Nee, even heen en weer naar Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, was je nog naar Omniwereld vanavond?
Ben juist bang dat pfau alleen op vrouwen gaat vallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is niet de plaats om homofobiSCH te zijn denk ik Reetje
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef tha_dark het volgende:
He die stomme kat van jou komt alweer tevoorschijn in Hools Ray! Maar er een screen van maken heeft toch geen zin
Daar hebben we de tafel voorquote:
Ja, wat anders. De wasmachine? Dan trillen die pionnetjes van het bord.quote:
Sorry ik haak af...quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
23:00, I-Sketch. Iemand die meedoet?
Ik heb m al 4 keer gezienquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael nog steeds niet gezien
Ik doe ook wel mee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
23:00, I-Sketch. Iemand die meedoet?
Je benadert haar in meervoud?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:45 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Wenden Snijders waswat kan ze goed zingen en wat is ze toch
koninklijk meervoudquote:
zal wel typisch iets uit het Wageningse studenten leven zijn, een potje doen.quote:
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Shit!
ik zie net pas dat Silence of the lambs bezig is!
heb m al 100 keer gezien maar hij blijft super vet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.
inderdaad een geweldige sitequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom is tvgids.nl zo handig. Goede film, eindelijk het begin gezien, dat miste ik bijna altijd.
ik zie t net ja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:29 schreef RayMania het volgende:
Nog nooit die film volledig gezien? Al 17 jaar oud.
Misery was laatst ook op tv, die moet je ook wel zien. Word volgend jaar 24quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie t net ja.
fucking hell wat gaat de tijd snel.. ik word dit jaar al 20
zelfde genre? Ik hou wel van dit soort films namelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misery was laatst ook op tv, die moet je ook wel zien. Word volgend jaar 24.
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
zelfde genre? Ik hou wel van dit soort films namelijk.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.
ik zal t onthouden. Je mag me best waarschuwen als ie op komtquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beide thrillers ja, erg spannend. Misery is één van de betere verfilmingen van Stephen King. Hoofdrolspeelster kreeg volgens mij ook een oscar.
ojaquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik zal t onthouden. Je mag me best waarschuwen als ie op komt
ow shit ik moet die EK-prijsvraag nog invullen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen komen mijn ouders langsals ik maar geen
crew
tegenkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |