Kwam hem tegen op een hyves. Ben zelf geen lid of zo, maar dacht, misschien zijn er mensen hier die interesse hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
wow hoe kom jij aan die link?
Das een forum waar ik officieel medebeheerder zou moeten zijn.. ware het niet dat het forum een foutje heeft gemaakt met overzetten en ik nu alleen nog globale mod ben... zijn nu heel hard op zoek wat de oorzaak is...
Leuk om die link hier te zien
[..]
wrom??
om je vakantie??
ahaa oke dan snap ik mquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam hem tegen op een hyves. Ben zelf geen lid of zo, maar dacht, misschien zijn er mensen hier die interesse hebben
Grijnz ja dan is het ineens druk druk druk he... lastig wel als je er niet zo goed tegen kan natuurlijkquote:En ja, dit is de eerste keer dat we samen tegelijk op vakantie gaan voor een langere tijd. Dus ineens moet alles NU (afwassen, was draaien etc) en daar kan ik niet tegen
Mannendingen doen... Amalie & Sense en sensibilatie zijn ook echt heterofilmsquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef hierissieweer het volgende:
jeutje, van daag geen reet gedaan. Jawel, ik ben hetro bezig geweest en de roestplekjes aan mijn auto behandeld. En heb eindelijk een paar films gekeken die ik nog ziens moest. Sense en sensibilatie en Amelie. Vooral Amelie was een mooie film! En wat is Montmartre toch mooi (zeker in vergelijking met de rest van Parijs)
Gaaf, Amelie moet ik ook nog heel lang zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:49 schreef hierissieweer het volgende:
jeutje, van daag geen reet gedaan. Jawel, ik ben hetro bezig geweest en de roestplekjes aan mijn auto behandeld. En heb eindelijk een paar films gekeken die ik nog ziens moest. Sense en sensibilatie en Amelie. Vooral Amelie was een mooie film! En wat is Montmartre toch mooi (zeker in vergelijking met de rest van Parijs)
hijs echt leuk:quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Gaaf, Amelie moet ik ook nog heel lang zien
Adjeu!quote:
doei doei en veul plezierquote:
Al weer wat bijgekomen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
hoi, ff vlug een tvp voor ik zo weer weg moet.. scouting, zwemles, boodschappen... vanavond een avondje rust als het goed is.
Heb van de week "komt een vrouw bij de dokter" gelezen...
Wel heel mooi...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Al weer wat bijgekomen?
Waar gaat het boek over, ken het niet?
Nee ben blij dat je komt posten!quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:50 schreef wonderer het volgende:
Als ik er niet ben, schiet het ook niet op, he?
Problemen met de telefoon, vlucht was wel goed, de hele middag geslapen want de we trokken het echt niet meer.
whehehe... ik ben net in KLB ook al bij iemand op zijn lange tenen gaan staanquote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Wexy het volgende:
Ben niet verkast.. zit wel lekker te struinen nu in de topics, ben geloof ik lurker af aan het geraken..
oh... de lemming moet ik ook ff vermelden... die is goed!quote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... ik dacht zelf al dat je in de war was, hierissieweer
Enneh... Wexy, niet nodig hoor, ik vond het leuk om hem een zere teen te geven.
Lelijk kassameisje denkt met mij te kunnen sjansen
Bassie en Adriaan.... Dat weet je toch?quote:
Ja hoor, hij vond het gezelligquote:
Hij had hem zelf ook zitten met een kilkenny, een guinness, twee konincks en een korenwolf in een tijdsbestek van een uurtje of vierquote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef Wexy het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Brad
Al die nederlandse bezopen gasten in de kroegen hier...
hahaha... ja, als je hem ook genoeg alcohol voert... dan komt het vast goedquote:
whehehe.... last van een jetlag?quote:Op zondag 13 april 2008 21:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had twee whisky op en ging bijna op mijn plaat
Ik zou zeggen.. oefenen, maar dat helpt niet ben ik bangquote:Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik kan niet tegen drank
Maar goed, ook jetlag ja, alleen maakt het daar niet zo veel verschil.
whiskyquote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
wisky is bah! Geef mij maar die biertjes van brad!
Maar truste wonderer!
ow dus het was heel goed dat je je tanden had gepoetst... nu kon ze niet ruiken dat jij knoflook had gehadquote:Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef hierissieweer het volgende:
Ha nee twas Annalies die mij wilde vertellen dat zij een oneerbaar voorstel midden in de nacht op haar voicemail en die persoon had er niet bij gezegt wie hij was en hij was qua stem ook niet herkenbaar. Dus zij had gebeld naar dat nummer zonder nummer weergave... En daarna belde zij mij om het avontuur uit te leggen.
Toen hebben we maar besloten te gaan winkelen in arnhem. 4 tshirtjes, schoenen, 3 leren armbanden en eenden stickers die ik op de auto ga plakken verder zijn we naar huis gegaan. Annalies had dit keer alleen een lekkere luchtige katoenen broek en 2 geurtjes gekocht.
Lekker middagje gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |