Ik ben ooit in Eindhoven geweest en geloof mij maar, coltruien komen voor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder tuinbroek gezien en die/zij/dat mogen dus niet mee naar m'n kamer. Zo makkelijk ben ik eg nie.
Ik normaal ook maar wilde mijn vooroordeel bevestigt zienquote:
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch homo? Je houdt van homomuziek tenminste
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,
In combinatie met geitenwollen sokken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Coltruien... Ach, die ben ik wel gewend in Wageningen
Skype of Hyves.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
SCH
Herman says:
Jaap het is hilarisch slecht
Herman says:
Katja en Sophie. Vrijdagavond. Nederland-3.
Herman says:
Test
The following message could not be delivered to all recipients:
Test
quote:
Op de koffiequote:
Tong en Hyvesquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Skype of Hyves.
Daar praat ie wel met je hoor
Maar je luistert nooit
Wil je nog van mijn walletje snoepelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik eet van meerdere walletjes. Het beste van beide werelden. Een beetje aftasten, proberen enzo... Voor je 18e kan het toch nog alle kanten op met je geaardheid? Tenminste dat heb ik eens gelezen,,,
Kan je beter Sophie zien vingeren in Zomerhitte.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
SCH
Herman says:
Herman says:
Herman says:
Test
BNNquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je beter Sophie zien vingeren in Zomerhitte.
BNN krijgt veel te veel zendtijd
Over het algemeen wel.quote:
Dit is niet de plaats om homofobiSCH te zijn denk ik Reetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word toch wel een beetje angstig van je post, pfap.
Ik was net bezig dat topic te openenquote:
En wat doe je in een bed buiten slapen ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond![]()
![]()
Zo... mijn trouwpak opgehaald..![]()
en meteen ook een bed gekocht
Laptoppen, tv-kijken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat doe je in een bed buiten slapen ?
Plassen en poepen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat doe je in een bed buiten slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |