Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...quote:Op maandag 14 april 2008 19:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus het was heel goed dat je je tanden had gepoetst... nu kon ze niet ruiken dat jij knoflook had gehad
Succes!quote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
hoiquote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
gelukkig ben ik niet de enige die zo dachtquote:Op maandag 14 april 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...
Maar het komt ik praat niet zo heel lekker met een vieze mond, het voelt allemaal wat raarder en vreemder en articuleer dan wat minder goed...
dan laat je het?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, heb geen zin om morgen te sporten...
Die shop had ik even nodig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:49 schreef Wexy het volgende:
ja dan moet je.
Schop onder je bevallige achterwerk en gaan morgen!!
Met de trein ben je toch best wat geld kwijtquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Er zit hier in Amsterdam een sauna in een ex-kraakpand, die kost maar 7 euro![]()
Maar goed, als je naar Amsterdam moet komen ben je waarschijnlijk nog duurder uit
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
he joh mn oren
Veel plezierquote:
mooi zoquote:
Ik kende 'm nog niet, maar mooi inderdaad!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
Mij ook! Samen een keer kijken?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
ik ben nog wakker, maar hoor hier niet thuis volgens mij...
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ook
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je ATquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!![]()
Ach, die is toch al vervuild met andere zooi...
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houdquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je AT
leuke omschrijving in combi met je naamquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houd![]()
ben een beetje paranoia aangelegd![]()
je omschrijft het netjes!
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijnsquote:
Da's ook de bedoelingquote:En je hebt dus een dubbel accountje hier.... tjong nu weet ik nog niet wie je bent
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijns![]()
nou slaap lekker dan maarquote:[..]
Da's ook de bedoeling
zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:25 schreef Wexy het volgende:
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ik
dank je wel, jij ook dan!quote:nou slaap lekker dan maar
quote:
Evita een musical ofzo? Amsterdam is altijd erg leuk om te winkelen, nog naar de markten geweest daar of alleen de stad zelf zeg maar (kalverstraat enzo)quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef wonderer het volgende:
Evita gister in Amstelveen en vandaag Amsterdam ingeweest (helaas geen nieuwe jas)
goeieavondquote:
Ben jij nou homo?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Evita een musical ofzo? Amsterdam is altijd erg leuk om te winkelen, nog naar de markten geweest daar of alleen de stad zelf zeg maar (kalverstraat enzo)
Het is wel druk, op dit moment... maar ik trek het nog wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
goeieavond
Vermaak je je nog in NL of wil je alweer gillend naar huis?
Zal wel leuk zijn als Wonderer ook een een aflevering met gordons programma gillend naar huis mee doetquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
goeieavond
Vermaak je je nog in NL of wil je alweer gillend naar huis?
Soms wel en soms nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou homo?Ja. Een musical.
Daar moet ik nog een keer heen, hoe was dat?quote:
gelukkig, was al bang dat je straks gillend NL weer zou verlatenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is wel druk, op dit moment... maar ik trek het nog wel ja
quote:Op zondag 20 april 2008 13:18 schreef Noodly het volgende:
WarmIk ga romantisch langs het water lopen.
Met een vriendquote:Op zondag 20 april 2008 13:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]![]()
Maar met wie? Of hoop je iemand op het strand tegen te komen die met je mee wandelt?
Is hij homo?quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef Noodly het volgende:
[..]
Met een vriend
Gelukkig is dit Lesbeau en krijg ik er geen stomme opmerkingen over. Hij bleef laatst bij me slapen en ik kreeg de volgende dag een verhoor van een huisgenootje die ik nooit heb verteld dat ik op meisjes val. Wie was die jongen? Wat een leuke jongen! Is dat je vriend?
En ze wilde me niet geloven toen ik zei dat dat gewoon een vriend was. Ik heb toen trouwens nog niet verteld dat ik lesbisch ben, that spoils the fun![]()
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf, paars en rozequote:Op zaterdag 19 april 2008 13:11 schreef Wexy het volgende:
nee paars/blauw is heel licht paars tegen blauw aan... zal eens zoeken of ik er een plaatje van kan vinden..
ongeveer zoiets maar dan nog net iets lichter enzo.....
[ afbeelding ]
edit: het was dus de bedoeling dat dit niet met de quote-button, maar de edit-button gebeurdequote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf (en dus ook de machines), paars en roze
http://www.assembleon.com/industries/
kan de precieze kleur die ik bedoelde niet vinden... zal tzt nog wel eens zoekenquote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleuren van ons bedrijf, paars en roze
http://www.assembleon.com/industries/
Ik heb best veel geleerd van Van Gogh. Dus dat was een goede beslissing. En voor tien piek hoef je het niet te laten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een keer heen, hoe was dat?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb best veel geleerd van Van Gogh. Dus dat was een goede beslissing. En voor tien piek hoef je het niet te laten.
Dromer, ik ben bang van niet
whehehe... ik doelde op vliegen vanuit eindhoven.... Maar dan staat het nu vast afgesproken voor de volgende keer.... welke periode moet ik vrijhouden?quote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Neu, we gaan via Utrecht met de bus naar Antwerpen. Kweenie hoe "dichtbij" dat is.
Maar volgende keer moet zeker lukken.
Oh, we vliegen vanaf Amsterdam, dus dat helpt ook niet. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nog meer mensen moeten afzeggen. Ik had best langer willen blijven maar Brad moet werken.quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik doelde op vliegen vanuit eindhoven.... Maar dan staat het nu vast afgesproken voor de volgende keer.... welke periode moet ik vrijhouden?
Ik had stiekem gehoopt dat ik je weer zou zien... en het wordt onderhand eens tijd dat ik die knuffelbeer van je ook ga ontmoeten (vind ik)
Ik zal proberen zo weinig mogelijk in die maand in te plannenquote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, we vliegen vanaf Amsterdam, dus dat helpt ook niet. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nog meer mensen moeten afzeggen. Ik had best langer willen blijven maar Brad moet werken.
Enne, oktober dus, maar ik weet niet precies wanneer
Sterkte met je rug...
ik gok dat de caffeïne het beste medicijn isquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
Helpt koffie tegen de spit of is het meer de beweging die jij er van krijgt?
Vaak wel he? koffie is ook wel lekker, zowel zwart als capachino(hoe schrijf je het?) Met heel veel zoetjes (tis alles of nietsquote:Op maandag 21 april 2008 23:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik gok dat de caffeïne het beste medicijn is
ik drink liever geen koffie. Vind het niet echt lekker. Lust het wel maar daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vaak wel he? koffie is ook wel lekker, zowel zwart als capachino(hoe schrijf je het?) Met heel veel zoetjes (tis alles of niets)
dat heb ik met theequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik drink liever geen koffie. Vind het niet echt lekker. Lust het wel maar daar is alles mee gezegd.
nee!! das vies romig en smerig!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
Ok in die combi is het nog enigzinds dat ik denk oke. Maar thee is niet lekker.
Maar kan koffiemelk dan ook in de thee?
:pquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee!! das vies romig en smerig!!
bij sommige mensen kreeg ik dat dus echt... daardoor heb ik geleerd dat thee zonder melk lekkerder is dan met koffiemelk
truste en morgen bij t ontbijt 1 bak thee is genoegquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
:p
Koffiemelk gebruik idd ook wel eens voor "room" in gerechten als ik geen kookroom heb. Maar goed welterusten en niet te veel thee zuipen!
alles is best veul hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik lust alles.
quote:
Ik bedoelde thee EN koffiequote:
stiekem wist ik dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |