abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56078978
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oeh , wat leuk !! Gaat het nog steeds zo goed tussen jullie ?
Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
pi_56078989
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.

Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.

En nu aansterken, verdorie!
pi_56079039
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef minilotje het volgende:
Me vandaag op wiebelende beentjes naar mijn werk gesleept. Ik wou dat ik gewoon helemaal beter was!
De weegschaal geeft verbazingwekkend genoeg nog minder aan dan gisteren (een griezelige 57-en-een-halve kilo!), ondanks dat ik mijn best doe genoeg te eten. Al is mijn eetlust nog niet echt optimaal.

Eten vandaag:
Ontbijt: een banaan, een heleboel druiven en volle yoghurt met honing.
Lunch: twee volkorenbroodjes met roomboter, een stapel flinterdunne plakjes fricandeau en zwarte peper. Erbij een klein kopje verse erwtensoep.
Avondeten (straks): verse met ham gevulde tortellini met pesto, roomkaas, sjalotjes en romanesco-kool. Roomkwark met sinaasappel als toetje.

En nu aansterken, verdorie!
Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
pi_56079137
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen ook alles eten
Maar hopelijk word je inderdaad snel beter
Dank je wel!
Maar ik kan helemaal niet alles eten. In november en december heb ik kruidnootjes gebakken, heb ik een workshop bonbon-maken gedaan en heb ik stápels toetjes klaargemaakt om op tweede Kerstdag een gaaf dessert aan mijn schoonouders te kunnen presenteren. Reken maar dat er binnen een mum van tijd een paar kilo aanzat!
Daarom zit ik ook in dit topic!
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:08:38 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56079152
Zo, eten staat in de oven .
Nu met inhaalslag van Desperate Housewives bezig, maar dankzij de staking heb ik niet veel in te halen . Slechts 2 episodes .
Niet meer actief op Fok!
pi_56079324
Toch maar een update gedaan. Het valt een beetje tegen; ik dacht dat er nog wel meer af zou zijn, omdat ik vorige week al op de 64 zat , maar toen ongesteld was en dus een kilo zwaarder, dacht ik. Nou ja ik moet nog precies 1 kilo afvallen vóór 1 februari en dan heb ik de 10 kilo in een jaar gered.

Ik ga nu naar de AH, m'n avondeten halen, ik eet alleen, dus wil iets makkelijks en gezonds, ik denk dat ik de Japanse wokgroenten ga halen, die heb ik al een tijdje niet gegeten.

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
1 sitostick bij de benzinepomp en ik had niet eens trek dat is het erge....
pi_56079360
Wat heb je weinig gegeten, conleche En wat is een sitostick in hemelsnaam
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56079369
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

Vandaag gegeten tot nog toe:

1 wasacracker met pindakaas en sambal
1 kom met honing/amandelflakes met halfvolle melk. (hartstikke zoet, dus ik vrees niet erg gezond maar wel erg lekker)
Wat weinig!! Maar ik geloof dat je weleens vrij laat opstaat, dan kan dat een excuus zijn.
Ik ga zo maar eens lekker koken
Het mooi kotsende meisje.
pi_56079380
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Ah, zonde! Maar was -ie wél lekker?

Ik zou best eens willen proberen om dat soort snacks helemaal zelf te maken, maar ik heb geen frituurpan.
Misschien maar goed ook.
pi_56079480
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je weinig gegeten, conleche En wat is een sitostick in hemelsnaam
Ik was heel laat op (uur of 11 ) en een sitostick zijn blokjes kip afgewisseld met ui en dan in een deegjasje en dan gefrituurd. Het is echt van dat troostvoer: warm, zout en vet. Dus ik heb misschien niet veel gegeten, maar 1 zo'n sitostick is al 250 calorieen heb ik net opgezocht. En dan weet ik nog niet eens of dat ongebakken of gebakken is.
pi_56079746
Kip en ui zijn best gezond (ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even ).

Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopen Lekker handig weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56079929
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.

Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
pi_56080190
Ik moest eigenlijk gaan hardlopen vandaag maar dat word morgen
Kom net uit een lekker warm bad en nu nog maar een beetje aan mijn adviesverslag werken, met een lekker glas Mango Dream erbij
pi_56080316
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:41 schreef Huppelei het volgende:
Ik blijf me schuldig voelen na vet eten.

Heb vandaag 6 boterhammen op. En nu net een turkse pizza met kip en kaas. En dat vind ik dan toch weer jammer. Terwijl ik nog makkelijk onder me verbruik zit. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan beginnende anorexia zit. Ik eet steeds met meer tegenzin... :x
kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia hor ik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)

Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
pi_56080482
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Kip en ui zijn best gezond (ik negeer de opmerking over een deegjasje en frituren gemakshalve maar even ).

Ik heb veel en veel teveel gegeten (bulk, allemaal groente: champignons, komkommer, tomaat, ui, prei, broccoli) en ik moet straks hardlopen Lekker handig weer.
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
pi_56080817
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Bagel het volgende:

[..]

kan je niet vinden in t lijstje, maar wat weeg je en hoe lang ben je?
en dat is niet meteen anorexia hor ik denk dat veel mensen zich best schuldig voelen na vet eten. Maar wat jij vandaag ophebt valt best mee toch? (zeker als je hiermee blijft onder wat je verbruikt!)

Hier gaat t vandaag weer lekker! ben erg blij dat er toch weer n kilo af is ondanks ik vorige week flink heb gegeten en gedronken.
Vanavond nog ff lang door met leren, dan heb ik vrijdag tegelijk met vriendlief een dagje vrij!
Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb. En dat bij 1.92 meter.
pi_56080928
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat ik 's ochtends 68 kilo weeg. Maar nog steeds wel vet heb. En dat bij 1.92 meter.
Dan heb je een bmi van onder de 19.
Ik denk dat je juist meer moet gaan eten en dan krachttraining moet gaan doen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:27:05 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56081089
Zo 5 kilo weten kwijt te raken binnen 2 maanden. van 70 naar 65 gegaan, nu nog 1-2 kilo en ik ben tevreden.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 16-01-2008 19:54:35 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:34:23 #119
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56081336
maar Huppelei is nog maar 15 toch dus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Bernie en ik zijn tof.
pi_56081439
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef mordradead het volgende:
maar Huppelei is nog maar 15 toch dus die berekeningen zijn nog niet op hem van toepassing toch?
Dus wat wil je dan zeggen van 68kilo en 192cm?
Dat het dan te weinig is omdat hij 15 is
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:41:37 #121
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56081587
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Bernie en ik zijn tof.
pi_56081630
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je BMI is 26,78 dat betekent dat je te zwaar bent en je zou om medische redenen een paar kilo moeten afvallen.

fuck het te zwaar en de medische redenen

het gaat goed
Het is je gelukt, binnen dit topic Gaat goed zo

Naar de bios was erg leuk, I am legend ... flink geschrokken een paar keer, zelfs een keer van het dichtdoen van een raam, omdat de muziek opeens zo hard was . Leukste was nog dat vriendje steeds op hetzelfde moment schrok.

Samen een zak M&M's (zonder pinda) gedeeld ... en toen hadden we allebei geen honger meer . Zijn dus nergens gaan eten, maar gewoon naar huis gegaan. Of ik nog iets ga eten weet ik niet, heb geen honger en buikpijn (ongesteld). Gaat weer lekker gezond.

@Huppelei: voel je je niet schldig over boterhammen eten? In dat geval zou ik namelijk gewoon veel meer brood gaan eten, met jouw lengte kan je veel meer aan dan wat je nu eet . En vet moet je wel blijven eten, niet teveel (zoals met alles), maar plantaardig vet is goed voor je (en sommige vitamines zijn vetoplosbaar, dus met een tekort aan vet kan je daar ook een tekort aan krijgen, heb ik gister moeten leren voor bio )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56081721
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef mordradead het volgende:
Nou ja, hij moet zich nog verder lichamelijk ontwikkelen dus en daarom, affijn je begrijpt misschien wel wat ik bedoel
Ja maar daarom juist, dat vet waar hij het overheeft gaat dan vanzelf weg
Moet je niet nog minder gaan eten
pi_56081990
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja hoor, zelfs na zijn studentenhuis gezien te hebben, en in een 1persoonsbedje geslapen te hebben
Nog steeds erg
Maar nu zien we elkaar een weekje niet
Dat kan ik dus echt niet ... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten . Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch (en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)

Maar leuk dat het nog steeds zo is bij jullie!
pi_56082211
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat kan ik dus echt niet ... als het al eens gebeurd dat ik met vriend in 1 bed moet slapen, moet dat 2persoons zijn, of ik doe 's nachts poging hem eruit te schoppen of de deken te jatten . Liggen ook altijd zo ver mogelijk van elkaar af. Zeer romantisch (en ik hou vreselijk veel van hem, maar als ik slaap moet ik de ruimte hebben om flink rond te draaien en mezelf in een deken te wikkelen, dus dan kan ik maar beter een eigen bed hebben)

Slapen kan ik vannacht wel weer en ik zorg meestal dat ik goed lig
pi_56082367
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wij hebben ook een zéér groot bed en allebei een apart dekbedje. Ik was het zat om iedere nacht klappertandend wakker te worden omdat meneer Conleche zich het hele dekbed had toege-eigend.

Ik kan me herinneren dat toen ik voor het eerst naast een jongen sliep me haast niet durfde te bewegen zo spannend vond ik het. Ik vond het sowieso zó spannend dat ik überhaupt geen oog heb dichtgedaan die nacht
pi_56082379
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Slapen kan ik vannacht wel weer en ik zorg meestal dat ik goed lig
Ik lig pas lekker als ik in een soort mislukte feutushouding lig ... met mijn knieen zo rond zijn buik/kruis ... dat in combi met dat ik niet stil kan liggen, is niet al te veilig voor hem
pi_56082926
hier geen dekenproblemen

* motorbloempje is een koukleum, en een warmkleum dus ik mag altijd de meeste dekens hebben vooral in de zomer want ik kan in de zomer (al is het > 30 graden) niet zonder dekbed slapen
Ja doei.
pi_56082968
Ik heb het minste aan in bed dus krijg ik de dekens, is hij blij en ik blij
pi_56083483
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens
Ja doei.
pi_56083560
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb én het meest aan (shirt en soms ook nog trainingsbroek) én krijg de dekens
Hey hier hetzelfde ... slaap ik in een dikke joggingbroek + shirt, dubbele deken heb ik het nog koud ... terwijl hij in zn boxer onder een dun lakentje het nog warm kan hebben . Het is niet eerlijk .
pi_56083712
soulmate

écht.. ik snap het niet

en als ik éven naar het toilet ga, ben ik tot op het bot toe afgekoeld als ik terug in bed kruip (en ja. hoe lang duurt even plassen nou )

op de motor heeft hij het ook áltijd warm en ik áltijd koud
Ja doei.
pi_56083800
Ik heb het altijd warm, loop nu ook gewoon in tshirtjes rond
pi_56086030
Avondeten was: bak wokgroenten met 1 ei erdoor gebakken (2/3 van opgegeten) en een Valessding met kaas. Als toetje kopje nespresso met 1 koekje (bolletje)

Nu net een sinaasappel. Misschien straks nog een bakje ananas.
pi_56086079
toch wel vérse ananas hè?

die uit blik is niet te vreten
Ja doei.
pi_56086110
Ik wil ook ananas wil ik al een paar dagen
pi_56086146
ze zijn in de aanbieding bij de Supercoop, voor 1,20 hier

vrijdag maar eens halen
Ja doei.
pi_56086271
Ik heb de laatste tijd al te veel groente en fruit gekocht, die maar eerst opeten
pi_56086337
heb hier nu een overdosis paprika liggen 1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier dat kon ik niet laten liggen natuurlijk

gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer
Ja doei.
pi_56086422
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
toch wel vérse ananas hè?

die uit blik is niet te vreten
Ja vers. Wel al gesneden, in van die bakjes bij de Appie. Over fruit uit blik gesproken: ik ben echt een sucker voor aardbeitjes op lichte siroop. Ik bedoel: het lijkt niet eens meer op aardbei, maar toch vind ik het heerlijk.
pi_56086436
ik heb hier van die snoeppaprika's liggen, denk dat ik daar morgen maar eens mee ontbijt, samen met komkommer en tomaatjes
pi_56086519
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb hier nu een overdosis paprika liggen 1,50 voor een hele zak vol op de 'markt' (5 kraampjes) hier dat kon ik niet laten liggen natuurlijk

gelukkig kan paprika overal doorheen zo ongeveer
Als je van de paprika de velletjes haalt (boven de gasvlam zwartblakeren en dan trek je het velletje er zo af) en dan er vers gemalen peper, zout en een goede olijfolie overdoet en eventueel wat knoflook, heb je echt een heel lekker bijgerecht. -edit- wel even in laten trekken, al die smaken!

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 16-01-2008 22:51:39 ]
pi_56086556
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder

ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.

Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje
Ja doei.
pi_56086693
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
conleche: doe jezelf een lol en koop zo'n ananas-snijder

ookal is het uit zo'n bakje, het ligt toch in wat vocht/al een tijdje daar 'verpakt te zijn'.

Niets zo lekker als die zurig-zoete-smaak en lucht van het vers uit de ananas gedraaide rondje
Ik ben lui. Ik koop weleens een verse ananas en ik kan hem ook slachten in een paar minuten, maar ik neem vaak zo'n bakje mee uit gemakzucht, het is niet anders...
pi_56087327
Hier ook altijd een dekenprobleem, Peter jat echt altijd de dekens, en als ik 's nachts naar de wc ben geweest, dan heeft hij ook meteen het hele bed in beslag genomen.

Ik ben weer terug van het zwemmen, weer hetzelfde als vorige week gedaan

Dus eerst 3 kwartier aquarobic, toen een half uur aquajogging en toen 40 baantjes gezwommen Alleen deze week was ik 5 minuten sneller, vorige week deed ik er 50 minuten over, en nu 45 minuten

Wat het leuke van die groepslessen is, is dat het elke keer weer andere oefeningen zijn. Dus dat is wel afwisselend, helemaal omdat er soms materialen worden gebruikt zoals dumbells en van die buizen enzo

Even kijken of ik vrijdagochtend van 11-13 uur nog baantjes ga zwemmen, of dat ik het hierbij hou voor deze week
pi_56087965
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
Dat is dus niet veel teveel he, van groenten kan je volgens mij nooit teveel eten! Met hardlopen kan je wel beter wachten totdat het een beetje gezakt is, anders krijg je geheid steken in je zij. Ik heb om een uur of 5 een rustig loopje gedaan van een km. of 4. Als ik maar kort ga zoals net, dan probeer ik de snelheid wat op te voeren. Hoewel dat wel minder fijn is, want je wordt zo uit je comfort-zone gegooid.
Het was ongeveer een 3-persoonsportie groente En met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag

Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
pi_56088386
zodra ik mijn papieren voor de universiteit binnen heb, en in ga leveren, ga ik meteen ook een sportkaart aanvragen dan kan ik lekker daar naar de sportschool voor 70 euro per jaar
Ja doei.
pi_56088656
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was ongeveer een 3-persoonsportie groente En met teveel bedoelde ik niet qua kcal, maar qua bulk. Veel in mijn maag

Het lopen ging toch wel aardig goed. Heb nu op een atletiekbaan gelopen en dat loopt lekker zeg!
Dat kan ik me voorstellen! Geen hobbels, bobbels, heuvels en stoplichten!! Train je nu in clubverband?
pi_56088822
Ik train nu met een groep gevorderden voor een wedstrijd in april Leuke groep, leuke training
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')