quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die waren al gepost in de 'we zijn nog allemaal konfuus over het thema' fase. Dus laat maar zittenquote:Op maandag 7 april 2008 14:20 schreef JamesBrownie het volgende:
JA, maar moeten hier de A t/m de D niet bij?
wat lief van mevr Spigtquote:Op maandag 7 april 2008 15:14 schreef NanKing het volgende:
Frederique Spigt natuurlijk. Gewoon omdat appel en omdat ze zo'n mooi liedje over Rotterdam heeft gemaakt
[ afbeelding ]
Kleine anekdote: ik heb een keer een glaasje water van haar gehad nadat ik met een scootert over de kop was gevlogen. Ze zag het gebeuren vanuit een cafe (op de binnenweg) en kwam vragen of alles ok was
Ik hoopte op Melissa...quote:Op maandag 7 april 2008 15:08 schreef maedel het volgende:
'mgoed
E dus
Ik doe gewoon tóch Ellen Degeneres.
Vanwege de Puppy Episode, en vanwege dat ze toch een lekker ding is.
[ afbeelding ]
Ja, alleen duurt dat nog evenquote:
Boundquote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef maedel het volgende:
Ok, de G.
Niet mijn persoonlijk favoriet, maar goed.
Gina Gershon
[ afbeelding ]
Speelde een lesbiënne in Bound
[ afbeelding ]
Ow yeah! Fijne fotoquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Leisha Hailey. The L-word, en volgens mij ook in het echt een lesbeau
[ afbeelding ]
Wat een kut reacties bij dat berichtquote:Op maandag 7 april 2008 16:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow yeah! Fijne foto![]()
Zeker lesbisch trouwens
Dit bericht op de frontpage met reacties geeft maar weer aan waarom dit topic nog zo nodig is...
Ellen DeGeneres machtigste homo
De Jquote:Op maandag 7 april 2008 16:55 schreef BrandX het volgende:
ik moet van Nan nu de volgende doen... welke letter zijn we
dat had ik ook gedaan, zonder het gewenste resultaat.quote:
Die was toch ook al geweest? (Of praat ik erlangs?)quote:Op maandag 7 april 2008 17:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Angelina Jolie natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig, KD staat er in.quote:Op maandag 7 april 2008 17:21 schreef NanKing het volgende:
KD lang
[ afbeelding ]
Behoeft verder natuurlijk niet zoveel uitleg.
Zeg, waar zie je mij voor aanquote:Op maandag 7 april 2008 17:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Gelukkig, KD staat er in.
Ik was bang dat jullie er niet aan zouden denken
In NL kennen we haar vooral van Like the way I do en van:quote:Melissa Lou Etheridge (Leavenworth, Kansas, 29 mei, 1961) is een Amerikaanse rockzangeres. Ze scoorde in Nederland haar grootste hits met Like the way I do en Bring me some water.
Etheridge is ook bekend als activist voor homorechten door publiekelijk bekend te maken dat ze lesbienne is tijdens de eerste inauguratie van President Bill Clinton in januari 1993.
In 2007 werd haar hit I Need to Wake Up bekroond met een Oscar voor originele song in de film An Inconvenient Truth.
Ik had d'r nog niet gezien, maar ach, in haar geval kan 2 keer zeker geen kwaadquote:Op maandag 7 april 2008 17:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die was toch ook al geweest? (Of praat ik erlangs?)
das waar.quote:Op maandag 7 april 2008 17:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik had d'r nog niet gezien, maar ach, in haar geval kan 2 keer zeker geen kwaad
Zie je wel dat je lesbisch bent!quote:Op maandag 7 april 2008 17:58 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi.
Kwam best wat moois langs in dit en vorig topic
Mijn zelfbeeld, wat doe jequote:
Beter dat je het druk hebt dan dat er niemand op je af komt!quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik in de prostitutie zat.
Het werk vond ik niet vervelend ofzo, maar ik vond wel dat ik te hard moest werken, het was nogal druk
Die woordkeusquote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beter dat je het druk hebt dan dat er niemand op je af komt!
quote:Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Linda Bellos
Britse gay activiste en voormalige politica, geboren in Londen. Ze trouwde in 1970 en werd moeder van twee kinderen (in 1974 en 1976). Ze kwam er in 1980 voor uit dat ze lesbisch is en scheidde van haar man in 1983. Ze is nu oma. Op 21 december 2005 waren zij en haar partner, Caroline Jones, bij de eerste stellen die in de UK een Partnerregistratie tekenden.
[ afbeelding ]
"King size" kwam ik op...quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Zeg ... vraagje. Liever gezegd, luide kreet om hulp
Ik heb een grote mond gehad en moet nu met een lijstje (evt schunnige) mogelijke cd-titels komen voor een jaren '80 coverband... HELP. Noem eens wat typisch 80 dingen, liefst met humor, en als het kan een beetje dubbelzinnig?
Iets met Tjolk?quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Ik heb een grote mond gehad en moet nu met een lijstje (evt schunnige) mogelijke cd-titels komen voor een jaren '80 coverband... HELP. Noem eens wat typisch 80 dingen, liefst met humor, en als het kan een beetje dubbelzinnig?
De naam voor de cd. De muziek die ze spelen zijn covers van nrs uit de jaren '80 (en enkele uit de '70's)quote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef wonderer het volgende:
Maar is het nou de bandnaam of de naam voor een CD die ze gaan maken?
goed zoquote:Op maandag 7 april 2008 20:26 schreef Sitethief het volgende:
Hoi, ik moest van Stroek wat vaker posten
alles van Marc Almond van Soft cell zoals tainted love en ABC's the look of lovequote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Zijn al een keer langsgekomen...maar ik vind ze leuk genoegquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Tegan en Sara Quinn
En tweeling, hebben samen een bandje, ik had er nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Ik zit trouwens te denken, misschien was dat op een ander forum waar ik spiekte voor beroemde lebi's.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zijn al een keer langsgekomen...maar ik vind ze leuk genoeg
Ja ik was vergeten om hier vanochtend de slingers op te hangenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Is sitethief jarig dan?
Ook van mij gefeliciteerd en een heel fijne dag gewenst
daar wil ik na mijn vakantie alles over weten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ZO'N zin in Les mis volgende week
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wil ik na mijn vakantie alles over weten.
en ja tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die dus nog nooit gezien heb
Ja, ik zat jouw posthistory te checkenquote:
Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?quote:Hoe kun je de Efteling nou niet leuk vinden
Les een voor mensen die nog nooit naar de efteling zijn geweest: ga op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om en je kan overal zo inquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zat jouw posthistory te checken![]()
.
[..]
Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?.
Behalve dus die ene attractie. Hoe heet dat nou. Stond dus een hele lange rij voor en je zat in een wagentje in de lucht en dan ging je langs sprookjestuinen enzo.
Stalkertquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zat jouw posthistory te checken![]()
.
Ja! ubersaaiquote:Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?.
Behalve dus die ene attractie. Hoe heet dat nou. Stond dus een hele lange rij voor en je zat in een wagentje in de lucht en dan ging je langs sprookjestuinen enzo.
Iemand die 't begrijptquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Les een voor mensen die nog nooit naar de efteling zijn geweest: ga op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om en je kan overal zo in
scheelt een hoop ergenis. En verder is het ook een heel mooi park!
Ik ben op mijn 23ste verjaardag met mijn moeder naar hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Wexy het volgende:
vind de Befteling ook geweldig
Maar ja ik vond het land van Ooit ook leuk..... dat is nu Nooit geworden......![]()
Dat staat erbij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Ff een vraagje, ik heb iets gekocht via ebay, hoe betaal ik??
Paypal acounttje fixen duurt wel even hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben bezig met een paypal account :S Zo'n NOOB op dit gebied.
Maar hijs wel grappig idd, vond hem wel leuk voor in de douche!(nu nog de lenzen
)
Oh jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Sebasser het volgende:
Heul niet, als je een creditcard hebt ben je binnen 10 minuten klaar.
Dat is geen creditcard.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
postbank wereldpas
Ik wacht tot een van jullie betaaldquote:Op woensdag 9 april 2008 01:07 schreef NanKing het volgende:
En hoe ga je nu betalen?.
Is niet zo handig om iets om iets op ebay te kopen zonder goed op de hoogte te zijn
Nou profiteer er nog maar even van want vanaf vrijdagochtend moeten jullie het ruim 2 weken zonder catering doen aangezien ik dan op vakantie benquote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef BrandX het volgende:
* BrandX neemt maar weer eens een bakkie van Stroekie aan
moet je toch eerdaags eens een bakkie teruggeven, Stroek!
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou profiteer er nog maar even van want vanaf vrijdagochtend moeten jullie het ruim 2 weken zonder catering doen aangezien ik dan op vakantie ben
Eerst naar het pitoreske Huppel voor een familieweekend en daarna 2 weekjes Cuba
ik zal het materiaal voor jullie achterlatenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
klinkt goed!
Nou dan zal ik maar elke ochtend thee en koffie zetten, en de jus persen.
Ik ook niet, heb maar weer gegoogled op Lesbian alfabetquote:Op woensdag 9 april 2008 10:50 schreef NanKing het volgende:
Stroekert, onze wereldreiziger![]()
.
JB bedankt voor de U, ik kwam er echt niet op.
schrijft met rode vilstift in zijn agenda dat hij ook eens door Sitethief meegesleept moet worden naar COC te Zwollywoodquote:Op woensdag 9 april 2008 11:54 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief slurpt van z'n koffie
K'was zaterdag avond in het CoC, heb notabene 6 hetero's mee naar binnen gesleept. Geeft maar weer goed aan dat binnen het CoC iedereen en alles geaccepteerd word
.
centrum voor ontspanning en cultuur, maar is zeg maar het lokale clubhuis voor helebi mensenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat is ehet CoC ?
En, fijne verjaardag gehad?
Fijn dat het geen diabetes is!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef NanKing het volgende:
Ik kom net terug van de doktert, ik heb iig geen diabetes.
Wat ik wel heb zijn ze niet over uit. Ik heb iig wat kleine ontstekingen in mijn lichaam zitten en heb nu antiobioticakuur voor 3 dagen. Als ik me dan maandag nog zo beroerd voel moet ik weer bloedprikken.
[/einde update]
Sterkte Kinky!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef NanKing het volgende:
Ik kom net terug van de doktert, ik heb iig geen diabetes.
Wat ik wel heb zijn ze niet over uit. Ik heb iig wat kleine ontstekingen in mijn lichaam zitten en heb nu antiobioticakuur voor 3 dagen. Als ik me dan maandag nog zo beroerd voel moet ik weer bloedprikken.
[/einde update]
Marianne Weber bi?quote:
Als je het eerst met mannen doet en je daar gelukkig bij voelt...quote:
Ja, sorry, maar volgens mij snap je dan niet hoe dat werkt als je dat zegt.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het eerst met mannen doet en je daar gelukkig bij voelt...
Sorry, maar ik vind het echt je reinste kletskoek om iemand als bi te omschijven omdat diegene getrouwd is geweest en kinderen heeft.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef wonderer het volgende:
Een keertje zoenen lijkt me toch wel iets anders dan jaren getrouwd zijn en twee kinderen hebben, denk je ook niet?
Het ging mij eerlijk gezegd om een heel ander punt.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, in de scene, het zal best. Maar ik zit niet in de scene en wonderer volgens mij ook niet. Kun je het ons dan kwalijk nemen dat wij niet gelijk weten of Marianne Weber (! ) nou bi of 100% lesisch is.
/care
Ik ga weer verder met studeren.
kutopmerkingquote:/care
Ik dus niet. Ik weet niet hoe ze over mannen denkt en het "bewijs" wijst eerder naar bi dan naar lesbisch. Ik vind het gewoon kortzichtig om meteen aan te nemen dat zij (of al die mannen) homo is, net zoals op parkeerplaatsen alleen homo's komen omdat ze een keer in de week seks hebben met een man.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt je reinste kletskoek om iemand als bi te omschijven omdat diegene getrouwd is geweest en kinderen heeft.
Hoeveel mannen komen niet op latere leeftijd uit de kast? Die zijn echt geen bi hoor. En dat geldt voor vrouwen ook.
Overigens "haar lesbische kant ontdekte" staat toevallig in die omschrijving. In de scene weet iedereen dat Marianne al jááren met die vrouw woont en ook gewoon lesbisch is.
ik vraag me af waarom jij denkt dat je weet hoe een lesbo zich voelt...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik weet niet hoe ze over mannen denkt en het "bewijs" wijst eerder naar bi dan naar lesbisch. Ik vind het gewoon kortzichtig om meteen aan te nemen dat zij (of al die mannen) homo is, net zoals op parkeerplaatsen alleen homo's komen omdat ze een keer in de week seks hebben met een man.
Ik weet niet wat jij denkt dat ik denk, maar het zal ongetwijfeld niet kloppen. Ik vind het te makkelijk om iets over andermans geaardheid aan te nemen.
Oh, en "ja, dat deed ik ook", bedenk even waarom
Ik kan me geweldig inlevenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef maedel het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom jij denkt dat je weet hoe een lesbo zich voelt...
Ik ook nietquote:
En dáár val ik dus over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wonderer zei niet dat het zou kunnen, of dat het mogelijk is o.i.d.
[..]
En dáár val ik dus over.
Ofwel, aardig kortzichtig. Als we die term dan tóch gaan rondstrooien.
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, en "ja, dat deed ik ook", bedenk even waarom
dus, tussen dat hele verhaal over denkwijzen van mij die niet kloppen moet ik dat dan uitvissen en dat als een sorry interpreteren?quote:
Ja, dat is misschien het verschil, dat die ongenuanceerde opmerking voor mij dus wel persoonlijk is, en voor jou niet. En ik begin er eigenlijk onderhand goed van te balen dat in de L reeks je als lesbo gewoon niet begrepen word.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:27 schreef wonderer het volgende:
Ik begrijp je reactie, daar niet van, dat was de bedoeling ook, maar je maakt het wel heel persoonlijk zo...
Ik denk dat ik je wel snap.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien het verschil, dat die ongenuanceerde opmerking voor mij dus wel persoonlijk is, en voor jou niet. En ik begin er eigenlijk onderhand goed van te balen dat in de L reeks je als lesbo gewoon niet begrepen word.
FdF, nee, bi is niet minderwaardig en dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je niet van die lompe dingen moet zeggen als je niet weet wat je zegt.
Er zijn duizenden vrouwen die op latere leeftijd er achter komen dat ze lesbisch zijn, dat ze weet ik hoeveel jaren weggegooid hebben. Dat heeft fucking niks te maken met bi zijn, maar met ongelukkig zijn. En ja, ik ken in mijn directe omgeving meerdere voorbeelden van vrouwen die dat is overkomen.
En ja, dan vind ik het heel lomp dat iemand zulke dingen gaat zitten beweren terwiijl je gewoon niet weet waar je over praat. Da's net zoiets als dat ik zou gaan beweren dat ik me kan voorstellen hoe het voelt om Wonderer te zijn. Dat weet ik niet, ik kan me er ook niks bij voorstellen. Ik weet ook niet hoe het is om bi te zijn, kan ik me ook niks bij voorstellen. Ik moet echt kotsen als ik denk aan sex met een man.
Theoretisch snap ik het wel, gevoelsmatig niet.
Dus, ga nou niet net doen of ik kortzichtig ben, jullie weten verdomme niks van mij.
Ja, ik ben fokking pisnijdig.
En klaar met L denk ik.
Eten jullie de restjes maar op
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
Het is mij gelukt om via ebay wat te kopenben zo blij dat ik (als een complete onnozele nietsnut) iets kan
Nou dat was de triomf, het is mij gelukt een paypal account te maken en van daaruit te betalenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
Nou nog betalen
Wat was het trouwens, wat je gekocht hebt?
Hé, lesbi!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:05 schreef Wexy het volgende:
Even een kleine aanvulling op bovenstaande....
eerlijk gezegd zou ik me er niet heel druk om kunnen maken hoe iemand mij wil noemen... bi les of he... als ik zelf maar weet wat ik ben toch
posten wij halfnaakte vrouwen??????quote:Op woensdag 9 april 2008 23:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hé, lesbi!
Dat is mijn gevoel ook, en aan de ene kant snap ik wel dat mensen er erg gekwetst om kunnen worden, vooral vanuit de geschiedenis gezien.
Maar op dit moment kan het mij echt weinig boeien wie wat is en waarom, iedereen moet lekker doen wat (of wie) 'ie wil, en maakt toch zeker niet uit hoe het heet?! Godver, we zijn zo ver gekomen in seksuele vrijheid, en nog willen we mensen in hokjes zetten.
Ik accepteer het lesbeau-topic ook alleen maar omdat we af en toe halfnaakte vrouwen posten
Ahh. Da's toch sneller dan een week. Wel een cool dingetje.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou dat was de triomf, het is mij gelukt een paypal account te maken en van daaruit te betalen
dit is het: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=360037895040&ssPageName=STRK
Mijn punt was dus dat "men" veel te snel conclusies trekt als iemand, BN'er of niet, voor hun (want ze kennen die persoon helemaal niet) "ineens" van sekse switcht. Er wordt veel te snel met labeltjes gesmeten en in hokjes gepropt. Niet alleen bij Weber, bij iedereen. "Geert Hoes is homo!" zodra hij zoenend met een man wordt gespot. Zelf schijnt hij gezegd te hebben "dat hij op mensen valt". De maatschappij is me te zwart-wit en als je niet alle ins en outs weet, heb je weinig te zeggen over iemand anders' geaardheid, dunkt me.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:04 schreef Wexy het volgende:
Ik denk dat wonder het niet zo cru bedoelde als dat het leek.
Zo niet.. dan ben ik in wonders benaming ook bi......
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
posten wij halfnaakte vrouwen??????
laat zien!!!!
Dat is eigenlijk wel een heel goed punt... Lijkt ook wel wat op de mijnequote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn punt was dus dat "men" veel te snel conclusies trekt als iemand, BN'er of niet, voor hun (want ze kennen die persoon helemaal niet) "ineens" van sekse switcht. Er wordt veel te snel met labeltjes gesmeten en in hokjes gepropt. Niet alleen bij Weber, bij iedereen. "Geert Hoes is homo!" zodra hij zoenend met een man wordt gespot. Zelf schijnt hij gezegd te hebben "dat hij op mensen valt". De maatschappij is me te zwart-wit en als je niet alle ins en outs weet, heb je weinig te zeggen over iemand anders' geaardheid, dunkt me.
DAT was het punt dat ik wilde maken. Ik weet helemaal niet of ze bi is of lesbisch of misschien wel a-seksueel (weet jij veel of ze met die Rita de koffer induikt, tenslotte).
Ze kijkt er wel een beetje beduusd bij...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je die handen weg of is dat te extreem
Het is een Suicide Girl.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze kijkt er wel een beetje beduusd bij...
Kijk mama, zonder handen!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je die handen weg of is dat te extreem
Ah man, ik vind haar de leukste...Quinnequote:Op woensdag 9 april 2008 23:24 schreef Sebasser het volgende:
Die is trouwens nietmaar heel veel anderen wel
Wat is jouw smaak dan? Ik heb best veelquote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef Wexy het volgende:
Elke keer eigenlijk als ik de naam Rita zie opduiken en in verband gebracht met sex raak ik meteen kurkdroog.......
die foto van die meid... ja ze is halfnaakt idd..... alleen om nou te zeggen mijn smaak... nee niet echt
das nog ieuwierder....... net of er een vorm van anorexia of zoiets bij zitquote:
ow dat hebben we al eens gehad dat onderwerp... mijn smaak....quote:Op woensdag 9 april 2008 23:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak dan? Ik heb best veel![]()
![]()
Hihi als iemand geen anorexia heeft is zij het wel...Maar nu hou ik op, want smaken verschillen nou eenmaalquote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
das nog ieuwierder....... net of er een vorm van anorexia of zoiets bij zit
ja klopt inderdaad... een afstandelijke blik.. beetje euhm hoe zeg ik dat een geen idee wat het goede woord is... arrogant ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 23:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi als iemand geen anorexia heeft is zij het wel...Maar nu hou ik op, want smaken verschillen nou eenmaal
Het enige wat ik van de jouwe meekreeg trouwens was dat het oudere vrouwen waren. Maar goed, die heb je natuurlijk ook in alle soorten en maten
OKE NU ECHT KURK EN KURK DROOG... daar kan geen pia douwes of welk ander lekker ding nog iets aan doenquote:
Als ik zo ga liggen, kun je mijn ribben ook tellen hoor, en ik ben ECHT niet dunquote:Op woensdag 9 april 2008 23:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
das nog ieuwierder....... net of er een vorm van anorexia of zoiets bij zit
quote:
Ah! Dat keek ik ookquote:Op woensdag 9 april 2008 23:50 schreef Wexy het volgende:
Julika Marijn is ook een lekker ding trouwens, zij speelde gina rodrigues in onderweg naar morgen heel vroeger....
De ex van renee couwenberg
yep weet ikkequote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze gaat Sunset Boulevard doen, wist je dat al?
kan alleen geen mooie foto van julika vindenquote:
ja dusquote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
4 op n rijtje?
Echt totaal een ander type dan ik dusquote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
http://www.julikamarijn.nl/index2.html dan maar zo... foto op de hoofdpagina
Zo'n jasje heb ik ook, in het zwart.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
http://www.julikamarijn.nl/index2.html dan maar zo... foto op de hoofdpagina
Hihi. Momentjequote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef Wexy het volgende:
members are seeing something intresting
you're seeing an ad
join now
suicidegirls.com
nee niet echt mijn ding om een advertentie te zien
grijnz das nou euhm...... vervelendquote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n jasje heb ik ook, in het zwart.
XL en hij past niet eens
rokende meisje is ook een advertentiequote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zó mooi![]()
En dan doe ik er ook nog even een rokend meisje bij, dan hebben we dat ook weer gehad
als dit die advertentie is waarvan je mij vroeg of ik die ook leuk zou vinden....... nopes... kan niet verklaren waarom niet hoor.... maar ze heeft t gewoon niet.....quote:
Zie edit enzoquote:Op donderdag 10 april 2008 00:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
grijnz das nou euhm...... vervelend
[..]
rokende meisje is ook een advertentie
In dit geval snap ik dat heel goed - ik dacht ik doe gewoon iemand die ik echt níet leuk vind, en dat vind jij dan misschien weer leukquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
als dit die advertentie is waarvan je mij vroeg of ik die ook leuk zou vinden....... nopes... kan niet verklaren waarom niet hoor.... maar ze heeft t gewoon niet.....
rokend meisje ook niet mijn dingquote:
pfieuw ik schrok al.. dacht dat we ontiegelijk afweken ofzo.. maar we vinden in elk geval t zelfde niet leukquote:Op donderdag 10 april 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat heel goed - ik dacht ik doe gewoon iemand die ik echt níet leuk vind, en dat vind jij dan misschien weer leuk
zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:11 schreef wonderer het volgende:
Doet 's een vrouw in drag voor mij? *liefkijk*
jij valt toch op mannen???quote:Op donderdag 10 april 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
Dat zijn MANNEN in drag, Wex... (denk ik tenminste..)
(heb je mijn boek al uit trouwens?)
mmmmm, dank jequote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 keer kings voor je
[img]quote:Op donderdag 10 april 2008 00:11 schreef wonderer het volgende:
Doet 's een vrouw in drag voor mij? *liefkijk*
Nou, nee, dan is het effect wegquote:Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zoiets? Moet ze zich ook ontkleden?
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijkenquote:
Awh... Kut voor je...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Wexy het volgende:
sjips he.... ben ik ant oppassen op de buurkids... krijg ik sms dat de zus van de buurvrouw autopech heeft.. ze waren met 2 autoos op pad.... nu kan ik nog niet op bed..............
vaak wel gelukkig... soms nog een verrotte nacht maar ja.... tis niet anders...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Awh... Kut voor je...
Gaat dus wel wat beter met je slapeloosheid?
't Is te overzien in ieder geval, dusquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
vaak wel gelukkig... soms nog een verrotte nacht maar ja.... tis niet anders...
Ik vind vrouwen verkleed als mannen ook mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijken
Er is nu ook SuicideBoys trouwens... Maar ik vind mannen-naakt toch altijd minder mooi.
zoekte erop en vond dit:quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijken
Er is nu ook SuicideBoys trouwens... Maar ik vind mannen-naakt toch altijd minder mooi.
Hihi! Dat is best humor...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoekte erop en vond dit:
[ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 10 april 2008 00:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
't Is te overzien in ieder geval, dus
Ga ik maar eens aan de slag. Moet nog veels te veel doen, en de nacht is veels te kort.
dies leukkkkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoekte erop en vond dit:
[ afbeelding ]
vond hem ook wel erg tof. Maar ik kwam er achter dat ik wel in de SuicideBoys ben... Weet jij een mooie galerij met foto's?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi! Dat is best humor...
Jawel, maar kost entree geloof ik. http://suicidegirls.com/albums/boys/quote:Op donderdag 10 april 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vond hem ook wel erg tof. Maar ik kwam er achter dat ik wel in de SuicideBoys ben... Weet jij een mooie galerij met foto's?
Jap ben een dyslectische (met officiële verklaring) doos... het spijt me, vergeef me!quote:
van savonds 9 tot 5 snachts dus?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dingen die ik eigenlijk van 9 tot 5 zou moeten doen...
Ja, die vlieger gaat hier niet opquote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap ben een dyslectische (met officiële verklaring) doos... het spijt me, vergeef me!
Dyslectie kan ook het onvermogen zijn om adequate woorden te bedenken, te vervoegen en te gebruiken, voor bepaalde voorwerken en handelingen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die vlieger gaat hier niet op
Het verschil tussen zoekte en zocht is nogal duidelijk te horen
zoiets. Weet in ieder geval dat mijn bed z'n bek niet wil houden en me maar blijft roepenquote:Op donderdag 10 april 2008 07:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb echt 't gevoel dat het nog 6 uur ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |