abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56109740

Het vorige deel: Slank de lente in #117

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56109758
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Jeipod het volgende:
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoor behoorlijk o-ig.

behoorlijke x benen ja
pi_56109834
haha, als je het zo bekijkt ook ... maar in de reclame komt ze als het ware op je af lopen en dan kun je het goed zien
pi_56109889
Lol, ja, zo heeft ze echte x-benen ja

Ik heb het eten op (restje nasi rames van gister) nou nog ff beetje met mn pc en laptop klooien en vanavond lekker relaxed film kijken Ben wel weer druk genoeg geweest vind ik zelf
pi_56109896
Ik heb ook een beetje rare benen geloof ik, maar dat kan me eigenlijk weinig boeien
Al doe ik geen skinny aan
pi_56110224
tvp
pi_56110285
ow k zag fotos van je huppelei in wat draag je vandaag
met kleren aan zie je niet dat je een buikje hebt hoor niet te dun worden !
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:12:33 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56110336
Wat zijn jullie allemaal grappig vandaag .
En skinnies.
* viking84 rilt.

Ik ga nu echter de pc vandaan, want ik zit er al sinds half 9 achter ivm studie en ik voel gewoon RSI-verschijnselen aankomen. Dus ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgenochtend .
Niet meer actief op Fok!
pi_56110700
Ik begrijp die skinnies ook niet hoor, volgens mij zijn vrouwenbenen helemaal niet geschikt voor zulke stomme broeken. Elke vrouw ziet er idioot uit in een skinnie, zonde als je mooie benen hebt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:33:45 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56110897
Nasi Rames

Ik had vandaag Nasi Koening (gele rijst dus) met gewoon wat groentenogiets wat m'n moeder heeft gemaakt en babi assar
Enak!
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:41:07 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56111039

Ik in mijn skinny jeans. Aaaaaah! En nee, ik ben geen gothic, maar dit is toevallig inderdaad allemaal zwart.

* egeltje1985 kruipt angstig in een hoekje en wacht het commentaar af.

[ Bericht 23% gewijzigd door egeltje1985 op 17-01-2008 19:47:02 ]
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:43:55 #12
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56111123
Ow, en voor de duidelijkheid, ik vind dus dat je in die broeken best wel heupen e.d. mag zien. Hijs ook niet superskinny trouwens, vanaf mijn knieën loopt ie enigzins recht naar beneden. Dus niet strak aangesloten bij mn kuiten (net iets losser).
pi_56111583
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en voor de duidelijkheid, ik vind dus dat je in die broeken best wel heupen e.d. mag zien. Hijs ook niet superskinny trouwens, vanaf mijn knieën loopt ie enigzins recht naar beneden. Dus niet strak aangesloten bij mn kuiten (net iets losser).
Om met het positieve te beginnen: je ziet er sws slank uit en skinny's die ruimer om knieen en kuit vallen, zitten meestal veel beter.
Het negatieve: Er zit behoorlijk wat verschil tussen je taille en heup, ik denk dat het mooier zou staan als het vanaf je heupen wat rechter naar beneden zou lopen, dan benadruk je je smalle taille en leid je de aandacht van je heupen af.

Oh en petje af dat je een foto durfde te posten na al het commentaar op de skinny!!
pi_56111987

Ik heb geen normale foto van mij in skinny ff verkleedfeest met mn vaders overhemd Maar dit is dus eh >5kg geleden? M'n benen zijn net zo gebleven, mn buik (die je niet ziet haha) daar is 5kg af
pi_56113380
Ik krijg mijn bovenbenen niet in een skinny niets skinny aan mijn benen
pi_56113663
Oh wow, de persoon die pasta heeft uitgevonden mag wat mij betreft een standbeeld krijgen! Eindelijk mocht ik vandaag weer pasta na 4 dagen gekookte aardappelen. Met rode saus, italiaanse groenten en italiaanse quorn. Mijn vriend vond het niet te eten, t was ook niet echt speciaal eigenlijk. Maar puur omdat ik er zo naar uit had gekeken om weer een keer 'normaal' te eten heb ik echt zitten smullen!

Morgen tot en met zondag gaan mijn vriend en ik een weekendje weg. Lekker naar een 4 sterren hotel bij Apeldoorn. Zaterdag naar Burgers Zoo en zondag naar Paleis 't Loo en daarna nog bij mn tante eten. Vrijdag en zaterdag gaan we uit eten en zondag voor de lunch naar een pannenkoekenrestaurant. Geen Sonja dus dit weekend. Ik ga wel proberen om verstandig te doen natuurlijk, maar niet alles op alles zetten om toch crackers enzo te eten. Ik eet gelukkig wel altijd veel groenten op mn pannenkoek dus dat scheelt alweer.
Spoilers!
pi_56113913
zit nu een kiwi te eten ipv van brood
pi_56114050
gezond ik net een bakje zelfgemaakte appelmoes
maar heb nogsteeds trek
pi_56114178
En ik zit hier gezond aan de paprika
pi_56114199
Rauwe paprika is zoooo lekker Nou ja, soms smaakt het alleen naar water, maar als het goede paprika's zijn dan is het echt snoepgoed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56114411
Ik heb ook nog paprika's liggen maar ik denk dat dat morgen weer mijn ontbijt word
Heb nu zin in een glas Coolbest maar doe ik maar niet
pi_56114483
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Rauwe paprika is zoooo lekker Nou ja, soms smaakt het alleen naar water, maar als het goede paprika's zijn dan is het echt snoepgoed.
Ik eet toch wel een stuk of 4 paprika's op per week, rauw, maar ook wel vaak door gerechten heen Vind ze echt lekker ( vooral rode en gele, groene hou ik niet van)
pi_56114713
Ik heb gegeten na de sushi:

appeltje
wodka+handje lightchips
schnitzel gemaakt van biologisch varkensfiletlapje, met de rest van de groenten van gisteren en groene aspergetips
koffie+koekje
ga nu een sinaasappeltje eten.
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:09:58 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56114732
Ik zou niet meer achter de computer, maar goed .
Net hardgelopen. Ik zag het somber in vooral na de warming-up, maar het ging geweldig goed. Zelfs zo goed dat we gewoon nog 5 mins extra gedaan hebben . Had ook te maken met de regen natuurlijk (zsm thuis zijn, want het plénsde!), maar toch heel goed van ons . Ik ben nu vreselijk nat, maar tegelijkertijd gloeit m'n lijf helemaal . Heerlijk, want daar doe ik het voor . Zometeen even douchen en dan lekker onder de wol. Hardlopen ftw . Zaterdag weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_56114804
ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel ligt.

Ik zit al de hele avond mee te zingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')