quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij blij: eindelijk kon je laten zien wat jouw aanwezigheid waard isquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef NanKing het volgende:
JB maakte de sluitpost en zei dat ze geen nieuwe wilde openen, vandaar.
Whehehe. Och, het is al een wonder dat ik 't voorstelede want ik haat nieuwe topics openenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij blij: eindelijk kon je laten zien wat jouw aanwezigheid waard is
Deze is toch best okee? Dat is wel het nadeel van dit niet-zo-snel-lopende topic: dan is het opeens heel belangrijk wat de titel isquote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe. Och, het is al een wonder dat ik 't voorstelede want ik haat nieuwe topics openen.
Ik weet nooit leuke TT's
Ik heb er problemen mee, ik heb lang gedacht dat ik gewoon dom was. Maar gelukkig een hoop bijgeleerd en gelukkig kan ik het goed compenseren.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
*Bedoel je trouwens niet belachelijk te maken ofzo hierissie! Lijkt me zeker geen pretje om constant dat onvermogen te voelen
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb er problemen mee, ik heb lang gedacht dat ik gewoon dom was. Maar gelukkig een hoop bijgeleerd en gelukkig kan ik het goed compenseren.
tevens een tvp
Geloof dat ik hem zo gauw niet kon vinden, maar hij staat nog wel op de lijst, ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:26 schreef NanKing het volgende:
Precies, want het topic staat er wel even.
@wonderer, ik heb je ooit geadviseerd om een keertje "venus boys" te kijken, heb je dat eik nog gedaan?
VInd het echt een film voor jou.
Gewricht verstuikt?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb zo'n pijn in mijn kaak dat ik niet fatsoenlijk kan eten nu en geen idee waarvan
hele fijne vakantiequote:Op donderdag 10 april 2008 17:33 schreef wonderer het volgende:
Zo. koffertje gepakt, straks het huis schoonmaken, dan kunnen we morgen met gerust hart weg
Komt in ordequote:Op donderdag 10 april 2008 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hele fijne vakantie
en geniet er van in Nederland, dan doe ik dat ook in Cuba
en dan wil ik wel weer een handje van je in Oktober wanneer je het gesigneerde boek aan me overhandigd
Volgens mij is het links ook wat opgezet...quote:
Kan hoor, heb ik ook gehad. Mijn kaakspier was op een gegeven moment zo stijf dat ik mijn kiezen niet meer op elkaar kreeg.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is het links ook wat opgezet...
Hoop dat het morgen wat minder is.
En veel plezier
Ik zal niet alleen "daar" voorzichtig doenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt in ordeJij ook veel plezier in Cuba. Wel voorzichtig doen daar.
Tja, mijn groepswerk docent (de docent die in het 1ste en 2de blok moest bepalen of ik geschikt was voor4 de opleiding en of ik mocht blijven) vond mij een disfunctionele persoonlijkheid. Dus tja wel fijn als andere docenten mij wel ervaren als iemand met potentie.quote:
Nou ik had ook wel debet hoor. Maar hij is niet voor reden vatbaar, maar ben nu van hem af dus ben erg blijquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef wonderer het volgende:
Gemeen is dat. Dat jullie elkaar niet liggen wil toch niet zeggen dat jij niet goed werkt? Kinderachtig.
inderdaad, straks om 12.00 uur naar Huppel, en dan maandag om 11.00 uur vertrekt het vliegtuig vanaf Schipholquote:
en dat mag bestquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
feedback van mijn PGO docent:
• Initiatiefrijk! - qua inbreng, qua het geven van je mening en praktisch (bijvoorbeeld bordschrijven)
• Je bijdrage aan PGO was een beetje eigengereid, maar wel prikkelend.
• Je maakt soms adhoc opmerkingen, maar dat was juist ook leuk vanwege het brainstorm-karakter van PGO. De associatieve opmerkingen waren in dit geval zeker niet storend.
• Tijdens de bijeenkomsten had je een leuke, stimulerende uitstraling.
Tja ben wel eigenwijs jTROTS op deze beoordeling a...
wow hoe kom jij aan die link?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:07 schreef wonderer het volgende:
http://lesbox.phpbb3.nl/ <-- lesbo-forum, misschien heeft iemand interesse.
Ik ben ook handig. Ik bood aan om Brad z'n lunch te komen brengen, want het is mooi weer vandaag, en nu waait het keihard
wrom??quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik ben fucking gestresst ...
goeie feedback!! toppiequote:Op vrijdag 11 april 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
feedback van mijn PGO docent:
• Initiatiefrijk! - qua inbreng, qua het geven van je mening en praktisch (bijvoorbeeld bordschrijven)
• Je bijdrage aan PGO was een beetje eigengereid, maar wel prikkelend.
• Je maakt soms adhoc opmerkingen, maar dat was juist ook leuk vanwege het brainstorm-karakter van PGO. De associatieve opmerkingen waren in dit geval zeker niet storend.
• Tijdens de bijeenkomsten had je een leuke, stimulerende uitstraling.
Tja ben wel eigenwijs ja...
Kwam hem tegen op een hyves. Ben zelf geen lid of zo, maar dacht, misschien zijn er mensen hier die interesse hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
wow hoe kom jij aan die link?
Das een forum waar ik officieel medebeheerder zou moeten zijn.. ware het niet dat het forum een foutje heeft gemaakt met overzetten en ik nu alleen nog globale mod ben... zijn nu heel hard op zoek wat de oorzaak is...
Leuk om die link hier te zien
[..]
wrom??
om je vakantie??
ahaa oke dan snap ik mquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam hem tegen op een hyves. Ben zelf geen lid of zo, maar dacht, misschien zijn er mensen hier die interesse hebben
Grijnz ja dan is het ineens druk druk druk he... lastig wel als je er niet zo goed tegen kan natuurlijkquote:En ja, dit is de eerste keer dat we samen tegelijk op vakantie gaan voor een langere tijd. Dus ineens moet alles NU (afwassen, was draaien etc) en daar kan ik niet tegen
Mannendingen doen... Amalie & Sense en sensibilatie zijn ook echt heterofilmsquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef hierissieweer het volgende:
jeutje, van daag geen reet gedaan. Jawel, ik ben hetro bezig geweest en de roestplekjes aan mijn auto behandeld. En heb eindelijk een paar films gekeken die ik nog ziens moest. Sense en sensibilatie en Amelie. Vooral Amelie was een mooie film! En wat is Montmartre toch mooi (zeker in vergelijking met de rest van Parijs)
Gaaf, Amelie moet ik ook nog heel lang zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef hierissieweer het volgende:
jeutje, van daag geen reet gedaan. Jawel, ik ben hetro bezig geweest en de roestplekjes aan mijn auto behandeld. En heb eindelijk een paar films gekeken die ik nog ziens moest. Sense en sensibilatie en Amelie. Vooral Amelie was een mooie film! En wat is Montmartre toch mooi (zeker in vergelijking met de rest van Parijs)
hijs echt leuk:quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Gaaf, Amelie moet ik ook nog heel lang zien
Adjeu!quote:
doei doei en veul plezierquote:
Al weer wat bijgekomen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
hoi, ff vlug een tvp voor ik zo weer weg moet.. scouting, zwemles, boodschappen... vanavond een avondje rust als het goed is.
Heb van de week "komt een vrouw bij de dokter" gelezen...
Wel heel mooi...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Al weer wat bijgekomen?
Waar gaat het boek over, ken het niet?
Nee ben blij dat je komt posten!quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:50 schreef wonderer het volgende:
Als ik er niet ben, schiet het ook niet op, he?
Problemen met de telefoon, vlucht was wel goed, de hele middag geslapen want de we trokken het echt niet meer.
whehehe... ik ben net in KLB ook al bij iemand op zijn lange tenen gaan staanquote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Wexy het volgende:
Ben niet verkast.. zit wel lekker te struinen nu in de topics, ben geloof ik lurker af aan het geraken..
oh... de lemming moet ik ook ff vermelden... die is goed!quote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... ik dacht zelf al dat je in de war was, hierissieweer
Enneh... Wexy, niet nodig hoor, ik vond het leuk om hem een zere teen te geven.
Lelijk kassameisje denkt met mij te kunnen sjansen
Bassie en Adriaan.... Dat weet je toch?quote:
Ja hoor, hij vond het gezelligquote:
Hij had hem zelf ook zitten met een kilkenny, een guinness, twee konincks en een korenwolf in een tijdsbestek van een uurtje of vierquote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef Wexy het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Brad
Al die nederlandse bezopen gasten in de kroegen hier...
hahaha... ja, als je hem ook genoeg alcohol voert... dan komt het vast goedquote:
whehehe.... last van een jetlag?quote:Op zondag 13 april 2008 21:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had twee whisky op en ging bijna op mijn plaat
Ik zou zeggen.. oefenen, maar dat helpt niet ben ik bangquote:Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik kan niet tegen drank
Maar goed, ook jetlag ja, alleen maakt het daar niet zo veel verschil.
whiskyquote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
wisky is bah! Geef mij maar die biertjes van brad!
Maar truste wonderer!
ow dus het was heel goed dat je je tanden had gepoetst... nu kon ze niet ruiken dat jij knoflook had gehadquote:Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef hierissieweer het volgende:
Ha nee twas Annalies die mij wilde vertellen dat zij een oneerbaar voorstel midden in de nacht op haar voicemail en die persoon had er niet bij gezegt wie hij was en hij was qua stem ook niet herkenbaar. Dus zij had gebeld naar dat nummer zonder nummer weergave... En daarna belde zij mij om het avontuur uit te leggen.
Toen hebben we maar besloten te gaan winkelen in arnhem. 4 tshirtjes, schoenen, 3 leren armbanden en eenden stickers die ik op de auto ga plakken verder zijn we naar huis gegaan. Annalies had dit keer alleen een lekkere luchtige katoenen broek en 2 geurtjes gekocht.
Lekker middagje gehad
Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...quote:Op maandag 14 april 2008 19:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus het was heel goed dat je je tanden had gepoetst... nu kon ze niet ruiken dat jij knoflook had gehad
Succes!quote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
hoiquote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
gelukkig ben ik niet de enige die zo dachtquote:Op maandag 14 april 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...
Maar het komt ik praat niet zo heel lekker met een vieze mond, het voelt allemaal wat raarder en vreemder en articuleer dan wat minder goed...
dan laat je het?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, heb geen zin om morgen te sporten...
Die shop had ik even nodig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:49 schreef Wexy het volgende:
ja dan moet je.
Schop onder je bevallige achterwerk en gaan morgen!!
Met de trein ben je toch best wat geld kwijtquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Er zit hier in Amsterdam een sauna in een ex-kraakpand, die kost maar 7 euro![]()
Maar goed, als je naar Amsterdam moet komen ben je waarschijnlijk nog duurder uit
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
he joh mn oren
Veel plezierquote:
mooi zoquote:
Ik kende 'm nog niet, maar mooi inderdaad!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
Mij ook! Samen een keer kijken?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
ik ben nog wakker, maar hoor hier niet thuis volgens mij...
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ook
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je ATquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!![]()
Ach, die is toch al vervuild met andere zooi...
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houdquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je AT
leuke omschrijving in combi met je naamquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houd![]()
ben een beetje paranoia aangelegd![]()
je omschrijft het netjes!
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijnsquote:
Da's ook de bedoelingquote:En je hebt dus een dubbel accountje hier.... tjong nu weet ik nog niet wie je bent
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijns![]()
nou slaap lekker dan maarquote:[..]
Da's ook de bedoeling
zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:25 schreef Wexy het volgende:
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ik
dank je wel, jij ook dan!quote:nou slaap lekker dan maar
quote:
Evita een musical ofzo? Amsterdam is altijd erg leuk om te winkelen, nog naar de markten geweest daar of alleen de stad zelf zeg maar (kalverstraat enzo)quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
Evita gister in Amstelveen en vandaag Amsterdam ingeweest (helaas geen nieuwe jas)
goeieavondquote:
Ben jij nou homo?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Evita een musical ofzo? Amsterdam is altijd erg leuk om te winkelen, nog naar de markten geweest daar of alleen de stad zelf zeg maar (kalverstraat enzo)
Het is wel druk, op dit moment... maar ik trek het nog wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
goeieavond
Vermaak je je nog in NL of wil je alweer gillend naar huis?
Zal wel leuk zijn als Wonderer ook een een aflevering met gordons programma gillend naar huis mee doetquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
goeieavond
Vermaak je je nog in NL of wil je alweer gillend naar huis?
Soms wel en soms nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou homo?Ja. Een musical.
Daar moet ik nog een keer heen, hoe was dat?quote:
gelukkig, was al bang dat je straks gillend NL weer zou verlatenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is wel druk, op dit moment... maar ik trek het nog wel ja
quote:Op zondag 20 april 2008 13:18 schreef Noodly het volgende:
WarmIk ga romantisch langs het water lopen.
Met een vriendquote:Op zondag 20 april 2008 13:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]![]()
Maar met wie? Of hoop je iemand op het strand tegen te komen die met je mee wandelt?
Is hij homo?quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef Noodly het volgende:
[..]
Met een vriend
Gelukkig is dit Lesbeau en krijg ik er geen stomme opmerkingen over. Hij bleef laatst bij me slapen en ik kreeg de volgende dag een verhoor van een huisgenootje die ik nooit heb verteld dat ik op meisjes val. Wie was die jongen? Wat een leuke jongen! Is dat je vriend?
En ze wilde me niet geloven toen ik zei dat dat gewoon een vriend was. Ik heb toen trouwens nog niet verteld dat ik lesbisch ben, that spoils the fun![]()
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf, paars en rozequote:Op zaterdag 19 april 2008 13:11 schreef Wexy het volgende:
nee paars/blauw is heel licht paars tegen blauw aan... zal eens zoeken of ik er een plaatje van kan vinden..
ongeveer zoiets maar dan nog net iets lichter enzo.....
[ afbeelding ]
edit: het was dus de bedoeling dat dit niet met de quote-button, maar de edit-button gebeurdequote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf (en dus ook de machines), paars en roze
http://www.assembleon.com/industries/
kan de precieze kleur die ik bedoelde niet vinden... zal tzt nog wel eens zoekenquote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf, paars en roze
http://www.assembleon.com/industries/
Ik heb best veel geleerd van Van Gogh. Dus dat was een goede beslissing. En voor tien piek hoef je het niet te laten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een keer heen, hoe was dat?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb best veel geleerd van Van Gogh. Dus dat was een goede beslissing. En voor tien piek hoef je het niet te laten.
Dromer, ik ben bang van niet
whehehe... ik doelde op vliegen vanuit eindhoven.... Maar dan staat het nu vast afgesproken voor de volgende keer.... welke periode moet ik vrijhouden?quote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Neu, we gaan via Utrecht met de bus naar Antwerpen. Kweenie hoe "dichtbij" dat is.
Maar volgende keer moet zeker lukken.
Oh, we vliegen vanaf Amsterdam, dus dat helpt ook niet. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nog meer mensen moeten afzeggen. Ik had best langer willen blijven maar Brad moet werken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik doelde op vliegen vanuit eindhoven.... Maar dan staat het nu vast afgesproken voor de volgende keer.... welke periode moet ik vrijhouden?
Ik had stiekem gehoopt dat ik je weer zou zien... en het wordt onderhand eens tijd dat ik die knuffelbeer van je ook ga ontmoeten (vind ik)
Ik zal proberen zo weinig mogelijk in die maand in te plannenquote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, we vliegen vanaf Amsterdam, dus dat helpt ook niet. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nog meer mensen moeten afzeggen. Ik had best langer willen blijven maar Brad moet werken.
Enne, oktober dus, maar ik weet niet precies wanneer
Sterkte met je rug...
ik gok dat de caffeïne het beste medicijn isquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
Helpt koffie tegen de spit of is het meer de beweging die jij er van krijgt?
Vaak wel he? koffie is ook wel lekker, zowel zwart als capachino(hoe schrijf je het?) Met heel veel zoetjes (tis alles of nietsquote:Op maandag 21 april 2008 23:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik gok dat de caffeïne het beste medicijn is
ik drink liever geen koffie. Vind het niet echt lekker. Lust het wel maar daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vaak wel he? koffie is ook wel lekker, zowel zwart als capachino(hoe schrijf je het?) Met heel veel zoetjes (tis alles of niets)
dat heb ik met theequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik drink liever geen koffie. Vind het niet echt lekker. Lust het wel maar daar is alles mee gezegd.
nee!! das vies romig en smerig!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
Ok in die combi is het nog enigzinds dat ik denk oke. Maar thee is niet lekker.
