Dat speelt natuurlijk ook een grote rol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef intraxz het volgende:
Die lijkt niet op poep als het smelt..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef NanKing het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van chocolade, maar wit vind ik af en toe wel lekker.
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weerquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef remlof het volgende:
Nutella op een harde lul.
Euforie is voor pinguïns.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weer.
Ik begin met de brie en eindig met de brie, daar tussen in neem ik niets.quote:[b]Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef
-knip-
Stokbrood is op zichzelf goed te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik voel me geaccepteerd.
Maar ik heb óók geen Martini.
Ik heb nog een brandende vraag, stel je komt op een verjaardag en je hebt wel trek in een snack (wie niet? laten we eerlijk zijn) en er is:
Cracker
[ afbeelding ]
Stukjes stokbrood
[ afbeelding ]
Brie
[ afbeelding ]
Filet Americain
[ afbeelding ]
Wélke combinaties zou je eten en wat is je voorkeur?
Dát vraag ik mij af, want ik begin meestal met Filet Americain op strokbrood en neem tussendoor een stokbroodje met brie, maar ik ben ook niet vies van crackers. Ik kies voor stokbrood omdat het zo lekker zacht is en je het lekker warm kan maken, crackers kruimelen heel erg!
En jullie?
Is dat onderdeel van jouw identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En wat is er mis met pinguïns? Misschien voel ik mij wel stiekem een pinguïn.
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van jouw identiteit?
Je hebt het recht dingen te weigeren als deel van je identiteit. Of je de macht daartoe hebt: dat is de vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:04 schreef RickTheGreatest het volgende:
* RickTheGreatest zegt dat Nanking de film "Good Luck Chuck" eens moet gaan kijken![]()
Ik had free jazz opstaan. Nu ga ik even trippen op muziek. Mijn voet slaapt.quote:
Dat weigeren kun je ook zien als ontkennen. Dus misschien ontken ik wel de pinguïn in mezelf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je hebt het recht dingen te weigeren als deel van je identiteit. Of je de macht daartoe hebt: dat is de vraag.
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat weigeren kun je ook zien als ontkennen. Dus misschien ontken ik wel de pinguïn in mezelf.
Tenzij je een passieve pinguïn wilt zijn, maar alliteraties zijn not done qua identiteit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.
Soms ben je je er niet van bewust dat je iets ontkent maar denk je simpelweg dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neen, want ontkennen behelst ook het ontkennen van het recht tot weigeren. Ontkennen is een graad erger dan weigeren. Ontkennen is zelf opgelegde passiviteit; weigeren is actief.
Jessica Alba is daar een enorme penguin freak! Ze heeft ook een slipje met zo'n beest erop!quote:
Je ontdekkingsreis naar je zelfbewustzijn ontroert mij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms ben je je er niet van bewust dat je iets ontkent maar denk je simpelweg dat het niet zo is.
Dan zit je zo vast in je (dogmatische)denkpatroon dat je je niet voor kunt stellen dat het echt zo zou zijn.
Wat als ik me nou helemaal openstel voor mijn pinguïnidentiteit, kan ik me er dan aan toegeven?
En is dat een oprechte toegeven, of is het altijd al mijn identiteit geweest?
* NanKing laat een traantje meequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je ontdekkingsreis naar je zelfbewustzijn ontroert mij.![]()
Als je je nooit toegeeft, of buiten jezelf kijkt kun je nooit je identiteit vinden. Misschien geef je wel een keertje toe aan iets wat je helemaal niet bent, maar hey boeiendquote:Vier zinnen zijn wel veel voor mij.
Toegeven = identiteit, want: identiteit = wat je voelt & toegeven = overgeven aan wat je voelt.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, ik durf nog niet voor de volle 100% als pingu door 't leven te gaan. Ik hoop op een bevrijding, een bevrijding van mezelf.quote:Hoe voelt het pinguïn-zijn voor jou?
Nou ik wil haar niet de directe schuld geven, maarrequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:16 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja en weet juh?!
Er keek iemand mee en hij zei dat hij Jessica Alba niet lekker vind, hij zou haar niet eens neuken al kreeg hij de kans. Als ik op dat moment een handschoen aan had, deed ik deze uit en sloeg hem ermee in zijn gezicht. *pats*
Jessica Alba niet doen, *pff* Mening vrouw zou er lesbisch van worden.
Wil je ook een lachende koei? Of ga je voor de brie?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:17 schreef Lichtpunt het volgende:
tvp... ik wil er ook bij horen:D
Doe dan maar een toastje met briequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wil je ook een lachende koei? Of ga je voor de brie?
Niet voor de filet american gaan hoor
Het wordt een ontroerende nacht, maar toch... Er drupt wat uit mijn ogen.quote:
Een "bird's eye view", als het ware - zie jezelf vanuit een extern perspectief. Zoals andere mensen je soms beter kennen dan jijzelf, zo leer je op deze manier de plaats van die andere mensen in te nemen & jezelf vanbuiten af te beschouwen. Waarom heb je nog vrienden nodig?quote:[..]
Als je je nooit toegeeft, of buiten jezelf kijkt kun je nooit je identiteit vinden. Misschien geef je wel een keertje toe aan iets wat je helemaal niet bent, maar hey boeiend
Is het druk vanbuiten?quote:[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit, ik durf nog niet voor de volle 100% als pingu door 't leven te gaan. Ik hoop op een bevrijding, een bevrijding van mezelf.
f0kquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef NanKing het volgende:
Helaasch camembert (zo schrjf je 't) hebben we niet. Brie it is.
Bertrapt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:16 schreef NanKing het volgende:
Je las Jessica Alba en dacht gelijk, hey even KPD toegang vragen.
Objectief naar jezelf proberen te kijken is het hoogste wat er isquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef Inkomen het volgende:
Een "bird's eye view", als het ware - zie jezelf vanuit een extern perspectief. Zoals andere mensen je soms beter kennen dan jijzelf, zo leer je op deze manier de plaats van die andere mensen in te nemen & jezelf vanbuiten af te beschouwen. Waarom heb je nog vrienden nodig?
Nee, altijd druk van binnen.quote:Is het druk vanbuiten?
Is het dan wel Camembert Electrique?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:19 schreef NanKing het volgende:
Helaasch camembert (zo schrjf je 't) hebben we niet. Brie it is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |