Huub zei dat het toegezegd is dat er een skelter komtquote:Op donderdag 10 april 2008 09:08 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik zou het wel een ontzettende bak vinden als Jaap en Huub al skelterend Amanda gaan zieken. Maar dat zal 'm waarschijnlijk dus ook weer niet gaan worden. 't Prinsesje zou toch eens in de zeik worden genomen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
Was Amanda erg dronken vannacht? Dan zal ze lekker opstaan en goed kunnen leren vandaag
idd dat is nou leuk en humor , en zo gaan we zien dat het spel van Jaap en Huub echt leuk en dat het spel Jaap en brian/amanda gewoon oridinair is .mooi duidelijk contrast.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef Smash-it het volgende:
Ik hoorde Huub gister ook zeggen dat ze 's nachts theorie wilden gaan oefenen en dan na iedere vraag of handeling keihard schreeuwen; 'MAG DAT????!!!!!!'
Dat vind ik nou grappig.
Safraa uitnodigenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:06 schreef avonne het volgende:
Iemand enig idee wat "het Chillplan" is?
Brian wil Lieke uitnodigen, dus. Maar wat was Huubs idee?
Die van Jaap kunnen we alleen naar raden.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:22 schreef Smash-it het volgende:
Palma komt Jaap wakker maken. Hij zegt niets en maakt met zijn hand een pistooltje om haar neer te schieten en daarna kwam er een middelvinger.
P: nou, die is echt niet goed hoor (tegen herma)
Dat zei hij gisteren al. Gisteren was zijn uitslaapdag en toen heeft Palma hem wakker gemaakt dus nu wilde hij vandaag blijven liggen.quote:
Huub heeft de naam van Lam Anda en zelf doet ze het!!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat me nu al tijden verbaast ( nou, niet echt) is dat drankgebruik van Amanda, die zuipt toch al 14 maanden werkelijk ieder dag, klein drankprobleempje?
Dat heet nu spiegelen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat me nu al tijden verbaast ( nou, niet echt) is dat drankgebruik van Amanda, die zuipt toch al 14 maanden werkelijk ieder dag, klein drankprobleempje?
Heel even was ik blij. Toen besefte ik me dat je me blij maakte met een dooie rat mus.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:51 schreef Smash-it het volgende:
Oh ze gaan naar de rat. Hij is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |