abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57982912
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je eerste antwoord heeft Pappie gunstig gestemd. Bestaansrecht toegewezen vrouwmensch
hè, fijn, dank
Doei.
pi_57982951
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Uitvoerders, prima. Maar in een positie als strateeg of uitvinder kies ik voor de intellectueel. Vult elkaar prima aan. Dit zie je al op Uni als men in groepsverband werkt.
Daar heb je absoluut gelijk in. Echter, ik denk niet dat iedere hoogopgeleide een strateeg of uitvinder hoeft te zijn. Je hebt hoogopgeleide uitvoerders en je hebt hoogopgeleide uitvinders. Het één is niet slechter of beter dan het ander.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:51:11 #203
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57982954
Geen dank
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57982991
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Daar heb je absoluut gelijk in. Echter, ik denk niet dat iedere hoogopgeleide een strateeg of uitvinder hoeft te zijn. Je hebt hoogopgeleide uitvoerders en je hebt hoogopgeleide uitvinders. Het één is niet slechter of beter dan het ander.
Klopt. De één vecht zich door middel van doorzettingsvermogen door de opleiding, de ander meer op basis van inzicht, kennis en pragmatiek.
pi_57982999
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Waarschijnlijk oppervlakkig en eenvoudig te doorgronden. Beetje in groepsverband naar Paradiso gaan en Das leben der anderen huren om dat de camoufleren. Verder gewoon een GTST-karakter met een hyves-leven een een zwaar telefoonabonnement.

Studiegedrag waarschijnlijk hard werken, veel blokken en een goede band met de docenten.
Oppervlakkig en eenvoudig te doorgronden, mwoah ik ben best empathisch ingesteld.

Paradiso, nog nooit geweest.

das Leben der Anderen, daar heb je me, die heb ik in het filmhuis gezien (vast ook niet goed?)

Betekent een GTST-karakter dat ik verliefd word op mijn halfbroer die daarna mijn vader blijkt te zijn, om vervolgens toch voor mijn beste vriendin te gaan?

Ik heb hyves ja. Ik krabbel ook. Er staat zelfs foto's op. Het moet niet gekker worden.

Tot voor kort best hoge telefoonrekeningen, maar met een beetje aanpassingen met smsbundels ben ik weer helemaal bij!

Met dat studiegedrag zit je eigenlijk heel erg fout.

Kortom: leuk geprobeerd.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_57983029
Je bent in ieder geval wel heel eerlijk, MissG. Dat valt je te prijzen.
pi_57983299
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Faithy het volgende:

[..]

en die kinderen, indien meisjes, gaan dan ook na hun studie meteen moederen, en wat heeft de maaschappij dan aan ze? misschien een crimineeltje minder, maar verder de meerwaarde snap ik verder even niet, als deze kinderen hetzelfde gaan doen als hun hoogopgeleide thuis zittende moeders
Die gaan dan weer een nieuwe generatie hoogopgeleiden op de planeet zetten.
pi_57983450
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Meestal is het gebruik van moeilijke woorden bij jonge volwassenen krampachtig profileer-gedrag. Deze zijn vaak erg bewust hun woordenschat aan te passen en de begrijpelijke uitdrukkingen te vervangen door minder begrijpelijke. Dit zou dan "intelligenter" moeten overkomen.

Oorzaak: Minderwaardigheidscomplex.
Bron: Studietijd.
Dat gedrag zie ik alleen als er iemand versierd moet worden. Dan gaan mensen dingen zeggen als'ik verdiep met de laatste tijd erg in Tibetaanse filosfie' om over te komen als diepzinnige kunstenaar.

Maar ik zie veel mensen om mij heen die dat niet zo nodig hoeven.
pi_57983602
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Fakkan het volgende:
. Dat ik woorden als ' mattie', ' bradda' en ' koulo sakka sakka' gebruik wanneer ik met mijn vrienden ben zie ik niet als een teken van domheid. Het kan mij gewoon geen ene reet schelen hoe intelligent ik overkom.

Ach bij mij in huis lopen we het ene moment Steen te qouten en hebben we het op een ander moment over religie, politiek, techniek of andere zaken..

Ik geef dit topic.. Vier Kankersteentjes!!
pi_57983872
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Die gaan dan weer een nieuwe generatie hoogopgeleiden op de planeet zetten.
die vervolgens ook thuis gaan zitten broeden

begrijp me niet verkeerd, maar wat hebben we aan hoogopgeleiden die thuis zitten? Helemaal niets!
De Elsevier heeft misschien een hogere afname, maar verder...

ik snap wel dat mensen met een hogere opleiding vaak wat meer morele waarden en toekomstbeelden hebben dan tokkies, ok, máár, A) het is geen garantie dat kinderen niet ontsporen, ken juist veel verhalen van rijkeluiskinderen die ontsporen omdat er teveel van ze verwacht wordt (de huidige 'mijn vmbo-niveau-kind moet gymnasium doen omdat ik het wil-mentaliteit') B) als die kinderen dus ook direct na de studie gaan zitten broeden, zoals mams ook al deed, dan heb je dus écht neits aan ze
Doei.
pi_57984045
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:

[..]

die vervolgens ook thuis gaan zitten broeden

begrijp me niet verkeerd, maar wat hebben we aan hoogopgeleiden die thuis zitten? Helemaal niets!
De Elsevier heeft misschien een hogere afname, maar verder...

ik snap wel dat mensen met een hogere opleiding vaak wat meer morele waarden en toekomstbeelden hebben dan tokkies, ok, máár, A) het is geen garantie dat kinderen niet ontsporen, ken juist veel verhalen van rijkeluiskinderen die ontsporen omdat er teveel van ze verwacht wordt (de huidige 'mijn vmbo-niveau-kind moet gymnasium doen omdat ik het wil-mentaliteit') B) als die kinderen dus ook direct na de studie gaan zitten broeden, zoals mams ook al deed, dan heb je dus écht neits aan ze
Ik denk dat vrouwen er meer aan hebben om elkaars keuzes te respecteren. De vrouwenbeweging heeft gevochten voor gelijke rechten en keuze vrijheid en als vrouwen dan de keuze maken om zich volledig te storten op het moederschap vind ik dat hun goed recht.

Natuurlijk is het zonde dat vrouwen met een goede opleiding die niet benutten op de arbeidsmarkt en de tendens die je in Nederland ziet wat betreft parttime werkende vrouwen vind ik ook niet echt aan te moedigen. Het gebrek aan ambitie vind ook ik betreurenswaardig.

Maar in plaats van dat vrouwen zich verenigen en elkaar steunen merk ik dat ze elkaar liever afzeiken en veroordelen op hun keuzes. Ze gunnen elkaar zo weinig! Zo gaat het dus nooit goedkomen met meer vrouwen die hoge functies vervullen!
pi_57984186
doe niet zo soft, mevrouw geitenwollensok!

!

je probeert door dit taalgebruik en het aanhalen van 'onze' Dolle-Mina-tijd wel heul extra-intelligent over te komen, en geitenwollensokkerig

Ik respecteer de uiteindelijke keuze die iemand maakt, maar dat zegt niet dat ik een keuze snap daar gaat 't om, niet om iemand niet respecteren.. maar dat had je ergens hierboven al kunnen lezen
Doei.
pi_57984250
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
doe niet zo soft, mevrouw geitenwollensok!

!

je probeert door dit taalgebruik en het aanhalen van 'onze' Dolle-Mina-tijd wel heul extra-intelligent over te komen, en geitenwollensokkerig

Ik respecteer de uiteindelijke keuze die iemand maakt, maar dat zegt niet dat ik een keuze snap daar gaat 't om, niet om iemand niet respecteren.. maar dat had je ergens hierboven al kunnen lezen
Geitenwollensokken passen niet bij mijn pumps en skinnyjeans.
pi_57984312
jawel, want die zijn óók lelijk
Doei.
pi_57984391
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:50 schreef Faithy het volgende:
jawel, want die zijn óók lelijk
Ik heb toch liever mijn collectie hakjes en laarsjes dan jouw drie paar schoenen en fantastische collectie wijde spijkerbroeken dus excuse me als ik niet ga huilen van deze 'belediging'.
pi_57984486
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandelschoenen, DC's of Motorlaarzen
langleve kwaliteit boven kwantiteit

en beledigen? ik geef alleen mijn mening, en in mijn mening passen die dingen prima bij mekaar...

dus vat 't niet persoonlijk op, huilie
Doei.
pi_57984555
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandellaarzen, DC's of Motorlaarzen
Meid ik zou er inderdaad nog niet dood gevonden in willen worden! (komen die geitenwollensokken niet van pas bij die bergwandellaarzen?)

lang leve de eigen smaak!
pi_57984623
Een discussie voeren over schoenen.

Vrouwen
pi_57984704
schoenen een noodzakelijk kwaad schoenen kopen is de grootste hel op aarde, aangezien ze allemaal gemaakt zijn voor SM-ers die houden van pijn in hun poten tegenwoordig

maar het ging ineens over geitenwollensokken gedachten dat ik vrouwen die hoogopgeleid zijn of beweren dit te zijn, moet steunen, ja, rot op

ik ben niet uit de hippietijd
Doei.
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:10:34 #220
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57984798
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:

Ik merk weinig van meer morele waarden bij hoogopgeleiden. Hooguit aan het oppervlak, maar dat zegt niet zo veel... de verpakking is ook maar de verpakking.

Uiteindelijk doet iedereen het op z'n eigen manier. Ik heb de capaciteiten om als carrieretijger door het leven te gaan... Maar het interesseert me geen reet.

Is een lastige zaak trouwens, maar dit terzijde.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57984810
en geitenwollensokken zijn wel lekker warm volgens mij

!
Doei.
pi_57984843
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef Faithy het volgende:
schoenen een noodzakelijk kwaad schoenen kopen is de grootste hel op aarde, aangezien ze allemaal gemaakt zijn voor SM-ers die houden van pijn in hun poten tegenwoordig

maar het ging ineens over geitenwollensokken gedachten dat ik vrouwen die hoogopgeleid zijn of beweren dit te zijn, moet steunen, ja, rot op

ik ben niet uit de hippietijd
die hippietijd heeft er wel voor gezorgd dat een heleboel sociale verworvenheden waar jij en je bergwandellaarzen nu van genieten er zijn gekomen.

Je hoeft niet met bloemetjes in je haar BH's te gaan verbranden, maar je hoeft ook niet zo hard te zijn voor je mede-hoogopgeleide vrouwen
pi_57984946
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik merk weinig van meer morele waarden bij hoogopgeleiden. Hooguit aan het oppervlak, maar dat zegt niet zo veel... de verpakking is ook maar de verpakking.

Uiteindelijk doet iedereen het op z'n eigen manier. Ik heb de capaciteiten om als carrieretijger door het leven te gaan... Maar het interesseert me geen reet.

Is een lastige zaak trouwens, maar dit terzijde.
ik vond het dan ook een lastige formulering..

want wat je zegt is waar.. ken een jongen , die kreeg voor elke 8 of hoger 50 euro.. uiteindelijk is hij geloof ik zelfs teruggezakt naar het vmbo waar hij waarschijnlijk gewoon hoorde, maar zijn ouders moesten en zouden hem op het vwo hebben, omdat ze anders moesten liegen tegen hun net zo geweldige vrienden.

Stel ik krijg een kind, later, ooit, en het blijkt niet zo bijster intelligent te zijn, dan ga ik het ook niet boven zijn/haar kunnen lopen pushen. Natuurlijk, je hoopt dat je kind net zo gelukkig in de intelligentie is als jij, maar wat niet kan, dat kan niet

Wat dat betreft zijn de morele waarden ver te zoeken bij sommige ouders
Doei.
pi_57984996
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

die hippietijd heeft er wel voor gezorgd dat een heleboel sociale verworvenheden waar jij en je bergwandellaarzen nu van genieten er zijn gekomen.

Je hoeft niet met bloemetjes in je haar BH's te gaan verbranden, maar je hoeft ook niet zo hard te zijn voor je mede-hoogopgeleide vrouwen
hard? Nogmaals, ik zeg wat ik vind van jaren stufi trekken en vervolgens niets terugdoen voor de maatschappij behalve de overbevolking nog een beetje extra opstoken ik dring niet mijn mening op, ik zeg alleen wat ik vind, stellig, ok, maar ik zeg niet dat jij dat ook moet vinden
Doei.
pi_57985489
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:54 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

Ik heb toch liever mijn collectie hakjes en laarsjes dan jouw drie paar schoenen en fantastische collectie wijde spijkerbroeken dus excuse me als ik niet ga huilen van deze 'belediging'.
ach, het is allebei niet om aan te zien.
ROBODEMONS..................|:(
pi_57985692
jij loopt op jezussandalen?
Doei.
pi_57985932
maar bedankt, dames en heren, het was weer een leuke vrijdagmiddag discussie

fijn weekend!!!!
Doei.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:28:22 #228
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57987430
alle vrouwen gelijk op hun pik getrapt hier
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:30:17 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57987458

Bitchfight tussen Faithy en MissGolightly .
Niet meer actief op Fok!
pi_57987676
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik zie jou inderdaad niet lopen op een paar Meindl Bergwandelschoenen, DC's of Motorlaarzen

Ben jij wel een vrouw? Hoe intelligent of dom je ook bent, dit kun je toch niet menen?
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:45:12 #231
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57987716
vrouwen horen niet op school te zitten , maar thuis te koken en kinderen te baren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_57987742
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:18 schreef Faithy het volgende:

[..]

hard? Nogmaals, ik zeg wat ik vind van jaren stufi trekken en vervolgens niets terugdoen voor de maatschappij behalve de overbevolking nog een beetje extra opstoken ik dring niet mijn mening op, ik zeg alleen wat ik vind, stellig, ok, maar ik zeg niet dat jij dat ook moet vinden
Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?
pi_57987830
There are no girls with good personalities.
A good personality consists of a chick with a little hard body, who will satisfy all sexual demands without being too slutty about things, and who essentially will keep her dumb fucking mouth shut.
The only girls with good personalities who are smart or maybe funny or halfway intelligent or talented, though god knows what the fuck that means, are ugly chicks.
Absolutely.
And this is because they have to make up for how fucking unnattractive they are.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:57:17 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57987895
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef mirannie het volgende:

[..]

Maar hier ben ik het dan wel weer volkomen mee eens. Waarom ga je in godsnaam studeren en stufi verbruiken, terwijl je toch meteen daarna als broedkip aan de gang gaat?
Misschien omdat je op latere leeftijd wel wilt gaan werken?
Ik ben het in zoverre met Faithy eens dat je niet op kosten van de staat een diploma moet gaan halen om dan te kunnen zeggen dat je hoogopgeleid bent, terwijl je de rest van je leven niet meer gaat werken.
Maar eerst een paar jaar moederen en dan (part-time) werken of eerst werken en dan (part-time) moederen maakt mij niet uit. Als je maar aan het werk gaat .
Carrièretechnisch gesproken lijkt het me het verstandigst om eerst te moederen en dan te gaan werken (om de redenen die, ik meen, Octopussy) al noemde.
Maar dan ben je wel meteen je jeugd kwijt en krijg je er een grote verantwoordelijkheid bij. Daar pas ik voor, voorlopig . Hoef echt geen kinderen voor mijn 30e .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:13:12 #235
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57990668
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.

Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:56:29 #236
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_57991745
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Iedereen kan een universitair diploma halen. Neem nou eens bijvoorbeeld een talenstudie, rechten of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.

Terwijl voor een echte (exacte) opleiding 95% niet geschikt is, ook niet op de hogeschool.
En vervolgens met je exacte studie een schijntje gaan verdienen, nee das lekker slim Tip: Kies geen technisch vak
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:42:08 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57992754
Ik zeg nergens dat het klote verdient, maar wel in vergelijking met een financiele studie.
En die richting noem ik niet in die post van mij hierboven.
  vrijdag 11 april 2008 @ 22:58:06 #238
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_57993110
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik zeg nergens dat het klote verdient, maar wel in vergelijking met een financiele studie.
En die richting noem ik niet in die post van mij hierboven.
Ook in vergelijking met rechten.
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:42:32 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57994065
quote:

Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Daar moet je je niet op verkijken.
Niet meer actief op Fok!
pi_58000565
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg mensen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
Klopt. Vriendin van mij haalde met gemak in een jaar haar P bij HBO frans en ging toen door naar de uni, maar vond het echt veel te zwaar. Toen is ze naar HBO handelseconomisch frans gegaan.
pi_58001615
quote:
of geschiedenis, dat niveau gaat gewoon nergens over.
Ook niet op de Noordpool bij een temperatuur van vijftig graden onder nul?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58001802
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:00 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ken ook genoeg hoogopgeleide mannen, die heel erg wijsneuzerig en intelligent proberen over te komen, maar die de plank vaak hopeloos misslaan.

Dat je een universitaire studie volgt betekent nog niet dat je om de haverklap jaargangen van de Volkskrant e.d. hoeft te gaan quoten in gesprekken (ik ken ze echt die dat doen) of je algemene taalgebruik doorspekken met academische termen...

Ik stap ook met mijn hoge hakken en modieus tasje een werkgroep binnen, lees met vriendinnetjes de Glamour of iets anders leeghoofdigs tot de les begint, maar ben net zo hard in mijn discussies als elke pretentieuze volkskrantquotende mannelijke student in de zaal. En dat maakt mij niet per definitie een 'dom wijf', maar gewoon iemand die niet zo hard hoeft te proberen intellectueel over te komen...
Jawel hoor
pi_58001907
Vrouwen zouden trouwens gewoon minder/geen sufi moeten krijgen. Daardoor bliijven de types die toch niks anders willen dan kinderen baren tenminste weg, de vrouwen die wel wat willen nemen dan maar een lening. Moeder worden kan ook prima met vmbo/havo/vwo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pony-Lover op 12-04-2008 13:45:54 ]
pi_58001977
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Jawel hoor
Inderdaad. Gewoon wel.
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:42:11 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58002018
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ken anders genoeg mensen vrouwen die met een talenstudie zijn gestopt, omdat ze het te moeilijk vonden.
The End Times are wild
pi_58002499
Reltopic
Het is toch uiteindelijk allemaal pretentie.
Ga weg
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:23:10 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002829
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Vrouwen zouden trouwens gewoon minder/geen sufi moeten krijgen. Daardoor bliijven de types die toch niks anders willen dan kinderen baren tenminste weg, de vrouwen die wel wat willen nemen dan maar een lening. Moeder worden kan ook prima met vmbo/havo/vwo.
Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:23:35 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002839
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heul niet!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:24:27 #249
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_58002858
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je alleen maar hier komt om te rellen, want natuurlijk niet elke vrouw heeft de behoefte een stel kinders uit te poepen .
En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen. Of was dat niet de bedoeling?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:27:30 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58002911
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:24 schreef Knevelt het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel zo dat wij kinderen zouden krijgen. Of was dat niet de bedoeling?
Ik heb het toch nergens over mezelf of wel dan? . Voor een journalist in wording lees je bijster slecht.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')