Maar kan koffiemelk dan ook in de thee?
:pquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee!! das vies romig en smerig!!
bij sommige mensen kreeg ik dat dus echt... daardoor heb ik geleerd dat thee zonder melk lekkerder is dan met koffiemelk
truste en morgen bij t ontbijt 1 bak thee is genoegquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
:p
Koffiemelk gebruik idd ook wel eens voor "room" in gerechten als ik geen kookroom heb. Maar goed welterusten en niet te veel thee zuipen!
alles is best veul hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik lust alles.
quote:
Ik bedoelde thee EN koffiequote:
stiekem wist ik dat welquote:
Dat wist ik wel en dat tikte ik niet idd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:20 schreef Wexy het volgende:
[..]
stiekem wist ik dat wel![]()
maar dat tikte je niet
niet doen... sjaggie staat niemand... komt je uitstraling niet ten goedequote:Op dinsdag 22 april 2008 14:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik wel en dat tikte ik niet idd.
Ik ben chaggie
Dat krijg ik als ik moppertelefoontjes krijg op mijn werk over dingen die ik in huis had moeten doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet doen... sjaggie staat niemand... komt je uitstraling niet ten goede
das inderdaad bagger.. maar dan nog helpt t nie voor je uitstraling om sjago te zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat krijg ik als ik moppertelefoontjes krijg op mijn werk over dingen die ik in huis had moeten doen.
Word ik heel chagrijnig van.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat krijg ik als ik moppertelefoontjes krijg op mijn werk over dingen die ik in huis had moeten doen.
Word ik heel chagrijnig van.
GEFELICITEERD!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:18 schreef wonderer het volgende:
*wonderer nu echte schrijver is*
Nu zoek ik in Eindhoven een leuk zaaltje om af te huren voor het feest. Iemand een idee?
Hij belt ook ooit mobiel, ik heb hem al gezegd dat ik niet meer opneem.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hoe herkenbaar....kun je je telefoontjes niet via de receptie binnen laten komen en vragen of ze zijn telefoontjes blokkeren? Of anders een collega laten opnemen?
Oh... da's jammer.... Maar wel goed dat je met een advocaat wilt gaan praten. De mijne heeft vanaf vrijdag weer meer tijd als het goed isquote:Op woensdag 23 april 2008 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Eerst had ik een verkeerd nummer en kreeg ik iemand aan de lijn die zei:"Met Tonnie!"
Toen belde ik en zeiden ze dat ik morgen maar terug moest bellen en vragen naar mevrouw huppeltje
En toe belde ik terug naar mevrouw huppeltje en was ze er donderdag pas weer
Ik heb een gesubsidieerde nodig.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh... da's jammer.... Maar wel goed dat je met een advocaat wilt gaan praten. De mijne heeft vanaf vrijdag weer meer tijd als het goed isDus mocht je nog een hele goede nodig hebben....
Zelfs als je ze niet kunt vinden, laat dan straks je advocaat een veel te positieve inschatting maken en naar de rechtbank sturen voor de allimentatieberekening.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu is ze weer in gesprek
Tis echt moeilijker dan het lijkt.
En ik kan die jaarstukken van hem niet vinden, denk dat ie ze opgeborgen heeft.
Succes!!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een afspraak over twee weken
jij blijquote:Op donderdag 24 april 2008 17:30 schreef wonderer het volgende:
*in Cornwall is*
quote:
De zon schijnt hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk in de mist ronddwalen...
Volgens mij gaat het niet zo goed hier.... niemand tikt tenminstequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
De zon schijnt hoor
verder alles goed hier? Ik heb niet veel tijd om terug te lezen en zo... maar JB heeft de volgende stap gezet, begrijp ik?
Iedereen is uitgetikt hier?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet zo goed hier.... niemand tikt tenminste
Maar lekker dat de zon schijntWanneer weer sneeuwschuiven?
lijkt mij juist wel weer een charme hebben als het 12 maanden per jaar sneeuwtquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:De zon zal toch ook in de USA wel eens schijnen? Ik mag hopen voor wonderer dat het daar niet het hele jaar door sneeuwt
Zou de zuidpool een leuke plek voor je zijn om te wonen misschien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
lijkt mij juist wel weer een charme hebben als het 12 maanden per jaar sneeuwt
Dat is beter!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou de zuidpool een leuke plek voor je zijn om te wonen misschien?
Ik ga mijn bedje opzoeken. Mijn rugklachten lijken eindelijk minder te worden
Daar heb ik geen hotel voor nodig hoor ;')quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is beter!
Maar ik zie Wonderer met brad net zoals in de shining naar een of ander obscuur hotel gaan om te schrijven en dat Wonderer dan net zo doordraait als Nickolson... !!
mwach lijkt me nog helemaal niet zo slechtquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou de zuidpool een leuke plek voor je zijn om te wonen misschien?
Ik ga mijn bedje opzoeken. Mijn rugklachten lijken eindelijk minder te worden
Heerlijk, we hebben hier ook geBBQed Heerlijk. Natuurlijk veelste veel zooi over... Nu lekker nog ff met het laptopje buiten zitten. Langleven draadloos internet!quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:35 schreef Noodly het volgende:
Zomer![]()
Vandaag rook ik weer de lucht van aangebrand vlees van de bbq van de buren, dat heb ik gemist.
naar huis als naar NL toch? Jullie gingen toch niet nu al terug naar de USA?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Nog steeds geen spatje regen hierMorgen weer naar huis.
Oehhwawawakoetsiekoetsiejquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hond krijg?
(Verrotte timing, ik weet het)
[ afbeelding ]
Hij heet Edgar.
Het is een scheetje hoor! Enneh.. wat betreft die timing, misschien is die helemaal zo rot nog niet. Ik denk dat je de afleiding wel kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heet Edgar.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heet Edgar.
Kun je niet zolang hij dit formaat heeft een mandje op je fiets doen?quote:Op zondag 27 april 2008 18:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat sowieso.
Het probleem is alleen dat ik niet weet wanneer ik een huisje krijg, wat dat betreft is het verrotte timing.
Ik zit te denken om een bakfiets te kopen voor hem, kan ie mee als we ergens naartoe gaan
Hij is zo'n scheetje, hij is de dikste en de drukste van het nest
En hij duwt de andere aan de kant als hij net daar wil liggen
Wat is dat voor mormel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heet Edgar.
Tjeempie, hij ziet er haske lief uit!quote:
Je bent nu nog steeds in NL?quote:Dromer, ja, donderdag weer terug naar de USA.
Ja, lief, maar ik kan er echt niet uit opmaken wat voor ras het is...quote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, hij ziet er haske lief uit!
[..]
Je bent nu nog steeds in NL?
Ah, je vraagt je gewoon af wat voor ras het is, ik dacht dat je hem uitschold.quote:Op zondag 27 april 2008 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, lief, maar ik kan er echt niet uit opmaken wat voor ras het is...
De wattes?quote:En ja, dusNet teruggekomen uit Cornwall.
whehehe... Lekker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ook ff in t rond.. ik mis je sjoko enzo......
* Wexy zet van ellende zelf maar thee sjoko jus en koffie neer.. koekjes er bij
blijkbaar vanavond op een terrasje gaan zitten in ehv... verder nog ff niks. (ja, werken.... )quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef Wexy het volgende:
Of het lekker is moet je nog achter komen
Nog wat bijzonders in de planning vandaag?
werken... ja daar schijn ik ook mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blijkbaar vanavond op een terrasje gaan zitten in ehv... verder nog ff niks. (ja, werken.... )
joeppiequote:
er stoppen ook treinen hier hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
werken... ja daar schijn ik ook mee bezig te zijn
Enneuhm ja ik las ehv bij de mannen.. vanuit Groningen iets te ver fietsen
[..]
joeppie
ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
er stoppen ook treinen hier hoor
Wie gaat er mee? Uurtje of half acht. Ik en Erik gaan iig...
wat is dat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja ja ja jaik weet dat er ook treinen stoppen, maar ja ik ga het niet doen
Ik zit nu de 'bucket list' te kijken... DIE IS LEUK!!!!
een film van 2 mannen die nog maar even te leven hebben en dan een lijst maken met dingen die ze nog willen doen voor ze sterven.quote:
Oja die moest ik ook nog zien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja ja ja jaik weet dat er ook treinen stoppen, maar ja ik ga het niet doen
Ik zit nu de 'bucket list' te kijken... DIE IS LEUK!!!!
\quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ook ff in t rond.. ik mis je sjoko enzo......
* Wexy zet van ellende zelf maar thee sjoko jus en koffie neer.. koekjes er bij
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Stroekie het volgende:
hallo schatten
ik ben er weer
eerst even snel zwaaien, en dan rustig terug lezen wat er allemaal gebeurd is tijdens mijn absentie
![]()
Nou ik heb je wel gemist hoor!!! mn hele ontbijt viel elke ochtend in het water!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
\
vanaf vrijdag heb ik pas weer ochtenddienst voor de ravitaillering
dank dank,quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu alweer terug? Ik had gedacht dat dat nog wel een tijdje ging duren!
*knuffel*
na het ontbijd LAG ik elke ochtend in het water van het zwembadquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nou ik heb je wel gemist hoor!!! mn hele ontbijt viel elke ochtend in het water!!
echt wel, ik had zelfs een hoogbejaarde huistravo achter me aanzittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
STROEKIE!!! hedde gij het lekker gehad?
slaap morgen dan maar eerst eens lekker uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik ben dood! Ik weet niet meer wie ik ben en waar ik vandaan kom. Heb mijn huis amper en mijn bed totaal niet gezien de afgelopen 3 dagen.
Of ik word oud, of er is iets anders aan de hand, maar ik red het niet meer om een paar dagen aan een stuk te werken... Nu slapen!
nog even geduld hebben, komen dit weekend wel in de vorm van een "echt" verslagje met foto's en zoquote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef wonderer het volgende:
Oh, hee Stroek, welkom terugBen benieuwd naar je verhalen.
done.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
Dromer, check je PM even en stuur me dan een SMS, please
te laat.. ik ben alweer thuisquote:Op woensdag 30 april 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even geduld hebben, komen dit weekend wel in de vorm van een "echt" verslagje met foto's en zo
jij ook nog veel plezier op je laatste dag in NL
als ik morgenavond nog niet ingezakt ben zal ik Dreamer wel even sms'en of het nog zinvol is om naar de stad te komen
slaap lekkerquote:Op woensdag 30 april 2008 00:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
te laat.. ik ben alweer thuis
en ga nu naar mijn bedje.. welterusten
(oh, en wb stroek.. als ik dat nog niet gezegd had)
ja die kleur kreeg ik ook toen ik ze op dat podium bezig zagquote:
Foto's!?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die kleur kreeg ik ook toen ik ze op dat podium bezig zag
het was een ballet op het nummer je suis malade dat je vast wel ergens op youtube kan vinden
en ja er was ook een dame bij betrokken, daarom kan ik het hier ook wel te berbe brengen![]()
Zin om straks ergens wat te gaan drinken (indien mogelijk?)? Of ben je nog te dronken?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben altijd in Eindhoven
En ik ben nog steeds een beetje dronken van gisteren
Geen idee...quote:Op woensdag 30 april 2008 13:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zin om straks ergens wat te gaan drinken (indien mogelijk?)? Of ben je nog te dronken?
Tuurlijk komt dat uitquote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, laat maar even weten. Was van plan om rond een uur of zeven naar Dromer te gaan (mits dat uitkomt).
Gelukkig hebben we bijna alles al ingepakt dus we hoeven niet HEEL vroeg thuis te zijn (maar wel voor de laatste trein natuurlijk).
hmm, niet dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, laat maar even weten. Was van plan om rond een uur of zeven naar Dromer te gaan (mits dat uitkomt).
Gelukkig hebben we bijna alles al ingepakt dus we hoeven niet HEEL vroeg thuis te zijn (maar wel voor de laatste trein natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |