daar wil ik na mijn vakantie alles over weten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ZO'N zin in Les mis volgende week
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar wil ik na mijn vakantie alles over weten.
en ja tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die dus nog nooit gezien heb
Ja, ik zat jouw posthistory te checkenquote:
Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?quote:Hoe kun je de Efteling nou niet leuk vinden
Les een voor mensen die nog nooit naar de efteling zijn geweest: ga op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om en je kan overal zo inquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zat jouw posthistory te checken![]()
.
[..]
Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?.
Behalve dus die ene attractie. Hoe heet dat nou. Stond dus een hele lange rij voor en je zat in een wagentje in de lucht en dan ging je langs sprookjestuinen enzo.
Stalkertquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zat jouw posthistory te checken![]()
.
Ja! ubersaaiquote:Ik vond er niks aan dus. Ben ik nu saai?.
Behalve dus die ene attractie. Hoe heet dat nou. Stond dus een hele lange rij voor en je zat in een wagentje in de lucht en dan ging je langs sprookjestuinen enzo.
Iemand die 't begrijptquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Les een voor mensen die nog nooit naar de efteling zijn geweest: ga op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om en je kan overal zo in
scheelt een hoop ergenis. En verder is het ook een heel mooi park!
Ik ben op mijn 23ste verjaardag met mijn moeder naar hetquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Wexy het volgende:
vind de Befteling ook geweldig
Maar ja ik vond het land van Ooit ook leuk..... dat is nu Nooit geworden......![]()
Dat staat erbij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Ff een vraagje, ik heb iets gekocht via ebay, hoe betaal ik??
Paypal acounttje fixen duurt wel even hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben bezig met een paypal account :S Zo'n NOOB op dit gebied.
Maar hijs wel grappig idd, vond hem wel leuk voor in de douche!(nu nog de lenzen
)
Oh jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Sebasser het volgende:
Heul niet, als je een creditcard hebt ben je binnen 10 minuten klaar.
Dat is geen creditcard.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
postbank wereldpas
Ik wacht tot een van jullie betaaldquote:Op woensdag 9 april 2008 01:07 schreef NanKing het volgende:
En hoe ga je nu betalen?.
Is niet zo handig om iets om iets op ebay te kopen zonder goed op de hoogte te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |