abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57949175
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

ik denk dat de streams inderdaad eerder gaan stoppen, maar die andere
genoemde data, zijn denk ik wel de juiste data.

En ik ben er inmiddels aardig van overtuigd, dat Huub Claire echt niet meer gaat
wegstemmen op 24 april, een dag na zijn bruiloft .....
We sien wel, meer kunnen we niet doen
  donderdag 10 april 2008 @ 02:00:11 #102
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57949232
Omdat er eerder gezegt is dat er vóór de grote finale nog 1 flinke miljonair eruit ga, denk ik dat het dan Jaap word.
En 2 stelletjes in de finale.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_57949237
Mij frustreert de toestand over de OL eigenlijk meer... maar dat is geheel off T. Gebeurd er OT eigenlijk nog wat?
pi_57949255
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
Omdat er eerder gezegt is dat er vóór de grote finale nog 1 flinke miljonair eruit ga, denk ik dat het dan Jaap word.
En 2 stelletjes in de finale.
Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet klopt
pi_57949275
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat die verwachting niet klopt
ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..

wat bedoel jij met OL eigenlijk?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57949290
Musje gaat naar haar nestje, Ik heb alles bijgekezen (pfff) na mijn bezoek aan Nederland... Mijn paps was verbaasd dat ik DGK volgde, maar ik heb hem een en ander verklaard... Hij werd, geloof ik, nieuwsgierig
pi_57949307
O ja, Musje..en mij met vraagtekens achterlaten? Gij worde bedankt!

Slaap fijn!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57949311
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ik ook , dat pauperkoppel moet hardhandig uit elkaar gerukt worden..

wat bedoel jij met OL eigenlijk?
Sorry, Ik bedoel de Olympische Spelen. (Olypiske Leker in het Noors, ik begin de taal te mixen mijn fout )
pi_57949317
DUBBEL
pi_57949319
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:15 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Slaap lekker Lobasca
pi_57949339
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
O ja, Musje..en mij met vraagtekens achterlaten? Gij worde bedankt!

Slaap fijn!
You have your answer, my dear lady
pi_57949379
Wat ik opgevangen heb is het volgende
- morgen komt er een skelter en dan gaan Huub en Jaap 's nachts de verkeersregels oefenen (om Amanda wakker te houden. Bedtijd half drie)
- plan Bever (iets met Amanda?) is goedgekeurd, veel succes gewenst, maar Huub weet niet of het zal lukken
- Jaap zei dat hij een beter Chill plan had, maar wil het niet on stream zeggen (zal dus niet met Lieke uitnodigen te maken hebben, want dat zou morgen dan toch zijn?)
- binnen een paar dagen komen familieleden

Het is een drukke boel, dus
pi_57949413
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:

[..]

You have your answer, my dear lady
Tanke tanke!
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 10 april 2008 @ 02:57:07 #114
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57949420
Ga er ook vandoor, maar hier nog een paar CAPs van vanavond ......

Jaap terug van het grime examen met Claire.

Echte liefde, of toch net niet ....... wie het weet, mag het zeggen.
Ze trouwen op 23 april, een dag erna op 24 april is de laatste ontslagronde.

Jaap bespreekt de strategie voor morgen met Huub en Claire.

.
  donderdag 10 april 2008 @ 08:18:24 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_57950117
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
pi_57950223
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Als achter nu al aangeeft dat het niet gaat lukken met plan Bever dan zal achter er dus blijkbaar alles aan doen om het niet te laten lukken
Dat denk ik dan ook

Het is zo jammer dat ze perse Brian en Amanda in de finale willen hebben. Lijkt mij geweldig om Huub en Jaap voor de winst te zien strijden. Ook mooi natuurlijk om al voor de finale Brian en Amanda eruit te hebben
Lijkt me geweldig. Amanda die bij de aankomende ontslagronde Brian eruit stemt. Maar helaas is dat onmogelijk

Komop FEBO, jullie kunnen best eens een keer iets onverwachts doen ipv al die doorzichtige plannetjes....
Reality is nothing but a collective hunch.
  donderdag 10 april 2008 @ 08:43:41 #117
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57950346
Mensen die de kooi volgen via TV,vinden die RAT en SNOL geweldig,omdat er ongelovelijk in geknipt wordt.
en alleen de geweldige beelden van die RAT en SNOL zien,en hopen dat die het winnen,maar we weten de werklijke waarheid ligt anders.
Het is jammer dat de FEBO alles verdraaid,en ik wens de FEBO geen geluk,met die RAT en SNOL.
pi_57950535
Mogguh...tijd voor koffie.
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor. Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver. In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".

Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"
Need i say more?
pi_57950551
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Die heeft-ie daarna toch nog schoongedipt in de punami van het dronken mongooltje?
heerlijk jou uitspraken
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_57950565
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
Heb is ff de COS doorgenomen van vannacht en lig echt in een deuk om sommige reacties...dank daar voor. Vooral het commentaar op het konijnen van Amanda is altijd goed voor een glimlach. Wat iedereen tussen de lakens doet moet hij/zij zelf weten natuurlijk. En om dan te gaan roepen dat Amanda verkracht wordt, gaat wat ver. In de titel van deze COS mag de nadruk op "vrijwillig".

Amanda lust er ook wel pap van...ik citeer even: "Ow... Jaaa schatje", "Dieper", "Laat je pik zien"
Need i say more?
vind je? ik vind van niet doen ze zelf ook zo maar even richting Huub..............................dusssssssss

Goedemorgen allemaal hier in de Cos .
pi_57950594
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:18 schreef marky het volgende:
Ook al had achter er wel achter gestaan dan was het nog niet gelukt brian kan amanda manipuleren en jaap niet dus dit plan heeft nooit kunnen slagen vanaf minuut 1 al en dat weten jaap en huub ook heel goed .
Brian houd alleen maar al dat geld voor ogen medegestuurd door zijn familie .
pi_57950595
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:

Need i say more?
ook goeie morgen

Ik denk dat men refereert aan de "aanranding" door Huub, een jaar geleden waar Amanda ook dronken en weerloos "ongelukkig" lag te wezen
pi_57950603
Iemand enig idee wat "het Chillplan" is?
Brian wil Lieke uitnodigen, dus. Maar wat was Huubs idee?
Die van Jaap kunnen we alleen naar raden.
pi_57950624
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:36 schreef avonne het volgende:
Wat ik opgevangen heb is het volgende
- morgen komt er een skelter en dan gaan Huub en Jaap 's nachts de verkeersregels oefenen (om Amanda wakker te houden. Bedtijd half drie)
- plan Bever (iets met Amanda?) is goedgekeurd, veel succes gewenst, maar Huub weet niet of het zal lukken
- Jaap zei dat hij een beter Chill plan had, maar wil het niet on stream zeggen (zal dus niet met Lieke uitnodigen te maken hebben, want dat zou morgen dan toch zijn?)
- binnen een paar dagen komen familieleden

Het is een drukke boel, dus

fijn om te weten dan zal kenniet eerdaags wel komen alvast mede omdat die rat jarig is .
  donderdag 10 april 2008 @ 09:08:01 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57950634
Goedemorgen.
Ik zou het wel een ontzettende bak vinden als Jaap en Huub al skelterend Amanda gaan zieken. Maar dat zal 'm waarschijnlijk dus ook weer niet gaan worden. 't Prinsesje zou toch eens in de zeik worden genomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')