oh okquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
nee die is echt dom. TS bedoelt wijven die zich zo VOORDOEN
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doetquote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die vrouwen die als ze iets moeten doen direct zo doen van: "oohhh maar daar kan ik helemaal niks van hihihi" terwijl ze niet eens de moeite er voor nemen.
Ik erger me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Jij slimmerikquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik doe gymnasium, en geloof me, er zitten zo veel domme meisjes.
Ja, dat bedoel ik. Heel vreemd vind ik dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Mensen die veel kunnen onthouden en daardoor een zwaardere studie afmaken hoeven niet perse intelligent te zijn.
Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Klopst.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doet
quote:
http://www.menarebetterthanwomen.com/quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]Bubble Gum emancipatie
Vrouwen kunnen het gewoon niet helpen, mannen zij nu eenmaal zwaar superieur, daarom lijken gewoon alle vrouwen dom.
Voor mensen met een IQ van boven de 70 is daar geen "zoeken" voor nodigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef hsn het volgende:
[..]
Niks beters te doen dan spel/gramatica fouten zoeken op fok?
Fail.
Bullshit.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor mensen met een IQ van boven de 70 is daar geen "zoeken" voor nodig
Hoogopgeleid zei 'ie.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Nobu het volgende:
Ook wel bekend als psychologiestudentes en PABO-kutjes?
Een MBO'er is tegenwoordig ook een student, dus ik ging er maar even vanuit dat hoger opgeleid tegenwoordig betekent dat je de basisschool heb afgemaakt.quote:
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef Maurari het volgende:
Dat vind ik juist lief =d Meisjes die echt een beetje dom zijn tenminste. Een stuk minder saai dan die ambitieuze trutjes. Zie het als een uitdaging
"Vrijgevochten" spontane ambitieuze vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Die vrouwen zijn gewoon zó slim dat jouw brein dat niet hebben kan en dus komen ze als dom op jou over [ afbeelding ].
Lief en geil danquote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.
Mannen die meisjes 'lief' noemen zijn onbewust gay.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.
Mannen die meisjes 'lief' noemen zijn onbewust gay.
Dat is de kapster.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Van die vrouwen in het kader van: oooh ik heb een baantje, en laatst was ik met mijn collegaatje in de stad en toen zei ik tegen mijn mannetje dat hij de kleine eens naar zijn schooltje moest brengen, want ik heb het veeeel te druk.
Of heb ik het nu gewoon over tuttige vrouwen?
gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 10 april 2008 16:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het wordt niet geaccepteerd als je slim/wijs doet..
Daarom maar verschuilen achter dom meisjes mentaliteit
(ey serieus swa.. zelfs ik ben vet slim)
Thanks. Mannen vinden het ook vaak fijn als ze kunnen bewijzen dat ze sterker zijn. Nou fijn, til dan maar al die zware spullen dan ga ik wel iets anders doenquote:
Dan bats jij vast vaak daar op je schoolquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
ckersquote:Op donderdag 10 april 2008 17:06 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan bats jij vast vaak daar op je school
Het mooie is dat mannen graag hun kracht willen tonen aan vrouwen.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- natuurlijk doe ik alsof ik niks van computers weet en banden plakken. Dat kost moeite. Liever doet iemand anders het voor mij. (Niemand verwacht toch dat je dat kan)
- Hihi, natuurlijk kan ik geen zware dingen tillen gekkie, pas op m'n nagels(Ja, ik KAN het wel.. Maar ik heb er geen zin in. En iedereen verwacht toch wel dat je niet sterk genoeg bent)
- Hihi, nee daar heb ik geen verstand van hoor (Ja dat heb ik wel, maar ik weet dat jij dom bent maar toch overtuigd van je eigen gelijk/ je kan zó lang doordrammen/het is saai het boeit mij niet)
ja tochquote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het mooie is dat mannen graag hun kracht willen tonen aan vrouwen.
Ik doe dus al geen moeite meer als ik bijv. iets wil optillen. Geef het echt extreem snel op en roep dan m'n mannelijke huisgenoot erbij.
.
Een uitdaging? Wat voor uitdaging, een fatsoenlijk antwoord krijgen op je vraag?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef Maurari het volgende:
Dat vind ik juist lief =d Meisjes die echt een beetje dom zijn tenminste. Een stuk minder saai dan die ambitieuze trutjes. Zie het als een uitdaging
Ook een goede uitleg!quote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef apensnot het volgende:
Met hard leren(of andere methoden) kunje ook hoogopeleid worden. Daar hoef je niet zo snugger voor te zijn.
Jij komt niet dom over , jij bent het gewoonquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef hsn het volgende:
[..]
Niks beters te doen dan spel/gramatica fouten zoeken op fok?
Fail.
Als je er genoeg tijd in stopt kun je alles leren.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook een goede uitleg!
Wel goed kunnen leren, maar niet snugger zijn.
Als ik iemand iets hoor zeggen over ' mensen die een lastige studie gedaan hebben en toch dom overkomen' vraag ik mij altijd iets af. Komen die personen echt dom over? Of is diegene die ze dom noemt het gewoon niet met ze eens?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen,
Hahaha.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Thanks. Mannen vinden het ook vaak fijn als ze kunnen bewijzen dat ze sterker zijn. Nou fijn, til dan maar al die zware spullen dan ga ik wel iets anders doen
Er is inderdaad een "regel" die zegt dat als je iemand ergens 10.000 uur voor kunt motiveren (dat is 5 jaar fulltime werken bijvoorbeeld), dan wordt die persoon vanzelf een expert in dat gebied.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:07 schreef apensnot het volgende:
[..]
Als je er genoeg tijd in stopt kun je alles leren.
Onze taal beheers je helaas nog niet al te goedquote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Mensen die veel kunnen onthouden en daardoor een zwaardere studie afmaken hoeven niet perse intelligent te zijn.
Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Ja, er zijn altijd uitzonderingen maar er is een zeer sterke correlatie tussen IQ en opleidingsniveau. Ongetwijfeld zullen veel laagopgeleiden op deze post reageren en zeggen dat ze een IQ van 150 hebben maar toch zijn blijven steken op VMBO.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef PAA-053 het volgende:
Is er een verband tussen 'hoogopgeleid' en 'slim' dan?
Het is geen spelfout.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:06 schreef hsn het volgende:
[..]
Bullshit.
Als je iets nuttigs te doen hebt ga je echt niet je tijd verdoen aan spelfouten corrigeren op forums. Dat ik er op in ga bewijst dat ik me verveel hier..
Ssstt niet zeggen! We zijn allemaal gelijk!! Ik ben oke en jij bent oke!!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Stigma het volgende:
Ja, er zijn altijd uitzonderingen maar er is een zeer sterke correlatie tussen IQ en opleidingsniveau.
*meldt zich.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:14 schreef Stigma het volgende:
Ongetwijfeld zullen veel laagopgeleiden op deze post reageren en zeggen dat ze een IQ van 150 hebben maar toch zijn blijven steken op VMBO.
We have a winner!quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef katerwater het volgende:
Een verstandige vrouw die zich verschuilt achter een kleinemeisjes-mentaliteit is eigenlijk erg slim:
Ze kan er onwijs veel mee bereiken in een bedrijf vol eikels van mannen.
Op andere plaatsen zou het niet pakken, maar dan switched ze gewoon om naar haar gewone omgangsvorm.
Jij hebt liever een laag opgeleide kerel die je slaat en naar drank ruikt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef mirannie het volgende:
Hoorde laatst een verhaal dat er veel meiden die HBO of Uni doen, dit alleen doen om een goed opgeleide kerel aan de haak te slaan, zodat ze later niet zelf hoeven te werken... Erg toch?
Dus ja, dan moeten ze even een paar jaar flink hun best doen ook al zijn ze misschien wel stukken minder intelligent, maar dan kunnen ze de rest van hun leven thuis zitten. Ik moet er niet aan denken!!
dat méén je niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef mirannie het volgende:
Hoorde laatst een verhaal dat er veel meiden die HBO of Uni doen, dit alleen doen om een goed opgeleide kerel aan de haak te slaan, zodat ze later niet zelf hoeven te werken... Erg toch?
Dus ja, dan moeten ze even een paar jaar flink hun best doen ook al zijn ze misschien wel stukken minder intelligent, maar dan kunnen ze de rest van hun leven thuis zitten. Ik moet er niet aan denken!!
Behoorlijk slim om te doen wat je zelf wil als dat afwijkt van hetgeen wat er van je 'verwacht' wordt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat méén je niet?
al stond ik laatst in de bus richting Uni, zit zo'n HBO-alto-miep te vertellen:
"Ja, ik wil toch echt dit jaar wel aan kinderen beginnenok, dan loop ik wel tegen mn afstuderen aan met een dikke buik, maarja, wil toch echt niet langer wachten.. Lekker thuis tutten met de kleine, en Steef die heeft tegen die tijd wel een vaste baan..."
en vervolgens stapte ze uit..
Wat er in iemands hoofd afspeelt kan ik niet zien maar wat iemand doet wel. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die allerlei leningen afsluiten en geld van mensen lenen om een dure auto te kopen terwijl ze nog studeren en nauwelijks geld hebben, zichzelf in allerlei schulden storten dus. Waar is dit voor nodig als student? Het is toch dom om op je 21e al 5000 euro aan schulden te hebben? Terwijl je nog 3 jaar moet studeren bijvoorbeeld. Dit versta ik onder dom gedrag. Ik heb het niet over de karakter van iemand.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:12 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als ik iemand iets hoor zeggen over ' mensen die een lastige studie gedaan hebben en toch dom overkomen' vraag ik mij altijd iets af. Komen die personen echt dom over? Of is diegene die ze dom noemt het gewoon niet met ze eens?
Ik ken ook veel mensen die een lastige studie gedaan hebben, en die meningen hebben die naar mijn idee echt niet horen bij universitair opgeleiden. Heel extreem rechts of links denken, vast blijven houden aan een religieus gedachtegoed, extreme starheid in denken..
Maar heb je het al ' Mijn idee' . Ik heb dus een mening over hoe een hoger opgeleide zou moeten denken. Zij hebben vast ook een idee daar over. Zijn zij nou dom omdat ze hun manier van denken (en daaruit voortvloeiend, hun mening) niet strookt met die van mij??
Gelukkig zat ik dan op het VMBO, daar had je tenminste wijven met een beetje IQ.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
U weet wel, Geert en zijn meervoudige persoonlijkheid. Daarbij kent madame waarschijnlijk ook het onderscheid tussen regering, kabinet en tweede kamer niet.quote:27 maart was de grote dag. Fitna werd na maanden van speculatie online gezet op LiveLeak. Heel Nederland stond te trillen op zijn grondvesten. Wat zou deze film teweeg gaan brengen? Rellen van radicaliserende moslims, metro´s die de lucht in zouden gaan, vliegtuigen in gebouwen? Het gehele kabinet keerde zich tegen 1 politici: Wilders.
U begrijpt dat ik me kostelijk vermaak met het kind, al baart het me wel zorgen dat ze is afgestudeerd op het HBO, Communicatie, en dan ook nog met achten en negens.quote:Natuurlijk, ik kan een enorm lange log schrijven over mijn stapavontuurtjes, denderende dates, shopsensaties....Maar dat heb ik al zovaak gedaan. Maar ho wacht...Even terugspoelen! Donderdag had ik namelijk een geweldige shopsensatie...Ik heb mijn duurste shirtje ever gekocht! En dat is dan wel weer een mijlpaal. Het kostte slechts 375 euries, maar dan heb je ook wat.
Nee, natuurlijk niet, maar het gaat mij om de instelling van die meiden. Die studeren alleen maar om de rest van hun leven niet te hoeven werken en te kunnen teren op de zak van hun echtgenoot.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hebt liever een laag opgeleide kerel die je slaat en naar drank ruikt?
er wordt juist van je verwacht dat je kinderen krijgt en thuis gaat zittenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Behoorlijk slim om te doen wat je zelf wil als dat afwijkt van hetgeen wat er van je 'verwacht' wordt.
eenschquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Slarioux het volgende:
Vooral inderdaad die wijven die na 7 jaar stufi-trekken op de bank babies gaan zitten uitpoepen moeten dood.
TS had het over hoogopgeleide vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Nobu het volgende:
Ook wel bekend als psychologiestudentes en PABO-kutjes?
Ja, want stel je voor dat je je laat afleiden door 'frivoliteiten' en je niettt 24/7 bezig houdt met de wereldproblematiek...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
als je echt intelligent bent lees je geen glossy's en heb je geen behoefte aan het leven van andere zogenaamd veel coolere mensen dan jijdenk ik dan
Ja en nu maak je al een fout door privé, weekend etc. tot Glossy te rekenen (kijk mij eens wijsneuzerig doen!). Wat jantje smit uitvreet kan me ook niets schelen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Faithy het volgende:
dat zeg ik niet, de wereldproblematiek is niet het enige in het leven, maar ik vind Glossy-lezers toch altijd wel een beetje sneuPrivé, Weekend, weetikveelwat er niet meer in de leesmap hier op 't werk versleten wordt
wat boeit het nou welk strikje britney nu weer op haar schoenen heeft, of wat paris nu weer op haar volkorencracker heeft gegeten![]()
dan liever praten over de wereldproblematiek, want eerdergenoemde is toch wel zó onbelangrijk
gelijk heb je.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ken ook genoeg hoogopgeleide mannen, die heel erg wijsneuzerig en intelligent proberen over te komen, maar die de plank vaak hopeloos misslaan.
Dat je een universitaite studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...
Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke prententieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...
Het is gewoon om te huilen hoe slecht jouw Nederlands is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef dieselnoi het volgende:
Er zitten genoeg middelmatige vwoers en HBO'ers die gewoon fakking dom zijn!!!!! Ze zijn zo oerstom en ze horen gewoon niet op de universiteit thuis. Maar omdat het systeem in Nederland zo ontzettend slecht is kunnen zelfs mensen die geen fuk van iets begrijpen aan de universiteit studeren.
En ik heb mij hier echt al over opgewonden en een brief naar Plasterk erover gestuurd. Want ze halen het niveau naar beneden. Ik heb een keer een project met een HBO'er moeten doen. Nou dat eindigde in een fiasco. Hij begrijp geen moer. Hij begrijp gewoon geen moer van al die opdrachten die we moesten maken. Ik ken nog een meisje... het is werkelijk om te huilen hoe dom zij is... ik erger mij daar gigantisch aan. Soms wil ik ze gewoon keihard uitschelden voor hoe dom ze zijn. Kijk het is niet erg om dom te zijn maar je moet je grenzen kennen. Ga dus niet anderen op de universiteit irriteren
Het instroomsysteem in Nederland is zo krom
dàt dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is gewoon om te huilen hoe slecht jouw Nederlands is.
Jezus zeg. Check eerst je post eens op taalfouten voor je gaat lopen zaniken hoe 'fakking dom' veel studenten zijn.
Haha, daar heb ik helemaal niets mee te makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef dieselnoi het volgende:
In mijn vak gebied heb ik geen spelling nodig. En daarnaast mocht ik research doen dan gebeurd dat allemaal internationaal. Allemaal in engels. Wat dacht je daar nu van?
Bij Engels heb je nog steeds met spelling te maken neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef dieselnoi het volgende:
In mijn vak gebied heb ik geen spelling nodig. En daarnaast mocht ik research doen dan gebeurd dat allemaal internationaal. Allemaal in engels. Wat dacht je daar nu van?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Bij Engels heb je nog steeds met spelling te maken neem ik aan?
Ik hoop dan voor je dat je snel oprot naar een land waar je je Nederlands niet nodig hebt, want met al die fouten die jij maakt (en die kun je écht niet alleen afschuiven op het feit dat je nu op een forum post) verdwijnen je sollicitatiebrieven linea recta naar de prullenbakquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
1) engelse spelling is makkelijker
2) jullie vergeteen een ding. ik ga niet de moeite nemen om een dom berichtje helemaal te checken voor spellingsfouten. dit doet ik dus wel als ik een artikel schijf. Mocht dat er nog wat van komen. Op tentamens worden al mijn spelfouten gewoon goedgekeurt mocht ik ooit een nederlandse zin opschrijven. dit gebeurt echt zelden
Ik kan me voorstellen dat iemand die op een gegeven moment kinderen krijgt een tijdje niet / minder gaat werken, maar ik vind dat je het niet kunt maken om jarenlang op de kosten van de staat te teren (of eigenlijk op de kosten van andere belastingbetalers) om vervolgens helemaal niets meer te doen met je opleiding.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef octopussy het volgende:
Faithy, ik vind het jammer dat je zo afgeeft op mensen die eens ander levenspad kiezen dan jij. Daar hebben zij waarschijnlijk goede redenen voor. Jong kinderen krijgen is bijvoorbeeld helemaal niet zo 'dom' als jij misschien denkt. Bovendien is je diploma een gegeven dus je hoeft echt niet de rest van je leven thuis te zitten.
Ik was dan ook niet heel serieusquote:Viking84, imho mag iemand best trots zijn als hij/zij MBO afrondt. Misschien is dat wel met veel bloed, zweet en tranen gebeurd. Als je het onderste uit de kan haalt mag je daar best trots op zijn. Op wat voor niveau dan ook.
Als je een universitaire studie volgt dien je op z'n minst redelijk op de hoogte te zijn van spellingsregels, welke studierichting je ook kiest. Ik heb docenten die tentamens of papers niet meer nakijken als er meer dan twee spelfouten op een pagina staan. Dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje overdreven, maar stellen dat spelling niet relevant is voor jouw vakgebied vind ik belachelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
1) engelse spelling is makkelijker
2) jullie vergeteen een ding. ik ga niet de moeite nemen om een dom berichtje helemaal te checken voor spellingsfouten. dit doet ik dus wel als ik een artikel schijf. Mocht dat er nog wat van komen. Op tentamens worden al mijn spelfouten gewoon goedgekeurt mocht ik ooit een nederlandse zin opschrijven. dit gebeurt echt zelden
Nou, als je dingen schrijft als "hij begrijp", dan heeft dat niks meer met nakijken te maken hoor!! Dat zijn dingen die er zonder nadenken gewoon vloeiend uit moeten rollen. Wat wilde je nou eigenlijk zeggen? Hij begreep of hij begrijpt??quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef dieselnoi het volgende:
jullie vergeteen een ding. ik ga niet de moeite nemen om een dom berichtje helemaal te checken voor spellingsfouten.
Waarschijnlijk wilde hij 'hij begrijpte' zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, als je dingen schrijft als "hij begrijp", dan heeft dat niks meer met nakijken te maken hoor!! Dat zijn dingen die er zonder nadenken gewoon vloeiend uit moeten rollen. Wat wilde je nou eigenlijk zeggen? Hij begreep of hij begrijpt??
Nou jij weer!! Slimbo
Hoerquote:Op donderdag 10 april 2008 16:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Thanks. Mannen vinden het ook vaak fijn als ze kunnen bewijzen dat ze sterker zijn. Nou fijn, til dan maar al die zware spullen dan ga ik wel iets anders doen
Idem dito voor dyscalculie, dé modeziekte voor iedereen die geen zin heeft zich in wiskunde te verdiepenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Aha, dyslexie, volksziekte nummer 1.
Toch apart, tijdens mijn schoolperiode was er niemand lysdeksies, maar anno 2008 heeft iedereen het. Wij noemden het gewoon een lui kreng.....
quote:
Zeg het ze HW, zeg het ze!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Toch apart, tijdens mijn schoolperiode was er niemand lysdeksies, maar anno 2008 heeft iedereen het. Wij noemden het gewoon een lui kreng.....
ik wil dan ook geen kinderen, misschien daarom mijn empathisch onvermogen jegens studerende moederwens hebbende vrouwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:49 schreef octopussy het volgende:
Grappig, ik ken dan weer veel vrouwen die wel weer werk oppakken als ze kinderen hebben. Je moet dan niet 10 jaar wachten nee, maar als je toch nog geen relevante werkervaring hebt dan heb je ook geen last van waardevermindering van kennis. Studies lopen toch altijd achter op de praktijk.
Bovendien kan ik me indenken dat de stap om een carriere (tijdelijk) op te geven voor kinderen lastiger is als je al een paar jaar hebt gewerkt en misschien ook minder goed vervangbaar bent voor het bedrijf. Om nog maar niet te spreken van het dubbele inkomen waar je dan aan gewend bent.
Lezen!! Ik gaf een voorbeeld van wat je fout had gedaan en dat had in dat geval niks met d/t fouten te maken. En nee, het was daardoor dus ook niet geheel duidelijk wat je bedoelde. Maar goed, blijf lekker in de veronderstelling dat jij fantastisch bent een super intelligent.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef dieselnoi het volgende:
Kijk ik vind dat het anale gedoe rondom spelling gewoon moet stoppen. Het is overduidelijk dat jullie mij gewoon begrijpen ondanks dat ik een woord met een d of een t spel.
ik denk dat iemand als dieselnoi 'intellegent' isquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lezen!! Ik gaf een voorbeeld van wat je fout had gedaan en dat had in dat geval niks met d/t fouten te maken. En nee, het was daardoor dus ook niet geheel duidelijk wat je bedoelde. Maar goed, blijf lekker in de veronderstelling dat jij fantastisch bent een super intelligent.
Er zijn mensen die uren voor de tv liggen te kwijlenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
als je echt intelligent bent lees je geen glossy's en heb je geen behoefte aan het leven van andere zogenaamd veel coolere mensen dan jijdenk ik dan
neen, jij bent een pastaprinsesjequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Er zijn mensen die uren voor de tv liggen te kwijlen
en mensen die glossy's/modevakbladen lezen.
Ik hoor tot de laatste. Ben ik nu dom
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Hangt er vanaf waar je naar kijkt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
neen, jij bent een pastaprinsesje
mensen die uren voor de tv kwijlen vind ik ook niet echt intelligent overigens
onder voor de tv hangen en kwijlen denk ik toch wel aan alleen maar 'sbs-nieuws', 'rtl-boulevard', 'tell-sell' en hardnekkig wegzappen zodra er iets van nieuws of idd Nova of weetikveelwat van enig 'niveau' voorbij komtquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je naar kijkt.
Ik kijk naar Dr. Phil en dat is idd niet heel intelligent (maar ja, ik moet toch wat tijdens het eten), maar ik kijk ook naar documentaires, Nova, Netwerk, Eén vandaag en naar 'intelligente' quizzen, zoals 2 voor 12 en Met het mes op tafel.
Niks mis mee, toch?.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ken ook genoeg hoogopgeleide mannen, die heel erg wijsneuzerig en intelligent proberen over te komen, maar die de plank vaak hopeloos misslaan.
Dat je een universitaire studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...
Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke pretentieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...
Ik kijk actief tvquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
neen, jij bent een pastaprinsesje
mensen die uren voor de tv kwijlen vind ik ook niet echt intelligent overigens
Hm........... Niets mis mee, maar mensen die hun intelligentie halen uit dit soort programma's zijn wel sneu.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk naar Dr. Phil en dat is idd niet heel intelligent (maar ja, ik moet toch wat tijdens het eten), maar ik kijk ook naar documentaires, Nova, Netwerk, Eén vandaag en naar 'intelligente' quizzen, zoals 2 voor 12 en Met het mes op tafel.
Niks mis mee, toch?.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
TS, we hebben er eentje hoor/
Eng he.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
TS, we hebben er eentje hoor/
Waarom wil je zo graag dat anderen je als intelligent zien? Het is namelijk overduidelijk dat je het niet bent. Minderwaardigheidscomplexje? Dat hoeft toch niet, MBO-ers hebben we in deze maatschappij ook nodig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
hoooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
Als je goed leest, zie je dat het me juist niet uitmaakt of iemand denkt dat ik dom of slim ben! Dat iemand conclusies trekt over mijn intelligentie op basis van mijn gedrag moet hij of zij weten. Ik irriteer me juist aan die verzuurde types die van alles uit de kast trekken om maar intelligent over te komen en die anderen veroordelen op hun interesses. MBO'ers zijn zeker nodig in deze maatschappij, maar voorlopig ben ik er daar niet één van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat anderen je als intelligent zien? Het is namelijk overduidelijk dat je het niet bent. Minderwaardigheidscomplexje? Dat hoeft toch niet, MBO-ers hebben we in deze maatschappij ook nodig.
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hm........... Niets mis mee, maar mensen die hun intelligentie halen uit dit soort programma's zijn wel sneu.
Ik kijk graag naar House, Puberruil XL, Spuiten en Slikken, Afkicken, 40 dagen zonder seks en sinds kort ook voetbalvrouwen. Dan heb je altijd nog van die zelf verklaarde intellectuele mensen die dan ontzettendhard gaan gillen als er niet 24/7 het nieuws of Nova etc op kan staan OMDAT ANDERS HUN IQ MET 10 PUNTEN DAALT TIJDENS HET KIJKEN NAAR DEZE ROMMEL.
Dan denk ik altijd maar.... Ik kan het hebben.. Jij niet of zo dat je per se naar "intelligente" programma's moet kijken
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:27 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
MBO'ers zijn zeker nodig in deze maatschappij, maar voorlopig ben ik er daar niet één van.
Mocht ik ineens tot de conclusie komen dat ik geschikter ben voor het MBO misschien welquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
[..]!
je bent van plan te gaan downgraden?
Maar je snapt toch zelf ook wel dat de enige manier waarop je intelligent kunt overkomen is als je ook blijk geeft van die intel;ligentie (wat jij alles uit de kast trekken noemt, wwar het waarschijnlijker is dat een echt intelligent iemand zich dan nog aan het inhouden is)?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:27 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Als je goed leest, zie je dat het me juist niet uitmaakt of iemand denkt dat ik dom of slim ben! Dat iemand conclusies trekt over mijn intelligentie op basis van mijn gedrag moet hij of zij weten. Ik irriteer me juist aan die verzuurde types die van alles uit de kast trekken om maar intelligent over te komen en die anderen veroordelen op hun interesses. MBO'ers zijn zeker nodig in deze maatschappij, maar voorlopig ben ik er daar niet één van.
Maar wat is de noodzaak van intelligent overkomen? Dat ontgaat mij. Als ik onderzoek doe, als ik een paper schrijf of een tentamen maak zal ik zoveel mogelijk trachten mijn kennis tot uiting te laten komen in wat ik schrijf, maar als ik het fijn vind om in mijn 'vrije tijd' glossy's te lezen heeft niemand het recht om mij op basis daarvan een 'dom wijf' te noemen. Ik merk wel degelijk dat mensen 'alles uit de kast trekken' om punten te scoren bij docenten, overtuigd van hun gelijk, maar gebaseerd op dubieuze argumenten. Dat zijn tegelijkertijd de mensen die zo snel zijn om anderen te veroordelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar je snapt toch zelf ook wel dat de enige manier waarop je intelligent kunt overkomen is als je ook blijk geeft van die intel;ligentie (wat jij alles uit de kast trekken noemt, wwar het waarschijnlijker is dat een echt intelligent iemand zich dan nog aan het inhouden is)?
De noodzaak van intelligent overkomen? Als ik voor mezelf mag spreken, dat gaat vanzelf. Ik moet echt mijn best doen om dom over te komen. Dus het is niet echt een 'noodzaak', gezien dat suggereert dat je het doet met een doel voor ogen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Maar wat is de noodzaak van intelligent overkomen? Dat ontgaat mij. Als ik onderzoek doe, als ik een paper schrijf of een tentamen maak zal ik zoveel mogelijk trachten mijn kennis tot uiting te laten komen in wat ik schrijf, maar als ik het fijn vind om in mijn 'vrije tijd' glossy's te lezen heeft niemand het recht om mij op basis daarvan een 'dom wijf' te noemen. Ik merk wel degelijk dat mensen 'alles uit de kast trekken' om punten te scoren bij docenten, overtuigd van hun gelijk, maar gebaseerd op dubieuze argumenten. Dat zijn tegelijkertijd de mensen die zo snel zijn om anderen te veroordelen.
Misschien zou je dan wat beter je best moeten doen, want je komt dikwijls behoorlijk dom over.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De noodzaak van intelligent overkomen? Als ik voor mezelf mag spreken, dat gaat vanzelf. Ik moet echt mijn best doen om dom over te komen. Dus het is niet echt een 'noodzaak', gezien dat suggereert dat je het doet met een doel voor ogen.
Ja, je kan je natuurlijk niet voorstellen dat mensen uit eigen interesse de Volkskrant lezen en graag discussieren over de onderwerpen die daar in staan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Dat je een universitaire studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...
Dat klinkt idd als dom gedrag, maar er zijn mensen die echt slim zijn en toch dit soort domme acties uithalen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef hsn het volgende:
[..]
Wat er in iemands hoofd afspeelt kan ik niet zien maar wat iemand doet wel. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die allerlei leningen afsluiten en geld van mensen lenen om een dure auto te kopen terwijl ze nog studeren en nauwelijks geld hebben, zichzelf in allerlei schulden storten dus. Waar is dit voor nodig als student? Het is toch dom om op je 21e al 5000 euro aan schulden te hebben? Terwijl je nog 3 jaar moet studeren bijvoorbeeld. Dit versta ik onder dom gedrag. Ik heb het niet over de karakter van iemand.
Nee, jij kan me niet volgen. Niet gek ook, als je hoogste ambitie is Neerlandica te worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien zou je dan wat beter je best moeten doen, want je komt dikwijls behoorlijk dom over.
Ik begeef me op een glibberig pad, met deze opmerking.. maar ik moet het toch ff kwijt..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:35 schreef Faithy het volgende:
ja, sorry octo, maar ik VIND het gewoon zonde van 7 jaar leren, als er in de meeste gevallen nooit meer iets van (kwalitatief) werken komt.
Je moet echt je best doen om dom over te komen? Dan heb je zojuist flink je best zitten doen geloof ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De noodzaak van intelligent overkomen? Als ik voor mezelf mag spreken, dat gaat vanzelf. Ik moet echt mijn best doen om dom over te komen. Dus het is niet echt een 'noodzaak', gezien dat suggereert dat je het doet met een doel voor ogen.
Dat ik 'm niet quote, betekent niet dat ik 'm niet leesquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja, je kan je natuurlijk niet voorstellen dat mensen uit eigen interesse de Volkskrant lezen en graag discussieren over de onderwerpen die daar in staan.
Dat doen ze allemaal om indruk te maken. De Volkskrant is dooodelijk saaai!! Er staan niet eens beauty-tips in!
Ik kan je prima volgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, jij kan me niet volgen. Niet gek ook, als je hoogste ambitie is Neerlandica te worden.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke pretentieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:05 schreef Whatashockr het volgende:
Achja de Tralaliiii, tralalaaaaaa-gedachtegang, wie herkent hem niet!
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens, ik snap niet waarom iedereen hier zo zeurt over tv kijken en glossy's lezen?
Hoe kun je daar nou dommer van worden?
Dat is toch helemaal nergens op gebaseerd?
Ikzelf lees graag de Vogue, Glamour etc. en kijk van die heerlijke hersenloze programma's als America's Next Top Model en Desperate Housewives.
Ik denk niet dat dat mn schoolprestaties beinvloed of mijn iQ omlaag haalt..
Je vindt jezelf kennelijk nogal bijzonder, dat je een glossy magazine durft open te slaan. Je kiest er zelf voor het te associeren met "dom". Dat is juist tamelijk dom. Noem mij één reden waarom het met dom geassocieerd zou moeten worden? Wat heeft interesse met intelligentie te maken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:02 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Maar wat is de noodzaak van intelligent overkomen? Dat ontgaat mij. Als ik onderzoek doe, als ik een paper schrijf of een tentamen maak zal ik zoveel mogelijk trachten mijn kennis tot uiting te laten komen in wat ik schrijf, maar als ik het fijn vind om in mijn 'vrije tijd' glossy's te lezen heeft niemand het recht om mij op basis daarvan een 'dom wijf' te noemen. Ik merk wel degelijk dat mensen 'alles uit de kast trekken' om punten te scoren bij docenten, overtuigd van hun gelijk, maar gebaseerd op dubieuze argumenten. Dat zijn tegelijkertijd de mensen die zo snel zijn om anderen te veroordelen.
Oh, zeker wel! Ik hou ook van 'dom vermaak'. Is de kroeg een intellectuele bezigheid?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:16 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Dat ik 'm niet quote, betekent niet dat ik 'm niet leesBeauty tips zijn wel een gemis hoor, ik wil wel weten hoe Martin Bril aan zo'n zacht perzikhuidje komt!
![]()
Is het zo moeilijk te begrijpen dat mensen zich bezig kunnen houden met 'leeghoofdige' dingen én zich ook nog kunnen interesseren voor serieuzere zaken?
We worden oud hequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan je prima volgen.
Zoals het een echte neerlandica (kleine letter, hoe onterecht dat ook is) betaamt, kan ik namelijk wél heel goed lezen!
Maar ik hoop dat je door had dat mijn opmerking niet zo serieus bedoeld was.
Vermaak is vermaak. Lijkt me vrij zinloos het met intelligentie te associeren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Oh, zeker wel! Ik hou ook van 'dom vermaak'. Is de kroeg een intellectuele bezigheid?
Maar mijn punt is meer dat ingewikkelde discussies niet bedoeld zijn om slim over te komen. Mensen vinden dat gewoon echt interessant. En ja, dan wil er wel eens een moelijk woord of volkskrant-quote langs komen.
Soms zijn moeilijke woorden 'je eigen woorden'.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Vermaak is vermaak. Lijkt me vrij zinloos het met intelligentie te associeren.
Het is pas knap als je je punt in een discussie in eigen woorden en begrijpelijke taal kunt maken. Het kokketeren met andermans quotes en moeilijke taal komt op mij over als quasi-intelligent en overdreven profilerend puberaal gedrag.
en die kinderen, indien meisjes, gaan dan ook na hun studie meteen moederen, en wat heeft de maaschappij dan aan ze?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:42 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik begeef me op een glibberig pad, met deze opmerking.. maar ik moet het toch ff kwijt..
Hoogopgeleide moeders leveren wel degelijks een kwaliteitsprodukt af. Hun kinderen! Die krijgen zoveel meer mee als de Ricardo's, Stanley's en Desteney's. Heb ooit een onderzoek gelezen dat zei dat de kansen van kinderen stegen naarmate hun moeder meer onderwijs genoten had.
Wtf hey, alsof intelligentie je verplicht om naar hoogdravende programma's te kijken, intellectuele bladen te lezen en slimme gesprekken te voeren. Doe toch gewoon waar je zin in hebt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch?.
Meestal is het gebruik van moeilijke woorden bij jonge volwassenen krampachtig profileer-gedrag. Deze zijn vaak erg bewust hun woordenschat aan te passen en de begrijpelijke uitdrukkingen te vervangen door minder begrijpelijke. Dit zou dan "intelligenter" moeten overkomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Soms zijn moeilijke woorden 'je eigen woorden'.
Ach misschien probeerde ik met mijn sfeerschets van de werkgroep met het lezen van glossy's duidelijk te maken wat er wellicht met de 'tralalie-tralaalalaaa-gedachtegang' van TS bedoelt werd (wat de precieze betekenis ervan precies inhoudt schijnt niemand te weten dus vergeef me als ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb).quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je vindt jezelf kennelijk nogal bijzonder, dat je een glossy magazine durft open te slaan. Je kiest er zelf voor het te associeren met "dom". Dat is juist tamelijk dom. Noem mij één reden waarom het met dom geassocieerd zou moeten worden? Wat heeft interesse met intelligentie te maken?
Ik herken het punt van de TS wel en als ik jouw quotes in dit topic zo'n beetje volg, ben ik bang dat een type als jij de lading het beste dekt. Sorry.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Meestal is het gebruik van moeilijke woorden bij jonge volwassenen krampachtig profileer-gedrag. Deze zijn vaak erg bewust hun woordenschat aan te passen en de begrijpelijke uitdrukkingen te vervangen door minder begrijpelijke. Dit zou dan "intelligenter" moeten overkomen.
Oorzaak: Minderwaardigheidscomplex.
Bron: Studietijd.
Ik was net dus zoiets aan het typen toen ik je post zagquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef apensnot het volgende:
Met hard leren(of andere methoden) kunje ook hoogopeleid worden. Daar hoef je niet zo snugger voor te zijn.
Jij lijkt mij een typisch voortvloeisel uit een vrij nieuwe, latente subcultuur. De opvolger van de schorre dispuutkut.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Ach misschien probeerde ik met mijn sfeerschets van de werkgroep met het lezen van glossy's duidelijk te maken wat er wellicht met de 'tralalie-tralaalalaaa-gedachtegang' van TS bedoelt werd (wat de precieze betekenis ervan precies inhoudt schijnt niemand te weten dus vergeef me als ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb).
Dat het lezen daarvan met 'dom' geassocieerd wordt blijkt ook wel uit sommige reacties in dit topic. Toch was het overigens maar een voorbeeld waar iedereen op voortborduurde en niet de kern van mijn verhaal.
Dat mijn quotes de lading van TS het beste dekken doet me niet zoveel, want ik had mezelf al onder het 'irritante tralalie-tralala type' geschaart waar TS het over had. Ik vind zijn klacht overigens niet terecht en dat probeer ik in mijn posts naar voren te brengen
Waarom ben je dan een pauper? Ik begrijp niet wat er mis mee is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet iedereen is een pauper die een woordenschat niveautje Jip en Janneke heeft.
Het mooie aan een TV is juist dat je er geen aandacht voor nodig hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Al is het mij een raadsel hoe mensen meer dan een minuutje of 10 hun aandacht bij de TV kunnen houden... Allersufste medium dat we hebben.
Met een beperkte woordenschat? Niet veel, stratenmakers moeten er ook zijn. Echter worden die mensen in de betere kringen geregeld gezien als paupers. Vandaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een pauper? Ik begrijp niet wat er mis mee is.
Als in op de achtergrond?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie aan een TV is juist dat je er geen aandacht voor nodig hebt
Saaiquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het mooie aan een TV is juist dat je er geen aandacht voor nodig hebt
IDD... de triestheid zelf!quote:
Wat hebben die grote oorbellen (hè bah), gelakte nageltjes (check), skinny jeans (check), pumps (check) en hippe tasjes (check! check! check!) te maken met het ondermaatse niveau van ons wetenschappelijk onderwijs? Vooralsnog zijn mijn resultaten niet lager dan die van de gemiddelde zichzelf wel erg serieus nemende intellectueel, dus ik zie niet hoe mijn aanwezigheid op de uni het niveau van het onderwijs naar beneden haalt. Dat jij het geen fijn aangezicht vindt, van die blije mensen die door de collegezalen paraderen, dat is iets heel anders...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een typisch voortvloeisel uit een vrij nieuwe, latente subcultuur. De opvolger van de schorre dispuutkut.
Van die meisjes die met grote oorbellen, gelakte nageltjes, skinny jeans en pumps met hippe tasjes en klotsende spa-blauw-flesjes en een heel typerend hoog-en-blij stemmetje opzetten en zodoende door de Uni parraderen en een zekere onafhankelijkheid proberen uit te stralen. In mijn beleving het levende bewijs van het huidige ondermaatse niveau van ons wetenschappelijk onderwijs. Harder en begrijpelijker kan ik mij niet uitdrukken. Cynisch, dat word je ervan.
De standaard WO-nerd voelt zich in verlegenheid gebracht door dit onbereikbare fenomeen.
Je kan veel woorden je eigen maken, maar je hebt inderdaad van die mensen die hun woordenschat proberen te showen om zo slim over te komen. Tja, dat vind ik pas dom.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Meestal is het gebruik van moeilijke woorden bij jonge volwassenen krampachtig profileer-gedrag. Deze zijn vaak erg bewust hun woordenschat aan te passen en de begrijpelijke uitdrukkingen te vervangen door minder begrijpelijke. Dit zou dan "intelligenter" moeten overkomen.
Oef, niks kan jou interesseren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Al is het mij een raadsel hoe mensen meer dan een minuutje of 10 hun aandacht bij de TV kunnen houden... Allersufste medium dat we hebben.
Van de Klare Taal zeker, en de vereenvoudigde Grondwet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Je kan veel woorden je eigen maken, maar je hebt inderdaad van die mensen die hun woordenschat proberen te showen om zo slim over te komen. Tja, dat vind ik pas dom.
Taal is er om begrepen te worden, je wilt hopelijk toch dat de ander je begrijpt. Het gaat om de boodschap uiteindelijk.
[..]
Oef, niks kan jou interesseren?
Alleen bij een fatsoenlijk programma, waar mensen echt iets te melden hebben, is dat nodig. Op die momenten moet dat toch ook wel lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Als in op de achtergrond?
Want je moet echt wel je aandacht erbij houden wil je een programma volgen.
Alsof je moet kiezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:06 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een typisch voortvloeisel uit een vrij nieuwe, latente subcultuur. De opvolger van de schorre dispuutkut.
Van die meisjes die met grote oorbellen, gelakte nageltjes, skinny jeans en pumps met hippe tasjes en klotsende spa-blauw-flesjes en een heel typerend hoog-en-blij stemmetje opzetten en zodoende door de Uni parraderen en een zekere onafhankelijkheid proberen uit te stralen. In mijn beleving het levende bewijs van het huidige ondermaatse niveau van ons wetenschappelijk onderwijs. Harder en begrijpelijker kan ik mij niet uitdrukken. Cynisch, dat word je ervan.
De standaard WO-nerd voelt zich in verlegenheid gebracht door dit onbereikbare fenomeen.
Skinny jeans zijn echt TE gaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Wat hebben die grote oorbellen (hè bah), gelakte nageltjes (check), skinny jeans (check), pumps (check) en hippe tasjes (check! check! check!) te maken met het ondermaatse niveau van ons wetenschappelijk onderwijs? Vooralsnog zijn mijn resultaten niet lager dan die van de gemiddelde zichzelf wel erg serieus nemende intellectueel, dus ik zie niet hoe mijn aanwezigheid op de uni het niveau van het onderwijs naar beneden haalt. Dat jij het geen fijn aangezicht vindt, van die blije mensen die door de collegezalen paraderen, dat is iets heel anders...
Sorry maar als ik een comedy niet volg kan ik ook niet lachen om de grappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alleen bij een fatsoenlijk programma, waar mensen echt iets te melden hebben, is dat nodig. Op die momenten moet dat toch ook wel lukken lijkt me.
Televisie is geen onderwerpquote:
Toch tragisch dat ik jou naar aanleiding van 5 forumberichten al volledig in een hokje heb geduwd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Wat hebben die grote oorbellen (hè bah), gelakte nageltjes (check), skinny jeans (check), pumps (check) en hippe tasjes (check! check! check!) te maken met het ondermaatse niveau van ons wetenschappelijk onderwijs? Vooralsnog zijn mijn resultaten niet lager dan die van de gemiddelde zichzelf wel erg serieus nemende intellectueel, dus ik zie niet hoe mijn aanwezigheid op de uni het niveau van het onderwijs naar beneden haalt. Dat jij het geen fijn aangezicht vindt, van die blije mensen die door de collegezalen paraderen, dat is iets heel anders...
Gelukkig voor jou wordt de flared leg het weer helemaal!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Skinny jeans zijn echt TE gaar.
Maar goed, vrouwen zijn geboren volgers.
Straten maken is heul niet moeilijk. Vorig weekend nog een terras gelegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met een beperkte woordenschat? Niet veel, stratenmakers moeten er ook zijn. Echter worden die mensen in de betere kringen geregeld gezien als paupers. Vandaar.
Nu heb ik me nog laten verleiden tot een serieuze reactie ook
De watte?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou wordt de flared leg het weer helemaal!![]()
(moet m'n reputatie in dit topic toch eer aan doen)
Lekker fakking boeiend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Skinny jeans zijnin combinatie met pumps. Met allstars er onder is het
.
Dat je het gemiddelde modebewuste meisje beschrijft (half Nederland loopt in skinnyjeans) betekent nog niet dat je mij helemaal doorgrond hebt. Je weet nog steeds niet over mijn karakter, mijn leven for that matter en al helemaal niets over mijn studiegedrag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Toch tragisch dat ik jou naar aanleiding van 5 forumberichten al volledig in een hokje heb geduwd.
Ach, de exemplaren die ik van dichtbij het meegemaakt bleken incompetente spring-in-het-velds die door middel van mooi zijn, een zorgeloos leven en hard studeren (knap, respect) toch een prima studieresultaat wisten neer te zetten. Geen hoge scores, geen opvallende resultaten. Niettemin notoire dommerds die puur op doorzettingsvermogen door zo'n studie heenkomen. Dit bedoel ik met het niveau van universiteiten.
Ik zie het probleem niet. Dat een notoire dommerd beter presteert dan menig intellectueel zegt meer over intellectuelen dan dommerds. Ik kan mij voorstellen dat ik als werkgever liever een dommerd met doorzettingsvermogen in mijn bedrijf heb dan een slimmerd die afhaakt bij het minste geringste.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Toch tragisch dat ik jou naar aanleiding van 5 forumberichten al volledig in een hokje heb geduwd.
Ach, de exemplaren die ik van dichtbij het meegemaakt bleken incompetente spring-in-het-velds die door middel van mooi zijn, een zorgeloos leven en hard studeren (knap, respect) toch een prima studieresultaat wisten neer te zetten. Geen hoge scores, geen opvallende resultaten. Niettemin notoire dommerds die puur op doorzettingsvermogen door zo'n studie heenkomen. Dit bedoel ik met het niveau van universiteiten.
Ik bedoel maar. Wij academici hebben die stratenmakers alleen nodig omdat we zelf geen straten willen leggen, het is niet dat we het niet kunnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Straten maken is heul niet moeilijk. Vorig weekend nog een terras gelegd
Waarschijnlijk oppervlakkig en eenvoudig te doorgronden. Beetje in groepsverband naar Paradiso gaan en Das leben der anderen huren om dat de camoufleren. Verder gewoon een GTST-karakter met een hyves-leven een een zwaar telefoonabonnement.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Dat je het gemiddelde modebewuste meisje beschrijft (half Nederland loopt in skinnyjeans) betekent nog niet dat je mij helemaal doorgrond hebt. Je weet nog steeds niet over mijn karakter, mijn leven for that matter en al helemaal niets over mijn studiegedrag.
eenschquote:
niet eenschquote:Maar goed, vrouwen zijn geboren volgers.
Je eerste antwoord heeft Pappie gunstig gestemd. Bestaansrecht toegewezen vrouwmenschquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
eenschvind ze echt zó niet mooi
![]()
[..]
niet eenschik heb geen skinny jeans! En geen grote oorbellen! En geen nagellak! En geen voorraad tasjes! En maar 3 paar schoenen!
generaliseren mag, zolang de uitzonderingen ook mogen bestaan
Uitvoerders, prima. Maar in een positie als strateeg of uitvinder kies ik voor de intellectueel. Vult elkaar prima aan. Dit zie je al op Uni als men in groepsverband werkt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dat een notoire dommerd beter presteert dan menig intellectueel zegt meer over intellectuelen dan dommerds. Ik kan mij voorstellen dat ik als werkgever liever een dommerd met doorzettingsvermogen in mijn bedrijf heb dan een slimmerd die afhaakt bij het minste geringste.
hè, fijn, dankquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je eerste antwoord heeft Pappie gunstig gestemd. Bestaansrecht toegewezen vrouwmensch
Daar heb je absoluut gelijk in. Echter, ik denk niet dat iedere hoogopgeleide een strateeg of uitvinder hoeft te zijn. Je hebt hoogopgeleide uitvoerders en je hebt hoogopgeleide uitvinders. Het één is niet slechter of beter dan het ander.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Uitvoerders, prima. Maar in een positie als strateeg of uitvinder kies ik voor de intellectueel. Vult elkaar prima aan. Dit zie je al op Uni als men in groepsverband werkt.
Klopt. De één vecht zich door middel van doorzettingsvermogen door de opleiding, de ander meer op basis van inzicht, kennis en pragmatiek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in. Echter, ik denk niet dat iedere hoogopgeleide een strateeg of uitvinder hoeft te zijn. Je hebt hoogopgeleide uitvoerders en je hebt hoogopgeleide uitvinders. Het één is niet slechter of beter dan het ander.
Oppervlakkig en eenvoudig te doorgronden, mwoah ik ben best empathisch ingesteld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oppervlakkig en eenvoudig te doorgronden. Beetje in groepsverband naar Paradiso gaan en Das leben der anderen huren om dat de camoufleren. Verder gewoon een GTST-karakter met een hyves-leven een een zwaar telefoonabonnement.
Studiegedrag waarschijnlijk hard werken, veel blokken en een goede band met de docenten.
Die gaan dan weer een nieuwe generatie hoogopgeleiden op de planeet zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
en die kinderen, indien meisjes, gaan dan ook na hun studie meteen moederen, en wat heeft de maaschappij dan aan ze?misschien een crimineeltje minder, maar verder
de meerwaarde snap ik verder even niet, als deze kinderen hetzelfde gaan doen als hun hoogopgeleide thuis zittende moeders
Dat gedrag zie ik alleen als er iemand versierd moet worden. Dan gaan mensen dingen zeggen als'ik verdiep met de laatste tijd erg in Tibetaanse filosfie' om over te komen als diepzinnige kunstenaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ach bij mij in huis lopen we het ene moment Steen te qouten en hebben we het op een ander moment over religie, politiek, techniek of andere zaken..quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Fakkan het volgende:
. Dat ik woorden als ' mattie', ' bradda' en ' koulo sakka sakka' gebruik wanneer ik met mijn vrienden ben zie ik niet als een teken van domheid. Het kan mij gewoon geen ene reet schelen hoe intelligent ik overkom.
die vervolgens ook thuis gaan zitten broedenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Die gaan dan weer een nieuwe generatie hoogopgeleiden op de planeet zetten.
Ik denk dat vrouwen er meer aan hebben om elkaars keuzes te respecteren. De vrouwenbeweging heeft gevochten voor gelijke rechten en keuze vrijheid en als vrouwen dan de keuze maken om zich volledig te storten op het moederschap vind ik dat hun goed recht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
die vervolgens ook thuis gaan zitten broeden
begrijp me niet verkeerd, maar wat hebben we aan hoogopgeleiden die thuis zitten? Helemaal niets!
De Elsevier heeft misschien een hogere afname, maar verder...
ik snap wel dat mensen met een hogere opleiding vaak wat meer morele waarden en toekomstbeelden hebben dan tokkies, ok, máár, A) het is geen garantie dat kinderen niet ontsporen, ken juist veel verhalen van rijkeluiskinderen die ontsporen omdat er teveel van ze verwacht wordt (de huidige 'mijn vmbo-niveau-kind moet gymnasium doen omdat ik het wil-mentaliteit') B) als die kinderen dus ook direct na de studie gaan zitten broeden, zoals mams ook al deed, dan heb je dus écht neits aan ze
Geitenwollensokken passen niet bij mijn pumps en skinnyjeans.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
doe niet zo soft, mevrouw geitenwollensok!!
je probeert door dit taalgebruik en het aanhalen van 'onze' Dolle-Mina-tijd wel heul extra-intelligent over te komen, en geitenwollensokkerig
Ik respecteer de uiteindelijke keuze die iemand maakt, maar dat zegt niet dat ik een keuze snapdaar gaat 't om, niet om iemand niet respecteren.. maar dat had je ergens hierboven al kunnen lezen
Ik heb toch liever mijn collectie hakjes en laarsjes dan jouw drie paar schoenen en fantastische collectie wijde spijkerbroeken dus excuse me als ik niet ga huilen van deze 'belediging'.quote:
Meid ik zou er inderdaad nog niet dood gevonden in willen worden! (komen die geitenwollensokken niet van pas bij die bergwandellaarzen?)quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandellaarzen, DC's of Motorlaarzen![]()
langleve kwaliteit boven kwantiteit![]()
Ik merk weinig van meer morele waarden bij hoogopgeleiden. Hooguit aan het oppervlak, maar dat zegt niet zo veel... de verpakking is ook maar de verpakking.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
ik snap wel dat mensen met een hogere opleiding vaak wat meer morele waarden en toekomstbeelden hebben dan tokkies, ok, máár, A) het is geen garantie dat kinderen niet ontsporen, ken juist veel verhalen van rijkeluiskinderen die ontsporen omdat er teveel van ze verwacht wordt (de huidige 'mijn vmbo-niveau-kind moet gymnasium doen omdat ik het wil-mentaliteit') B) als die kinderen dus ook direct na de studie gaan zitten broeden, zoals mams ook al deed, dan heb je dus écht neits aan ze
die hippietijd heeft er wel voor gezorgd dat een heleboel sociale verworvenheden waar jij en je bergwandellaarzen nu van genieten er zijn gekomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef Faithy het volgende:
schoeneneen noodzakelijk kwaad
schoenen kopen is de grootste hel op aarde, aangezien ze allemaal gemaakt zijn voor SM-ers die houden van pijn in hun poten tegenwoordig
maar het ging ineens over geitenwollensokken gedachten dat ik vrouwen die hoogopgeleid zijn of beweren dit te zijn, moet steunen, ja, rot op
ik ben niet uit de hippietijd
ik vond het dan ook een lastige formulering..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik merk weinig van meer morele waarden bij hoogopgeleiden. Hooguit aan het oppervlak, maar dat zegt niet zo veel... de verpakking is ook maar de verpakking.
Uiteindelijk doet iedereen het op z'n eigen manier. Ik heb de capaciteiten om als carrieretijger door het leven te gaan... Maar het interesseert me geen reet.
Is een lastige zaak trouwens, maar dit terzijde.
hard? Nogmaals, ik zeg wat ik vind van jaren stufi trekken en vervolgens niets terugdoen voor de maatschappij behalve de overbevolking nog een beetje extra opstokenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
die hippietijd heeft er wel voor gezorgd dat een heleboel sociale verworvenheden waar jij en je bergwandellaarzen nu van genieten er zijn gekomen.
Je hoeft niet met bloemetjes in je haar BH's te gaan verbranden, maar je hoeft ook niet zo hard te zijn voor je mede-hoogopgeleide vrouwen
ach, het is allebei niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Ik heb toch liever mijn collectie hakjes en laarsjes dan jouw drie paar schoenen en fantastische collectie wijde spijkerbroeken dus excuse me als ik niet ga huilen van deze 'belediging'.
Ben jij wel een vrouw? Hoe intelligent of dom je ook bent, dit kun je toch niet menen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandelschoenen, DC's of Motorlaarzen![]()
Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
hard? Nogmaals, ik zeg wat ik vind van jaren stufi trekken en vervolgens niets terugdoen voor de maatschappij behalve de overbevolking nog een beetje extra opstokenik dring niet mijn mening op, ik zeg alleen wat ik vind, stellig, ok, maar ik zeg niet dat jij dat ook moet vinden
Misschien omdat je op latere leeftijd wel wilt gaan werken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?
En vervolgens met je exacte studie een schijntje gaan verdienen, nee das lekker slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
Ook in vergelijking met rechten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik zeg nergens dat het klote verdient, maar wel in vergelijking met een financiele studie.
En die richting noem ik niet in die post van mij hierboven.
Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
Klopt. Vriendin van mij haalde met gemak in een jaar haar P bij HBO frans en ging toen door naar de uni, maar vond het echt veel te zwaar. Toen is ze naar HBO handelseconomisch frans gegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Daar moet je je niet op verkijken.
Ook niet op de Noordpool bij een temperatuur van vijftig graden onder nul?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mensen vrouwen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Daar moet je je niet op verkijken.
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Vrouwen zouden trouwens gewoon minder/geen sufi moeten krijgen. Daardoor bliijven de types die toch niks anders willen dan kinderen baren tenminste weg, de vrouwen die wel wat willen nemen dan maar een lening. Moeder worden kan ook prima met vmbo/havo/vwo.
En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepen.
Ik heb het toch nergens over mezelf of wel dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:24 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen.Of was dat niet de bedoeling?
Die conclusie trok ik alvast. Voorbarige conclusies trekken is ook nog waar journalisten berucht om zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over mezelf of wel dan?. Voor een journalist in wording lees je bijster slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:42 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Die conclusie trok ik alvast. Voorbarige conclusies trekken is ook nog waar journalisten berucht om zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Lesbiennes, bedoel je? Die moet je niet aan de poort weigeren, maar preventief ruimen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepen.
Aborteren zeg ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lesbiennes, bedoel je? Die moet je niet aan de poort weigeren, maar preventief ruimen.
Nee, ik kom hier niet om te rellen. In de praktijk is het geven van stufi aan vrouwen gewoon zonde van het geld. Dat er een minderheid is die zichzelf niet als broedmachine ziet doet daar nks aan af, zoals ik al zei, die moeten dan maar een lening nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want kinderwens hangt samen met seksuele voorkeurquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lesbiennes, bedoel je? Die moet je niet aan de poort weigeren, maar preventief ruimen.
Je had het over het ''uitpoepen'' van kinderen. Voor lesbiennes die graag een kind willen, zijn er adoptiebureaus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want kinderwens hangt samen met seksuele voorkeur.
Een lesbienne kan ook prima baren, hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je had het over het ''uitpoepen'' van kinderen. Voor lesbiennes die graag een kind willen, zijn er adoptiebureaus.
Die baren nieuwe lesbiennes. Net wat we nodig hebben, nog meer potten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een lesbienne kan ook prima baren, hoor.
Dat vind ik lichtelijk parasitair.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een lesbienne kan ook prima baren, hoor.
een vrouw op bergwandelschoenen die niet op een berg aan 't wandelen is heeft een volledig gebrek aan smaakquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandelschoenen, DC's of Motorlaarzen![]()
en beledigen?ik geef alleen mijn mening, en in mijn mening passen die dingen prima bij mekaar...
dus vat 't niet persoonlijk op, huilie
Ja, want homoseksualiteit is erfelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die baren nieuwe lesbiennes. Net wat we nodig hebben, nog meer potten.
Ik kan me best voorstellen dat ze graag op dergelijke schoenen loopt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef zquing het volgende:
[..]
een vrouw op bergwandelschoenen die niet op een berg aan 't wandelen is heeft een volledig gebrek aan smaak
dat ze fijn lopen wil ik best wel geloven. Alleen is 't voor een man al verschrikkelijk als je bergschoenen draagt, laat staan als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat ze graag op dergelijke schoenen loopt.
Sterker nog: heb het zelf ook lange tijd gedaan. Tegenwoordig ga ik hooggehakt door het leven, tenzij ik weet dat ik veel zal moeten lopen. Dan zijn hoge hakken nml niet echt fijn.
Je moet een balans zien te vinden tussen elegantie en gemak en als er geen goed compromis mogelijk is, ga ik toch ook echt voor gemak.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef zquing het volgende:
[..]
dat ze fijn lopen wil ik best wel geloven. Alleen is 't voor een man al verschrikkelijk als je bergschoenen draagt, laat staan als vrouw zijnde.
Ik heb nog nooit een bergschoen gezien die een vrouw eer aan deed
Natuurlijk zal je balans moeten afwegen tegen elegantie, maar je kan toch voor een gulden middenweg gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet een balans zien te vinden tussen elegantie en gemak en als er geen goed compromis mogelijk is, ga ik toch ook echt voor gemak.
En ik ben niet de enige, getuige de vele mensen die in de zomer op Crocs rondlopen. Zien er niet uit, schijnen heerlijk te lopen.
Ja, omg grappig hequote:Op zaterdag 12 april 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want homoseksualiteit is erfelijk![]()
![]()
![]()
.
Ik zeg dan ook: als er geen compromis mogelijk isquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Natuurlijk zal je balans moeten afwegen tegen elegantie, maar je kan toch voor een gulden middenweg gaan?
en begin niet over Crocs
Wil je niet met me flirten, ik hang als mijn vriendin daarachter komt.quote:
Wat???quote:Op donderdag 10 april 2008 17:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een uitdaging? Wat voor uitdaging, een fatsoenlijk antwoord krijgen op je vraag?
Dan zeg je toch gewoon dat ik lesbisch benquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je niet met me flirten, ik hang als mijn vriendin daarachter komt.
waarom is dit raar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw? Hoe intelligent of dom je ook bent, dit kun je toch niet menen?
als je veel wandelt of loopt om op je plaats van bestemming te komen (goed voor de conditie naar het schijnt) is het ideaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:16 schreef zquing het volgende:
[..]
een vrouw op bergwandelschoenen die niet op een berg aan 't wandelen is heeft een volledig gebrek aan smaak
Nee, een echte vent kan omgaan met een slimme, intillegente vrouw. Een beetje dom is toch gewoon lekker...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:03 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het toch dat een flink gedeelte van de hoogopgeleide wijven toch ontzettend dom overkomen? I just don't get it (Ik ben waarschijnlijk te dom).
Je hebt echt veel van die hoogopgeleide vrouwen met een hoe zou je het omschrijven, een soort "Tralaliiii, tralalaaaaaa"-gedachtegang. Ze hebben schijnbaar wel een hoog IQ om te leren, maar op een of andere manier komen ze als irritante domme wijven over. What the fuck is that?
vooruit dan maar, dan kan 't nog wel, als ze daadwerkelijk een doel dienen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je veel wandelt of loopt om op je plaats van bestemming te komen (goed voor de conditie naar het schijnt) is het ideaalAls ik moet werken of ergens heen ga (uit), dan doe ik mn zwarte gympies aan, maar als ik weet dat ik veel moet lopen mn wandelschoenen
weet ik iig zeker dat ik niet door mn enkel ga (zwakke enkels) of koude poten krijg tijdens een citytrip oid.
Ik draag ze dan ook niet elke dag, naar elke gelegenheid, maar wel zodra ik weet dat ik een eindje moet lopen. Ze zijn dan ook 'elegant' donkerblauw, en niet al te grof, dus wat dat betreft is het nog redelijk 'netjes' ook.
Mn vriend loopt er wel nagenoeg continue op, van hem heb ik dan ook deze slechte/goede* gewoonte overgehouden
Maar als ik een avondje uit ga, uit eten, weetikveel wat, nee, dan doe ik ze niet aan neemaar dat lijkt me vrij logisch
al heb ik ook wel vaak gewoon mijn motorlaarzen aan als ik ergens op de motor heen.
ben en geen zin heb om 'nette' schoenen mee te nemen
* doorhalen wat niet naar jouw smaak is
Niks mis met lekker zittende bergschoenen.quote:Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef zquing het volgende:
[..]
vooruit dan maar, dan kan 't nog wel, als ze daadwerkelijk een doel dienen.
Maar ik heb 't hier over het dragen van bruin met oranje bergschoenen naar college, vrijwel iedere dag om ze heel soms af te wisselen met allstars(zulke meisjes heb je bij ons op college)
Op een citytrip zou ik toch kiezen voor enigzins tof uitziende sneakers
maar voor een man is 't volgens mij wel iets makkelijker om toffe schoenen te vinden die nog een beetje lekker lopen ook
goeiemorgenquote:Op zondag 13 april 2008 10:51 schreef MissGolightly het volgende:
Leuk dat dit een topic over schoenen is geworden...
Ik snap trouwens heus wel dat die bergwandelschoenen héérlijk zitten als je veel moet lopen, maar het ziet er gewoon écht niet elegant uit.
Trek dan leuke sneakers aan ofzo.
Waarom???quote:Op zondag 13 april 2008 10:51 schreef MissGolightly het volgende:
Leuk dat dit een topic over schoenen is geworden...
Ik snap trouwens heus wel dat die bergwandelschoenen héérlijk zitten als je veel moet lopen, maar het ziet er gewoon écht niet elegant uit.
Trek dan leuke sneakers aan ofzo.
Ik snap niet dat je als vrouw heerlijk lomp op van die enorme stampers wil lopen, maargoed er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die dat wél willen en daar is ook niets mis mee. Het is alleen zo verdomde grappig dat ze wel de hele tijd commentaar hebben op vrouwen die graag mooie schoenen dragen.quote:
Omdat een vrouw met bergschoenen niet het hoofd van de mooiste en sterkste man op hol doet slaan. Daardoor kan ze zich niet met hem voortplanten en hebben haar genen minder kans om te overleven.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Omdat een vrouw met bergschoenen niet het hoofd van de mooiste en sterkste man op hol doet slaan. Daardoor kan ze zich niet met hem voortplanten en hebben haar genen minder kans om te overleven.
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemdquote:Op zondag 13 april 2008 11:01 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je als vrouw heerlijk lomp op van die enorme stampers wil lopen, maargoed er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die dat wél willen en daar is ook niets mis mee. Het is alleen zo verdomde grappig dat ze wel de hele tijd commentaar hebben op vrouwen die graag mooie schoenen dragen.
Ik word blij van mooie, hoge pumps die, inderdaad, niet altijd even comfortabel zitten. Maar toch week ik mijn gekwelde voeten 's avonds liever in een voetenbadje dan dat ik de hele dag op van die bergschoenen rond klos...
een medestanderquote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemd
Nee inderdaad, je hebt gelijk, het is heel vreemd dat ik bergschoenen niet in het rijtje 'elegant' schoeisel schaar.quote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je loopt toch niet gelijk lomp op bergschoenen? Die dingen zijn ontworpen om goed te kunnen lopen , dat jij dat als lomp ziet is m. i. eerder vreemd
quote:Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef N.icka het volgende:
Jammer , ik vind het juist reuze interessant, vraag me altijd af waarom dames hun voeten en rug moedwillig naar de kloten willen helpen onder het mom van elegant kunnen zijn
Zoals al eerder werd gezegd gaat het toch om de balans? Jij beweert nu eigenlijk dat die bergschoenen de enige orthopedisch verantwoorde stappertjes zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 11:26 schreef N.icka het volgende:
Jammer , ik vind het juist reuze interessant, vraag me altijd af waarom dames hun voeten en rug moedwillig naar de kloten willen helpen onder het mom van elegant kunnen zijn
Je zei zelf eerder dat je savonds je gekwelde voeten in een voetenbadje stopt. Ik snap dat echt niet . Waarom doe je je voeten dat aan?quote:Op zondag 13 april 2008 11:34 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd gaat het toch om de balans? Jij beweert nu eigenlijk dat die bergschoenen de enige orthopedisch verantwoorde stappertjes zijn.
Het lijkt me juist beter als je afwisselt. Ik draag hoge pumps, de volgende dag laarzen met een middelhoge hak, de dag erna mijn allstars, in de zomer misschien (hele 'gezonde' birkenstock!) slippertjes. En dat allemaal heel verantwoord, zonder me aan bergschoenen te wagen.
Het is het beste voor je voeten om af te wisselen en je voeten krijgen ook niet echt 'frisse lucht' in die bergschoenen dus volgens mij is dat ook niet helemaal gezond...
Eensch.quote:Op zondag 13 april 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Bergschoenen zijn voor potten. En potten moeten we weren uit deze maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |