Joh!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:31 schreef FrankyMcG het volgende:Finalekaarten
Doe maar bier, ga zo shoppen in Utrecht met de MILF...
Waren op tv laatst. Bij P&W dacht ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
Het Goede Doel bestaat weer, in Spijkers met Koppen nu
Genant
Ze gaat bij het plaatselijke bejaardentehuis crypo's oplossenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren op tv laatst. Bij P&W dacht ik.
Ik blijf liever bij de deur staan als je het niet erg vindtquote:
Als je dat vanavond al doet, ben je snel klaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:16 schreef sjimz het volgende:
Ola!
Vanavond nog een nachtdienstje er tegen aan gooien.
Hij begint om 22.00 uur dat is dus nog vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je dat vanavond al doet, ben je snel klaar
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Henk Temmingquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
Het Goede Doel bestaat weer, in Spijkers met Koppen nu
Genant
Zeker. Net zelfs al gepmt. Zo maar even de meet in mn agenda zetten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je het voor jou goede bericht in het meettopic al gezien?
Okeequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. Net zelfs al gepmt. Zo maar even de meet in mn agenda zetten.
Als je dan maar niet in slaap gaat vallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef tong80 het volgende:
Trouwens morgen een geweldige sportdag. Om half tien beginnen met de London Marathon, dan de Rotterdamse Marathon en Parijs Roubaix, verder de één na laatste dag in de eredivisie, Manchester United Arsenal, Bayern München Dortmund, WK Zwemmen en dan 's avonds nog Tricht VI en studio voetbal
Rot op manquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het korte-broeken weer en nu is het bijna niet te doen zonder handschoenen.
Je bent het niet meer gewend om naar buiten te gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het korte-broeken weer en nu is het bijna niet te doen zonder handschoenen.
Dat krijg je als je de hele dag achter de brievenbus op die kratjes aan het wachten bent...quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent het niet meer gewend om naar buiten te gaan?
quote:Utg+1 maakt Boeken het 150 en hij krijgt vier callers.
De grote blind maakt het 1.200 en Boeken 4-bet naar 4.000.
Alle callers folden en de grote blind pusht voor 15k al zijn chips naar het midden. Boeken instacallt met azen en hij ligt ver voor tegen AK.
Het board wordt 8-4-3-Q-J
Noah Boeken is chipleader met 31.000 chips.
Dit is een ware megastart voor de jonge professional.
van mij mag je hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef tong80 het volgende:
Boris ik wilde heel het topic vullen met spelers die ik zou nomineren
Ik ga niet in ONZ posten buiten het Dillematopic om, maar SCH is natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef borisz het volgende:
Het is druk in het keldertje van HOOLS Het SCH Fantopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |