okquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De haren van Bos moet je voelen.....die zijn spiritueel.
Hij is in het bootje gestapt waar Sien over een paar weken in stapt.quote:
Valt wel mee hoor. Ze zijn echt niet langer dan toen je ze zag in Utrecht.quote:
Met wie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is in het bootje gestapt waar Sien over een paar weken in stapt.
Je valt op getrouwde vrouwen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met wie?
als het een (mooie) vrouw is graag pics!!
Kijk zo naar RTL boulevardquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met wie?
als het een (mooie) vrouw is graag pics!!
Nee hoor ik ben gewoon benieuwd met wie hij getrouwd is.quote:
Niet slechtquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk zo naar RTL boulevard![]()
pics zijn er ook al
[ afbeelding ]
Die in het wit heeft thuis vast wel de broek aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:07 schreef SCH het volgende:
Wie van die twee is de man?
net optijd voor het voetbalquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik schrik net wakker ging om 6 uur even liggen.
Had je een natte droom?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik schrik net wakker ging om 6 uur even liggen.
Ik droomde van jou. Want spreken doe ik je nooit meerquote:
Hij zag je zeker niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef methodmich het volgende:
Gisteren liep de man die de wereldbeker naar Amsterdam schoot in 1995 nog vlak voor me langs. Blijft toch altijd leuk om ineens bekende (ex)-voetballers te treffen.
Geen wonder dus dat je wakker schrok.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droomde van jou. Want spreken doe ik je nooit meer
Hij zei tegen iedereen vriendelijk goedenavond, dus het is geen arrogante man in elk geval.quote:
Ja niet eens met een odolquote:
Katja was bij DWDD zo irritant dat ik het al niet eens eer wíl proberen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Even naar Katja en Sophie kijken. Zal wel niks worden.
dat tongen in het voorstukje zag er best geil uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Even naar Katja en Sophie kijken. Zal wel niks worden.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Katja was bij DWDD zo irritant dat ik het al niet eens eer wíl proberen...
Daar ga ik echt van kotsen. Ik probeer het ieder jaar weer een keer, omdat 'het zo gezond voor je is pfaf'. Maar ik kan het niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat tongen in het voorstukje zag er best geil uit
Oh ja....goedenavond trouwens
Zeker. En dat kan ik van Sophie niet zeggen, maar daar komt af en toe in ieder geval nog wat zinvols uit de mond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik zou er best wel willen neuken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Pfap hier ?![]()
Empoli thuis is altijd lastig
De enige keer dat ik ervan over mn nek ging was na een avond stappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar ga ik echt van kotsen. Ik probeer het ieder jaar weer een keer, omdat 'het zo gezond voor je is pfaf'. Maar ik kan het niet.
nou dan wacht ik de reacties hier wel af of ik het eventueel terug wil kijken !quote:
Katja hoeft ook niet zoveel zinnigs te zeggen lijkt mij? Ik zou het vreemder vinden als zij ineens de relativiteitstheorie ging uitleggen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeker. En dat kan ik van Sophie niet zeggen, maar daar komt af en toe in ieder geval nog wat zinvols uit de mond.
Dilemma's dilemma's...
Empoli speelt thuis dat bedoel ik eigenlijkquote:
Opwindend toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Katja hoeft ook niet zoveel zinnigs te zeggen lijkt mij? Ik zou het vreemder vinden als zij ineens de relativiteitstheorie ging uitleggen..
Om natuurkunde sommetjes op te lossen??quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Opwindend toch?![]()
![]()
De eerste vrouw die dat bij mij doet en geen tuinbroek aanheeft mag mee naar m'n kamer.
Probleem is dat er niet zo veel gewonnen wordt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Empoli speelt thuis dat bedoel ik eigenlijkAls Parma wint zijn jullie min of meer veilig. Ik hoop wel dat Parma wint, opzich een leuke club
.
wat is koud ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef tha_dark het volgende:
Het begint hier koud te worden!
Ik moest vanochtend voor het eerst in 8 maanden weer mijn winterjas aan toen ik naar school ging!
10 Gradenquote:
Uiteraard. Maar ik ga best wel proberen in haar decoloté te gluren. Zo zijn wij béta's dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Om natuurkunde sommetjes op te lossen??
Maar vrouwen, met enige aanleg voor natuurkunde, hebben toch OF een tuinbroek OF een coltrui aan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ga best wel proberen in haar decoloté te gluren. Zo zijn wij béta's dan ook wel weer.
Ik heb ze nog nooit zonder tuinbroek gezien en die/zij/dat mogen dus niet mee naar m'n kamer. Zo makkelijk ben ik eg nie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar vrouwen, met enige aanleg voor natuurkunde, hebben toch OF een tuinbroek OF een coltrui aan?
Slappe zak.quote:
Jij bent toch homo? Je houdt van homomuziek tenminstequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder tuinbroek gezien en die/zij/dat mogen dus niet mee naar m'n kamer. Zo makkelijk ben ik eg nie.
Ik ben ooit in Eindhoven geweest en geloof mij maar, coltruien komen voor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder tuinbroek gezien en die/zij/dat mogen dus niet mee naar m'n kamer. Zo makkelijk ben ik eg nie.
Ik normaal ook maar wilde mijn vooroordeel bevestigt zienquote:
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch homo? Je houdt van homomuziek tenminste
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,
In combinatie met geitenwollen sokken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Coltruien... Ach, die ben ik wel gewend in Wageningen
Skype of Hyves.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
SCH
Herman says:
Jaap het is hilarisch slecht
Herman says:
Katja en Sophie. Vrijdagavond. Nederland-3.
Herman says:
Test
The following message could not be delivered to all recipients:
Test
quote:
Op de koffiequote:
Tong en Hyvesquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Skype of Hyves.
Daar praat ie wel met je hoor
Maar je luistert nooit
Wil je nog van mijn walletje snoepelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,
Kan je beter Sophie zien vingeren in Zomerhitte.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
SCH
Herman says:
Herman says:
Herman says:
Test
BNNquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je beter Sophie zien vingeren in Zomerhitte.
BNN krijgt veel te veel zendtijd
Over het algemeen wel.quote:
Dit is niet de plaats om homofobiSCH te zijn denk ik Reetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word toch wel een beetje angstig van je post, pfap.
Ik was net bezig dat topic te openenquote:
En wat doe je in een bed buiten slapen ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond![]()
![]()
Zo... mijn trouwpak opgehaald..![]()
en meteen ook een bed gekocht
Laptoppen, tv-kijken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat doe je in een bed buiten slapen ?
Plassen en poepen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou TV kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens kinky!quote:
Heb jij dan nooit in je bed geplast en gepoept?quote:
Wakker worden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet in mijn bewuste geheugen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit in je bed geplast en gepoept?
nee man...lekker binnen slapen straks krijgen we weer nachtvorst !quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat doe je in een bed, buiten slapen ?
nog nooit gemonopoly-ed in bed ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou TV kijkenLezen
geweldige sex hebben
en e-mail checken...
Super handig zo'n bed
Nee, even heen en weer naar Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, was je nog naar Omniwereld vanavond?
Ben juist bang dat pfau alleen op vrouwen gaat vallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is niet de plaats om homofobiSCH te zijn denk ik Reetje
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef tha_dark het volgende:
He die stomme kat van jou komt alweer tevoorschijn in Hools Ray! Maar er een screen van maken heeft toch geen zin
Daar hebben we de tafel voorquote:
Ja, wat anders. De wasmachine? Dan trillen die pionnetjes van het bord.quote:
Sorry ik haak af...quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
23:00, I-Sketch. Iemand die meedoet?
Ik heb m al 4 keer gezienquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael nog steeds niet gezien
Ik doe ook wel mee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
23:00, I-Sketch. Iemand die meedoet?
Je benadert haar in meervoud?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Wenden Snijders waswat kan ze goed zingen en wat is ze toch
koninklijk meervoudquote:
zal wel typisch iets uit het Wageningse studenten leven zijn, een potje doen.quote:
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Shit!
ik zie net pas dat Silence of the lambs bezig is!
heb m al 100 keer gezien maar hij blijft super vet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.
inderdaad een geweldige sitequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.
ik zie t net ja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:29 schreef RayMania het volgende:
Nog nooit die film volledig gezien? Al 17 jaar oud.
Misery was laatst ook op tv, die moet je ook wel zien. Word volgend jaar 24quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie t net ja.
fucking hell wat gaat de tijd snel.. ik word dit jaar al 20
zelfde genre? Ik hou wel van dit soort films namelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misery was laatst ook op tv, die moet je ook wel zien. Word volgend jaar 24.
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
zelfde genre? Ik hou wel van dit soort films namelijk.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.
ik zal t onthouden. Je mag me best waarschuwen als ie op komtquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.
ojaquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik zal t onthouden. Je mag me best waarschuwen als ie op komt
ow shit ik moet die EK-prijsvraag nog invullen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen komen mijn ouders langsals ik maar geen
crew
tegenkom
Jij bent crewquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojaik weet niet alles, dan maar voor die 3 andere shirts gaan.
Blub.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef toma het volgende:
ik weet alle logo's van de EK prijsvraag uit mn hoofd behalve die klote vis
dan is het voor de eerquote:
ja zal wel weer een enorme bende wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
naar het schijntaltijd mijn stad te vervuilen
Behoorlijk wat.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:03 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel inzendingen voor de Quiz zijn er trouwens al?
Kans is dus 0 om te winnenquote:
Ik heb geen flauw idee, daar heb ik nog drie dagen voor om te verzinnen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:08 schreef toma het volgende:
Hoe ga je uit de goede inzendingen een eerlijke selectie maken met winnaars ?
de uitslag kan pas de 13e komen anders is het doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kans is dus 0 om te winnen.
Komt de uitslag gelijk op 12 april online? Dan kan ik nog aan de aktie van aktiesport meedoen namelijk.
12 april is vandaag, hij duurt tot de 14equote:Op zaterdag 12 april 2008 01:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kans is dus 0 om te winnen.
Komt de uitslag gelijk op 12 april online? Dan kan ik nog aan de aktie van aktiesport meedoen namelijk.
sweet dreamsquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat dr matras knuffelen
he kut. Die aktiesport aktie duurt tot vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
12 april is vandaag, hij duurt tot de 14e. Uitslag zal wel ergens rond op die dag komen ja, misschien dagje later.
Ik weet ze allemaal, behalve die kutkringeltjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef toma het volgende:
ik weet alle logo's van de EK prijsvraag uit mn hoofd behalve die klote vis
Jij mag niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Nick gaat vanmiddag naar de test voor Lingo
Heb je met hem geoefend ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Alves, A-L-V-E-S.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Lingo is al heel lang niet meer met 5-letter woordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alves, A-L-V-E-S.
Biep, biep, biep, biep, biep.
Sorry, woord is onvindbaar.
P - I - E - M - E - L.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Geboortekanaal, 3 letters!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
R-IJ-N?quote:
Is het fout? Kut.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Bluezz het volgende:
piep piep piep
Joh!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:31 schreef FrankyMcG het volgende:Finalekaarten
Doe maar bier, ga zo shoppen in Utrecht met de MILF...
Waren op tv laatst. Bij P&W dacht ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
Het Goede Doel bestaat weer, in Spijkers met Koppen nu
Genant
Ze gaat bij het plaatselijke bejaardentehuis crypo's oplossenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren op tv laatst. Bij P&W dacht ik.
Ik blijf liever bij de deur staan als je het niet erg vindtquote:
Als je dat vanavond al doet, ben je snel klaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ola!
Vanavond nog een nachtdienstje er tegen aan gooien.
Hij begint om 22.00 uur dat is dus nog vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je dat vanavond al doet, ben je snel klaar
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Henk Temmingquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
Het Goede Doel bestaat weer, in Spijkers met Koppen nu
Genant
Zeker. Net zelfs al gepmt. Zo maar even de meet in mn agenda zetten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je het voor jou goede bericht in het meettopic al gezien?
Okeequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. Net zelfs al gepmt. Zo maar even de meet in mn agenda zetten.
Als je dan maar niet in slaap gaat vallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef tong80 het volgende:
Trouwens morgen een geweldige sportdag. Om half tien beginnen met de London Marathon, dan de Rotterdamse Marathon en Parijs Roubaix, verder de één na laatste dag in de eredivisie, Manchester United Arsenal, Bayern München Dortmund, WK Zwemmen en dan 's avonds nog Tricht VI en studio voetbal
Rot op manquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het korte-broeken weer en nu is het bijna niet te doen zonder handschoenen.
Je bent het niet meer gewend om naar buiten te gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het korte-broeken weer en nu is het bijna niet te doen zonder handschoenen.
Dat krijg je als je de hele dag achter de brievenbus op die kratjes aan het wachten bent...quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent het niet meer gewend om naar buiten te gaan?
quote:Utg+1 maakt Boeken het 150 en hij krijgt vier callers.
De grote blind maakt het 1.200 en Boeken 4-bet naar 4.000.
Alle callers folden en de grote blind pusht voor 15k al zijn chips naar het midden. Boeken instacallt met azen en hij ligt ver voor tegen AK.
Het board wordt 8-4-3-Q-J
Noah Boeken is chipleader met 31.000 chips.
Dit is een ware megastart voor de jonge professional.
van mij mag je hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef tong80 het volgende:
Boris ik wilde heel het topic vullen met spelers die ik zou nomineren
Ik ga niet in ONZ posten buiten het Dillematopic om, maar SCH is natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef borisz het volgende:
Het is druk in het keldertje van HOOLS Het SCH Fantopic
Weet je welke held bij Enter Vooruit begon ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, met 1-2 de derby van Enter Vooruit gewonnen en zelf het eerste doelpunt gemaakt. Een mooie dag.
Nu eten.
Folkert Velten uiteraard.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je welke held bij Enter Vooruit begon ?
Het is al een sensatie dat ze van Castricum hadden gewonnen in de play-offs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:27 schreef tong80 het volgende:
Zou een sensatie zijn als the Dukes winnen
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is al een sensatie dat ze van Castricum hadden gewonnen in de play-offs.
Tuurlijk. Je kent je klassiekersquote:
Ik belde net met mijn vriendin op een 06 nummer van haar klub kreeg één of andere dronken Diana aan de foon en ik hoorde op de achtergrond, nou eigenlijk meer voorgrond potten 'Hoeren, hoeren'zingen. Ik kwam er niet doorheenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Je merkt er in de kantine van ze eigenlijk weinig van, nergens een mooi ingelijst schilderij of iets dergelijks van hem. Of de tribune zijn naam draagt weet ik niet.
Het hoofdveld draagt wel zijn naam.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Je merkt er in de kantine van ze eigenlijk weinig van, nergens een mooi ingelijst schilderij of iets dergelijks van hem. Of de tribune zijn naam draagt weet ik niet.
Het Hoofdveltenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, ik zal de volgende keer eens beter opletten dan.
En de trainingsvelten dan?quote:
Blawh heeft ook iets tegen kleine mensen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet er dan hoofdvelt neer, zo zie je maar weer hoe serieus ik die kleine mensen neem.
En Ray is zn poes nog steeds kwijt...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blawh heeft ook iets tegen kleine mensen!
Kut mods!
Zeker als je het hele phillips stadion daar mee moest aanleggen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef RayMania het volgende:
Hey iedereen.
Heb er geen kracht meer voor, een vloerverwarming aanleggen kost best energie.
ask Janne.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vaduz, waarom staat jouw adres in je ondertitel?
Heb jij een vriendinquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:53 schreef tong80 het volgende:
Ik belde net met mijn vriendin op een 06 nummer van haar klub kreeg één of andere dronken Diana aan de foon en ik hoorde op de achtergrond, nou eigenlijk meer voorgrond potten 'Hoeren, hoeren'zingen. Ik kwam er niet doorheenWat een wijven.
quote:RC The Dukes uit ’s Hertogenbosch en RC Hilversum speelden de finale voor het Landskampioenschap Heren. The Dukes heeft in een zinderende wedstrijd met 19-18 van RC Hilversum gewonnen. Het is de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse Rugby dat een Brabantse vereniging het Landskampioenschap wint. De burgemeester van Den Bosch, Ton Rombouts, was aanwezig om de spelers persoonlijk te feliciteren.
Voor The Dukes hebben gescoord: Gerard Viguurs, Bart Viguurs en Boudewijn de Rouw. Voor Hilversum hebben gescoord Nicky Jansen, Casper Boelens en Sep Visser.
Clubhoer, dat is het.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:30 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Der Lothar!
Matthäus wordt trainer in Israël
Laatste keer in Amsterdam bijna door hem aangeredenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
Amsterdamse politieagenten, bah! @ 2:00.
Alweer?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:30 schreef tong80 het volgende:
Schitterend wereldrecord van de zwemmeiden net
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
Vaduz zorgt dinsdag voor het bier?
Openbare vertoning Fitna in Rijssen
Ja tuurlijk, gezellig met Bort de burgemeester chillen. En daarna de film verdedigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
Vaduz zorgt dinsdag voor het bier?
Openbare vertoning Fitna in Rijssen
Huh?quote:Op zaterdag 12 april 2008 @ 18:15 schreef methodmich het volgende:
Heeft ex-mod Vaduz zeker allemaal geregeld?
Waren zeker sterke albums, maar af en toe vernieuwen gaan geen kwaad.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef methodmich het volgende:
Tja, die is leuk, maar minder goed dan ik van ze gewend ben. Of wellicht teveel afgeweken van de in mijn ogen beste platen van ze (In A Bar Under The Sea, The Ideal Crash en Worst Case Scenario).
Tja, ik weet niet of vernieuwen het goede woord is. Het grillige is er gewoon een beetje af en dat kan met de bezetting te maken hebben, al zou Mauro daar eigenlijk toch ook weer een goede factor in moeten zijn. Nu is het wat mij betreft vrijwel onmogelijk om In A Bar Under The Sea te evenaren, aangezien ik dat het op één na beste album ooit gemaakt vind. Deze komt daar dan ook niet echt in de buurt naar mijn smaak, al is ie wel weer beter dan de vorige.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren zeker sterke albums, maar af en toe vernieuwen gaan geen kwaad.
Het nummer The Architect vind ik bijvoorbeeld geweldig en dat heb ik geloof ik niet op de andere albums gehoord.
het is inderdaad beter dan dat wat je meestal post, maar toch niet mijn dingquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
Ook een leuke plaat.MIsschien dat bos het ook leuk vindt
. Kans is groter dan bij de gemiddelde platen die ik post
klinkt leukquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is inderdaad beter dan dat wat je meestal post, maar toch niet mijn ding
Geef mij maar bijvoorbeeld:
Dat is bier uit Beieren? (vanwege dat Bavaricum)quote:
Ja dat bier is uit Beieren ja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bier uit Beieren? (vanwege dat Bavaricum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |