Goed zeg!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
bijna-meepost-post
heb nu een bmi van 27.1
voor het topic sluit wil ik hier 'legaal' kunnen posten![]()
Direct, zodra je je wijziging hebt ingevoerd op de website!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef minilotje het volgende:
Verdorie, volgens bovenstaand lijstje ben ik nog steeds niet afgevallen!![]()
Wanneer wordt dat lijstje eigenlijk bijgewerkt?
Doe je wel "resultaat toevoegen" en niet "plan aanpassen?"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:28 schreef minilotje het volgende:
Verdorie, volgens bovenstaand lijstje ben ik nog steeds niet afgevallen!![]()
Wanneer wordt dat lijstje eigenlijk bijgewerkt?
Ha, je hebt zeker dat vreselijke, hyperAmerikaanse filmpje van Fox News gezien?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Minilotje, wat een nuttige site dat sparkpeople! De meest complete dieetsite die ik tot nu toe op internet ben tegengekomen. De eigenaar van de site heeft er zelf al 5 miljoen dollar ingestopt en hij doet het alleen om mensen te helpenEcht geweldig van die man.
Haaa, toetjes na het eten, en groenten uit eigen tuin. Dat maakt me blij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef conleche het volgende:
Gisteren was de paella maar zozo. Maar meneer Conleche had zo z'n best gedaan dat ik toch een klein bordje heb leeggegeten. Voor de rest aangevuld met de veldsla, met tomaat, ui, parmezaanse kaas en geroosterde pijnboompitten. Als toetje had ik wat frambozensorbetijs. Zodirect even een lunch verzinnen en voor vanavond staat er boerenkoolstamppot uit eigen tuin op het programma, met een biologisch kalkoenworstje ipv die vette rookworst.
Heerlijk, en heel Atkins.....hoewel ik geen Atkins meer zou doen, werkte het fantastich voor me. Ik krijg nl. gierende trek van koolhydraten, en die laat je bij Atkins nagenoeg weg. Ik had dus nooit honger, at heerlijk (wel 1800 kcal per dag) en viel 7 kilo af in 2 weken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef conleche het volgende:
Mijn lunch:
60 gram koud vlees (biefstuk in reepjes gesneden)
5 cocktailgarnalen
1 kwarteleitje
tomaat met ui
Ik heb ook heel lang Atkins gedaan en het werkte voor mij ook als een tiet, maar ooh, wat miste ik m'n boterhammetjes en m'n rijst en eigenlijk alle koolhydraten!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heerlijk, en heel Atkins.....hoewel ik geen Atkins meer zou doen, werkte het fantastich voor me. Ik krijg nl. gierende trek van koolhydraten, en die laat je bij Atkins nagenoeg weg. Ik had dus nooit honger, at heerlijk (wel 1800 kcal per dag) en viel 7 kilo af in 2 weken.
Dat is natuurlijk voor iedereen anders, je hoort vaak 2000kcal maar dat is voor mij veelste veel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef Bob. het volgende:
Hai dames en heren,
Sorry dat ik hier als nieuweling zo binnen kom vallen, maar ik had ik vraagje en vroeg me af of jullie konden helpen; Wat is nou normaal voor een volwassen persoon om te eten?
Ik eet al tijden namelijk niet echt goed, dan weer te veel dan weer dagen nauwelijks iets en daar moet maar eens wat aan gebeuren. (Tjsa, een beetje laat voor de goede voornemens, maar hey beter laten dan nooit.)
En wat ik op het voedingscentrum zie bijvoorbeeld lijkt me zo veel..
Ik lees hier trouwens wel af en toe mee en vind dat jullie heel goed bezig zijn! Gezond eten en afvallen is lastiger dan het lijkt en zo goed als veel mensen hier bezig zijn zou ik het ze niet zo snel na doen.
Ik ben trouwens 19, een meisje en vrij lang, neem aan dat dat ook nog wel uit maakt voor wat je mag eten.![]()
Meid, run jij een viersterrenrestaurant ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:25 schreef minilotje het volgende:
[..]
Haaa, toetjes na het eten, en groenten uit eigen tuin. Dat maakt me blij.![]()
Ik voel me eindelijk opgeknapt genoeg om te koken, dus vanavond eten we Cubaanse stoofkip met saffraanrijst en als toetje een vanille-flan met dulche de leche (gecondenseerde melk ingekookt tot dikke, stroperige toffee).
Zojuist als brunch twee maisbroodjes uit de oven op, met fijngesneden kerstomaat, gesnipperde sjalotjes en geraspte cheddarkaas. Een boel rode en witte druiven en een kiwi.
Verder eet ik niks vandaag.
Bob., hoor, dus met puntquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Leuke naam voor een meisje, BobMaar eh, wat er op de site van het voedingscentrum staat is correct en niet veel. Als je dat als uitgangspunt neemt en vooral magere produkten neemt dan heb je nog steeds best weinig energie binnen gekregen. Ik heb ooit een keer hun aanbevolen hoeveelheden in de eetmeter ingevoerd met alleen erg magere dingen en kwam toen rond de 1000 kcal uit
Jij hebt ged*****load!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bob., hoor, dus met punt.
Zo, net gestudeerd, nu ga ik even een filmpje kijken (Atonement), dan koken en eten en vanavond maar weer even aan de studie. Ik merk dat ik dit werk veel liever 's avonds / 's nachts doe. Ben ik creatiever, schiet het meer op.
Hm ik heb net op de site van het voedingscentrum ook eens gekeken bij de caloriechecker, en dan lijkt het inderdaad niet te veel als je naar de calorieën kijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Leuke naam voor een meisje, BobMaar eh, wat er op de site van het voedingscentrum staat is correct en niet veel. Als je dat als uitgangspunt neemt en vooral magere produkten neemt dan heb je nog steeds best weinig energie binnen gekregen. Ik heb ooit een keer hun aanbevolen hoeveelheden in de eetmeter ingevoerd met alleen erg magere dingen en kwam toen rond de 1000 kcal uit
Hihi, nee hoor, ik hou van koken. Vandaag thuis = veel tijd, en als lief en ik moeten werken eten we ook vaak pas om acht uur ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, run jij een viersterrenrestaurant ofzo?. Waar haal je de tijd vandaan?
.
Ik stop nog niet officieelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: hoe ga je dat dan doen met je kamer enzo als je met je studie stopt? (ik neem aan dat je dan geen stufi meer zal krijgen en een uitkering lijkt me lastig).
Ik zou het wel willen, maar mijn lijf niet. Ik krijg gewoon trek rond 16.00, en als ik dat niks eet word ik helemaal trillerig. Het is het beste voor je lijf om elke paar uur iets te eten, zodat je bloedsuikerspiegel gelijkmatiger blijft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef minilotje het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer die (zoals ik) standaard géén tussendoortjes eten?
Ik krijg met mn nieuwe ( naja oudequote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:21 schreef Plukie86 het volgende:
@ Sylvana: als je je uitschrijft krijg je een evenredig deel van je schoolgeld weer terug. Ik vraag me alleen af; hou je dan nog wel studiefinanciering over als je weer met een opleiding gaat beginnen?
Ik zou het niet kunnen denk ik. Als ik vroeg les heb en dan om 7:30 ontbijt ofzo, kan ik niet door tot 13:00 voor de lunch. Maar vanochtend was m'n tussendoortje een bakje bramen en vanmiddag een appel, dus het hoeft niet zo veel voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef minilotje het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog meer die (zoals ik) standaard géén tussendoortjes eten?
Nee, dan krijg ik echt honger en het is juist goed om (gezonde) tussendoortjes te eten, om je stofwisseling op gang te houdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef minilotje het volgende:
Maar moet je de andere stufi dan niet allemaal terug betalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik krijg met mn nieuwe ( naja oude) opleiding geen stufi meer, omdat ik die in deeltijd ga doen, en er dan dus gewoon een salaris naast heb
Dus zodra ik daar een baan voor gevonden heb, dan zet ik ook mn stufi stop
Ik eet nooit 'geplande tussendoortjes', helaas zwicht ik dus vaak voor snoepgoed, koek en andere zoete zooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef minilotje het volgende:
Dan vraag ik me wel af: kan jij ten alle tijde thuis eten? Want een boterham weghappen is weer iets anders dan de vrij uitgebreide dingen die ik je hier zie posten. Ook ben ik wel benieuwd naar je bewuste reden om geen tussendoortjes te eten, want het is volgens de huidige theorieen niet slecht om ze te nemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef minilotje het volgende:
Nou, ik geloof niet dat mijn stofwisseling er ooit problemen mee heeft gehad dat ik nooit tussendoortjes eet hoor. Mijn stofwisseling gaat als een trein.![]()
't Is natuurlijk wel zo dat ik bij mijn maaltijden gewoon zóveel eet dat ik het met gemak uitzing tot de volgende maaltijd.
Nee, als ik binnen 10 jaar ( waarvan er nu al 4 om zijn) mn diploma haal, hoef ik alleen mn lening terug te betalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Maar moet je de andere stufi dan niet allemaal terug betalen?
Oh gelukkig, ik dacht al, dat wordt dan een dure grap. Ik dacht altijd dat dat niet voor deeltijdstudies gold, omdat je daar geen stufi voor krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, als ik binnen 10 jaar ( waarvan er nu al 4 om zijn) mn diploma haal, hoef ik alleen mn lening terug te betalen
Dus dat gaat als het goed is wel lukken. Want deeltijdopleiding duurt als het goed is nog 3 jaar ( als ik geen vertraging oploop)
Begrijp ik nu dat je bij studievertraging (of het niet afmaken) van een MBO opleiding dat deel stufi niet terug hoeft te betalen (basis+aanvullend iig)? Bij het HBO en WO is dat wel zo, dus dan is het door laten lopen van stufi veel minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, als ik binnen 10 jaar ( waarvan er nu al 4 om zijn) mn diploma haal, hoef ik alleen mn lening terug te betalen
Dus dat gaat als het goed is wel lukken. Want deeltijdopleiding duurt als het goed is nog 3 jaar ( als ik geen vertraging oploop)
Oh, maar ik ben ook helemaal niet van mening dat het slecht is. Helemaal niet. Tussendoortjes zijn voor veel mensen juist wél heel prettig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af: kan jij ten alle tijde thuis eten? Want een boterham weghappen is weer iets anders dan de vrij uitgebreide dingen die ik je hier zie posten. Ook ben ik wel benieuwd naar je bewuste reden om geen tussendoortjes te eten, want het is volgens de huidige theorieen niet slecht om ze te nemen.
Als het losse dropjes in een potje zijn,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik heb net boodschappen gedaan en echt alleen maar de gezonde dingen gekocht die op mijn lijstje stonden. Geen impulsaakopen, en zelfs geen gratis dropje bij de kassa gepakt!
nou, dat ligt eraan. Als alle anderen het wel eten en jij eet helemaal niets, dan is het wel raar. Als je iets beters ter vervanging eet nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O en is het raar dat ik geen kant en klare opwarm lasagna ga eten voor vanavond (staat al de 4e x deze maand op 't menu)
Ik maak zelf wel ietsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef freecell het volgende:
[..]
nou, dat ligt eraan. Als alle anderen het wel eten en jij eet helemaal niets, dan is het wel raar. Als je iets beters ter vervanging eet niet
Je kunt ook een heel klein beetje eten toch?
quote:Ook al eet je voldoende eiwitten, als je veel kant-en-klare voedingsmiddelen eet kunnen je spieren toch door ondervoeding afbreken. Dat ontdekten Amerikaanse onderzoekers. Boosdoeners zijn de beruchte transvetzuren.
Over transvetzuren hebben onderzoekers de laatste decennia niks dan slechts ontdekt. De industriële vetzuren, die fabrikanten gebruiken in voedsel dat lang goed moet blijven en ook een stevige structuur moet hebben, verzieken het cholesterol en verhogen de kans op een hartaanval.
Zei ze niet: "Ja maar ik ben oud en jij bent jong." ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mn mama noemde me net spekkie.. en ik..
je weegt 2x zoveel en bent de helft zo kort en dan ben ik het spekkie?
mn mama: nee ik val wel mee !
ik zo uitrrekenen.. heeft ze een bmi van 27 en om een bmi van 23,5 te krijgen moet ze 10kg afvallen..
zegt ze: nou.. hoeveel is jouw bmi danen ik:20.5
toen keek ze echt![]()
DAT KAN NOOIT
![]()
grr
Dat was grappig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Neemaar niet echt een excuus toch
Wel voor 5kg maar niet voor een te hoog BMI
)
wel grappig, mn mama is klein, korte benen,. brede schouders, vol figuur
en ik ben lang, smal gebouwd, lange benen, gevuld figuur op de verkeerde plekken
mn papa is lang, met lange benen en ook een dikke buik en de rest dun.. zie wel van wie ik mn figuur heb(zelfde cupmaat ook
)
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
(waarom is er geen stuiter-ik-ben-blij-smiley behalve dat ding met die roze zooi? Ik stuiter maar niet roze, ik ben meer zwart)
Heb dezelfde dagindeling vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks, voor de lunch maar even hardlopen. Het is nu mooi weer en je zult zien dat het vanavond weer regent.
Daarna maar even aan de studie.
hahaha, mama's zijn soms ook best jaloers hor! die van mij liep n tijdje geleden te miepen dat ik zoveel eetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mn mama noemde me net spekkie.. en ik..
je weegt 2x zoveel en bent de helft zo kort en dan ben ik het spekkie?
mn mama: nee ik val wel mee !
ik zo uitrrekenen.. heeft ze een bmi van 27 en om een bmi van 23,5 te krijgen moet ze 10kg afvallen..
zegt ze: nou.. hoeveel is jouw bmi danen ik:20.5
toen keek ze echt![]()
DAT KAN NOOIT
![]()
grr
quote:
Goed idee! Die hebben ze hier in de stad inderdaad, en was voor zover ik me kan herinneren ook even duur ja. En gezond maakt me op zich niet zo heel veel uit, als ik er maar geen buikpijn van krijgquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Chicolate: er zijn vast wel van die miniwokdingen bij jou in de stad, waarbij je zo'n papieren bakje krijgt met mie en gewokte groenten en vlees? Is een stuk gezonder dan friet eten denk ik wel en ongeveer net zo duur eigenlijk.
Hier in de stad heben ze dat niet, lijkt mij ook wel makkelijk, maar nu wok ik zelf welquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed idee! Die hebben ze hier in de stad inderdaad, en was voor zover ik me kan herinneren ook even duur ja. En gezond maakt me op zich niet zo heel veel uit, als ik er maar geen buikpijn van krijg, dus geen friet ...
Oeh , wat leukquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef Miss_S het volgende:
Welkom
Ik ben ook net weer thuis na een nachtje bij mijn vriend te zijn geweest
Heb verder niets bijzonders of anders op, alleen aten we gister heel laat dus daarna niets meer gegeten.
Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oeh , wat leuk!! Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie
?
Sommige mensen kunnen ook alles etenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.
Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.
En nu aansterken, verdorie!
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
Wat weinig!! Maar ik geloof dat je weleens vrij laat opstaat, dan kan dat een excuus zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Vandaag gegeten tot nog toe:
1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
1 sitostick bij de benzinepompen ik had niet eens trek dat is het erge....
Ah, zonde!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
1 sitostick bij de benzinepompen ik had niet eens trek dat is het erge....
Ik was heel laat op (uur of 11quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je weinig gegeten, conlecheEn wat is een sitostick in hemelsnaam
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:41 schreef Huppelei het volgende:
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.
Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Kip en ui zijn best gezond(ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even
).
Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopenLekker handig weer.
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Bagel het volgende:
[..]
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia horik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)
Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.![]()
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
Dan heb je een bmi van onder de 19.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb.En dat bij 1.92 meter.
Dus wat wil je dan zeggen van 68kilo en 192cm?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef mordradead het volgende:
maar Huppelei is nog maar 15 tochdus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Het is je gelukt, binnen dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je BMI is 26,78 dat betekent dat je te zwaar bent en je zou om medische redenen een paar kilo moeten afvallen.![]()
fuck het te zwaar en de medische redenen![]()
![]()
het gaat goed
Ja maar daarom juist, dat vet waar hij het overheeft gaat dan vanzelf wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef mordradead het volgende:
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Dat kan ik dus echt nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
Slapen kan ik vannacht wel weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten
. Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch
(en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)
Maar leuk dat het nog steeds zois bij jullie!
Wij hebben ook een zéér groot bed en allebei een apart dekbedje. Ik was het zat om iedere nacht klappertandend wakker te worden omdat meneer Conleche zich het hele dekbed had toege-eigend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten
. Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch
(en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)
Maar leuk dat het nog steeds zois bij jullie!
Ik lig pas lekker als ik in een soort mislukte feutushouding lig ... met mijn knieen zo rond zijn buik/kruis ... dat in combi met dat ik niet stil kan liggen, is niet al te veilig voor hemquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slapen kan ik vannacht wel weeren ik zorg meestal dat ik goed lig
Hey hier hetzelfde ... slaap ik in een dikke joggingbroek + shirt, dubbele deken heb ik het nog koud ... terwijl hij in zn boxer onder een dun lakentje het nog warm kan hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens![]()
Ja vers. Wel al gesneden, in van die bakjes bij de Appie. Over fruit uit blik gesproken: ik ben echt een sucker voor aardbeitjes op lichte siroop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel vérse ananas hè?
die uit blik is niet te vreten
Als je van de paprika de velletjes haalt (boven de gasvlam zwartblakeren en dan trek je het velletje er zo af) en dan er vers gemalen peper, zout en een goede olijfolie overdoet en eventueel wat knoflook, heb je echt een heel lekker bijgerecht. -edit- wel even in laten trekken, al die smaken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb hier nu een overdosis paprika liggen1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier
dat kon ik niet laten liggen natuurlijk
gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer![]()
Ik ben lui. Ik koop weleens een verse ananas en ik kan hem ook slachten in een paar minuten, maar ik neem vaak zo'n bakje mee uit gemakzucht, het is niet anders...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder
ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.
Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje![]()
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groentequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
Dat kan ik me voorstellen! Geen hobbels, bobbels, heuvels en stoplichten!! Train je nu in clubverband?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groenteEn met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag
Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
ja.. goh.. hè...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest van Sonja aardappelen, prei en kabeljauw eten. Bah, wat flauw.
Probeer de prei een volgende keer te stoven dat werkt beter dan wokken. Gewokte prei is wel lekker in combi met andere groenten, maar zo alleen, dan blijft het vaak te saai. Gestoofde prei past ook goed bij vis. (ik weet niet of dit recept nog eens terugkomt bij Sonja, maar goed) Wat betreft de broekhoest (zo noemde laatst iemand winderigheidquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, sinds ik maandag begonnen ben gaat het steeds beter met een normaal eetpatroon aanhouden. Ik had niet gedacht dat dat al zo snel zou gaan. Ik mis alleen wel m'n zoetmomenten. Die haal ik gewoon niet uit fruit ofzo. Ik heb ook al de hele week een lichte trek in dropjes. Maar ik doe het niet, en daar verbaas ik mezelf eigenlijk mee. Mooi dus.
Vandaag wel echt smerig gegeten. Ik moest van Sonja aardappelen, prei en kabeljauw eten. Bah, wat flauw. En ik had de prei nog wel gewokt met een klein beetje woksaus. En de vis was ook gekruid, maar nog steeds smaakte het voor geen meter. Gelukkig had ik laat ontbeten en geluncht, dus ik had met avondeten wel genoeg aan een flinke bak salade. En nu heb ik ook niet al te veel honger, valt dus mee.
Even een enigzins onsmakelijke vraag. Ik ben nou per afgelopen maandag begonnen met SB. En ik heb echt elke avond last van winderigheid en darmkrampen. Is dat normaal? Zou dat komen door alle vezels die ik ineens eet?
O? ik dacht, vanwege de hoest dat ze scheten bedoelden?? hè bah, we dwalen afquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over pot gesproken, ik dacht dat broekhoest diarree was!
Het maakt mij helemaal niet uit of ik met een man of een vrouw in bed moet slapen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef freecell het volgende:
Leg mij lepeltje lepeltje met TARA of met een andere bekende vrouw en ik slaap als een blok rozen
En met een andere man in bed slapen weiger ik pertinent
Ik hoef niet persé met de ruggen naar elkaar toe, als lepeltjes vind ik ook wel fijn, waar ik een hekel aan heb is als we ons allebei omdraaien en met de gezichten naar elkaar toe, ik vind het niet fijn om in elkaars gezichten te ademen. Dus moet ik aan de rechterkant van het bed liggen, dan kan ik op mijn favoriete rechterzijde liggen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
gets. .kan ik écht niet tegen
de eerste nacht dat René en ik samen sliepen was écht een opluchten
we lagen even gezellig tegen elkaar aanen toen we gingen slapen was het "
en omdraaien "
![]()
zodra er geslapen moet worden liggen we allebei met de ruggen naar mekaar toe![]()
Hoepelen!! Lijkt me leuk. Maar om het in het openbaar te doen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef minilotje het volgende:
Als het droog blijft dit weekend dan moest ik maar weer 'es met mijn hoepels naar het parkje achter mijn huis.
Ha, maar dat mag ik eigenlijk niet meer van mijn lief omdat ik al teveel vazen, lampen, glazen en een viskom (!) aan gruzelementen heb gehoepeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoepelen!! Lijkt me leuk. Maar om het in het openbaar te doen?
Ik zou me verschansen in huis
Plaatselijk afvallen kan niet, dus je zult toch 'gewoon' moeten afvallenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:01 schreef Medellin het volgende:
Hmm, waar verdwijnt je (bier)buik(je) sneller van eigenlijk? Hardlopen of mountainbiken? Ik wil namelijk niet zozeer afvallen (gewicht boeit me niet ) maar wil nu wel ff de rem trappen op die buik van me. Want dat gaat de verkeerde kant op gewoon.
Probleem is echter dat hardlopen weer geld kost ( weer sportschoenen kopen anders gaan je voeten naar de zevende hemel ) en mountainbiken eigenlijk niet. (pak die van mn pa wel). Maar ik zie mezelf niet door echt door de buurt rennen, schaam me dood
Nou, ik zou me niet echt schamen voor hardlopen, hoor. Maar aangezien ik er zélf nogal een onnozele associatie bij heb, kan ik me niet voorstellen dat ik me er prettig bij zou voelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Ik snap dat niet zo goed: waarom zou je je schamen om zoiets sportiefs als hardlopen?![]()
Persoonlijk schaam ik me meer als ik met een patatje op straat zou lopen. Hoelahoepen zou ik ook niet zo heel snel doen, maar dat is meer dat je op één plek staat en mensen dus láng naar je kunnen gaan kijken, daar heb ik nu ook weer geen behoefte aanMaar schamen zou ik me ook niet, vooral niet als ik goed zou kunnen hoelahoepen. (wat overigens niet het geval is
)
Ja, dat eten op straat. Dat doe ik eigenlijk nooit, behalve dan een appel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Ik snap dat niet zo goed: waarom zou je je schamen om zoiets sportiefs als hardlopen?![]()
Persoonlijk schaam ik me meer als ik met een patatje op straat zou lopen. Hoelahoepen zou ik ook niet zo heel snel doen, maar dat is meer dat je op één plek staat en mensen dus láng naar je kunnen gaan kijken, daar heb ik nu ook weer geen behoefte aanMaar schamen zou ik me ook niet, vooral niet als ik goed zou kunnen hoelahoepen. (wat overigens niet het geval is
)
Nou, ik heb een smalle taille en een strakke buik, dus eh.. Ga hoepelen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef Medellin het volgende:
Mja, hier zie je het ook amper eigenlijk. Ben nou eenmaal niet zo open als sommige mensen, of hoe noem je dat precies
@Viking. Ja, maakt me niet uit, als die buik maar oprotDat ik voor de rest dan gewicht kwijt raakt vind ik prima. Wat ik bedoelde is dat het me daar niet om draait =p
Had je die smalle taille ook al voor je ging hoelahoepen? (zoniet, dan ga ik overwegen om zo'n ding aan te schaffen, want helaas heb ik niet zo'n smalle taille...)quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, ik heb een smalle taille en een strakke buik, dus eh.. Ga hoepelen!![]()
Broekbraak is diarreequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over pot gesproken, ik dacht dat broekhoest diarree was!
Dat is toch erfelijk bepaald? Anders ga ik ook hoepelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je die smalle taille ook al voor je ging hoelahoepen? (zoniet, dan ga ik overwegen om zo'n ding aan te schaffen, want helaas heb ik niet zo'n smalle taille...)
Nee, die strakheid is puur en alleen van het hoepelen gekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je die smalle taille ook al voor je ging hoelahoepen? (zoniet, dan ga ik overwegen om zo'n ding aan te schaffen, want helaas heb ik niet zo'n smalle taille...)
Ik ben bang dat het hier niet zo makkelijk gaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou, ik heb een smalle taille en een strakke buik, dus eh.. Ga hoepelen!![]()
Zo'n snoepbroek hoeft nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik wil wel een strakke buik. Niet met blokjes, maar meer zoiets:
[ afbeelding ]
Als ik dat ooit voor elkaar krijg, dan trek ik ook zo'n snoepbroek aan
Dan willen we wel foto's hèquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik wil wel een strakke buik. Niet met blokjes, maar meer zoiets:
[ afbeelding ]
Als ik dat ooit voor elkaar krijg, dan trek ik ook zo'n snoepbroek aan
Ik kan je alleen maar adviseren om toch wat geld uit te geven aan hardloopschoenen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Medellin het volgende:
Pure jaloezie
Weet iemand trouwens een paar lekkere loopschoenen die niet zo duur zijn? Of iig het merk oid..sommige zijn echt abnormaal duur :/
( wel voor een man trouwens, want dat ben ik)
Zo gaat het bij Peter en mij ook. Al vind ik in een tweepersoonsbed toch wel fijner, omdat hij altijd de dekens jatquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
gets. .kan ik écht niet tegen
de eerste nacht dat René en ik samen sliepen was écht een opluchten
we lagen even gezellig tegen elkaar aanen toen we gingen slapen was het "
en omdraaien "
![]()
zodra er geslapen moet worden liggen we allebei met de ruggen naar mekaar toe![]()
Ja precies!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
en dan die snoepbroek zelf opeten en geen strakke buik meer hebben
Dat doet me denken aan het verhaal van Isabeau van gisteren. Haar moeder vroeg haar of zij geen belang had bij kleren in maatje 38 / 40. Isabeau: "Nee, daar pas ik nooit in joh!". En nu heeft ze gewoon maat 40.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan ik makkelijk beloven, want zo'n buikje met bijbehorende taille krijg ik toch nooit!
Ik zou het ook wel willen, maar denk ook niet dat het gaat lukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan ik makkelijk beloven, want zo'n buikje met bijbehorende taille krijg ik toch nooit!
Als ik zo'n snoepbroek tegenkom, zal ik hem alvast kopen, voor het geval dat! Ik keek net op m'n Hyves en daar stond dat ik niet moest vergeten dat je maandag 24 wordt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het verhaal van Isabeau van gisteren. Haar moeder vroeg haar of zij geen belang had bij kleren in maatje 38 / 40. Isabeau: "Nee, daar pas ik nooit in joh!". En nu heeft ze gewoon maat 40.
Dus pas op je woorden, Conleche, ik vergeet het niet!.
Ik wel, maar daarentegen zal ik nooit een broek maat 38 meer aankrijgen, vrees ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Zelf vind ik Asics een erg fijne pasvorm hebben, omdat die goed aansluiten aan mijn hiel. Ze kostten zo'n 45 euro in de aanbieding, niet abnormaal duur dus. Op Nike, Adidas en Reebok bv. kan ik niet lopen. Mijn eerste paar Asics heb ik gekocht (voor 229 echte guldens) in een winkel waar een video werd gemaakt toen ik over een loopband rende. Het was een eye-opener om het verschil te zien hoe ik liep op verschillende merken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Medellin het volgende:
Weet iemand trouwens een paar lekkere loopschoenen die niet zo duur zijn? Of iig het merk oid..sommige zijn echt abnormaal duur :/
Ik heb de eerste felicitatie al binnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik zo'n snoepbroek tegenkom, zal ik hem alvast kopen, voor het geval dat! Ik keek net op m'n Hyves en daar stond dat ik niet moest vergeten dat je maandag 24 wordt!. Kunnen ze me beter zondag nog even aan herinneren
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zo een candystring kun je bij de Expo kopen
Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek?
Stond ik daar in m'n string een beetje naakt te zijn en kunstjes te doen
Mama, bedankt!
Lolquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek?
Mama, bedankt!
Broek uit voor je enkel??quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mama, bedankt!
Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol
Ik voel me redelijk goed vandaag, dus ik ga met de grote schoonmaak beginnen hier thuis
afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
wc schoonmaken
kamer opruimen
alles stofzuigen en dweilen
oud papier in dozen doen
Dat gaat weer wat kcal kosten
En als ik het ff niet trek dan kom ik hier wel weer ff langs om uit te rusten
Jij ook succes dan met schoonmakenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...
Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunchquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n laatste sushi achter de kiezen. Ik vind het een briljante lunch. Maar 241 cal. per portie!
Ik haal het gewoon bij de Appie hoor! Die heb je bij jullie toch wel?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunch
(maar ook als ontbijt)
Hahaha ja de volgende x moest ik maar sportkleren meenemen want k moet ook in zo een zaaltje gaan lopen en dat wou ie me nu niet aandoenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...
Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
zelfgemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon bij de Appie hoor! Die heb je bij jullie toch wel?
Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou niet echt motiverend dit.
Ik zeg net tegen Mark: "We gaan straks even hardlopen."
Komt 'ie met allemaal smoesjes: 'Ik moet nog naar winkel, moet nog OV ophalen, moet leren', terwijl 'ie pas om half 12 eens uit bed kwam. Sta dan eerder op.
yoga... jaaajaaaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef minilotje het volgende:
En vanavond weer eens wat yoga oefenen met mijn vriendje.
Ik denk best dat als je weet dat je al weet dat je 's avonds wat meer cal. gaat binnenkrijgen dan normaal, dat je dan overdag wat magerder eet. Ik zou echter geen maaltijden gaan overslaan, dan heb je tegen de tijd dat het avond is zo'n honger dat je veel te veel gaat eten. Ik weet bv dat wij as. zondag bij Dynastie gaan eten en dan neem ik daar Crispy Duck (goddelijk, echt het lekkerste wat ik ooit heb gehad) Nou, dan eet ik overdag wat minder. Ook omdat de duck natuurlijk nog lekkerder is als je wel een béétje trek hebtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me nog steeds af of dat goed is hè?
Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb, dat ik de rest van de dag minder eet
maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..
nogmaals, ik doe het dus zelf ook wel eens, maar vraag me af of dat zin heeft
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yoga... jaaajaaa
heb gisteren ook met geitenkaas in m'n handen gestaan...maar dat is best vet, toch?
(kon het op de achterkant niet vinden)
geitenkaas met walnoten en een klein beetje honing/azijndressing met rucolaaaaa
![]()
![]()
yum...
Ik heb geen verkering met hemquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:28 schreef minilotje het volgende:
[..]
Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!
Haha, okee. Niks gezegd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen verkering met hem. Hij is m'n huisgenoot (vandaar dat z'n naam hier steeds langs komt).
We liepen altijd samen, maar de laatste tijd is 'ie een beetje aan het mokken.
ik haal ook écht geen light producten in huis, zoals light kaas enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef minilotje het volgende:
[..]
Jaaaaa, yoga jaaaaa.Echt.
En ja, geitenkaas is vettig. Net als alle kaas, behalve 'light'-kaas, maar dat komt er in mijn huis niet in!![]()
Maar vet hoort erbij in een gevariëerd dieet!
Ja die hebben we wel maar komen we nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon bij de Appie hoor! Die heb je bij jullie toch wel?
Balansdagje houden maar dan op de dag zelf, natuurlijk heeft dat zin als je tenminste wel een beetje in houdquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me nog steeds af of dat goed is hè?
Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb, dat ik de rest van de dag minder eet
maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..
nogmaals, ik doe het dus zelf ook wel eens, maar vraag me af of dat zin heeft
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja die hebben we wel maar komen we nietlang verhaal
Onbetaalbaar!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mama, bedankt!
Ik doe niet echt mee aan de mode, koop liever iets wat ik gewoon een tijd kan dragen, zonder dat het meteen "uit" is. Maar ik hou er wel rekening mee dat ik geen shirtjes met streepjes in de breedte neem, omdat mn buik dan nog dikker lijkt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashionquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga zeker niet met de mode mee als het mij niet staat. Zo vind ik de skinny jeans echt alleen maar mooi staan als je hele slanke en vooral rechte benen hebt. Anders is het altijd onflatteus. Hetzelfde geldt voor je broek in je laarzen dragen: ook alleen maar doen als je in het bezit bent van wonderbenen. Kijk, ik ben best tevreden over m'n benen: ze zijn stevig en gespierd en zien er prima uit bloot, maar ze zijn té stevig voor een skinny jeans. Mijn sterke punten zijn m'n schouders icm m'n decolletee, dus daar wil ik nog wel eens de nadruk opleggen. Maar niet nu, want ik heb het koud. Kijk in het wat dragen-we-vandaag-topic voor wat ik vandaag aanheb...
Ik geloof je want ik kan me een foto van jou op de trap herinneren en daar leek het idd of je hele slanke benen had! (of ze recht waren, dat kon ik dan weer niet zien..) Het truitje wat ik nu aanheb is niet eens zo kort, maar in combi met de lage jeans lijkt het zo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashion
mijn sterkste punt zijn mijn lange rechte benen die ik dus in een skinny in een laars doe
Lang haar heb jeAls ik zo een "kort" truitje aandoe zoals jij aanhebt ben ik net 2 benen met een minibovenlichaampje
Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Ikzelf heb vanwege mijn postuur bijvoorbeeld een sterke voorkeur voor pofmouwtjes, prinsessenlijn, strakke taillering, wijde rokjes en broeken met wijdere pijpen.
Al máánden hangen de winkels echter vol met skinny-broeken met smalle broekspijpen en shirtjes met een empire waist; van die topjes die meteen onder je borsten al wijd uitlopen. Wég taille. Het moge duidelijk zijn: in de huidige mode zou ik er dus uitzien als een aardappel op beentjes.![]()
Zijn jullie je ook zo bewust van kledingmodellen die je wél en niet kunt hebben? En balen jullie er ook zo van dat je soms een seizoen moet wachten voordat je de H&M weer in kunt?
Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of nietHet moet natuurlijk niet te strak zijn, maar die Alijn jurkjes trek ik ook gewoon aan.
Wel vind ik het mooiste als je mijn taille wel goed ziet natuurlijk, maarja dat gaat niet altijd
Als ik het niet mooi vind staan is het inderdaad ook al snel net leuk meer. Maar ik trek me minder aan wat andere mensen voorschrijven bij mijn lichaamquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon niet. Vanavond misschien nog een paar shirtjes bij H&M kopen, als ik iets kan vinden (felle kleurtjes!). Hoop ik.
Troost je, ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..![]()
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..![]()
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:
[ afbeelding ]
Nou, kijk maar naar buiten!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooie paintmaar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
benen zijn toch altijd recht? Of bedoel je O-benen?
ow maar x benen zijn juist schattigquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
Ik zie ze eigenlijk niet al teveel, gelukkigquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ow maar x benen zijn juist schattigik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staanhaha
Af en toe ben jij echt zo grapppig hequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....
-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft![]()
[ afbeelding ]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....
-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft![]()
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
ze staat niet recht op haar benen, leunt teveel op rechterbeenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
Jij bent ook verbazingwekkend grappigquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
evy les 1, ik dacht dat ik doodging![]()
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin![]()
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal welbleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
Waar haal je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
-slankroom om te koken
Herkenbaar. In een skinny met zo'n empiretuniekgeval worden al mijn slechte punten benadrukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
-modepraat-
Vandaag gelopen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
evy les 1, ik dacht dat ik doodging![]()
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin![]()
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal welbleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor zequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar haal je dat?. Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."
Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen.
Ja, ligt eigenlijk wel voor de hand dat je dat bij Appie haalt (kom jij überhaupt wel eens bij een andere super?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze)
Lijkt dikker natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje?.
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
Ah ja, nu je het zegtquote:
Dat gevoel heb ik nooit, maar ik heb toch kennelijk ergens last van een soort astma omdat ik wel zo piep altijdquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven.
Dat belooft nog wat voor vanavond. Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar haal je dat?. Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
Ja, en als creme fraiche. Produktomschrijving:quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
quote:Room Culinair
Met Room Culinair van Campina Kookidee maakt u elke dag van de week warme gerechten nog lekkerder. Het geeft een romige smaak aan warme (pasta)sauzen, soepen, pasta’s, roerbakgerechten, stamppotten en hartige taarten. Room Culinair is het houdbare, pure zuivelproduct om thuis in voorraad te hebben.
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef minilotje het volgende:
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari
Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef spoor4 het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
Het lijkt me heel leuk! In mijn huiskamer heb ik wel een plek die groot genoeg is om omgestoord te hoelahoepen. En het maakt ook nog eens geen lawaai..alhoewel..ik kan me voorstellen dat het een 'swoesjjjjjj'-geluid maakt als je eenmaal goed opdreef bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepenwilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen
maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Ja tussen 17:19 en 17:46 aan m'n posts te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
Als ik het aantal kilometer deel door de tijd kom ik op ongeveer 11 km/u... maar dan sta ik onderweg wel een paar keer te wachten voor verkeerslichten enz.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
Tada.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Gewas het volgende:
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tada.
[ afbeelding ]
doe mij die benen maar
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
Is dat voor mannen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!
-edit- weer een foto gevonden:
[ afbeelding ]
Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek![]()
Doe mij die buik maarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tada.
[ afbeelding ]
doe mij die benen maar
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Jeipod het volgende:
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoorbehoorlijk o-ig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |