht
Ja doei.
pi_56107040
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of niet Het moet natuurlijk niet te strak zijn, maar die Alijn jurkjes trek ik ook gewoon aan.
Wel vind ik het mooiste als je mijn taille wel goed ziet natuurlijk, maarja dat gaat niet altijd
Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon niet . Vanavond misschien nog een paar shirtjes bij H&M kopen, als ik iets kan vinden (felle kleurtjes!). Hoop ik.
pi_56107090
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon niet . Vanavond misschien nog een paar shirtjes bij H&M kopen, als ik iets kan vinden (felle kleurtjes!). Hoop ik.
Als ik het niet mooi vind staan is het inderdaad ook al snel net leuk meer. Maar ik trek me minder aan wat andere mensen voorschrijven bij mijn lichaam

Trouwens les 5 van Evy vandaag ging wel erg makkelijk
pi_56107094
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:

pi_56107142
Je bovenbenen zijn toch altijd dikker
overal evendik zoals hier
is een beetje eng
Zelfs bij hen is t bovenbeen dikker

was aan het googelen op plaatjes van dikke bovenbenen maar kon niet echt iets vinden
alleen zulke vrouwen
pi_56107181
Hee, ik heb net zulk lang haar als Conleche!
Maar geen dunne benen. Snif.
pi_56107187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:

[ afbeelding ]
Troost je, ik ook niet hoor (en ik vind je tekening echt ge-ni-aal! )
pi_56107263
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:

[ afbeelding ]

Mooie paint maar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
pi_56107283
Wat een creatieve tekening hehe
pi_56107315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mooie paint maar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
Nou, kijk maar naar buiten!
pi_56107317
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
benen zijn toch altijd recht ? Of bedoel je O-benen?
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
pi_56107357
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
ow maar x benen zijn juist schattig ik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staan haha
pi_56107394
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou, kijk maar naar buiten!
Ik zie ze eigenlijk niet al teveel, gelukkig
Tenminste niet in combinatie met zo'n broek én zo'n shirtje
pi_56107400
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ow maar x benen zijn juist schattig ik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staan haha

Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....

-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft
pi_56107537
Ja, inderdaad, van die regenwormbeentjes.
Bij dertienjarigen vind ik het nog wel lollig, maar verder..
pi_56107680
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Af en toe ben jij echt zo grapppig he
pi_56107767
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoor behoorlijk o-ig.
pi_56107916
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
pi_56108281
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
pi_56108301
evy les 1, ik dacht dat ik doodging
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal wel bleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
pi_56108325
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
ze staat niet recht op haar benen, leunt teveel op rechterbeen
(vandaag geleert bij de fysio )
pi_56108328
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari

Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
pi_56108332
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal wel bleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
Jij bent ook verbazingwekkend grappig Zullen we komisch duo worden????
pi_56108363
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel een eerlijke reactie
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:51:30 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
-slankroom om te koken
Waar haal je dat? . Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."

Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56108508
quote:
-modepraat-
Herkenbaar. In een skinny met zo'n empiretuniekgeval worden al mijn slechte punten benadrukt.

Ik zie er het best uit in broeken met lage tailleband die strak om heupen en kont zitten en dan wijder uitlopen (lang leve de Only Paris jeans) en nauwsluitende shirtjes/bloesjes/truitjes.
pi_56108520
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:55:05 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108527
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_56108533
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar haal je dat? . Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."

Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen .
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze )
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:02 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108548
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze )
Ja, ligt eigenlijk wel voor de hand dat je dat bij Appie haalt (kom jij überhaupt wel eens bij een andere super? ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:33 #278
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56108560
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje? .
Lijkt dikker natuurlijk
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:57:03 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108579
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vandaag gelopen?
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven .
Dat belooft nog wat voor vanavond . Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:58:21 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108597
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Lijkt dikker natuurlijk
Ah ja, nu je het zegt . Maar als je echt dik bent, ga je echt niet in een skinny ding lopen, hoor. Lijkt mij dan. Strakke shirtjes zijn dan ook not done.
Maar mij zul je sowieso nooit in een skinnygeval zien, al word ik superdun.
Niet meer actief op Fok!
pi_56108607
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven .
Dat belooft nog wat voor vanavond . Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Dat gevoel heb ik nooit, maar ik heb toch kennelijk ergens last van een soort astma omdat ik wel zo piep altijd
pi_56108614
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:47 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108647
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
Niet meer actief op Fok!
pi_56108745
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
Ja, en als creme fraiche. Produktomschrijving:
quote:
Room Culinair

Met Room Culinair van Campina Kookidee maakt u elke dag van de week warme gerechten nog lekkerder. Het geeft een romige smaak aan warme (pasta)sauzen, soepen, pasta’s, roerbakgerechten, stamppotten en hartige taarten. Room Culinair is het houdbare, pure zuivelproduct om thuis in voorraad te hebben.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:08:37 #285
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56108791
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
pi_56108824
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef minilotje het volgende:
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari

Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepen wilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Ja doei.
pi_56108877
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef spoor4 het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
pi_56108961
Had trouwens dinsdag de piepjes test op school. Vorig jaar een 4 voor. Bij 6.5 trap (dus 65 baantjes van 20 meter.) Lekker slecht dus! Nog nooit een voldoende voor gehaald, voor de coopertest ook niet. Laatste keer dat ik die liep (eind vorig schooljaar) een 4 voor gehaald.
Me conditie was niet echt denderend dus.

Nu liep ik gewoon als laatste heen en weer! Terwijl de rest al ahad opgegeven!

Trap 10 gehaald! (100 baantjes van 20 meter) En een 7 gescored!

Hulde aan de conditie training.
pi_56109016
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
pi_56109026
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepen wilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Het lijkt me heel leuk! In mijn huiskamer heb ik wel een plek die groot genoeg is om omgestoord te hoelahoepen. En het maakt ook nog eens geen lawaai..alhoewel..ik kan me voorstellen dat het een 'swoesjjjjjj'-geluid maakt als je eenmaal goed opdreef bent
pi_56109036
morgen mag ik weer Evy-en hoop dat het droog is
Ja doei.
pi_56109049
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vandaag gelopen?
Ja tussen 17:19 en 17:46 aan m'n posts te zien 1e les evy
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:20:17 #293
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56109051
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
Als ik het aantal kilometer deel door de tijd kom ik op ongeveer 11 km/u... maar dan sta ik onderweg wel een paar keer te wachten voor verkeerslichten enz.
Ik weeg nu ongeveer 66/67 kilo.
pi_56109052
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Gewas het volgende:
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
Tada.

doe mij die benen maar
pi_56109083
gets wat een lelijke broek
Ja doei.
pi_56109118
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tada.

[ afbeelding ]

doe mij die benen maar
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
pi_56109198
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!

-edit- weer een foto gevonden:

Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek
pi_56109357
ZIet er wel heel eng uit!
pi_56109434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!

-edit- weer een foto gevonden:
[ afbeelding ]

Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek
Is dat voor mannen? Nee, niks voor mij.
pi_56109656
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tada.

[ afbeelding ]

doe mij die benen maar
Doe mij die buik maar
pi_56109700
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Jeipod het volgende:
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoor behoorlijk o-ig.

behoorlijke x benen ja

Nieuw topic: Slank de lente in #118
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')