Mijn zelfbeeld, wat doe jequote:
Beter dat je het druk hebt dan dat er niemand op je af komt!quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik in de prostitutie zat.
Het werk vond ik niet vervelend ofzo, maar ik vond wel dat ik te hard moest werken, het was nogal druk
Die woordkeusquote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beter dat je het druk hebt dan dat er niemand op je af komt!
quote:Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Linda Bellos
Britse gay activiste en voormalige politica, geboren in Londen. Ze trouwde in 1970 en werd moeder van twee kinderen (in 1974 en 1976). Ze kwam er in 1980 voor uit dat ze lesbisch is en scheidde van haar man in 1983. Ze is nu oma. Op 21 december 2005 waren zij en haar partner, Caroline Jones, bij de eerste stellen die in de UK een Partnerregistratie tekenden.
[ afbeelding ]
"King size" kwam ik op...quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Zeg ... vraagje. Liever gezegd, luide kreet om hulp
Ik heb een grote mond gehad en moet nu met een lijstje (evt schunnige) mogelijke cd-titels komen voor een jaren '80 coverband... HELP. Noem eens wat typisch 80 dingen, liefst met humor, en als het kan een beetje dubbelzinnig?
Iets met Tjolk?quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Ik heb een grote mond gehad en moet nu met een lijstje (evt schunnige) mogelijke cd-titels komen voor een jaren '80 coverband... HELP. Noem eens wat typisch 80 dingen, liefst met humor, en als het kan een beetje dubbelzinnig?
De naam voor de cd. De muziek die ze spelen zijn covers van nrs uit de jaren '80 (en enkele uit de '70's)quote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef wonderer het volgende:
Maar is het nou de bandnaam of de naam voor een CD die ze gaan maken?
goed zoquote:Op maandag 7 april 2008 20:26 schreef Sitethief het volgende:
Hoi, ik moest van Stroek wat vaker posten
alles van Marc Almond van Soft cell zoals tainted love en ABC's the look of lovequote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
wb sitethief
Zijn al een keer langsgekomen...maar ik vind ze leuk genoegquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Tegan en Sara Quinn
En tweeling, hebben samen een bandje, ik had er nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Ik zit trouwens te denken, misschien was dat op een ander forum waar ik spiekte voor beroemde lebi's.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zijn al een keer langsgekomen...maar ik vind ze leuk genoeg
Ja ik was vergeten om hier vanochtend de slingers op te hangenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Is sitethief jarig dan?
Ook van mij gefeliciteerd en een heel fijne dag gewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |