Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wordt je weegschaal nat. Heb je weer een theedoek nodig en zo.
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...
Wat zal Archimedes zich nu kut voelen, hee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef WoefieBlaf het volgende:
Water is helaas niet meetbaar door constant verlies en verdamping. Dat is een hard feit. Natuurkundig heeft het meten van water geen enkele zin.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
De laatste jaren gaat het heel hard achteruit met de aarde. Onder andere heeft Al Gore dat bewezen met de prima film.
En ja, dingen die zwaarder zijn moeten ook groter zijn. Dat is natuurkundig allemaal onderlegd, vastgelegd en feitelijk geconstateerd. Dus dat je daar een heel punt van maakt vind ik flauw, en kan natuurkundig ook helemaal niet.
Maar waar zit dan het slot?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.
quote:Op vrijdag 11 april 200802:38 schreef WoefieBlaf het volgende:
Een zwart gat heeft te maken met zwaartekracht, niet met gewicht. heel anders.
Oh... Geen wonder dat er steeds van die vulkanen uitbarsten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:39 schreef intraxz het volgende:
@inkomen.
Ja, daarom. eigelijk zit de aarde in een grote kom suikerspinspul.
Alleen als ze er om vragenquote:Op vrijdag 11 april 200802:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Het is een combinatie van sloten. Wederom heeft intraxz gelijk: een suikerspin is ook niet één vast, rechtlijnig geheel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar waar zit dan het slot?
Of zou het gewoon zo'n kuttig combinatieslot zijn. Zo'n ding waarvan je dan de code vergeet en vervolgens drie uur bezig bent om alle codes te proberen...
Hee, wil je die mensen een beetje in hun waarde laten! Mag men alsjeblieft een afwijkende mening hebben, zonder direct voor lolbroek uitgemaakt te worden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Jij gaat er dus bij voorbaat van uit dat medewerker = geen lolbroek. Ik denk dat het meewerkende gevoel voor humor wel excuses kan gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Het is mij nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze er om vragen [ afbeelding ]
Wat jij wil..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit me toch wel af te vragen hoe dat kan. Zou het komen door het gewicht van alle mensen en alles wat we verder bouwen?
Alles wat we bouwen, bouwen we van materiaal van de aarde zelf. Mensen zijn ook gemaakt van materiaal van de aarde. Ik weet niet waar je het extra gewicht vandaan haalt.
Wat zou er gebeuren als het te zwaar zou worden? breekt de aarde doormidden?
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Vulkanen en aardbevingen worden oa veroorzaakt door de plaattektoniek. Een normaal geologisch proces.
Hoeveel mensen zouden er maximaal op kunnen om de aarde weer in haar element te krijgen?
Daar mis ik je helemaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |