We sien wel, meer kunnen we niet doenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik denk dat de streams inderdaad eerder gaan stoppen, maar die andere
genoemde data, zijn denk ik wel de juiste data.
En ik ben er inmiddels aardig van overtuigd, dat Huub Claire echt niet meer gaat
wegstemmen op 24 april, een dag na zijn bruiloft .....

Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet kloptquote:Op donderdag 10 april 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
Omdat er eerder gezegt is dat er vóór de grote finale nog 1 flinke miljonair eruit ga, denk ik dat het dan Jaap word.
En 2 stelletjes in de finale.

ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..quote:Op donderdag 10 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet klopt

Sorry, Ik bedoel de Olympische Spelen. (Olypiske Leker in het Noors, ik begin de taal te mixenquote:Op donderdag 10 april 2008 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..
wat bedoel jij met OL eigenlijk?
 mijn fout
  mijn fout   )
 )

You have your answer, my dear ladyquote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
O ja, Musje..en mij met vraagtekens achterlaten? Gij worde bedankt!
Slaap fijn!

Tanke tanke!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:
[..]
You have your answer, my dear lady

Dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken

Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.
 Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.  In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".
  In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".   

quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?

heerlijk jou uitspraken
  heerlijk jou uitspraken   

vind je? ik vind van niet doen ze zelf ook zo maar even richting Huub..............................dusssssssssquote:Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
Mogguh...tijd voor koffie.
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor.Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.

Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"
Need i say more?
 .
 .

Ook al had achter er wel achter gestaan dan was het nog niet gelukt brian kan amanda manipuleren en jaap niet dus dit plan heeft nooit kunnen slagen vanaf minuut 1 al en dat weten jaap en huub ook heel goed .quote:Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken

ook goeie morgenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
Mogguh...tijd voor koffie.
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor.Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver.

Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"
Need i say more?

quote:Op donderdag 10 april 2008 02:36 schreef avonne het volgende:
Wat ik opgevangen heb is het volgende
- morgen komt er een skelter en dan gaan Huub en Jaap 's nachts de verkeersregels oefenen (om Amanda wakker te houden. Bedtijd half drie)
- plan Bever (iets met Amanda?) is goedgekeurd, veel succes gewenst, maar Huub weet niet of het zal lukken
- Jaap zei dat hij een beter Chill plan had, maar wil het niet on stream zeggen (zal dus niet met Lieke uitnodigen te maken hebben, want dat zou morgen dan toch zijn?)
- binnen een paar dagen komen familieleden
Het is een drukke boel, dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |