pffff..aan hem zal het natuurlijk niet liggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:30 schreef Prospera het volgende:
Hoe zou Brian het vinden dat hij zijn vrouw in het afgelopen jaar nauwelijks4x heeft doen klaarkomen?
Heeft ze jeuk aan d'r maagwand ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda: "Dieper erin"
nee, onder haar pruikquote:Op donderdag 10 april 2008 00:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Heeft ze jeuk aan d'r maagwand ofzo?
Amanda's maagdelijkheid is een fata morgana.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Heeft ze jeuk aan d'r maagwand ofzo?
Haar orgasme ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda's maagdelijkheid is een fata morgana.
Geweldige TT Frasier!!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:
Eerder tijd voor de zedenpolitie..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:45 schreef Lady-night het volgende:
Tijd voor de neukpolitie...Jaap kom er maar in!
Amanda's hele leven is bijna een fata morgana. Gelukkig is ze te dom om dat ooit in te zien.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ruikt denk ik altijd nog beter dan een met rattenzaad volgespoten uitgewoond hol van een dronken lor.quote:
As sharp as a knife!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda's hele leven is bijna een fata morgana. Gelukkig is ze te dom om dat ooit in te zien.
volgens mij kan het alleen nog van boven eruit komen..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Hij zit nu behoorlijk anaal te pompen, straks kan ze alleen maar scheten laten via haar vagina![]()
[ afbeelding ]
Die pruik...assie maar op d'r harses zit..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Marieke_B het volgende:
Ze lag dus weer op haar buik.. hier draait ze zich net om.
De pruik zit bijna ondersteboven:
[ afbeelding ]
het riek hier naar domme zuigerij.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:48 schreef Nomrc2 het volgende:
het riek hier naar jaloezie
vandaag had ze het weer over buikpijn, der eilijders zijn vast al ontstokenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:52 schreef Prospera het volgende:
En terug naar vaginaal,
dat wordt weer een blaasontsteking
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang had je deze one-liner al klaar staan?
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang had je deze one-liner al klaar staan?
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef Lady-night het volgende:
Van GK-engeltje van VOL
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/10/1207780070-120.gif
afrollen en slapenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:54 schreef Ziet het volgende:
er is ook zo lekker veel genegenheid achteraf he.
amanda ligt voor lijk
en brian doet ff na een tic (met zijn haar) ook zijn ogen dicht en doet alsof ie slaapt
ben dol op gif codesquote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef Lady-night het volgende:
Van GK-engeltje van VOL
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/10/1207780070-120.gif
Uhmm....quote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Hij zit nu behoorlijk anaal te pompen, straks kan ze alleen maar scheten laten via haar vagina![]()
[ afbeelding ]
"weet te krijgen"?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Het is een comedy zoals Brian zijn vrouw maar niet klaar weet te krijgen
Paarden moesten een deken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef fredfik het volgende:
is huub nou nog na de febo geweest
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
afrollen en slapen![]()
wat een heerlijk sexleven, echt iets om jaloers op te zijn
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
"weet te krijgen"?
Dat suggereert dat hij er moeite voor doet. Terwijl-ie alleen zijn rattensnikkel even klaar wil pompen en dan slapen.
hij zit dik boven het gemiddeldequote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaaaaa maar het gaat om de kwantiteit he,
niet om de kwaliteit
een beetje sm-sessie duurt langer..quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit dik boven het gemiddelde
duurde zeker 20 minuten
Jaap had het er net even met Claire over en zei: "Ik heb mooie plannen tegen onze vijanden, Amanda en Brian. Sterker nog, ik ga ze nu opschrijven." En daarna liep hij weg.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
De familie komt dus binnen een paar dagen.
wask ff vergeten je kan beter 14 x in de week suf geragd worden, dan 2 x in de week hemelsch de liefde bedrijven, en beiden tot een orgasme komen..quote:Op donderdag 10 april 2008 00:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaaaaa maar het gaat om de kwantiteit he,
niet om de kwaliteit
wat anders kan ze doen met zo'n 'man'?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda is tijden het neuken in slaapgevallen
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een beetje sm-sessie duurt langer..
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minutenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een beetje sm-sessie duurt langer..
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minuten
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit dik boven het gemiddelde
duurde zeker 20 minuten
nee, hij heeft de paarden dekens omgedaan... daarom was hij even wegquote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef fredfik het volgende:
is huub nou nog na de febo geweest
Stond laatst zoiets in de Telegraafquote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet?
mmmquote:Op donderdag 10 april 2008 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat 't aan andere is om te bepalen of mijn reactie wel of niet scherp was.
Daarom, een echte kenner dus...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Stond laatst ziets in de Telegraaf![]()
![]()
Ben benieuwd wie er als eerste gaan komen.Hoorde dat Claire haar moeder en Huub zijn vader 20 april paar dagen komen.En de rest van de dagen in ieder geval Joris.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Jaap had het er net even met Claire over en zei: "Ik heb mooie plannen tegen onze vijanden, Amanda en Brian. Sterker nog, ik ga ze nu opschrijven." En daarna liep hij weg.
en ik zou het niet willen doen, met zo'n mongool...brrrr...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat zegt ook niks
ik zou ook niet kunnen klaarkomen boven die dooie (en toch levende) pruik
(maar ben ook geen man)
nee ik heb in 2000 nederlandse "slaapkamers" zitten klokkenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?
Tip: lees "Elf minuten" van Paolo Coelho maar eens. Er zal een wereld voor jou open gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 01:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gemiddelde neukpartij in nl duurt 3 tot 13 minuten
10 minuten rammen 3 minuten neuken, dus een
beetje sm sessie moet ook te doen zijn
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jouw bed met zijn stopwatch.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heb je vast ergens gelezen, of niet..?
Trustelsquote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tip: lees "Elf minuten" van Paolo Coelho maar eens. Er zal een wereld voor jou open gaan
Het volk gaat slapen, ik ook. trusten allemaal
Voor die 3 minuten die ik nodig heb om Amanda wel te laten komen?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jou bed met zijn stopwatch.
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Trustels![]()
![]()
Dacht even, toen ik de douche hoorde, dat Brian het stront van zijn kinderarm aan het schrobben was..
Maar nee... Ochtendploeg...denk hier ff aan
Jij bent snelquote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor die 3 minuten die ik nodig heb om Amanda wel te laten komen?
mastuberen is niet het onderzoek meegenomenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee hoor, voor die 3 minuten staat hij naast jouw bed met zijn stopwatch.
Het gaat bij mij zelfs zo ver, als ik dat wijf zie scratchen, spring ik voor een half uur onder de douche:Dquote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Musje456 het volgende:
Hoi Lobasca![]()
Ehm ik wil zowiezo geen pruik (man of vrouw). Die van Amanda doet me inmiddels gruwen... en dat zonder streams... Ik lees de max twee minuten douchen en het bijna nimmer wassen van die pruik en gruw brrrrrrr
Of ze nu wel of niet douched, maar ik zie zoveel caps van het krabben... dat alleen al geeeft me nare griewels.
Misschien zelfs in d'r slabek ...quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?
hahaha... Dr Phil een aanrader misschienquote:Op donderdag 10 april 2008 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het bij mij zelfs zo ver, als ik dat wijf zie scratchen, sring ik voor een half uur onder de douche:D
idd..... maar volgens mij weet Huub niet van Jaap zijn chillplan (dat wilde hij off stream) vertellenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef rooie3 het volgende:
Huub weet dus van het Chillplan en ik zal niet raar opkijken als Lieke morgen binnenkomt,want die vent van haar is toch ook bij die fotoshoot.
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:30 schreef Musje456 het volgende:
Desii niemand weet wie komt, toch. Zelfs over de familie blijft men onzeker. Namen worden genoemd, maar zekerheid hebben we niet voor de gasten komen.
ik denk dat de streams inderdaad eerder gaan stoppen, maar die anderequote:Op donderdag 10 april 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.
Huub gaat op 23 april trouwen, maar ik denk dat dat voor ons dan weer 16 april is.
De ouders komen op 20 april, dus dat zal dan 13 april zijn.
Heel verwarrend zo op het eind.
Tevens lopen de streams in... dus wanneer eindigen ze dan. Hoe weet jij dat 16 april voor ons Huub en Clair trouwen? En dat de ouders dus 13 april komen? Je denkt... Ik denk niet en zie wel, maar ben sceptisch als mensen gaan voorspellen, sorryquote:Op donderdag 10 april 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
De finale is op 22 mei, maar de streams lopen een week achter en eindigen op 15 mei.
Huub gaat op 23 april trouwen, maar ik denk dat dat voor ons dan weer 16 april is.
De ouders komen op 20 april, dus dat zal dan 13 april zijn.
Heel verwarrend zo op het eind.
We sien wel, meer kunnen we niet doenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik denk dat de streams inderdaad eerder gaan stoppen, maar die andere
genoemde data, zijn denk ik wel de juiste data.
En ik ben er inmiddels aardig van overtuigd, dat Huub Claire echt niet meer gaat
wegstemmen op 24 april, een dag na zijn bruiloft .....
Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet kloptquote:Op donderdag 10 april 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
Omdat er eerder gezegt is dat er vóór de grote finale nog 1 flinke miljonair eruit ga, denk ik dat het dan Jaap word.
En 2 stelletjes in de finale.
ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..quote:Op donderdag 10 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet klopt
Sorry, Ik bedoel de Olympische Spelen. (Olypiske Leker in het Noors, ik begin de taal te mixenquote:Op donderdag 10 april 2008 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..![]()
wat bedoel jij met OL eigenlijk?
You have your answer, my dear ladyquote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
O ja, Musje..en mij met vraagtekens achterlaten? Gij worde bedankt!![]()
Slaap fijn!![]()
Tanke tanke!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
[..]
You have your answer, my dear lady![]()
![]()
Dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?
vind je? ik vind van niet doen ze zelf ook zo maar even richting Huub..............................dusssssssssquote:Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
Mogguh...tijd voor koffie.![]()
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor.Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.
In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".
![]()
Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"![]()
Need i say more?
Ook al had achter er wel achter gestaan dan was het nog niet gelukt brian kan amanda manipuleren en jaap niet dus dit plan heeft nooit kunnen slagen vanaf minuut 1 al en dat weten jaap en huub ook heel goed .quote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
ook goeie morgenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
Mogguh...tijd voor koffie.![]()
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor.Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.
In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".
![]()
Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"![]()
Need i say more?
quote:Op donderdag 10 april 2008 02:36 schreef avonne het volgende:
Wat ik opgevangen heb is het volgende
- morgen komt er een skelter en dan gaan Huub en Jaap 's nachts de verkeersregels oefenen (om Amanda wakker te houden. Bedtijd half drie)
- plan Bever (iets met Amanda?) is goedgekeurd, veel succes gewenst, maar Huub weet niet of het zal lukken
- Jaap zei dat hij een beter Chill plan had, maar wil het niet on stream zeggen (zal dus niet met Lieke uitnodigen te maken hebben, want dat zou morgen dan toch zijn?)
- binnen een paar dagen komen familieleden
Het is een drukke boel, dus
Huub zei dat het toegezegd is dat er een skelter komtquote:Op donderdag 10 april 2008 09:08 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou het wel een ontzettende bak vinden als Jaap en Huub al skelterend Amanda gaan zieken. Maar dat zal 'm waarschijnlijk dus ook weer niet gaan worden. 't Prinsesje zou toch eens in de zeik worden genomen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
Was Amanda erg dronken vannacht? Dan zal ze lekker opstaan en goed kunnen leren vandaag
idd dat is nou leuk en humor , en zo gaan we zien dat het spel van Jaap en Huub echt leuk en dat het spel Jaap en brian/amanda gewoon oridinair is .mooi duidelijk contrast.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef Smash-it het volgende:
Ik hoorde Huub gister ook zeggen dat ze 's nachts theorie wilden gaan oefenen en dan na iedere vraag of handeling keihard schreeuwen; 'MAG DAT????!!!!!!'
Dat vind ik nou grappig.
Safraa uitnodigenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:06 schreef avonne het volgende:
Iemand enig idee wat "het Chillplan" is?
Brian wil Lieke uitnodigen, dus. Maar wat was Huubs idee?
Die van Jaap kunnen we alleen naar raden.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:22 schreef Smash-it het volgende:
Palma komt Jaap wakker maken. Hij zegt niets en maakt met zijn hand een pistooltje om haar neer te schieten en daarna kwam er een middelvinger.
P: nou, die is echt niet goed hoor (tegen herma)
Dat zei hij gisteren al. Gisteren was zijn uitslaapdag en toen heeft Palma hem wakker gemaakt dus nu wilde hij vandaag blijven liggen.quote:
Huub heeft de naam van Lam Anda en zelf doet ze het!!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat me nu al tijden verbaast ( nou, niet echt) is dat drankgebruik van Amanda, die zuipt toch al 14 maanden werkelijk ieder dag, klein drankprobleempje?
Dat heet nu spiegelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat me nu al tijden verbaast ( nou, niet echt) is dat drankgebruik van Amanda, die zuipt toch al 14 maanden werkelijk ieder dag, klein drankprobleempje?
Heel even was ik blij. Toen besefte ik me dat je me blij maakte met een dooie rat mus.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Smash-it het volgende:
Oh ze gaan naar de rat. Hij is dood.
Ik snap niet dat Palma niet gewoon naast haar oor gaat staan tetteren ipm zo vriendelijk te doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Smash-it het volgende:
Palma heeft net voor de tweede keer op lieve fluistertoon naast A's oor gestaan ; wakker worden, Amanda, kom je er uit?'
Gek he, dat het niet werkt. Als ik poeslief aan mijn hond vraag of ie alsje-alsje-alsjeblieft wil gaan zitten of in zijn mand wil gaan liggen, doet ie dat ook niet.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef Verida het volgende:
dus als ik Palma was ging ik nu een kwartier lang "goedemorgen" staan krijsen naast dat bed
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lul is Kas geworden....
Dat achterlijke gekoetsiekoe van Brian met die paarden altijd, volkomen gestoord.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef Disana het volgende:
Wat een enorm verschil, zoals Huub tegen de paarden praat, en Brian. Huub doet volkomen natuurlijk, terwijl Brian altijd heel geforceerd lollig tegen ze doet. Het is wel duidelijk wie zich het meest op zijn gemak met dieren voelt.
Hij is meer "the messenger" en die moet je niet schieten hèquote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik denk niet dat Kas die teksten zelf schrijft.
Nee, ik denk ook niet het gaat lukken ......... trouwens, Brian heeft het hele gesprekquote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus
blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
bovenop Amanda zou beter zijn, en originelerquote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef T-lex het volgende:
Amanda is beneden in de slaapkamer met de makeup in de weer.
Ondertussen zit de huishouding met de rest buiten aan tafel. Kan Jaap niet ff een kussen uitkloppen op die tafel...![]()
echt waar top!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
bovenop Amanda zou beter zijn, en origineler
Ik hoorde trouwens iets over een brief die binnen gaat komen over de rotzooi in de chill
Hij zegt dat het bij Herma niet lukt, Herma heeft principes. Als de beide jongens vragen of zij dat dan niet hebben, antwoordt Jaap: "Nee, jullie komen uit de achterbuurt".quote:Op donderdag 10 april 2008 10:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap koopt thijs en ferahd om
[ link | afbeelding ]
Jammer dat de ratten steeds het ochtendgebeuren kunnen ontwijken. Het is namelijk altijd een moeilijk moment voor hen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Die rat blijft weer gewoon op bed liggen, Amanda zit naast hem. Kom op José, ram hem zijn nest uit.
ja idd ze trekken ook snel het dekbed recht het onderlaken zitten ze niet eens aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:57 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me zo vies aan dat bed van Brian en Amanda te moeten zitten.
Het is gewoon een aso stel. Ze ontwijken iedere vorm van sociaal samenzijn, alleen als het moet, zoals bij het avondeten. En dan nog proberen ze samen in de Chill of Private te eten.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jammer dat de ratten steeds het ochtendgebeuren kunnen ontwijken. Het is namelijk altijd een moeilijk moment voor hen.
Als ik die trashy teenage-streethookermillionaire zo zie, denk ik bij nader inzien dat de meesten blij zijn dat dat niet aan de ontbijttafel zit. Om maar niet te zwijgen van de vermoedelijke aroma's...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een aso stel. Ze ontwijken iedere vorm van sociaal samenzijn, alleen als het moet, zoals bij het avondeten. En dan nog proberen ze samen in de Chill of Private te eten.
misschien mag er iemand mee???quote:Op donderdag 10 april 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda staat er een stemming op het rooster ivm het passen van de trouwjurk van Claire. Dat is natuurlijk een foutje maar dan nog. Waarom een stemming, je weet van te voren dat ze hem niet krijgt, KUTFEBO.
Dat zou kunnen maar als het iemand van buiten is, b.v. Claire's moeder, kun je er donder op zeggen dat Brian en Amanda gaan blokken. Hij gunde haar ook geen 30 ceepees voor een CC, laffe rat.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef blomst het volgende:
misschien mag er iemand mee???
hopelijk voor Claire gaat Amanda dan niet mee.
Ik vond het vreemd dat ze er vannacht ineens over begon. Ik bedoel, het is niet zo dat Bart weer met ze had gepraat. Maar ineens besefte ze dat ze straks moet opruimen en kunnen koken.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vraag me af hoe amanda zich het voorstelt om straks samen te gaan wonen in dat kleine flatje van brian waar ook netty nog woont , hahaha das zo ruzie met de viezigheid en troep die zij maakt.
Daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ik die trashy teenage-streethookermillionaire zo zie, denk ik bij nader inzien dat de meesten blij zijn dat dat niet aan de ontbijttafel zit. Om maar niet te zwijgen van de vermoedelijke aroma's...
Nee, dat was een voorstel van Jaap.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef blomst het volgende:
Palme weetniet van die 100euro?
Net alsof ze nu wèl weet wat ze drinkt. Soja, is dat niet een mixje van soda en jajem (amsterdams voor jenever)?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:09 schreef blomst het volgende:
Amanda aan tafel tegen Jaap: wat voor drankje is dit, ik drink het wel, maar weet niet wat het is.
Jaap: soja drank staat er op.
Amanda oooohhhh
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat was een voorstel van Jaap.
Het voorstel te doen alsof ze het gratis in hun eigen tijd zouden doen, komt van Jaap. Het geld niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?
Wat een flauw script !
uit Jaap zijn jaszak, hoe het daar komt weet ik nietquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorstel van Japio ??? En waar komen die 100 euri dan vandaan denk je ?
Wat een flauw script !
Volgens mij is de mevrouw de notaris.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:40 schreef Carlaa het volgende:
Heeft die notatis vroeger voor een kleuterklasje gestaan?
Tja die notaris heeft zoiets van hoe kan ik dit op de meest simpele manier uitleggen..quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisterenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wat een infantiel gedoe met die tekeningen en het gesprek is toch on stream, schandalig.
Precies, ik heb al gemute. Dit gaat mij helemaal niks aan en de rest van Nederland ook niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we zelf maar discreet zijn door niet te luisteren
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda krijgt telefoon. Ze proberen haar te stimuleren om de cd-rom erbij te pakken. Ze is eigenwijs: "De een leert nu eenmaal makkelijker met een boek, een ander met cd-rom"
Dat klinkt inderdaad wel logischer.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
Ik vraag me ineens af of ze wel weet hoe de PC werkt, heeft iemand haar er al eens zelfstandig achter zien zitten?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Ook ik dacht dat het andersom was.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb het telefoontje gemist dus kan er finaal naast zitten. Maar zit volgens mij juist andersom.
Amanda heeft al vanaf het begin om een Cd-rom zitten vragen en krijgt die gewoon niet.![]()
....nou heeft ze na het niet slagen gisteren, nogmaals een Cd-rom ingesproken en wou dan vandaag zich daarop storten.
TOP !!!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het mag nu toch wel bewezen zijn dat het wicht niet uit een boek kan leren.
Beter dan die pruik, maar dat heeft ze zelf niet door.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
Zo, zo, ik herhende haar eerst niet.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je post @Disana.![]()
Als ze haar eigen haar toch eens leuk föhnt en een haarband oid indoet dan ziet ze 10 keer beter uit dan wanneer ze die ellendige cavia op haar hoofd bindt, ik hoop dat die kapper haar dat laat zien, ik ben alleen bang dat ze dat er niet door krijgt bij Amanda, die denkt echt dat ze alleen een vrouw is met lang haar of zo.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef Disana het volgende:
Wow, de kapster is er en Amanda's haar is gewassen!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r haar ziet er best aardig uit.
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef Disana het volgende:
Het ziet er wat vreemd uit daar rond het voorhoofd. Het haar gaat bijgekleurd worden.
[ afbeelding ]
Weggeschorenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt wel of het weggescheerd is zodat het niet onder die pruik uitkomt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar is die cavia van del, ook gewassen?
Of bij Fred Oster?
Nou, als je vergelijkt hoe het was en hoe het nu is...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er gewoon niet uit!
En goed groeien doet het ook al niet.
Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Dellie is ook niet goed wijs om al weer te gaan verven.
En dat doen ze dus niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:26 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.
Die kapster smeert het nu ook nog ff veel te veel in, lekker doormasseren naar de punten.quote:
Volgens mij heeft ze echt een schurfthekel aan die krullen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
pffff en weer zal zelf het ff weer goed doen ipv de kapster.
Ik hoop dat Jaap die dag zo bederft,maar dat zal wel weer niet.Zat smoesjes te verzinnen,we moeten aan plan bever denken,de kok wil niet voor de tweede keer voor lul staan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
quote:
Nou hij doet z'n best maar.... TV uitzendingen kijk ik toch haast niet... en streamen heb ik sinds gisteren niet meer gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:33 schreef Disana het volgende:
Jaap maakt weer een televisiemoment van het geven van de rest van het geld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |