Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...quote:Op maandag 14 april 2008 19:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dus het was heel goed dat je je tanden had gepoetst... nu kon ze niet ruiken dat jij knoflook had gehad
Succes!quote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
hoiquote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Even hallo zeggen
en dan zo weer weg.
gelukkig ben ik niet de enige die zo dachtquote:Op maandag 14 april 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Annalies begon er ook al over dat ze het dom was dat ik de telefoon niet opnam omdat ik mijn tanden niet gepoetst had...
Maar het komt ik praat niet zo heel lekker met een vieze mond, het voelt allemaal wat raarder en vreemder en articuleer dan wat minder goed...
dan laat je het?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, heb geen zin om morgen te sporten...
Die shop had ik even nodig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:49 schreef Wexy het volgende:
ja dan moet je.
Schop onder je bevallige achterwerk en gaan morgen!!
Met de trein ben je toch best wat geld kwijtquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Er zit hier in Amsterdam een sauna in een ex-kraakpand, die kost maar 7 euro![]()
Maar goed, als je naar Amsterdam moet komen ben je waarschijnlijk nog duurder uit
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
he joh mn oren
Veel plezierquote:
mooi zoquote:
Ik kende 'm nog niet, maar mooi inderdaad!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
Mij ook! Samen een keer kijken?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/waterlilies/trailer/
Hopsa. Misschien is ie hier al wel bekend, maar hij lijkt me erg mooi. Krijg een enorm Fucking Amal gevoel
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:41 schreef Adolecens het volgende:
ik ben nog wakker, maar hoor hier niet thuis volgens mij...
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Wexy het volgende:
[..]
oeps en nu staat dit topic ook nog in je AT ook
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je ATquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whahaha, ja shit... niet eens een gedacht..!![]()
Ach, die is toch al vervuild met andere zooi...
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houdquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ik zag het... je hebt een euhm.... hoe zeg ik het.... volwassen lijstje in je AT
leuke omschrijving in combi met je naamquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach, dit is een account, waar ik niet al te serieus mee ben en de boel een beetje gescheiden houd![]()
ben een beetje paranoia aangelegd![]()
je omschrijft het netjes!
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijnsquote:
Da's ook de bedoelingquote:En je hebt dus een dubbel accountje hier.... tjong nu weet ik nog niet wie je bent
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn naam betekend niks meer dan "Jongeman" in het Latijns![]()
nou slaap lekker dan maarquote:[..]
Da's ook de bedoeling
zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:25 schreef Wexy het volgende:
adolecent tegenover een volwassen AT zetten bedoel ik
dank je wel, jij ook dan!quote:nou slaap lekker dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |