whehehe... Lekker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ook ff in t rond.. ik mis je sjoko enzo......
* Wexy zet van ellende zelf maar thee sjoko jus en koffie neer.. koekjes er bij
blijkbaar vanavond op een terrasje gaan zitten in ehv... verder nog ff niks. (ja, werken.... )quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef Wexy het volgende:
Of het lekker is moet je nog achter komen
Nog wat bijzonders in de planning vandaag?
werken... ja daar schijn ik ook mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blijkbaar vanavond op een terrasje gaan zitten in ehv... verder nog ff niks. (ja, werken.... )
joeppiequote:
er stoppen ook treinen hier hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
werken... ja daar schijn ik ook mee bezig te zijn
Enneuhm ja ik las ehv bij de mannen.. vanuit Groningen iets te ver fietsen
[..]
joeppie
ja ja ja ja jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
er stoppen ook treinen hier hoor
Wie gaat er mee? Uurtje of half acht. Ik en Erik gaan iig...
wat is dat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja ja ja jaik weet dat er ook treinen stoppen, maar ja ik ga het niet doen
Ik zit nu de 'bucket list' te kijken... DIE IS LEUK!!!!
een film van 2 mannen die nog maar even te leven hebben en dan een lijst maken met dingen die ze nog willen doen voor ze sterven.quote:
Oja die moest ik ook nog zien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja ja ja jaik weet dat er ook treinen stoppen, maar ja ik ga het niet doen
Ik zit nu de 'bucket list' te kijken... DIE IS LEUK!!!!
\quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ook ff in t rond.. ik mis je sjoko enzo......
* Wexy zet van ellende zelf maar thee sjoko jus en koffie neer.. koekjes er bij
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Stroekie het volgende:
hallo schatten
ik ben er weer
eerst even snel zwaaien, en dan rustig terug lezen wat er allemaal gebeurd is tijdens mijn absentie
![]()
Nou ik heb je wel gemist hoor!!! mn hele ontbijt viel elke ochtend in het water!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
\
vanaf vrijdag heb ik pas weer ochtenddienst voor de ravitaillering
dank dank,quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu alweer terug? Ik had gedacht dat dat nog wel een tijdje ging duren!
*knuffel*
na het ontbijd LAG ik elke ochtend in het water van het zwembadquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nou ik heb je wel gemist hoor!!! mn hele ontbijt viel elke ochtend in het water!!
echt wel, ik had zelfs een hoogbejaarde huistravo achter me aanzittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
STROEKIE!!! hedde gij het lekker gehad?
slaap morgen dan maar eerst eens lekker uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik ben dood! Ik weet niet meer wie ik ben en waar ik vandaan kom. Heb mijn huis amper en mijn bed totaal niet gezien de afgelopen 3 dagen.
Of ik word oud, of er is iets anders aan de hand, maar ik red het niet meer om een paar dagen aan een stuk te werken... Nu slapen!
nog even geduld hebben, komen dit weekend wel in de vorm van een "echt" verslagje met foto's en zoquote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef wonderer het volgende:
Oh, hee Stroek, welkom terugBen benieuwd naar je verhalen.
done.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
Dromer, check je PM even en stuur me dan een SMS, please
te laat.. ik ben alweer thuisquote:Op woensdag 30 april 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even geduld hebben, komen dit weekend wel in de vorm van een "echt" verslagje met foto's en zo
jij ook nog veel plezier op je laatste dag in NL
als ik morgenavond nog niet ingezakt ben zal ik Dreamer wel even sms'en of het nog zinvol is om naar de stad te komen
slaap lekkerquote:Op woensdag 30 april 2008 00:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
te laat.. ik ben alweer thuis
en ga nu naar mijn bedje.. welterusten
(oh, en wb stroek.. als ik dat nog niet gezegd had)
ja die kleur kreeg ik ook toen ik ze op dat podium bezig zagquote:
Foto's!?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die kleur kreeg ik ook toen ik ze op dat podium bezig zag
het was een ballet op het nummer je suis malade dat je vast wel ergens op youtube kan vinden
en ja er was ook een dame bij betrokken, daarom kan ik het hier ook wel te berbe brengen![]()
Zin om straks ergens wat te gaan drinken (indien mogelijk?)? Of ben je nog te dronken?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben altijd in Eindhoven
En ik ben nog steeds een beetje dronken van gisteren
Geen idee...quote:Op woensdag 30 april 2008 13:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zin om straks ergens wat te gaan drinken (indien mogelijk?)? Of ben je nog te dronken?
Tuurlijk komt dat uitquote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, laat maar even weten. Was van plan om rond een uur of zeven naar Dromer te gaan (mits dat uitkomt).
Gelukkig hebben we bijna alles al ingepakt dus we hoeven niet HEEL vroeg thuis te zijn (maar wel voor de laatste trein natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |