Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oeh , wat leuk!! Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie
?
Sommige mensen kunnen ook alles etenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.
Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.
En nu aansterken, verdorie!
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
Wat weinig!! Maar ik geloof dat je weleens vrij laat opstaat, dan kan dat een excuus zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Vandaag gegeten tot nog toe:
1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
1 sitostick bij de benzinepompen ik had niet eens trek dat is het erge....
Ah, zonde!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
1 sitostick bij de benzinepompen ik had niet eens trek dat is het erge....
Ik was heel laat op (uur of 11quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je weinig gegeten, conlecheEn wat is een sitostick in hemelsnaam
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:41 schreef Huppelei het volgende:
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.
Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Kip en ui zijn best gezond(ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even
).
Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopenLekker handig weer.
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Bagel het volgende:
[..]
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia horik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)
Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.![]()
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
Dan heb je een bmi van onder de 19.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb.En dat bij 1.92 meter.
Dus wat wil je dan zeggen van 68kilo en 192cm?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef mordradead het volgende:
maar Huppelei is nog maar 15 tochdus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Het is je gelukt, binnen dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je BMI is 26,78 dat betekent dat je te zwaar bent en je zou om medische redenen een paar kilo moeten afvallen.![]()
fuck het te zwaar en de medische redenen![]()
![]()
het gaat goed
Ja maar daarom juist, dat vet waar hij het overheeft gaat dan vanzelf wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef mordradead het volgende:
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Dat kan ik dus echt nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
Slapen kan ik vannacht wel weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten
. Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch
(en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)
Maar leuk dat het nog steeds zois bij jullie!
Wij hebben ook een zéér groot bed en allebei een apart dekbedje. Ik was het zat om iedere nacht klappertandend wakker te worden omdat meneer Conleche zich het hele dekbed had toege-eigend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten
. Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch
(en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)
Maar leuk dat het nog steeds zois bij jullie!
Ik lig pas lekker als ik in een soort mislukte feutushouding lig ... met mijn knieen zo rond zijn buik/kruis ... dat in combi met dat ik niet stil kan liggen, is niet al te veilig voor hemquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slapen kan ik vannacht wel weeren ik zorg meestal dat ik goed lig
Hey hier hetzelfde ... slaap ik in een dikke joggingbroek + shirt, dubbele deken heb ik het nog koud ... terwijl hij in zn boxer onder een dun lakentje het nog warm kan hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens![]()
Ja vers. Wel al gesneden, in van die bakjes bij de Appie. Over fruit uit blik gesproken: ik ben echt een sucker voor aardbeitjes op lichte siroop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel vérse ananas hè?
die uit blik is niet te vreten
Als je van de paprika de velletjes haalt (boven de gasvlam zwartblakeren en dan trek je het velletje er zo af) en dan er vers gemalen peper, zout en een goede olijfolie overdoet en eventueel wat knoflook, heb je echt een heel lekker bijgerecht. -edit- wel even in laten trekken, al die smaken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb hier nu een overdosis paprika liggen1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier
dat kon ik niet laten liggen natuurlijk
gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer![]()
Ik ben lui. Ik koop weleens een verse ananas en ik kan hem ook slachten in een paar minuten, maar ik neem vaak zo'n bakje mee uit gemakzucht, het is niet anders...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder
ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.
Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje![]()
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groentequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
Dat kan ik me voorstellen! Geen hobbels, bobbels, heuvels en stoplichten!! Train je nu in clubverband?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groenteEn met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag
Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |