Dus.quote:
Jij kent duidelijk mijn buurvrouw niet ... die bepaalt zelf wel of ze zin heeft zich aan de natuurwetten te houden of niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:
De aarde wordt niet zwaarder door veel mensen.
Die mensen groeien namelijk door wat er op aarde al groeit en bloeit.
Het gewicht van de aarde is constant. Tenzij er bv. een meteoriet uit de ruimte op aarde valt, dan neemt het gewicht toe met het gewicht van die meteoriet.
Maar dan schieten we gewoon iets de ruimte in met dat zelfde gewicht, en dan is het weer als vanouds
Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
Je moet vragen of er misschien een modje is die er iets aan wil doen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Vertel het eens, wat is het probleemquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Je gaat mij niet zeggen dat er vroeger wel vulkaanuitbarstingen warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...
En vulkaanuitbarstingen zijn nou niet bepaald iets van de laatste paar jaar.
En het was nog niet in je opgekomen dat dat wel eens zou kunnen liggen aan jouw ideeën ipv aan de FOK!-users?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef WoefieBlaf het volgende:
Het probleem is dat ik graag mijn ideeën wil delen met andere mensen. Maar keer op keer wordt ik belachelijk gemaakt door lolbroeken. De lol gaat er wel een beetje vanaf.
nee vulkaanuitbastingen kwamen alleen maar voor 1800 voor...!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...
En vulkaanuitbarstingen zijn nou niet bepaald iets van de laatste paar jaar.
dit zijn geen ideen van moslims, dit zijn alleen maar ideen door idioten bedacht...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef WoefieBlaf het volgende:
Dus afwijkende ideeën mogen geen plaats hebben in de samenleving? Moslims leven hier toch ook?
de TS zou zich thuis voelen hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk trouwens dat de TS zich erg thuis zou voelen in het subforum: The Truth is in Here...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef WoefieBlaf het volgende:
Het probleem is dat ik graag mijn ideeën wil delen met andere mensen. Maar keer op keer wordt ik belachelijk gemaakt door lolbroeken. De lol gaat er wel een beetje vanaf.
Nou goed, dat is een begin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit me toch wel af te vragen hoe dat kan.
Nee.quote:Zou het komen door het gewicht van alle mensen en alles wat we verder bouwen?
We hangen in de ruimte, er zijn planeten duizend keer zwaarder dan de aarde, wat denk je zelf?quote:Wat zou er gebeuren als het te zwaar zou worden?
Nee.quote:breekt de aarde doormidden?
...En er zijn geen andere verklaringen voor het feit dat er vulkanen en aardbevingen zijn?quote:De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is.
De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Ja, hier MOET ik gewoon als volgt op reageren, sorry:quote:Hoeveel mensen zouden er maximaal op kunnen om de aarde weer in haar element te krijgen?
Die worden ook belachelijk gemaakt. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef WoefieBlaf het volgende:
Dus afwijkende ideeën mogen geen plaats hebben in de samenleving? Moslims leven hier toch ook?
Ik opteer voor ONZquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk trouwens dat de TS zich erg thuis zou voelen in het subforum: The Truth is in Here...
Ja, maar de topicstarter wil graag dat er bloedserieus gereageerd wordt. Alleen in Truth reageren ze zo serieus op de meest belachelijke onzinquote:
meer dan bloedserieus...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar de topicstarter wil graag dat er bloedserieus gereageerd wordt.
??quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
De planeten die 1000 maal zwaarder zijn dan de aarde zijn ook veel groter. Dat is een mercedes waar 1 persoon inzit vergelijken met een mini waar 10 personen inzitten.
Wetenschappers zijn er best wel zeker van dat de mens bij lange na nog geen miljoen jaar bestaat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Er zijn al miljoenen jaren teveel mensen op deze aarde en dat is nu echt te merken.
Ja, want we zijn al miljoenen jaren bezig om de aarde te belasten, maar dan zal je net zien dat 'ie het tijdens ons leven begeeft. Shit hee.quote:Als we in dit tempo doorgaan zal het niet lang meer duren of de aarde zal zijn laatste scheuren maken en worden vernietigd door zijn eigen populariteit.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
flikker eens op met je plaatjes...quote:
Heeft Al Gore in die film beweerd dat de aarde op het punt staat om doormidden te scheuren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
De laatste jaren gaat het heel hard achteruit met de aarde. Onder andere heeft Al Gore dat bewezen met de prima film.
Je weet dat een kilo lood kleiner is dan een ons water?quote:En ja, dingen die zwaarder zijn moeten ook groter zijn. Dat is natuurkundig allemaal onderlegd, vastgelegd en feitelijk geconstateerd. Dus dat je daar een heel punt van maakt vind ik flauw, en kan natuurkundig ook helemaal niet.
Neem een weegschaal en weeg 100 gram water af. "tadaa"quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:27 schreef WoefieBlaf het volgende:
Een ons water kun je helaas niet meten
Wordt je weegschaal nat. Heb je weer een theedoek nodig en zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neem een weegschaal en weeg 100 gram water af. "tadaa"
Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wordt je weegschaal nat. Heb je weer een theedoek nodig en zo.
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus eigenlijk scheurt de aarde doormidden door die theedoek...
Wat zal Archimedes zich nu kut voelen, hee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:33 schreef WoefieBlaf het volgende:
Water is helaas niet meetbaar door constant verlies en verdamping. Dat is een hard feit. Natuurkundig heeft het meten van water geen enkele zin.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
De laatste jaren gaat het heel hard achteruit met de aarde. Onder andere heeft Al Gore dat bewezen met de prima film.
En ja, dingen die zwaarder zijn moeten ook groter zijn. Dat is natuurkundig allemaal onderlegd, vastgelegd en feitelijk geconstateerd. Dus dat je daar een heel punt van maakt vind ik flauw, en kan natuurkundig ook helemaal niet.
Maar waar zit dan het slot?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Intraxz heeft gelijk. De kom is de sleutel (doch niet de oplossing) tot de Zin van de Aarde.
quote:Op vrijdag 11 april 200802:38 schreef WoefieBlaf het volgende:
Een zwart gat heeft te maken met zwaartekracht, niet met gewicht. heel anders.
Oh... Geen wonder dat er steeds van die vulkanen uitbarsten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:39 schreef intraxz het volgende:
@inkomen.
Ja, daarom. eigelijk zit de aarde in een grote kom suikerspinspul.
Alleen als ze er om vragenquote:Op vrijdag 11 april 200802:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Het is een combinatie van sloten. Wederom heeft intraxz gelijk: een suikerspin is ook niet één vast, rechtlijnig geheel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar waar zit dan het slot?
Of zou het gewoon zo'n kuttig combinatieslot zijn. Zo'n ding waarvan je dan de code vergeet en vervolgens drie uur bezig bent om alle codes te proberen...
Hee, wil je die mensen een beetje in hun waarde laten! Mag men alsjeblieft een afwijkende mening hebben, zonder direct voor lolbroek uitgemaakt te worden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Staan jullie mensen in de supermarkt soms ook uit te lachen in hun gezicht. Denk het niet.
Jij gaat er dus bij voorbaat van uit dat medewerker = geen lolbroek. Ik denk dat het meewerkende gevoel voor humor wel excuses kan gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:40 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hoe kan ik een medewerker hier bereiken? Ik zou inhoudelijk graag een leuke discussie op willen zetten. Ik kan de lolbroeken hier eigenlijk helemaal niet gebruiken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Het is mij nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als ze er om vragen [ afbeelding ]
Wat jij wil..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit me toch wel af te vragen hoe dat kan. Zou het komen door het gewicht van alle mensen en alles wat we verder bouwen?
Alles wat we bouwen, bouwen we van materiaal van de aarde zelf. Mensen zijn ook gemaakt van materiaal van de aarde. Ik weet niet waar je het extra gewicht vandaan haalt.
Wat zou er gebeuren als het te zwaar zou worden? breekt de aarde doormidden?
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Vulkanen en aardbevingen worden oa veroorzaakt door de plaattektoniek. Een normaal geologisch proces.
Hoeveel mensen zouden er maximaal op kunnen om de aarde weer in haar element te krijgen?
Daar mis ik je helemaal![]()
* NanKing medewerkert meldtquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:49 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een medewerker even aan de topicstarter willen uitleggen waarom ze dit subforum "onzin voor je leven!" noemen?
Ik hoop 't maar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:59 schreef intraxz het volgende:
Ik denk trouwens dat ie nu gewoon in zn broek poept van het lachen.
Het lichaam is ondergeschikt aan de geest. Eerst de geest, dan het lichaam. De geest ontstaat uit het Niets of het Hogere.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:58 schreef NanKing het volgende:
"we zijn niet gemaakt van materiaal van de aarde" <---Ik kom van de maan?
Wet van behoud van massa zegt je helemaal niets?quote:Op vrijdag 11 april 200803:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Jullie denken dat de aarde een massa heeft van zegge 100 en dat het 100 blijft. Ondanks dat er een persoon bijomt.
Ik zeg dat er nieuwe cellen worden aangemaakt die niet bestonden en dat de massa met 1 zal toenemen.
Je vergeet dat er ook cellen afsterven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:01 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Jullie denken dat de aarde een massa heeft van zegge 100 en dat het 100 blijft. Ondanks dat er een persoon bijomt.
Ik zeg dat er nieuwe cellen worden aangemaakt die niet bestonden en dat de massa met 1 zal toenemen.
Ik ga meer voor de balans. En uit het niets ontstaan geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het lichaam is ondergeschikt aan de geest. Eerst de geest, dan het lichaam. De geest ontstaat uit het Niets of het Hogere.
Geloven is de crux. Zonder geloven kan de geest niet Ontstaan.Zonder geloven is de geest Aards.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de balans. En uit het niets ontstaan geloof ik niet in.
Wie zegt dat mijn geest niet aards is? Ik beweer dat nl nergens. Ik zeg alleen dat niet in iets ontstaat uit niets geloof.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geloven is de crux. Zonder geloven kan de geest niet Ontstaan.Zonder geloven is de geest Aards.
Hangt er vanaf. Als pingpongballetjes of als een atoom in de ballenbak van de Ikea?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:06 schreef intraxz het volgende:
Ok. Wie hier ziet cellen als magische balletjes?
Lichaam = Aards; geest = óf Niets óf Iets Hogers. Als de geest Aards is is het gelijk aan het lichaam = één geheel & daarom niet flexibel in het Leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn geest niet aards is? Ik beweer dat nl nergens. Ik zeg alleen dat niet in iets ontstaat uit niets geloof.
0+0=0 om het maar even simpel te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |