Ik denk toch Margrietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er nog niet uit. Is dit de Libelle of de Margriet op TV ?
Gewoon meer tieten. Dit schiet niet op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:34 schreef MadGuy het volgende:
Ze moeten even de rolverdeling gaan heroverleggen. Sophie de slimme vragen en Katja de voorzetjes en de grolletjes.
Katja gewoon d'r mond houden. De studio begint te trillen als ze het woord neemt, net als de meubels hier. Wat blert zij zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:34 schreef MadGuy het volgende:
Ze moeten even de rolverdeling gaan heroverleggen. Sophie de slimme vragen en Katja de voorzetjes en de grolletjes.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef sander89 het volgende:
OMG Wendy, dit zal wel bij DWDD etc komen
Ah, ik ben niet de enige dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Thelonious het volgende:
Ik hoor de hele tijd gepraat op de achtergrond.
Zal wel het geinteresseerde publiek zijn.
Zij heeft Jos Kuijer destijds afgepakt van Tineke Verburg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Patty Harpenou.
Is het raar dat ik haar niet ken ?
De hoerquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zij heeft Jos Kuijer destijds afgepakt van Tineke Verburg.
Tineke Verburg heeft toen de knopen van de overhemden van haar man afgeknipt, die in een doosje gedaan met een kaartje erbij: "Ze kan toch zo goed naaien?" en dat naar haar man en Patty gestuurd.quote:
De blikken van Sophie en Wendy!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef tong80 het volgende:
Herman Pleij is de enige normale. Maar ze begrijpen hem niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |