okquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De haren van Bos moet je voelen.....die zijn spiritueel.
Hij is in het bootje gestapt waar Sien over een paar weken in stapt.quote:
Valt wel mee hoor. Ze zijn echt niet langer dan toen je ze zag in Utrecht.quote:
Met wie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is in het bootje gestapt waar Sien over een paar weken in stapt.
Je valt op getrouwde vrouwen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met wie?
als het een (mooie) vrouw is graag pics!!
Kijk zo naar RTL boulevardquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met wie?
als het een (mooie) vrouw is graag pics!!
Nee hoor ik ben gewoon benieuwd met wie hij getrouwd is.quote:
Niet slechtquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk zo naar RTL boulevard![]()
pics zijn er ook al
[ afbeelding ]
Die in het wit heeft thuis vast wel de broek aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:07 schreef SCH het volgende:
Wie van die twee is de man?
net optijd voor het voetbalquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik schrik net wakker ging om 6 uur even liggen.
Had je een natte droom?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik schrik net wakker ging om 6 uur even liggen.
Ik droomde van jou. Want spreken doe ik je nooit meerquote:
Hij zag je zeker niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef methodmich het volgende:
Gisteren liep de man die de wereldbeker naar Amsterdam schoot in 1995 nog vlak voor me langs. Blijft toch altijd leuk om ineens bekende (ex)-voetballers te treffen.
Geen wonder dus dat je wakker schrok.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droomde van jou. Want spreken doe ik je nooit meer
Hij zei tegen iedereen vriendelijk goedenavond, dus het is geen arrogante man in elk geval.quote:
Ja niet eens met een odolquote:
Katja was bij DWDD zo irritant dat ik het al niet eens eer wíl proberen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Even naar Katja en Sophie kijken. Zal wel niks worden.
dat tongen in het voorstukje zag er best geil uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Even naar Katja en Sophie kijken. Zal wel niks worden.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Katja was bij DWDD zo irritant dat ik het al niet eens eer wíl proberen...
Daar ga ik echt van kotsen. Ik probeer het ieder jaar weer een keer, omdat 'het zo gezond voor je is pfaf'. Maar ik kan het niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat tongen in het voorstukje zag er best geil uit
Oh ja....goedenavond trouwens
Zeker. En dat kan ik van Sophie niet zeggen, maar daar komt af en toe in ieder geval nog wat zinvols uit de mond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik zou er best wel willen neuken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Pfap hier ?![]()
Empoli thuis is altijd lastig
De enige keer dat ik ervan over mn nek ging was na een avond stappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar ga ik echt van kotsen. Ik probeer het ieder jaar weer een keer, omdat 'het zo gezond voor je is pfaf'. Maar ik kan het niet.
nou dan wacht ik de reacties hier wel af of ik het eventueel terug wil kijken !quote:
Katja hoeft ook niet zoveel zinnigs te zeggen lijkt mij? Ik zou het vreemder vinden als zij ineens de relativiteitstheorie ging uitleggen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeker. En dat kan ik van Sophie niet zeggen, maar daar komt af en toe in ieder geval nog wat zinvols uit de mond.
Dilemma's dilemma's...
Empoli speelt thuis dat bedoel ik eigenlijkquote:
Opwindend toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Katja hoeft ook niet zoveel zinnigs te zeggen lijkt mij? Ik zou het vreemder vinden als zij ineens de relativiteitstheorie ging uitleggen..
Om natuurkunde sommetjes op te lossen??quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Opwindend toch?![]()
![]()
De eerste vrouw die dat bij mij doet en geen tuinbroek aanheeft mag mee naar m'n kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |