oh okquote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
nee die is echt dom. TS bedoelt wijven die zich zo VOORDOEN
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doetquote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die vrouwen die als ze iets moeten doen direct zo doen van: "oohhh maar daar kan ik helemaal niks van hihihi" terwijl ze niet eens de moeite er voor nemen.
Ik erger me.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Jij slimmerikquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik doe gymnasium, en geloof me, er zitten zo veel domme meisjes.
Ja, dat bedoel ik. Heel vreemd vind ik dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:29 schreef hsn het volgende:
Mensen die veel kunnen onthouden en daardoor een zwaardere studie afmaken hoeven niet perse intelligent te zijn.
Ik irriteer me er aan als deze personen dan nog gaan opscheppen over hun studie terwijl ze de meest domme dingen doen en erg dom overkomen, tenzij ze zich bewust anders voordoen.
Klopst.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's gewoon slim, er is altijd wel weer een man die het gelooft en het voor haar doet
quote:
http://www.menarebetterthanwomen.com/quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]Bubble Gum emancipatie
Vrouwen kunnen het gewoon niet helpen, mannen zij nu eenmaal zwaar superieur, daarom lijken gewoon alle vrouwen dom.
Voor mensen met een IQ van boven de 70 is daar geen "zoeken" voor nodigquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef hsn het volgende:
[..]
Niks beters te doen dan spel/gramatica fouten zoeken op fok?
Fail.
Bullshit.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor mensen met een IQ van boven de 70 is daar geen "zoeken" voor nodig
Hoogopgeleid zei 'ie.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:21 schreef Nobu het volgende:
Ook wel bekend als psychologiestudentes en PABO-kutjes?
Een MBO'er is tegenwoordig ook een student, dus ik ging er maar even vanuit dat hoger opgeleid tegenwoordig betekent dat je de basisschool heb afgemaakt.quote:
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef Maurari het volgende:
Dat vind ik juist lief =d Meisjes die echt een beetje dom zijn tenminste. Een stuk minder saai dan die ambitieuze trutjes. Zie het als een uitdaging
"Vrijgevochten" spontane ambitieuze vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Die vrouwen zijn gewoon zó slim dat jouw brein dat niet hebben kan en dus komen ze als dom op jou over [ afbeelding ].
Lief en geil danquote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.
Mannen die meisjes 'lief' noemen zijn onbewust gay.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes zijn niet lief, meisjes zijn geil.
Mannen die meisjes 'lief' noemen zijn onbewust gay.
Dat is de kapster.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Van die vrouwen in het kader van: oooh ik heb een baantje, en laatst was ik met mijn collegaatje in de stad en toen zei ik tegen mijn mannetje dat hij de kleine eens naar zijn schooltje moest brengen, want ik heb het veeeel te druk.
Of heb ik het nu gewoon over tuttige vrouwen?
gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 10 april 2008 16:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het wordt niet geaccepteerd als je slim/wijs doet..
Daarom maar verschuilen achter dom meisjes mentaliteit
(ey serieus swa.. zelfs ik ben vet slim)
Thanks. Mannen vinden het ook vaak fijn als ze kunnen bewijzen dat ze sterker zijn. Nou fijn, til dan maar al die zware spullen dan ga ik wel iets anders doenquote:
Dan bats jij vast vaak daar op je schoolquote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef Lakitu het volgende:
ckersquote:Op donderdag 10 april 2008 17:06 schreef TryX het volgende:
[..]
Dan bats jij vast vaak daar op je school
Het mooie is dat mannen graag hun kracht willen tonen aan vrouwen.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- natuurlijk doe ik alsof ik niks van computers weet en banden plakken. Dat kost moeite. Liever doet iemand anders het voor mij. (Niemand verwacht toch dat je dat kan)
- Hihi, natuurlijk kan ik geen zware dingen tillen gekkie, pas op m'n nagels(Ja, ik KAN het wel.. Maar ik heb er geen zin in. En iedereen verwacht toch wel dat je niet sterk genoeg bent)
- Hihi, nee daar heb ik geen verstand van hoor (Ja dat heb ik wel, maar ik weet dat jij dom bent maar toch overtuigd van je eigen gelijk/ je kan zó lang doordrammen/het is saai het boeit mij niet)
ja tochquote:Op donderdag 10 april 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het mooie is dat mannen graag hun kracht willen tonen aan vrouwen.
Ik doe dus al geen moeite meer als ik bijv. iets wil optillen. Geef het echt extreem snel op en roep dan m'n mannelijke huisgenoot erbij.
.
Een uitdaging? Wat voor uitdaging, een fatsoenlijk antwoord krijgen op je vraag?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef Maurari het volgende:
Dat vind ik juist lief =d Meisjes die echt een beetje dom zijn tenminste. Een stuk minder saai dan die ambitieuze trutjes. Zie het als een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |