Ik was vanochtend vergeten dat er geen theezakjes thuis waren en aangezien ik niet rustig kan ontbijten zonder thee, besloot ik naar de Albert Heijn te gaan. Het is maar een minuutje lopen en de zon scheen, maar ik was allesbehalve blij. Ik kom daar aan, is de normale (Earl Grey) thee op, moet ik godverdomme groene thee gaan drinken.

Aangezien groene thee voor homo's is, besloot ik mijn thee af te rekenen bij het minst mooie kassameisje. Wat zij van mij vindt, boeit namelijk niet.
Dan begint het: ze begint zo schaapachtig te lachen en zegt mij goeiemoggel. Dit verzin ik niet, ze zei serieus 'goeiemoggel'. Ik zoek snel mijn centen om die kutthee te kunnen betalen, blijkt dat ik tien cent (

) tekort kom. Ik zeg dat, en zeg dat ik wil pinnen. Dan geeft ze me een fucking knipoog en zegt 'laat die 10 cent maar zitten'.
PS aan de mensen met een 'grappige' reactie zometeen: ik ben niet contactgestoord/bang voor het andere geslacht; ik heb een vriendin. En die is omin spang, jeweetz.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_