Weet je welke held bij Enter Vooruit begon ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, met 1-2 de derby van Enter Vooruit gewonnen en zelf het eerste doelpunt gemaakt. Een mooie dag.
Nu eten.
Folkert Velten uiteraard.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je welke held bij Enter Vooruit begon ?
Het is al een sensatie dat ze van Castricum hadden gewonnen in de play-offs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:27 schreef tong80 het volgende:
Zou een sensatie zijn als the Dukes winnen
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is al een sensatie dat ze van Castricum hadden gewonnen in de play-offs.
Tuurlijk. Je kent je klassiekersquote:
Ik belde net met mijn vriendin op een 06 nummer van haar klub kreeg één of andere dronken Diana aan de foon en ik hoorde op de achtergrond, nou eigenlijk meer voorgrond potten 'Hoeren, hoeren'zingen. Ik kwam er niet doorheenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Je merkt er in de kantine van ze eigenlijk weinig van, nergens een mooi ingelijst schilderij of iets dergelijks van hem. Of de tribune zijn naam draagt weet ik niet.
Het hoofdveld draagt wel zijn naam.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Je merkt er in de kantine van ze eigenlijk weinig van, nergens een mooi ingelijst schilderij of iets dergelijks van hem. Of de tribune zijn naam draagt weet ik niet.
Het Hoofdveltenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, ik zal de volgende keer eens beter opletten dan.
En de trainingsvelten dan?quote:
Blawh heeft ook iets tegen kleine mensen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet er dan hoofdvelt neer, zo zie je maar weer hoe serieus ik die kleine mensen neem.
En Ray is zn poes nog steeds kwijt...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blawh heeft ook iets tegen kleine mensen!
Kut mods!
Zeker als je het hele phillips stadion daar mee moest aanleggen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:20 schreef RayMania het volgende:
Hey iedereen.
Heb er geen kracht meer voor, een vloerverwarming aanleggen kost best energie.
ask Janne.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vaduz, waarom staat jouw adres in je ondertitel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |