abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57998503
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, het heeft alleen niet zo heel veel zin om dan nog te posten hier toch Behalve als ik ineens weer heel dik wordt ofzo
Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behouden
Sommige moeten dan nog net zo blijven opletten dus dan is zo'n topic wel handig
  zaterdag 12 april 2008 @ 11:05:29 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57998765
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijt: 2 volkoren pistoletjes met filet americain dus al een stuk beter dan gister 2 tosti's met witte boterhammen en volvette kaas

En lunch zal een salade met verschillende soorten groente, sla en stukjes kip worden
Is sla geen groente dan? .
Ik eet straks gewoon weer twee ronde crackers met kaas, want dat blijft toch het allerlekkerste .
Vanavond tagliatelle met prei, champignons, een beetje demi creme fraiche, Italiaanse kruiden en gran padano . Morgen idem dito .
Niet meer actief op Fok!
pi_57998774
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het gewicht gaat behouden
Sommige moeten dan nog net zo blijven opletten dus dan is zo'n topic wel handig
Ja das waar.
Ik kijk wel gewoon hoe het gaat, als ik weer terugval ofzo dan is dit topic idd wel handig.
pi_57998777
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is sla geen groente dan? .
Ik eet straks gewoon weer twee ronde crackers met kaas, want dat blijft toch het allerlekkerste .
Vanavond tagliatelle met prei, champignons, een beetje demi creme fraiche, Italiaanse kruiden en gran padano . Morgen idem dito .

Maar er waren verschillende soorten sla dat wou ik ff melden
pi_57999190
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 06:44 schreef freecell het volgende:
Welkom SterreMarit
Is 58 niet ook érg laag voor jou? Ik ben korter dan jij en zie er al prima uit bij 60-65

Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken?
I know, tis een heerlijk onrealistisch doel Maar ik vond mezelf zoveel 'mooier' toen dat ik graag naar dat gewicht terug wil.

Hoe ik het ga doen? Niet meer iedere dag een zak chips, (minstens) 1 pak koekjes, een zak snoepjes ennuh...ongezonde maaltijden. That'll do a part of the trick! En misschien ook maar weer es sporten, ik werk notabene op een healthclub (in de horeca, dat wel )

Maar weet je wat zo lastig is...al die ongezonde dingen zijn zó lekker!! Als ik moet kiezen tussen een appel of een chocolatechipcookie...dan is die keuze voor t koekje zio gemaakt. Daarom houd ik t niet echt vol, ik vind ongezond eten gewoon te lekker. Ik eet ook veel liever rijst, pasta's, pizza, friet, etc...ipv gezonde aardappels en groenten. Naja, is vast wel herkenbaar voor meerderen hier

Meteen een paar vragen dan ook: hoe weerstaan jullie al die lekkere dingen? Hoe lang duurt het 'afkickproces'? Welke gezonde dingen vullen wél fatsoenlijk? (op 1 appel functioneer ik dus niet)

Maarr...ik ga ervoor! Ik wil minimaal weer onder de 63 komen, dat moet wel lukken in 3 maanden, toch?
pi_58000076
Rijst en pasta zijn niet ongezond! (mits gezonde saus etc, dat is vaak het probleem) Je hoeft niet meteen een aardappeleter te worden hoor , genoeg alternatieven.

Soms weersta ik lekkere dingen gewoonweg niet . Maar dan verruil ik ze voor mijn tussendoortjes, of kom ik gigantisch aan (of sport ik wat harder). En wat bij mij wel vult: sla (naast het avondeten, gewoon klein bord eten en de rest vullen met gezonde sla), rijstwafels, komkommer, tomaat, magere kwark en vooral je 'normale' maaltijden niet te klein maken. Ik eet gewoon 2 boterhammen met beleg als lunch, en niet minder, want met minder hou ik honger. En het ideale volzitontbijt (voor mij) is kwark met zoetstof en een hand muesli. Dat vult mijn buik echt wel . Gewoon wat dingetjes proberen, je vindt vanzelf wel dingen die goed vullen ...

7 kilo in 3 maanden ... dat is meer dan een halve kilo per week, verkijk je er niet op dat het misschien niet volledig gaat lukken, geef jezelf ook een beetje de tijd om te wennen he? (en let op de cm's, nog belangrijker dan het gewicht)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58000100
Welkom SterreMarit en veel succes

Gisteren paella, met allemaal extra groenten die nog op moesten gegeten, vanavond wordt het Japanse noodles en morgen wraps ( sorry Miss_S )

Vandaag relaxed dagje, vanmiddag naar het voetballen toe, mn broertje weer zien na 3 weken
pi_58000169
goedemorgen

even een theeveepee hier..

Druk dagje, ivm verjaardagsfeestje, ga wat lekkere hapjes maken, maar nu eerst onbijten
Ja doei.
pi_58000262
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

even een theeveepee hier..

Druk dagje, ivm verjaardagsfeestje, ga wat lekkere hapjes maken, maar nu eerst onbijten
Veel plezier met je verjaardagsfeestje Wel gezonde hapjes he
pi_58000323
Welkom SterreMarit

Over je gewicht; ik ben ook 24 en 1.80m lang, mijn laagste gewicht was 60 kilo maar toen was ik echt ondervoed (was net op kamers en ging soms slapen ipv avondeten) !!
58 kilo is best weinig dus?

Maar het ligt ook aan je bouw, ik ben best stevig qua botten en spieren dan weer.

Het weerstaan van zoete hapjes en chips e.d. gaat mij heel goed af, gewoon niet in huis halen. Je bent heel snel afgekickt van zoete smaakjes. Fruit en groente vult bij mij ook slecht, een appel als tussendoortje kan ik niet op teren. Ik eet gewoon veel brood, juist zodat ik geen trek krijg in lekkere dingetjes.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:21:46 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58000466
Veel plezier, moblo .
Ik zit nu aan m'n crackers met kaas en een glas melk .
De eerste dag van mijn Nieuwe Leven is begonnen .
Freecell heeft pech gehad, want het zonnetje schijnt niet meer en het waait vrij hard. Zonet was ik even weg op de fiets en toen voelde ik zelfs een paar druppels .
Dus mijn plan om buiten te gaan zitten met een boek valt in het water en in plaats daarvan ga ik me maar even nuttig maken .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:35:19 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58000745
jeetje 58 bij 180 cm is een bmi van 17,9! dat is niet echt gezond te noemen hoor,.......

ow ja goedemorgen
ff weinig nieuws te melden, ga zo lekker weer volleyballen zin in!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58000796
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel plezier met je verjaardagsfeestje Wel gezonde hapjes he
ik ga proberen voornamelijk gezonde hapjes te maken ja ben alleen nog niet helemaal uit wat 't gaat worden

wil iig wel iets van kippenvleugeltjes maken, onder de grill vandaan
en wraps met zalm en sla

de taart an sich is al heel vet, dus moet nog even bedenken wat ik er 'allemaal' naast ga zetten
Ja doei.
pi_58000846
Mja, het was mij ook al opgevallen. Je kijkt even niet en meteen is de zon weg En het is ook meteen koud.

Ik heb net gelunched, zowaar zonder eitje Maar ik heb eigenlijk nog behoorlijk trek (ondanks mijn grote kop bouillon en 2 broodjes met kaas en tomaat. Hmmm
Misschien zometeen nog even een knackerbröt
pi_58000866
dank je freecell zit mn boodschappenlijstje te maken,en knackebröd en bouillonblokjes moeten daar ook nog bij
Ja doei.
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:49:22 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58001067
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef freecell het volgende:
Mja, het was mij ook al opgevallen. Je kijkt even niet en meteen is de zon weg En het is ook meteen koud.

Ik heb net gelunched, zowaar zonder eitje Maar ik heb eigenlijk nog behoorlijk trek (ondanks mijn grote kop bouillon en 2 broodjes met kaas en tomaat. Hmmm
Misschien zometeen nog even een knackerbröt
Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd' .
Niet meer actief op Fok!
pi_58001177
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Taalpurist-alert: het is 'knäckebröd' .
Dank je wel
Ik twijfel (in dit geval dan, bij werkwoorden twijfel ik nooit) altijd over d of t, op de één of andere manier heb ik in mijn hoofd dat die Scandinaviërs er een t van maken
En die ä had ik nooit bij stilgestaan. ben zelf ook nogal een taalpurist, dus je gaat je gang maar
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:11:37 #68
154952 spoor4
Spoort niet
pi_58001460
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef spoor4 het volgende:

ik weeg nu ongeveer 66/67 kilo.
en nu stabiel 61
bmi 19.9

*afmeldpost
pi_58001747
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Welkom SterreMarit en veel succes

Gisteren paella, met allemaal extra groenten die nog op moesten gegeten, vanavond wordt het Japanse noodles en morgen wraps ( sorry Miss_S )

Vandaag relaxed dagje, vanmiddag naar het voetballen toe, mn broertje weer zien na 3 weken
Mag ik dan bij jou komen eten
Misschien staan wraps ook wel op het 4 gangen menu maar heb zo'n idee van niet
pi_58001774
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeetje 58 bij 180 cm is een bmi van 17,9! dat is niet echt gezond te noemen hoor,.......

ow ja goedemorgen
ff weinig nieuws te melden, ga zo lekker weer volleyballen zin in!!!
Gebruik jij ook kniebeschermers?
Ging opzoek naar kniebeschermers voor dansen en kreeg die voor volleyballen mee
pi_58001946
Blegh, wat een kutweer zeg, met die regen en wind. Ik wil die zon terug

Net voor Peter voetbalschoenen, scheenbeschermers en een wasmand gekocht. Nou ff eten en dan naar het voetballen toe (niet van Peter, maar van Sparta Nijkerk, mijn oude cluppie, die hier in de buurt moet spelen vandaag. En waar mn stiefvader ( die voorzitter van Sparta is) en mn broertje dus ook heen gaan )
pi_58001957
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:11 schreef spoor4 het volgende:

[..]

en nu stabiel 61
bmi 19.9

*afmeldpost
Netjes gedaan
pi_58001998
OMG, die taille

Filmpje
pi_58002068
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:50:33 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002174
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Getver dat is echt niet mooi meer ... helemaal omdat het zo ongelooflijk uit verhouding is ... dr bovenlichaam en heupen zien er namelijk nog best stevig uit. Is dat haar echte taille, of een corset dat ziekelijk is aangetrokken?
Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek? .
Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Krijg er rillingen van .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:51:48 #76
154952 spoor4
Spoort niet
pi_58002201
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.
pi_58002279
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:51 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk telkens een strakker corset of zo. Lijkt me niet gezond.
Ja volgens mij wel....
Nee met mijn corset kan ik mijn taille een paar centimeter kleiner maken en dat is meer dan genoeg (hoeft eigenlijk helemaal niet smaller)

Net mijn verschillende soorten groente, sla en kip op als lunch
pi_58002296
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik ook zo'n taille kan krijgen als ik een corset ziekelijk strak aantrek? .
Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Krijg er rillingen van .
Breek meteen je ribben erbij, dan zou het moeten lukken Flink aantrekken en als het pijn doet is het goed, dan zijn ze zeker gebroken, probeer ook meteen een paar weken niet te ademen ... mijn ribbenkast staat licht naar binnen toe, maar steekt wel uit, als ik die van haar zie, kan ik niet anders dan denken dat er daar wat gebroken is, en dat het vast niet confortabel ademt. Brrrr rillingen.
pi_58002345
Huuu
Vooral van de achterkant ziet het er eng uit. en ze krijgt er een enorme kont door
pi_58002370
En nu koekjes bakken
en tussendoor braaf Evy lopen
pi_58002391
Idd erg ziekelijk en lijkt me ook echt niet gezond als al die organen zo in elkaar gedurkt worden
pi_58002426
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:00 schreef Sylvana het volgende:
Idd erg ziekelijk en lijkt me ook echt niet gezond als al die organen zo in elkaar gedurkt worden
Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'
pi_58002439
Vroegah en dan bedoel ik echt heel vroegah, werden alle tailles van vrouwen zo ingesnoerd. (tenminste, die van de gegoede klasse). Ze vielen dan ook bij bosjes flauw. Ik heb weleens echt oude jurken gezien met korsetten en het is echt idioot hoe smal die tailles waren. 40 cm. was geen uitzondering. Het is volslagen ongezond, want al je organen komen in de verdrukking. Wat een hel moet het zijn geweest om toen vrouw te zijn!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:21:05 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002786
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met mijn corset word ook aangeraden om steeds een stapje losser te doen zodat de organen niet in een keer weer terug 'vallen'
Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.
* Viking84 nooit een corset wil.
Niet meer actief op Fok!
pi_58002826
Mijn oma droeg ook nog standaard ene corset en háár moeder droeg volgens mijn moeder echt nog een strak ingesnoerd corset. Nadeel van die dingen was vooral dat het je rug zo goed ondersteunde dat het je rugspieren kostte. Die hadden namelijk bijna geen functie meer en verslapten dus helemaal.
pi_58002864
Idd, een corset staat misschien wel heel mooi, maar als het zo strak ingesnoerd wordt, is het echt niet goed voor je lichaam

Ik heb net eten op, gewoon 2 broodjes, en dan zo naar het voetbal toe, dus fijne dag nog iedereen
pi_58004464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gadverdamme wat klinkt dat ranzig.
* Viking84 nooit een corset wil.
maar ze zijn wel heel mooi

Mijn chocokoekjes/beertjes:

Sommige met witte choco erop
Ik heb er nog meer gemaakt maar deze waren de beertjes er zijn ook nog vlinders en hartjes (de katten wilden niet lukken )
pi_58004572
vormpjes!

De zon is lekker. Zolang de wolken uit de buurt blijven. Wat ze grootste deel van de tijd niet deden, maar de tijd dat ze dat wel deden . Nu verder met de quantumfysica . Ook leuk .
pi_58005060
Net weer hardgelopen
Wel lekker maar mijn hardloopconditie is in de tijd dat ik ziek was wel achteruit gegaan
pi_58005945
Mijn oma kan ook niet zonder corset vanwege haar rug. volgens mij snapt ze de relatie ermee echter niet heel goed, want ze vroeg wel aan mn moeder waarom zij er geen droeg, omdat je buik dan minder lijkt! Hier is er wèl zon en ik heb verse ananas, mango appel pruim druiven avocado tomaat courgette en meer... Dus nu moet ik weer lekker gezond gaan eten verplicht! Nu weer neuroscience leren...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58006105
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 15:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar ze zijn wel heel mooi

Mijn chocokoekjes/beertjes:

[ afbeelding ]

Sommige met witte choco erop
Ik heb er nog meer gemaakt maar deze waren de beertjes er zijn ook nog vlinders en hartjes (de katten wilden niet lukken )
Aaaaw wat lief zeg

Ik ben weer terug van het voetballen, Sparta heeft met 4-2 gewonnen en heb mn broertje weer lekker kunnen knuffelen Hij heeft er toch wel erg onder te lijden onder de scheidingskwestie hoor, kan het goed aan hem merken dat hij ook niet goed in zn vel zit erdoor

Peter is nu aan het strijken, kan ik ff bijlezen en dan met eten beginnen
pi_58006596
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aaaaw wat lief zeg

Ik ben weer terug van het voetballen, Sparta heeft met 4-2 gewonnen en heb mn broertje weer lekker kunnen knuffelen Hij heeft er toch wel erg onder te lijden onder de scheidingskwestie hoor, kan het goed aan hem merken dat hij ook niet goed in zn vel zit erdoor

Peter is nu aan het strijken, kan ik ff bijlezen en dan met eten beginnen
Ik heb er eentje op en ze zijn ook erg lekker

Lijkt me trouwens erg om je broertje zo te zien
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:59:06 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006632
Koekjes! .
Ik heb m'n eten weer op en nu heb ik een flesje water.
Normaal zou ik nu een blikje cola light leeg drinken en nu drink ik gewoon water. Dat doe ik veel te weinig (maar ik drink dan ook niet én cola én water).
Niet meer actief op Fok!
pi_58006661
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Koekjes! .
Ik heb m'n eten weer op en nu heb ik een flesje water.
Normaal zou ik nu een blikje cola light leeg drinken en nu drink ik gewoon water. Dat doe ik veel te weinig (maar ik drink dan ook niet én cola én water).

Hoe bevalt het? mis je de cola niet?
Ik moet nog een uurtje op mijn eten wachten, voor mijn doen eten we dus erg laat
pi_58006716
Hier duurt het ook nog wel een uur voor we gaan eten, Peter is net klaar met stirjken, maar hele middag weggeweest, dus eerst nog ff wat tijd voor onszelf
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:14:34 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006863
Zo lief trouwens.
Ik ben de antwoorden op de vragenlijsten voor mijn onderzoek aan het invoeren en sommige scholieren hebben erbij gezet: "Succes met je onderzoek ". Lief toch! .

(en eentje schreef onder mijn naam: "Weg met Friezen!" ) .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:15:09 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58006872
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe bevalt het? mis je de cola niet?
Ik moet nog een uurtje op mijn eten wachten, voor mijn doen eten we dus erg laat
Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_58007052
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb mijn laatste blikje pas vanmiddag opgedronken, dus nee, ik mis m'n cola nog niet .
Aha
En wel lief van die scholieren inderdaad

Ik heb net nog even zitten lezen op mijn balkon heerlijk dit weer
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:26:44 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58007055
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor ).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58008327
Pizza pollo en heel klein beetje noten ijs
Typisch zaterdags eten dus

Morgen naar een Frans 5 sterren restaurant, ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')