Oneens. Als je vanbinnen uit naar jezelf kijkt terwijl je op een bergtop staat - dat is hoog. "Het hoogste" is relatief, cf. de discussie re: het Niets/ het Hoogste/ de Onwetendheid van de menschquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Objectief naar jezelf proberen te kijken is het hoogste wat er is![]()
Is er nog wel plaats over?quote:Nee, altijd druk binnen.
Als jij mij verteld wat OP2 is, zal ik mijn mening delenquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lichtpunt moet naar OP2 gaan op pagina 6 of 7, quoten en zijn mening delen!
Datteuhh!quote:Ik voel me geaccepteerd.
Maar ik heb óók geen Martini.
Ik heb nog een brandende vraag, stel je komt op een verjaardag en je hebt wel trek in een snack (wie niet? laten we eerlijk zijn) en er is:
Cracker
Stukjes stokbrood
Brie
Filet Americain
Wélke combinaties zou je eten en wat is je voorkeur?
Dát vraag ik mij af, want ik begin meestal met Filet Americain op strokbrood en neem tussendoor een stokbroodje met brie, maar ik ben ook niet vies van crackers. Ik kies voor stokbrood omdat het zo lekker zacht is en je het lekker warm kan maken, crackers kruimelen heel erg!
En jullie?
Voor mij persoonlijk is dat relatief gezien het hoogstequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oneens. Als je vanbinnen uit naar jezelf kijkt terwijl je op een bergtop staat - dat is hoog. "Het hoogste" is relatief, cf. de discussie re: het Niets/ het Hoogste/ de Onwetendheid van de mensch
Nauwelijks.quote:Is er nog wel plaats over?
Ik heb het, maar mijn werkelijkheid is relatief. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:24 schreef NanKing het volgende:
Als het een beetje zit heb je zo KPD toegang, inkomen.
Wie ben jij persoonlijk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is dat relatief gezien het hoogste
[..]
Intrigerend. Is dit een voor jou wenselijke situatie?quote:Nauwelijks.
Als ik dat wist, zou ik niet zo overloos zeiken over of een pingu ben of niet.quote:
Soms, soms niet. Meer een can live with and can't live without situatie.quote:Intrigerend. Is dit een voor jou wenselijke situatie?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:27 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik wil weten wat dat ene is! OP2!!!
Misschien is die zoektocht, die onzekerheid wel "jij". Jouw identiteit zit 'm dan in de zoektocht & niet in wat je bent.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik dat wist, zou ik niet zo overloos zeiken over of een pingu ben of niet.
[..]
In een ideale situatie - het Paradijs! -, wat zou je dan wensen?quote:Soms, soms niet. Meer een can live with and can't live without situatie.
Als zelfs een modje het niet meer weet, dan stop ik ook met redeneren..... Het antwoord is aan,, whatever his name is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat je terug moest lezen ofzoot?
Daar ben ik helaas ook bang voor, ja.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Misschien is die zoektocht, die onzekerheid wel "jij". Jouw identiteit zit 'm dan in de zoektocht & niet in wat je bent.
Ik kan me niets bij een paradijs voorstellen, en weet wat ik nu heb dus ik kies voor 't nu.quote:In een ideale situatie - het Paradijs! -, wat zou je dan wensen?
kut voor jequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:32 schreef RickTheGreatest het volgende:Ik heb het op deze pagina nog gequote
Ik bedoelde mijn brandende vraag als Openings Post 2
Ik voel me gefaald.
Ja maar openingspost 2 bestaat toch heul niet, gekkiequote:Op vrijdag 11 april 2008 04:32 schreef RickTheGreatest het volgende:Ik heb het op deze pagina nog gequote
Ik bedoelde mijn brandende vraag als Openings Post 2
Ik voel me gefaald.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja maar openingspost 2 bestaat toch heul niet, gekkie.
Het is of de OP en daarna de fipo.
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas ook bang voor, ja.
[..]
Is het "nu" niet het Paradijs voor je?quote:Ik kan me niets bij een paradijs voorstellen, en weet wat ik nu heb dus ik kies voor 't nu.
Omdat zoeken bijna gelijk staat aan dolen, en dat betekent geen rust en daar verlang ik naar 14.gifquote:
Neen, zie vorige antwoord.quote:Is het "nu" niet het Paradijs voor je?
Ik dacht, ik ga voor iets nieuws. Iets verfrissends.quote:
wat als ik hem niet "vat" ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga voor iets nieuws. Iets verfrissends.
Maar oké, ik heb ronduit (vat je hem?) gefaald.
"Zoeken" is ook "doen"; "doen" is "nu". Dolen kan ook heel erg in het nu zijn. Waarom zou je naar rust verlangen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat zoeken bijna gelijk staat aan dolen, en dat betekent geen rust en daar verlang ik naar 14.gif
[..]
Ik ben mijn korte termijngeheugen aan het wegdrinken, dus dit punt negeer ik.quote:Neen, zie vorige antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |