Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behoudenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het heeft alleen niet zo heel veel zin om dan nog te posten hier tochBehalve als ik ineens weer heel dik wordt ofzo
Is sla geen groente dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijt: 2 volkoren pistoletjes met filet americain dus al een stuk beter dan gister 2 tosti's met witte boterhammen en volvette kaas
En lunch zal een salade met verschillende soorten groente, sla en stukjes kip worden
Ja das waar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behouden
Sommige moeten dan nog net zo blijven opletten dus dan is zo'n topic wel handig
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is sla geen groente dan?.
Ik eet straks gewoon weer twee ronde crackers met kaas, want dat blijft toch het allerlekkerste.
Vanavond tagliatelle met prei, champignons, een beetje demi creme fraiche, Italiaanse kruiden en gran padano. Morgen idem dito
.
I know, tis een heerlijk onrealistisch doelquote:Op zaterdag 12 april 2008 06:44 schreef freecell het volgende:
Welkom SterreMarit
Is 58 niet ook érg laag voor jou? Ik ben korter dan jij en zie er al prima uit bij 60-65
Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken?
Veel plezier met je verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 12 april 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
even een theeveepee hier..
Druk dagje, ivm verjaardagsfeestje, ga wat lekkere hapjes maken, maar nu eerst onbijten
ik ga proberen voornamelijk gezonde hapjes te maken jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel plezier met je verjaardagsfeestjeWel gezonde hapjes he
![]()
Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd'quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef freecell het volgende:
Mja, het was mij ook al opgevallen. Je kijkt even niet en meteen is de zon wegEn het is ook meteen koud.
Ik heb net gelunched, zowaar zonder eitjeMaar ik heb eigenlijk nog behoorlijk trek (ondanks mijn grote kop bouillon en 2 broodjes met kaas en tomaat. Hmmm
Misschien zometeen nog even een knackerbröt
Dank je welquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd'.
Mag ik dan bij jou komen etenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Welkom SterreMarit en veel succes
Gisteren paella, met allemaal extra groenten die nog op moesten gegeten, vanavond wordt het Japanse noodles en morgen wraps ( sorry Miss_S)
Vandaag relaxed dagje, vanmiddag naar het voetballen toe, mn broertje weer zien na 3 weken
Gebruik jij ook kniebeschermers?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje 58 bij 180 cm is een bmi van 17,9! dat is niet echt gezond te noemen hoor,.......
ow ja goedemorgen
ff weinig nieuws te melden, ga zo lekker weer volleyballenzin in!!!
Netjes gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:11 schreef spoor4 het volgende:
[..]
en nu stabiel 61
bmi 19.9
*afmeldpost
Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?![]()
Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?
Ja volgens mij wel....quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:51 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.
Breek meteen je ribben erbij, dan zou het moeten lukkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek?.
Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Krijg er rillingen van![]()
.
Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:00 schreef Sylvana het volgende:
Idd erg ziekelijk en lijkt me ook echt niet gezond als al die organen zo in elkaar gedurkt worden
Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.
* Viking84 nooit een corset wil.
Aaaaw wat lief zegquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]maar ze zijn wel heel mooi
Mijn chocokoekjes/beertjes:
[ afbeelding ]
Sommige met witte choco erop
Ik heb er nog meer gemaakt maar deze waren de beertjes er zijn ook nog vlinders en hartjes (de katten wilden niet lukken)
Ik heb er eentje op en ze zijn ook erg lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aaaaw wat lief zeg
Ik ben weer terug van het voetballen, Sparta heeft met 4-2 gewonnen en heb mn broertje weer lekker kunnen knuffelenHij heeft er toch wel erg onder te lijden onder de scheidingskwestie hoor, kan het goed aan hem merken dat hij ook niet goed in zn vel zit erdoor
Peter is nu aan het strijken, kan ik ff bijlezen en dan met eten beginnen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Koekjes!.
Ik heb m'n eten weer op en nu heb ik een flesje water.
Normaal zou ik nu een blikje cola light leeg drinken en nu drink ik gewoon water. Dat doe ik veel te weinig (maar ik drink dan ook niet én cola én water).
Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? mis je de cola niet?
Ik moet nog een uurtje op mijn eten wachten, voor mijn doen eten we dus erg laat
Ahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |