Zo'n jasje heb ik ook, in het zwart.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
http://www.julikamarijn.nl/index2.html dan maar zo... foto op de hoofdpagina
Hihi. Momentjequote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef Wexy het volgende:
members are seeing something intresting
you're seeing an ad
join now
suicidegirls.com
nee niet echt mijn ding om een advertentie te zien
grijnz das nou euhm...... vervelendquote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n jasje heb ik ook, in het zwart.
XL en hij past niet eens
rokende meisje is ook een advertentiequote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is zó mooi![]()
En dan doe ik er ook nog even een rokend meisje bij, dan hebben we dat ook weer gehad
als dit die advertentie is waarvan je mij vroeg of ik die ook leuk zou vinden....... nopes... kan niet verklaren waarom niet hoor.... maar ze heeft t gewoon niet.....quote:
Zie edit enzoquote:Op donderdag 10 april 2008 00:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
grijnz das nou euhm...... vervelend
[..]
rokende meisje is ook een advertentie
In dit geval snap ik dat heel goed - ik dacht ik doe gewoon iemand die ik echt níet leuk vind, en dat vind jij dan misschien weer leukquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
als dit die advertentie is waarvan je mij vroeg of ik die ook leuk zou vinden....... nopes... kan niet verklaren waarom niet hoor.... maar ze heeft t gewoon niet.....
rokend meisje ook niet mijn dingquote:
pfieuw ik schrok al.. dacht dat we ontiegelijk afweken ofzo.. maar we vinden in elk geval t zelfde niet leukquote:Op donderdag 10 april 2008 00:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
In dit geval snap ik dat heel goed - ik dacht ik doe gewoon iemand die ik echt níet leuk vind, en dat vind jij dan misschien weer leuk
zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:11 schreef wonderer het volgende:
Doet 's een vrouw in drag voor mij? *liefkijk*
jij valt toch op mannen???quote:Op donderdag 10 april 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:
Dat zijn MANNEN in drag, Wex... (denk ik tenminste..)
(heb je mijn boek al uit trouwens?)
mmmmm, dank jequote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 keer kings voor je
[img]quote:Op donderdag 10 april 2008 00:11 schreef wonderer het volgende:
Doet 's een vrouw in drag voor mij? *liefkijk*
Nou, nee, dan is het effect wegquote:Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zoiets? Moet ze zich ook ontkleden?
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijkenquote:
Awh... Kut voor je...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Wexy het volgende:
sjips he.... ben ik ant oppassen op de buurkids... krijg ik sms dat de zus van de buurvrouw autopech heeft.. ze waren met 2 autoos op pad.... nu kan ik nog niet op bed..............
vaak wel gelukkig... soms nog een verrotte nacht maar ja.... tis niet anders...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Awh... Kut voor je...
Gaat dus wel wat beter met je slapeloosheid?
't Is te overzien in ieder geval, dusquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
vaak wel gelukkig... soms nog een verrotte nacht maar ja.... tis niet anders...
Ik vind vrouwen verkleed als mannen ook mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijken
Er is nu ook SuicideBoys trouwens... Maar ik vind mannen-naakt toch altijd minder mooi.
zoekte erop en vond dit:quote:Op donderdag 10 april 2008 00:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, kan je beter gewoon naar mannen kijken
Er is nu ook SuicideBoys trouwens... Maar ik vind mannen-naakt toch altijd minder mooi.
Hihi! Dat is best humor...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoekte erop en vond dit:
[ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 10 april 2008 00:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
't Is te overzien in ieder geval, dus
Ga ik maar eens aan de slag. Moet nog veels te veel doen, en de nacht is veels te kort.
dies leukkkkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoekte erop en vond dit:
[ afbeelding ]
vond hem ook wel erg tof. Maar ik kwam er achter dat ik wel in de SuicideBoys ben... Weet jij een mooie galerij met foto's?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi! Dat is best humor...
Jawel, maar kost entree geloof ik. http://suicidegirls.com/albums/boys/quote:Op donderdag 10 april 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vond hem ook wel erg tof. Maar ik kwam er achter dat ik wel in de SuicideBoys ben... Weet jij een mooie galerij met foto's?
Jap ben een dyslectische (met officiële verklaring) doos... het spijt me, vergeef me!quote:
van savonds 9 tot 5 snachts dus?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dingen die ik eigenlijk van 9 tot 5 zou moeten doen...
Ja, die vlieger gaat hier niet opquote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap ben een dyslectische (met officiële verklaring) doos... het spijt me, vergeef me!
Dyslectie kan ook het onvermogen zijn om adequate woorden te bedenken, te vervoegen en te gebruiken, voor bepaalde voorwerken en handelingen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die vlieger gaat hier niet op
Het verschil tussen zoekte en zocht is nogal duidelijk te horen
zoiets. Weet in ieder geval dat mijn bed z'n bek niet wil houden en me maar blijft roepenquote:Op donderdag 10 april 2008 07:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb echt 't gevoel dat het nog 6 uur ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |