Dus.quote:
Jij kent duidelijk mijn buurvrouw niet ... die bepaalt zelf wel of ze zin heeft zich aan de natuurwetten te houden of niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:
De aarde wordt niet zwaarder door veel mensen.
Die mensen groeien namelijk door wat er op aarde al groeit en bloeit.
Het gewicht van de aarde is constant. Tenzij er bv. een meteoriet uit de ruimte op aarde valt, dan neemt het gewicht toe met het gewicht van die meteoriet.
Maar dan schieten we gewoon iets de ruimte in met dat zelfde gewicht, en dan is het weer als vanouds
Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
Je moet vragen of er misschien een modje is die er iets aan wil doen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Vertel het eens, wat is het probleemquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Je gaat mij niet zeggen dat er vroeger wel vulkaanuitbarstingen warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...
En vulkaanuitbarstingen zijn nou niet bepaald iets van de laatste paar jaar.
En het was nog niet in je opgekomen dat dat wel eens zou kunnen liggen aan jouw ideeën ipv aan de FOK!-users?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef WoefieBlaf het volgende:
Het probleem is dat ik graag mijn ideeën wil delen met andere mensen. Maar keer op keer wordt ik belachelijk gemaakt door lolbroeken. De lol gaat er wel een beetje vanaf.
nee vulkaanuitbastingen kwamen alleen maar voor 1800 voor...!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...
En vulkaanuitbarstingen zijn nou niet bepaald iets van de laatste paar jaar.
dit zijn geen ideen van moslims, dit zijn alleen maar ideen door idioten bedacht...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef WoefieBlaf het volgende:
Dus afwijkende ideeën mogen geen plaats hebben in de samenleving? Moslims leven hier toch ook?
de TS zou zich thuis voelen hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk trouwens dat de TS zich erg thuis zou voelen in het subforum: The Truth is in Here...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef WoefieBlaf het volgende:
Het probleem is dat ik graag mijn ideeën wil delen met andere mensen. Maar keer op keer wordt ik belachelijk gemaakt door lolbroeken. De lol gaat er wel een beetje vanaf.
Nou goed, dat is een begin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit me toch wel af te vragen hoe dat kan.
Nee.quote:Zou het komen door het gewicht van alle mensen en alles wat we verder bouwen?
We hangen in de ruimte, er zijn planeten duizend keer zwaarder dan de aarde, wat denk je zelf?quote:Wat zou er gebeuren als het te zwaar zou worden?
Nee.quote:breekt de aarde doormidden?
...En er zijn geen andere verklaringen voor het feit dat er vulkanen en aardbevingen zijn?quote:De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is.
De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Ja, hier MOET ik gewoon als volgt op reageren, sorry:quote:Hoeveel mensen zouden er maximaal op kunnen om de aarde weer in haar element te krijgen?
Die worden ook belachelijk gemaakt. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef WoefieBlaf het volgende:
Dus afwijkende ideeën mogen geen plaats hebben in de samenleving? Moslims leven hier toch ook?
Ik opteer voor ONZquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk trouwens dat de TS zich erg thuis zou voelen in het subforum: The Truth is in Here...
Ja, maar de topicstarter wil graag dat er bloedserieus gereageerd wordt. Alleen in Truth reageren ze zo serieus op de meest belachelijke onzinquote:
meer dan bloedserieus...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar de topicstarter wil graag dat er bloedserieus gereageerd wordt.
??quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
De planeten die 1000 maal zwaarder zijn dan de aarde zijn ook veel groter. Dat is een mercedes waar 1 persoon inzit vergelijken met een mini waar 10 personen inzitten.
Wetenschappers zijn er best wel zeker van dat de mens bij lange na nog geen miljoen jaar bestaat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Er zijn al miljoenen jaren teveel mensen op deze aarde en dat is nu echt te merken.
Ja, want we zijn al miljoenen jaren bezig om de aarde te belasten, maar dan zal je net zien dat 'ie het tijdens ons leven begeeft. Shit hee.quote:Als we in dit tempo doorgaan zal het niet lang meer duren of de aarde zal zijn laatste scheuren maken en worden vernietigd door zijn eigen populariteit.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
flikker eens op met je plaatjes...quote:
Heeft Al Gore in die film beweerd dat de aarde op het punt staat om doormidden te scheuren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
De laatste jaren gaat het heel hard achteruit met de aarde. Onder andere heeft Al Gore dat bewezen met de prima film.
Je weet dat een kilo lood kleiner is dan een ons water?quote:En ja, dingen die zwaarder zijn moeten ook groter zijn. Dat is natuurkundig allemaal onderlegd, vastgelegd en feitelijk geconstateerd. Dus dat je daar een heel punt van maakt vind ik flauw, en kan natuurkundig ook helemaal niet.
Neem een weegschaal en weeg 100 gram water af. "tadaa"quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:27 schreef WoefieBlaf het volgende:
Een ons water kun je helaas niet meten
Wordt je weegschaal nat. Heb je weer een theedoek nodig en zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neem een weegschaal en weeg 100 gram water af. "tadaa"
Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wordt je weegschaal nat. Heb je weer een theedoek nodig en zo.
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...
Wat zal Archimedes zich nu kut voelen, hee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef WoefieBlaf het volgende:
Water is helaas niet meetbaar door constant verlies en verdamping. Dat is een hard feit. Natuurkundig heeft het meten van water geen enkele zin.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
De laatste jaren gaat het heel hard achteruit met de aarde. Onder andere heeft Al Gore dat bewezen met de prima film.
En ja, dingen die zwaarder zijn moeten ook groter zijn. Dat is natuurkundig allemaal onderlegd, vastgelegd en feitelijk geconstateerd. Dus dat je daar een heel punt van maakt vind ik flauw, en kan natuurkundig ook helemaal niet.
Maar waar zit dan het slot?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.
quote:Op vrijdag 11 april 200802:38 schreef WoefieBlaf het volgende:
Een zwart gat heeft te maken met zwaartekracht, niet met gewicht. heel anders.
Oh... Geen wonder dat er steeds van die vulkanen uitbarsten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:39 schreef intraxz het volgende:
@inkomen.
Ja, daarom. eigelijk zit de aarde in een grote kom suikerspinspul.
Alleen als ze er om vragenquote:Op vrijdag 11 april 200802:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Het is een combinatie van sloten. Wederom heeft intraxz gelijk: een suikerspin is ook niet één vast, rechtlijnig geheel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar waar zit dan het slot?
Of zou het gewoon zo'n kuttig combinatieslot zijn. Zo'n ding waarvan je dan de code vergeet en vervolgens drie uur bezig bent om alle codes te proberen...
Hee, wil je die mensen een beetje in hun waarde laten! Mag men alsjeblieft een afwijkende mening hebben, zonder direct voor lolbroek uitgemaakt te worden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Jij gaat er dus bij voorbaat van uit dat medewerker = geen lolbroek. Ik denk dat het meewerkende gevoel voor humor wel excuses kan gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Het is mij nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze er om vragen [ afbeelding ]
Wat jij wil..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit me toch wel af te vragen hoe dat kan. Zou het komen door het gewicht van alle mensen en alles wat we verder bouwen?
Alles wat we bouwen, bouwen we van materiaal van de aarde zelf. Mensen zijn ook gemaakt van materiaal van de aarde. Ik weet niet waar je het extra gewicht vandaan haalt.
Wat zou er gebeuren als het te zwaar zou worden? breekt de aarde doormidden?
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Vulkanen en aardbevingen worden oa veroorzaakt door de plaattektoniek. Een normaal geologisch proces.
Hoeveel mensen zouden er maximaal op kunnen om de aarde weer in haar element te krijgen?
Daar mis ik je helemaal![]()
* NanKing medewerkert meldtquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:49 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een medewerker even aan de topicstarter willen uitleggen waarom ze dit subforum "onzin voor je leven!" noemen?
Ik hoop 't maar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:59 schreef intraxz het volgende:
Ik denk trouwens dat ie nu gewoon in zn broek poept van het lachen.
Het lichaam is ondergeschikt aan de geest. Eerst de geest, dan het lichaam. De geest ontstaat uit het Niets of het Hogere.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:58 schreef NanKing het volgende:
"we zijn niet gemaakt van materiaal van de aarde" <---Ik kom van de maan?
Wet van behoud van massa zegt je helemaal niets?quote:Op vrijdag 11 april 200803:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Jullie denken dat de aarde een massa heeft van zegge 100 en dat het 100 blijft. Ondanks dat er een persoon bijomt.
Ik zeg dat er nieuwe cellen worden aangemaakt die niet bestonden en dat de massa met 1 zal toenemen.
Je vergeet dat er ook cellen afsterven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Jullie denken dat de aarde een massa heeft van zegge 100 en dat het 100 blijft. Ondanks dat er een persoon bijomt.
Ik zeg dat er nieuwe cellen worden aangemaakt die niet bestonden en dat de massa met 1 zal toenemen.
Ik ga meer voor de balans. En uit het niets ontstaan geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het lichaam is ondergeschikt aan de geest. Eerst de geest, dan het lichaam. De geest ontstaat uit het Niets of het Hogere.
Geloven is de crux. Zonder geloven kan de geest niet Ontstaan.Zonder geloven is de geest Aards.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de balans. En uit het niets ontstaan geloof ik niet in.
Wie zegt dat mijn geest niet aards is? Ik beweer dat nl nergens. Ik zeg alleen dat niet in iets ontstaat uit niets geloof.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geloven is de crux. Zonder geloven kan de geest niet Ontstaan.Zonder geloven is de geest Aards.
Hangt er vanaf. Als pingpongballetjes of als een atoom in de ballenbak van de Ikea?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:06 schreef intraxz het volgende:
Ok. Wie hier ziet cellen als magische balletjes?
Lichaam = Aards; geest = óf Niets óf Iets Hogers. Als de geest Aards is is het gelijk aan het lichaam = één geheel & daarom niet flexibel in het Leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn geest niet aards is? Ik beweer dat nl nergens. Ik zeg alleen dat niet in iets ontstaat uit niets geloof.
0+0=0 om het maar even simpel te zeggen.
Het leven bestaat uit zowel het Aardse als het Universum. Als wij alleen lichamelijk zijn, volgt de volgende redenering: lichamelijk = Aards = oppervlakkig genomen slechts de helft van ons bestaan; immers, het lichaam negeert het Universum.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:25 schreef NanKing het volgende:
Je kan dit wel blijven herhalen, maar ik kom maar op 1 punt uit.
En dat is dat je zegt dat het onbekend is, en dan snap nog niet waar je het 't "niets" noemt.
En al helemaal niet hoe je dat vastknoopt aan de relativiteit van 't lezen.
Je maakt een conclusie "Als wij alleen lichamelijk zijn, is ons Bestaan niet alleen paradoxaal maar ook onmogelijk", maar je legt niet uit waarom je gaat alleen maar door met je =dus=bla=CONCLUSIE! vergelijkingen.
Misschien zijn we wel alleen maar stofdeeltjes en bestaat onze 'geest' helemaal niet.
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
Och armequote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.
Eigenlijk heb ik ook helemaal geen brie.![]()
Ik heb helemaal niets in huis.
Mensen die "eem" zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gaat het na uitgaan altijd bij de muur:
"Burgertje?"
"Eem snel dan..eem snel een burgertje opt vuistje!"
Mag ik wat van je lachende koe?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och arme.
Ik heb ook geen brie in huis, wel la vache quirit kaasjes.
Vraagje, ben je gelovig? (al dan niet een in een georganiseerde religie).
Ja, hoor pak maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mag ik wat van je lachende koe?
Ik ben niet gelovig; ik geloof slechts in de fles wijn die hier voor mij staat (met een kleine afwijking naar links; immers, mijn toetsenbord bevindt zich recht voor mij) & die in een schrikbarend tempo de bodem laat zien.
Een ieder die een suikerspin bij de zinvraag weet te betrekken is wat mij betreft meer dan uitgenodigd aan de zinvraag gerelateerde andere vragen te beantwoorden!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Maar je vroeg het niet aan mij dus ik houd me er verder buiten.
Oi gewoon lekker antwoordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
Jou avatar...is...een brie?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
En iets met een restaurant in Sydney.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
Twente etc.
Maar ik heb geen brie én geen burgertje.
En de aarde is rond, net zoals een pannenkoek. Aldus:
[ afbeelding ]
Wat voor wijn heb je? Ik schenk ook nog een glas in; dat wil zeggen, als ik de wijnfles accuraat genoeg in de nabijheid van eerdergenoemd glas weet te bewegen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, hoor pak maar. Dan schenk ik ook nog een glaasje wijn in
Koei.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef NanKing het volgende:
* NanKing geeft RickTheGreatest ook een stukje lachende koei
Rode wijn, een merlot.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wat voor wijn heb je? Ik schenk ook nog een glas in; dat wil zeggen, als ik de wijnfles accuraat genoeg in de nabijheid van eerdergenoemd glas weet te bewegen.
Jáwelllquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Jou avatar...is...een brie?!![]()
![]()
![]()
Apetijtelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef NanKing het volgende:
* NanKing geeft RickTheGreatest ook een stukje lachende koei
Dat draagt mijn goedkeuring. Ik heb zelf een Initium Navarra aan mijzelf geofferd. Geen idee wat het is, maar het is biologisch.quote:
Hey, die drink ik ook weleens 14.gif.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat draagt mijn goedkeuring. Ik heb zelf een Initium Navarra aan mijzelf geofferd. Geen idee wat het is, maar het is biologisch.
Ik ben blij! Ik ben ook in Groningen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kent u
-Madelein varenhorst
-Helena de nogwat
-Joska vrielink
-Martijn snyde (ofzo)
?
Ik ben erg blij met die wijn. Ik wist niet anderen hem/ haar ook kenden (wat is het geslacht van wijn?).quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey, die drink ik ook weleens 14.gif.
Ik ben ook overigens geen noordeling en ook geen Groninger, maar een Rotterdammert.
Ik ken geen van allen, hoewel dat geen concreet feit is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kent u
-Madelein varenhorst
-Helena de nogwat
-Joska vrielink
-Martijn snyde (ofzo)
?
Dat moet ik dan zijn! Maar er komen meer mensen uit de Stad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Was voor de persoon uit Groningen
Ik heb hierzo die 4 mensen ontmoet, en ze komen uit Grünn!
Wijn is zo mooi, dat moet wel een zij zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met die wijn. Ik wist niet anderen hem/ haar ook kenden (wat is het geslacht van wijn?).
Rotterdammert, dat is enigszins uit de buurt, maar wijn, dus je scoort in de plus.
Ah zo, enig idee hoe groot grun is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Was voor de persoon uit Groningen
Ik heb hierzo die 4 mensen ontmoet, en ze komen uit Grünn!
Het maakt mij warm vanbinnen, dus ik denk dat ik het met jullie eens ben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wijn is zo mooi, dat moet wel een zij zijn
Dat speelt natuurlijk ook een grote rol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef intraxz het volgende:
Die lijkt niet op poep als het smelt..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef NanKing het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van chocolade, maar wit vind ik af en toe wel lekker.
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weerquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef remlof het volgende:
Nutella op een harde lul.
Euforie is voor pinguïns.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weer.
Ik begin met de brie en eindig met de brie, daar tussen in neem ik niets.quote:[b]Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef
-knip-
Stokbrood is op zichzelf goed te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik voel me geaccepteerd.
Maar ik heb óók geen Martini.
Ik heb nog een brandende vraag, stel je komt op een verjaardag en je hebt wel trek in een snack (wie niet? laten we eerlijk zijn) en er is:
Cracker
[ afbeelding ]
Stukjes stokbrood
[ afbeelding ]
Brie
[ afbeelding ]
Filet Americain
[ afbeelding ]
Wélke combinaties zou je eten en wat is je voorkeur?
Dát vraag ik mij af, want ik begin meestal met Filet Americain op strokbrood en neem tussendoor een stokbroodje met brie, maar ik ben ook niet vies van crackers. Ik kies voor stokbrood omdat het zo lekker zacht is en je het lekker warm kan maken, crackers kruimelen heel erg!
En jullie?
Is dat onderdeel van jouw identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En wat is er mis met pinguïns? Misschien voel ik mij wel stiekem een pinguïn.
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van jouw identiteit?
Je hebt het recht dingen te weigeren als deel van je identiteit. Of je de macht daartoe hebt: dat is de vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
* RickTheGreatest zegt dat Nanking de film "Good Luck Chuck" eens moet gaan kijken![]()
Ik had free jazz opstaan. Nu ga ik even trippen op muziek. Mijn voet slaapt.quote:
Dat weigeren kun je ook zien als ontkennen. Dus misschien ontken ik wel de pinguïn in mezelf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je hebt het recht dingen te weigeren als deel van je identiteit. Of je de macht daartoe hebt: dat is de vraag.
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat weigeren kun je ook zien als ontkennen. Dus misschien ontken ik wel de pinguïn in mezelf.
Tenzij je een passieve pinguïn wilt zijn, maar alliteraties zijn not done qua identiteit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.
Soms ben je je er niet van bewust dat je iets ontkent maar denk je simpelweg dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.
Jessica Alba is daar een enorme penguin freak! Ze heeft ook een slipje met zo'n beest erop!quote:
Je ontdekkingsreis naar je zelfbewustzijn ontroert mij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms ben je je er niet van bewust dat je iets ontkent maar denk je simpelweg dat het niet zo is.
Dan zit je zo vast in je (dogmatische)denkpatroon dat je je niet voor kunt stellen dat het echt zo zou zijn.
Wat als ik me nou helemaal openstel voor mijn pinguïnidentiteit, kan ik me er dan aan toegeven?
En is dat een oprechte toegeven, of is het altijd al mijn identiteit geweest?
* NanKing laat een traantje meequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je ontdekkingsreis naar je zelfbewustzijn ontroert mij.![]()
Als je je nooit toegeeft, of buiten jezelf kijkt kun je nooit je identiteit vinden. Misschien geef je wel een keertje toe aan iets wat je helemaal niet bent, maar hey boeiendquote:Vier zinnen zijn wel veel voor mij.
Toegeven = identiteit, want: identiteit = wat je voelt & toegeven = overgeven aan wat je voelt.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, ik durf nog niet voor de volle 100% als pingu door 't leven te gaan. Ik hoop op een bevrijding, een bevrijding van mezelf.quote:Hoe voelt het pinguïn-zijn voor jou?
Nou ik wil haar niet de directe schuld geven, maarrequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:16 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja en weet juh?!
Er keek iemand mee en hij zei dat hij Jessica Alba niet lekker vind, hij zou haar niet eens neuken al kreeg hij de kans. Als ik op dat moment een handschoen aan had, deed ik deze uit en sloeg hem ermee in zijn gezicht. *pats*
Jessica Alba niet doen, *pff* Mening vrouw zou er lesbisch van worden.
Wil je ook een lachende koei? Of ga je voor de brie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:17 schreef Lichtpunt het volgende:
tvp... ik wil er ook bij horen:D
Doe dan maar een toastje met briequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wil je ook een lachende koei? Of ga je voor de brie?
Niet voor de filet american gaan hoor
Het wordt een ontroerende nacht, maar toch... Er drupt wat uit mijn ogen.quote:
Een "bird's eye view", als het ware - zie jezelf vanuit een extern perspectief. Zoals andere mensen je soms beter kennen dan jijzelf, zo leer je op deze manier de plaats van die andere mensen in te nemen & jezelf vanbuiten af te beschouwen. Waarom heb je nog vrienden nodig?quote:[..]
Als je je nooit toegeeft, of buiten jezelf kijkt kun je nooit je identiteit vinden. Misschien geef je wel een keertje toe aan iets wat je helemaal niet bent, maar hey boeiend
Is het druk vanbuiten?quote:[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit, ik durf nog niet voor de volle 100% als pingu door 't leven te gaan. Ik hoop op een bevrijding, een bevrijding van mezelf.
f0kquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef NanKing het volgende:
Helaasch camembert (zo schrjf je 't) hebben we niet. Brie it is.
Bertrapt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:16 schreef NanKing het volgende:
Je las Jessica Alba en dacht gelijk, hey even KPD toegang vragen.
Objectief naar jezelf proberen te kijken is het hoogste wat er isquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef Inkomen het volgende:
Een "bird's eye view", als het ware - zie jezelf vanuit een extern perspectief. Zoals andere mensen je soms beter kennen dan jijzelf, zo leer je op deze manier de plaats van die andere mensen in te nemen & jezelf vanbuiten af te beschouwen. Waarom heb je nog vrienden nodig?
Nee, altijd druk van binnen.quote:Is het druk vanbuiten?
Is het dan wel Camembert Electrique?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef NanKing het volgende:
Helaasch camembert (zo schrjf je 't) hebben we niet. Brie it is.
Oneens. Als je vanbinnen uit naar jezelf kijkt terwijl je op een bergtop staat - dat is hoog. "Het hoogste" is relatief, cf. de discussie re: het Niets/ het Hoogste/ de Onwetendheid van de menschquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Objectief naar jezelf proberen te kijken is het hoogste wat er is![]()
Is er nog wel plaats over?quote:Nee, altijd druk binnen.
Als jij mij verteld wat OP2 is, zal ik mijn mening delenquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lichtpunt moet naar OP2 gaan op pagina 6 of 7, quoten en zijn mening delen!
Datteuhh!quote:Ik voel me geaccepteerd.
Maar ik heb óók geen Martini.
Ik heb nog een brandende vraag, stel je komt op een verjaardag en je hebt wel trek in een snack (wie niet? laten we eerlijk zijn) en er is:
Cracker
Stukjes stokbrood
Brie
Filet Americain
Wélke combinaties zou je eten en wat is je voorkeur?
Dát vraag ik mij af, want ik begin meestal met Filet Americain op strokbrood en neem tussendoor een stokbroodje met brie, maar ik ben ook niet vies van crackers. Ik kies voor stokbrood omdat het zo lekker zacht is en je het lekker warm kan maken, crackers kruimelen heel erg!
En jullie?
Voor mij persoonlijk is dat relatief gezien het hoogstequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oneens. Als je vanbinnen uit naar jezelf kijkt terwijl je op een bergtop staat - dat is hoog. "Het hoogste" is relatief, cf. de discussie re: het Niets/ het Hoogste/ de Onwetendheid van de mensch
Nauwelijks.quote:Is er nog wel plaats over?
Ik heb het, maar mijn werkelijkheid is relatief. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:24 schreef NanKing het volgende:
Als het een beetje zit heb je zo KPD toegang, inkomen.
Wie ben jij persoonlijk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is dat relatief gezien het hoogste
[..]
Intrigerend. Is dit een voor jou wenselijke situatie?quote:Nauwelijks.
Als ik dat wist, zou ik niet zo overloos zeiken over of een pingu ben of niet.quote:
Soms, soms niet. Meer een can live with and can't live without situatie.quote:Intrigerend. Is dit een voor jou wenselijke situatie?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:27 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik wil weten wat dat ene is! OP2!!!
Misschien is die zoektocht, die onzekerheid wel "jij". Jouw identiteit zit 'm dan in de zoektocht & niet in wat je bent.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik dat wist, zou ik niet zo overloos zeiken over of een pingu ben of niet.
[..]
In een ideale situatie - het Paradijs! -, wat zou je dan wensen?quote:Soms, soms niet. Meer een can live with and can't live without situatie.
Als zelfs een modje het niet meer weet, dan stop ik ook met redeneren..... Het antwoord is aan,, whatever his name is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat je terug moest lezen ofzoot?
Daar ben ik helaas ook bang voor, ja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Misschien is die zoektocht, die onzekerheid wel "jij". Jouw identiteit zit 'm dan in de zoektocht & niet in wat je bent.
Ik kan me niets bij een paradijs voorstellen, en weet wat ik nu heb dus ik kies voor 't nu.quote:In een ideale situatie - het Paradijs! -, wat zou je dan wensen?
kut voor jequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:32 schreef RickTheGreatest het volgende:Ik heb het op deze pagina nog gequote
Ik bedoelde mijn brandende vraag als Openings Post 2
Ik voel me gefaald.
Ja maar openingspost 2 bestaat toch heul niet, gekkiequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:32 schreef RickTheGreatest het volgende:Ik heb het op deze pagina nog gequote
Ik bedoelde mijn brandende vraag als Openings Post 2
Ik voel me gefaald.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja maar openingspost 2 bestaat toch heul niet, gekkie.
Het is of de OP en daarna de fipo.
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas ook bang voor, ja.
[..]
Is het "nu" niet het Paradijs voor je?quote:Ik kan me niets bij een paradijs voorstellen, en weet wat ik nu heb dus ik kies voor 't nu.
Omdat zoeken bijna gelijk staat aan dolen, en dat betekent geen rust en daar verlang ik naar 14.gifquote:
Neen, zie vorige antwoord.quote:Is het "nu" niet het Paradijs voor je?
Ik dacht, ik ga voor iets nieuws. Iets verfrissends.quote:
wat als ik hem niet "vat" ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga voor iets nieuws. Iets verfrissends.
Maar oké, ik heb ronduit (vat je hem?) gefaald.
"Zoeken" is ook "doen"; "doen" is "nu". Dolen kan ook heel erg in het nu zijn. Waarom zou je naar rust verlangen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat zoeken bijna gelijk staat aan dolen, en dat betekent geen rust en daar verlang ik naar 14.gif
[..]
Ik ben mijn korte termijngeheugen aan het wegdrinken, dus dit punt negeer ik.quote:Neen, zie vorige antwoord.
De topic, & daarmee de grenzen van de discussie, zijn relatief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:41 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dit topic over ging
Ik zeg niet dat ik niet in 't nu leefquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
"Zoeken" is ook "doen"; "doen" is "nu". Dolen kan ook heel erg in het nu zijn. Waarom zou je naar rust verlangen?
Waarom onnuttig? Vanuit jezelf bekeken zijn ze erg nuttig: ze geven namelijk de ondergrens van je bestaan aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:43 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik zou een scheiding maken tussen de nuttige mens, en de onnutige mens... als onnuttige zou ik dan misschien www.superdudes.nl nemen en www.2day.nl
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangenquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Waarom onnuttig? Vanuit jezelf bekeken zijn ze erg nuttig: ze geven namelijk de ondergrens van je bestaan aan.
Ik quote 'm even, gewoon als herinnering voor jezelf (en mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:45 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangen
Het is een kwestie van niet-negatief denken, maar zeer egocentrisch alles in je voordeel gebruiken. Alles heeft zo z'n bestaansrecht ten opzichte van jezelf. Alles is er voor jou om te gebruiken ter verbetering van jezelf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:45 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangen
Waar haal jij op dit moment eten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:51 schreef RickTheGreatest het volgende:
Juist, ik ga zo in ieder geval eten kopen zodat mijn bestaan in ieder geval niet verkort gaat worden door honger.
Inderdaad, Brie valt altijd verkeerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 05:14 schreef Inkomen het volgende:
Hangt er vanaf, wat je doel is. Als je op zoek bent naar brie: de wetten der zwaartekrachten gelden dan niet langer.
Maar dikke onzin hoeft niet persé zware onzin te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef intraxz het volgende:
Als je hier een discussie over wil hebben, kan je net zo goed gaan discusieren over mn hond z´n kapotte anusklier (het stinkt echt gruwwelijk dat ding lekt gewoon eens in de zoveel tijd leeg) Net zoveel inhoud, aangezien dit gewoon dikke onzin is.
Oneeee TS!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:07 schreef WoefieBlaf het volgende:
Cellen sterven wel af, maar het is bewezen dat er meer cellen bijkomen gemiddeld dan dat er afsterven.
De bevolking neemt dus ook toe (feitelijk zijn dat ook cellen, voor de lolbroeken hier soms zijn het terreurcellen)
Dingen die je eet zet je om in energie. Niet in cellen. Het lichaam maakt stoffen aan die cellen kunnen produceren. Eten = energie. Niets anders. De rest verlaat het lichaam via deur 11.
jupquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef Quyxz_ het volgende:
wtf dit hele topic volgebaggerd in 1 nacht.
Al Gore is 2007'achtig, tegenwoordig is Uri Geller da shit!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:14 schreef NJlo het volgende:
Zeg TS, hoe oud ben jij eigenlijk?
Overigens, Al Gore = full o'crap.
oja natuurlijk, je zou het zo vergeten, wat dom zegquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:43 schreef Arnoutvanh het volgende:
HOAX! Die 400gram schijt komt toch echt uit jou, dus die was er al!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |